abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218361049
Alles veranderd..

Ik ben nu 40+ en heb heel veel zien veranderen aan mijzelf..

Maar qua energie ben ik wel het meeste verloren... maar ook met eerst denken en dan doen, verder kijken dan je neus lang is en dus niet al je geld opmaken als je weet dat je nog weken te gaan hebt of zorgen voor een buffer als er wel eens iets goed fout gaat...

Allemaal dingen die ik 20 jaar geleden niet deed of juist wel! :+

Trouwens toen ik toen aan het daten was, waren de dames veel moeilijker... blijkbaar is dat met ouder worden een stuk gemakkelijker geworden! :+
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_218361081
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2025 11:16 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Daar ben ik het ook wel mee eens, maar kan ook tolerantie zijn omdat ik echt al wel meer dan tien jaar sporadisch drugs gebruik. Ik had een paar weken geleden nog XTC gedaan en ik heb daarna echt heerlijk geslapen en was de dagen erna hooguit een beetje moe maar wel heel voldaan. Toen ik tien jaar jonger was had ik soms echt wel een flinke dinsdag dip, maar nu eigenlijk nooit meer.

Vind alcohol sowieso ontzettend saai. Totaal anders dan vroeger. Na een paar biertjes is het eigenlijk altijd wel van "shall we get a bag?" :')

Maar met enige mate hoor. Ik ben erg tevreden over mijn middelengebruik.
Nu ik drie jaar ouder ben, gaat het gebruiken van alcohol weer beter, al is dat waarschijnlijk gewoon omdat ik pijnstillers heb en kan gebruiken (Paracetamol en in geval van nood O-DSMT) en ervoor zorg dat ik water drink en een bodem heb gelegd.

Die middelen zijn minder een probleem al ben ik als kind van de jaren negentig er totaal niet naïef over.

Ik weet onderhand vrijwel precies wat me te wachten staat. Wel is het middelen gebruik vrijwel altijd seks of fap gerelateerd.

Heb wat witte haren in mijn baard en haar en de rimpels beginnen te komen.

Ook heb ik meer last van SOA's af en toe wat ten dele ook met de leeftijd te maken schijnt te kunnen hebben.
pi_218361311
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2025 11:43 schreef Chandler het volgende:
Trouwens toen ik toen aan het daten was, waren de dames veel moeilijker... blijkbaar is dat met ouder worden een stuk gemakkelijker geworden! :+
Wacht maar over 9 maanden...
  dinsdag 29 juli 2025 @ 12:24:58 #54
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_218361371
Bij mij niks. Nog steeds een beest. Kwestie van onderhoud doen.
Want het wetboek ken ik ook
pi_218361609
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2025 11:16 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Daar ben ik het ook wel mee eens, maar kan ook tolerantie zijn omdat ik echt al wel meer dan tien jaar sporadisch drugs gebruik. Ik had een paar weken geleden nog XTC gedaan en ik heb daarna echt heerlijk geslapen en was de dagen erna hooguit een beetje moe maar wel heel voldaan. Toen ik tien jaar jonger was had ik soms echt wel een flinke dinsdag dip, maar nu eigenlijk nooit meer.

Vind alcohol sowieso ontzettend saai. Totaal anders dan vroeger. Na een paar biertjes is het eigenlijk altijd wel van "shall we get a bag?" :')

Maar met enige mate hoor. Ik ben erg tevreden over mijn middelengebruik.
Zelfde hier; alcohol (1 á 2 biertjes) zorgt er zelfs voor dat ik nauwelijks in slaap kan vallen.

Ik heb sinds een jaartje dat ik 's ochtends koppijn heb als ik een jointje heb gerookt de avond ervoor, helemaal als ik stoned ga slapen. Had ik vroeger nooit.
pi_218361628
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2025 13:02 schreef DjVero het volgende:

[..]
Zelfde hier; alcohol (1 á 2 biertjes) zorgt er zelfs voor dat ik nauwelijks in slaap kan vallen.

Ik heb sinds een jaartje dat ik 's ochtends koppijn heb als ik een jointje heb gerookt de avond ervoor, helemaal als ik stoned ga slapen. Had ik vroeger nooit.
Ik doe het eigenlijk alleen in het weekend, één avond per week of soms 2 per maand. Verder nul komma nul. Als ik doordeweeks een biertje drink dan gaat m'n slaap ook echt achteruit en lig ik totaal niet lekker, wordt 's ochtends ook altijd net iets minder lekker wakker. Dus doordeweeks gewoon helemaal niks en verder gezond doen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_218365362
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2025 12:13 schreef ReplaR het volgende:

[..]
Wacht maar over 9 maanden...
Dan? nog meer mogelijkheden! :+ zal de vrouw leuk vinden! 3:)
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_218365524
Toen ik begon met werken vond ik mensen van mijn leeftijd vet slim en ervaren, en als een collega mij nu iets vraagt denk ik "Waarom vraag je dat aan mij? Ik heb toch ook geen idee wat ik aan het doen ben?".
pi_218366130
quote:
9s.gif Op dinsdag 29 juli 2025 21:27 schreef Evangelion het volgende:
Toen ik begon met werken vond ik mensen van mijn leeftijd vet slim en ervaren, en als een collega mij nu iets vraagt denk ik "Waarom vraag je dat aan mij? Ik heb toch ook geen idee wat ik aan het doen ben?".
Dat zeggen wij ouderen dan, terwijl we het héél goed weten.
pi_218366191
Ik hecht veel minder waarde aan meningen van anderen. Vond van mezelf dat ik dat al deed maar zie echt wel verschil met een paar jaar terug. Neer zelfvertrouwen ook al zag ik er objectief gezien vijf jaar terug beter uit.

Drinken doe ik nog net zo veel, alleen minder vaak. Zat paar jaar terug makkelijk 2 avonden per week in de kroeg met veel plezier. Nu nog steeds met plezier maar het is een maandelijks ding. Hoewel ik wel met vriend een fles wodka kan legen op een gezellige zaterdag met zn tweeën.

Ik zag altijd op tegen 30+ maar nu (33)vind ik het echt top.
  woensdag 30 juli 2025 @ 09:56:24 #61
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_218368156
Als je blijft eten en bewegen zoals nu dan groei je elk jaar een gratis kilo. :+
Reken maar uit
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_218368459
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 09:56 schreef ondeugend het volgende:
Als je blijft eten en bewegen zoals nu dan groei je elk jaar een gratis kilo. :+
Reken maar uit
Ik kan nog steeds eten wat ik wil en blijf dun. :P
  woensdag 30 juli 2025 @ 11:16:33 #63
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_218368688
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 10:40 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Dat begint meestal tussen de 30 en 40 jaar en uitzonderingen zijn de regel ;)
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_218369302
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 09:56 schreef ondeugend het volgende:
Reken maar uit
Ben ik helaas ook achter gekomen. Ben 20 kilo aangekomen in 20 jaar tijd :'(

Maar ik heb dan ook een ruggengraat van elastiek als het op eten aan komt :')
pi_218392753
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 10:40 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Ik was vroeger tot 28 een slangenmens, for some reason woog ik altijd 60 kilo, kon ik 20 hamburgers eten bij de Mac en viel ik de volgende dag af.

Maar plots vanaf pakweg 28 begon ik opeens aan te komen, heb zelfs 110kg gewogen, ik weeg nu 95kg wat nog steeds iets te zwaar is.
Graag verwijderen
pi_218392775
40+ en geëindigd zonder partner of kinderen. Het leven voelt leeg en saai, een eindeloze leegte en telkens een naar gevoel alsof je gefaald hebt in het leven. Al je jeugdvrienden hebben partners en kinderen terwijl jij alleen bent achtergebleven. Het enige dat je kent zijn afwijzingen, zonder ooit te weten hoe het is om gewenst te worden. Op een gegeven moment accepteer je dus gewoonn dat je een 'loser of life' bent.
Graag verwijderen
pi_218419583
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2025 00:42 schreef -Deluzion- het volgende:
40+ en geëindigd zonder partner of kinderen. Het leven voelt leeg en saai, een eindeloze leegte en telkens een naar gevoel alsof je gefaald hebt in het leven. Al je jeugdvrienden hebben partners en kinderen terwijl jij alleen bent achtergebleven. Het enige dat je kent zijn afwijzingen, zonder ooit te weten hoe het is om gewenst te worden. Op een gegeven moment accepteer je dus gewoonn dat je een 'loser of life' bent.
Ach wat sneu... maarrrr op ieder potje past een dekseltje.

Heb er zelf zelfs teveel (maar ik ben homo 48+).
pi_218422737
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juli 2025 12:41 schreef GM78 het volgende:
Maar ik heb dan ook een ruggengraat van elastiek als het op eten aan komt
Ik mag toch hopen dat het bij mij een uitzondering blijft, want ik ben daar echt veel en veel te makkelijk mee. Vooral de laatste jaren.
  zaterdag 9 augustus 2025 @ 17:23:39 #69
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_218460972
Dat ik steeds vaker even een (half) uurtje op bed ga liggen als ik thuiskom van het werk of net na het avondeten.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_218461660
Dat ik aan 4-5 uur slaap wel genoeg heb. Vroeger was dat wel echt 8 uur minimaal.
  zaterdag 9 augustus 2025 @ 19:12:36 #71
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_218461675
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2025 00:42 schreef -Deluzion- het volgende:
Je kunt altijd nog een hobby zoeken! :Y
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_218461706
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2023 23:26 schreef ph-buf het volgende:

Herkennen jullie dit? Dat met het ouder worden alles kutter wordt?
Zeker. Beste tijd ligt achter me. Wel jammer, maargoed, het is wat het is.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_218461741
Ik zit nu al te knikkebollen. ;(
Vroeg naar bed gaan is eerder regel dan uitzondering.
pi_218461925
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 19:18 schreef vosss het volgende:

[..]
Zeker. Beste tijd ligt achter me. Wel jammer, maargoed, het is wat het is.
Wat bedoel je met beste tijd? Mijn 20s zijn voorbij, maar mijn 30s voelen net zo goed prima. Genoeg nog om aan mezelf te werken. En dat kan altijd eigenlijk wel.

Het voelt niet alsof het beste achter me ligt, maar het is gewoon op sommige vlakken anders.

Nee, ik ervaar eigenlijk niet per se iets negatiefs.
pi_218461935
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 19:27 schreef Seeburg54 het volgende:
Ik zit nu al te knikkebollen. ;(
Vroeg naar bed gaan is eerder regel dan uitzondering.
Ik ga vroeger naar bed omdat ik dan nog in bed 2 uurtjes op m'n mobiel kan scrollen en eventueel een aflevering van een serie kan kijken. :') Niets beter dan in bed wakker op je mobiel zitten voordat je gaat slapen. Podcastje aan en dan in slaap vallen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')