Same. En ik kap sneller slechte relaties af. Of vriendschappen. 1x over de scheef bij mij is meteen klaar. En dan bedoel ik wel grotere dingen, niet het oneens zijn of zo.quote:Op zaterdag 15 april 2023 05:18 schreef Molo het volgende:
Mijn tolerantie voor alles wat me niet aan staat of ik zonde van mijn tijd vind neemt hard af
quote:Op zaterdag 15 april 2023 08:37 schreef ems. het volgende:
Nee man dat herken ik niet. Ik heb nog steeds dezelfde lifestyle als toen ik 6 was.
Soms helpt Boedha monikken masage nog, dat zijn best wel experts op het gebied van lichaams pijnenquote:
En onzinnige topics op FOK! dan?quote:Op zaterdag 15 april 2023 05:18 schreef Molo het volgende:
Mijn tolerantie voor alles wat me niet aan staat of ik zonde van mijn tijd vind neemt hard af
Ohh wat mis ik dat.quote:Op zaterdag 15 april 2023 13:53 schreef kibo het volgende:
Idioot vroeg wakker worden en niet lekker lang echt uit kunnen slapen
En minder haar op je hoofd.quote:Op vrijdag 14 april 2023 23:54 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Soms groeit er een haar uit m'n oor.
Herkenbaar. Het heeft ook wel iets fijns.quote:Op zaterdag 15 april 2023 18:56 schreef sjorsie1982 het volgende:
Ik ben cynischer geworden en ik hou me minder bezig wat anderen vinden. Ik zeg ook vaker: dan doe je het maar niet of zoek het zelf maar uit.
Ik zeg ook steeds vaker: nee nu niet kom later maar terug.
Ik neem ook mijn telefoon niet meer op als het mij niet uitkomt of ik doe de deur niet meer open als iemand aanbelt als het mij niet uitkomt.
Ik ben net veertiger en kan dat ook allemaal aanvinkenquote:Op zaterdag 15 april 2023 19:06 schreef Seeburg54 het volgende:
Slecht zien: check.
Stijf als een plank: check.
Slecht slapen: check.
Ouwe kop: check.
Pijnlijke gewrichten: check.
Rugpijn, nekpijn, pijntjes overal: check.
Onverschillig worden: check.
Vetrolletjes zomaar ineens: check.
Ik heb ook geen zin meer in drukte, dus festivals enz is de room voor mij ook af.
En ik ben net over de 50..
Als het humor is, primaquote:Op zaterdag 15 april 2023 17:12 schreef eudaemonia het volgende:
[..]
En onzinnige topics op FOK! dan?
quote:Op zaterdag 15 april 2023 19:54 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Ik ben net veertiger en kan dat ook allemaal aanvinken
Dat deed ik allemaal al sinds mijn 20e.quote:Op zaterdag 15 april 2023 18:56 schreef sjorsie1982 het volgende:
Ik ben cynischer geworden en ik hou me minder bezig wat anderen vinden. Ik zeg ook vaker: dan doe je het maar niet of zoek het zelf maar uit.
Ik zeg ook steeds vaker: nee nu niet kom later maar terug.
Ik neem ook mijn telefoon niet meer op als het mij niet uitkomt of ik doe de deur niet meer open als iemand aanbelt als het mij niet uitkomt.
Klinkt meer als iemand die niet sport.quote:Op zaterdag 15 april 2023 19:06 schreef Seeburg54 het volgende:
Slecht zien: check.
Stijf als een plank: check.
Slecht slapen: check.
Ouwe kop: check.
Pijnlijke gewrichten: check.
Rugpijn, nekpijn, pijntjes overal: check.
Onverschillig worden: check.
Vetrolletjes zomaar ineens: check.
Ik heb ook geen zin meer in drukte, dus festivals enz is de room voor mij ook af.
En ik ben net over de 50..
Ga je slecht zien als je niet sport?? En heb je dan ook geen zin in festivals??quote:Op zondag 16 april 2023 23:21 schreef kale_gehaktbal het volgende:
[..]
Klinkt meer als iemand die niet sport.
Zeg je zulke dingen ook al tegen je bonuszoon?quote:Op woensdag 19 april 2023 17:49 schreef DjVero het volgende:
Ik ben gebalanceerder, rustiger, bepaalde sereniteit of zo, het boeit me niet zoveel meer wat anderen van me denken, tot op zekere hoogte uiteraard. Durf daardoor meer discussies aan te gaan op het werk; privé heb ik gelijkgestemden om me heen, dus niet zo noodzakelijk.
Zaken waar ik vroeger veel geld aan uitgaf, bekoren me minder; uitgaan, games, kleding, zuipen en zo. Af en toe een festival op z'n tijd is uiteraard nog tof, maar elk weekend eropuit om geld uit te gaan geven hoeft niet meer zo. Sociaal contact is ook allemaal minder geworden, maar dat vind ik prima.
Fysiek merk ik nog vrijwel niks, maar goed ben dan ook nog maar 34. Ik ben wel een kilootje per jaar aan het aankomen, maar da's meer omdat ik maar moeilijk van m'n luie reet af te krijgen ben.
Vaak/vaker pissen.
En de zogenaamde wijze woorden van die ouwe, waar ik als puber zo'n godsgruwelijke hekel aan had, blijken toch wel een beetje te kloppen.![]()
Sterker, ik moet me soms écht inhouden om dat niet te zeggen.quote:Op woensdag 19 april 2023 17:51 schreef maily het volgende:
[..]
Zeg je zulke dingen ook al tegen je bonuszoon?
quote:Op woensdag 19 april 2023 17:52 schreef DjVero het volgende:
[..]
Sterker, ik moet me soms écht inhouden om dat niet te zeggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |