Same. En ik kap sneller slechte relaties af. Of vriendschappen. 1x over de scheef bij mij is meteen klaar. En dan bedoel ik wel grotere dingen, niet het oneens zijn of zo.quote:Op zaterdag 15 april 2023 05:18 schreef Molo het volgende:
Mijn tolerantie voor alles wat me niet aan staat of ik zonde van mijn tijd vind neemt hard af
quote:Op zaterdag 15 april 2023 08:37 schreef ems. het volgende:
Nee man dat herken ik niet. Ik heb nog steeds dezelfde lifestyle als toen ik 6 was.
Soms helpt Boedha monikken masage nog, dat zijn best wel experts op het gebied van lichaams pijnenquote:
En onzinnige topics op FOK! dan?quote:Op zaterdag 15 april 2023 05:18 schreef Molo het volgende:
Mijn tolerantie voor alles wat me niet aan staat of ik zonde van mijn tijd vind neemt hard af
Ohh wat mis ik dat.quote:Op zaterdag 15 april 2023 13:53 schreef kibo het volgende:
Idioot vroeg wakker worden en niet lekker lang echt uit kunnen slapen
En minder haar op je hoofd.quote:Op vrijdag 14 april 2023 23:54 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Soms groeit er een haar uit m'n oor.
Herkenbaar. Het heeft ook wel iets fijns.quote:Op zaterdag 15 april 2023 18:56 schreef sjorsie1982 het volgende:
Ik ben cynischer geworden en ik hou me minder bezig wat anderen vinden. Ik zeg ook vaker: dan doe je het maar niet of zoek het zelf maar uit.
Ik zeg ook steeds vaker: nee nu niet kom later maar terug.
Ik neem ook mijn telefoon niet meer op als het mij niet uitkomt of ik doe de deur niet meer open als iemand aanbelt als het mij niet uitkomt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |