En dan neemt ze het mee haar graf inquote:Op zaterdag 22 april 2023 09:50 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
WIDM TV had een leuk gesprek met Noor. Er wordt volgens haar heel veel niet uitgezonden. Noor zat al vanaf het prille begin volle bak op Sander en liet dat in haar 'biechten' ook duidelijk merken, maar dat werd er kennelijk allemaal uitgeknipt. Ze was wel zo verstandig en strategisch om haar verdenkingen voor zich te houden.
ik weet niet hoe lang ze in dat kasteel zijn, maar met een uur per week aan zendtijd is het een nobrainer dat er heel erg veel heel erg veel en heel erg veel niet wordt uitgezonden.quote:Op zaterdag 22 april 2023 09:50 schreef Jemoederniet het volgende:
Er wordt volgens haar heel veel niet uitgezonden.
Dit dus, je ziet maar een heel klein percentage en de redactie bepaalt wat. Dat geldt voor de Verraders, maar ook voor al dergelijke programma's als De Mol en Expeditie Robinson.quote:Op zaterdag 22 april 2023 11:31 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
ik weet niet hoe lang ze in dat kasteel zijn, maar met een uur per week aan zendtijd is het een nobrainer dat er heel erg veel heel erg veel en heel erg veel niet wordt uitgezonden.
bijvoorbeeld: Ontbijt gesprekken worden bv wel uitgezonden, maar ik mis de lunch en avondeten elke keer
Volgens mij is elke aflevering op basis van 24 uur. Letterlijk elke dag/avond een raad/moord.quote:Op zaterdag 22 april 2023 11:31 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
ik weet niet hoe lang ze in dat kasteel zijn, maar met een uur per week aan zendtijd is het een nobrainer dat er heel erg veel heel erg veel en heel erg veel niet wordt uitgezonden.
bijvoorbeeld: Ontbijt gesprekken worden bv wel uitgezonden, maar ik mis de lunch en avondeten elke keer
Daarom heb ik eigenlijk een hekel aan dit soort programma's.quote:Op zaterdag 22 april 2023 09:25 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
dat vraag ik me af, volgens mij wordt het gewoon niet uitgezonden. Het lijkt mij namelijk sterk dat ze hier tegen niemand iets zegt.
Hou je het welvol dan als alles wordt uitgezonden?quote:Op zaterdag 22 april 2023 12:47 schreef Jauke het volgende:
[..]
Daarom heb ik eigenlijk een hekel aan dit soort programma's.
Yup, dit is een geval van te lang in de schaduw blijven. Ik hoop ook echt niet dat de broers winnen, zoals met name Sander door het programma mazzelt door hulp van anderen en blunders die goed uitpakken.quote:Op zaterdag 22 april 2023 10:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En dan neemt ze het mee haar graf in
Ja man wat een laffe zooi. Als iedereen het zo gaat spelen is er echt geen flikker meer aan. Je gaat bijna Selma missen, bijna dan..quote:Op vrijdag 21 april 2023 22:55 schreef Jauke het volgende:
Ik kan echt niet langer aanzien hoe Noor al een aantal afleveringen op het goede spoor zit en gewoon NIETS deelt.
Ze bracht reuring en zei wat ze dacht. Verder een irritant onbeschoft gevalquote:Op zondag 23 april 2023 22:04 schreef Magica het volgende:
[..]
Ja man wat een laffe zooi. Als iedereen het zo gaat spelen is er echt geen flikker meer aan. Je gaat bijna Selma missen, bijna dan..
De ware aard komt boven, leuk doen voor de bühne maar in de basis gewoon een volledige mafklapper.quote:Op zondag 23 april 2023 21:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die chacid ofzo is ook een fijne vent nu in het nieuws omdat hij zijn kind uitschold voor kankerkind.
Ik vind het een prima tactiek. Ze deelt het al weken met onder andere Billy.quote:Op zondag 23 april 2023 22:04 schreef Magica het volgende:
[..]
Ja man wat een laffe zooi. Als iedereen het zo gaat spelen is er echt geen flikker meer aan. Je gaat bijna Selma missen, bijna dan..
Je moet op een bepaald moment wel echt met de billen bloot. Ik snap dat je dan risico loopt, maar daar heb je dan de wapenkamer voor om je te beschermen in de nacht. Nu wordt je waarschijnlijk alsnog vermoord en heb je de groep nog niet meegenomen in je verdenkingen, behalve Billy dan.quote:Op maandag 24 april 2023 09:23 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ik vind het een prima tactiek. Ze deelt het al weken met onder andere Billy.
Zowel Noor als Billy zijn amper (misschien wel niet) genoemd eigenlijk in het torentje. Tot afgelopen week, maar toen werd iedereen genoemd. Jordy leek veel meer richting Pernilla en Betty te gaan, hij heeft (net als Sander) geen idee hoe dichtbij Noor en Billy zijn.quote:Op maandag 24 april 2023 11:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je moet op een bepaald moment wel echt met de billen bloot. Ik snap dat je dan risico loopt, maar daar heb je dan de wapenkamer voor om je te beschermen in de nacht. Nu wordt je waarschijnlijk alsnog vermoord en heb je de groep nog niet meegenomen in je verdenkingen, behalve Billy dan.
Ik weet niet hoe ze het geknipt hebben, maar er werd anders al duidelijk weggegeven dat ze Noor gingen opschrijven qua moord.quote:Op maandag 24 april 2023 13:30 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Zowel Noor als Billy zijn amper (misschien wel niet) genoemd eigenlijk in het torentje. Tot afgelopen week, maar toen werd iedereen genoemd. Jordy leek veel meer richting Pernilla en Betty te gaan, hij heeft (net als Sander) geen idee hoe dichtbij Noor en Billy zijn.
Natuurlijk moet je op een gegeven moment met de billen bloot, maar dat moment moet je wel kiezen. En zoals het er nu naar uitziet gaat dat moment volgende week komen. Maar het betekent denk ik wel dat Noor of Billy er alsnog aan gaat die nacht.
Wat ik eruit haalde was dat ze een vrouw gingen opschrijven, ook Pernilla en Betty werden genoemd om op te schrijven. We hebben niet gezien wat ze opschreven, zoals altijd. Dus het is en blijft gissen denk ik.quote:Op maandag 24 april 2023 13:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ze het geknipt hebben, maar er werd anders al duidelijk weggegeven dat ze Noor gingen opschrijven qua moord.
Ik haalde daar juist uit dat ze haar niet gingen opschrijven, maar dat willen ze ons laten denken. Je hoort het altijd past de volgende afleveringquote:Op maandag 24 april 2023 13:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ze het geknipt hebben, maar er werd anders al duidelijk weggegeven dat ze Noor gingen opschrijven qua moord.
Oeh cool!!!quote:Op vrijdag 28 april 2023 19:07 schreef Magica het volgende:
Vanaf 6 mei verraders USA op Videoland zag ik net
Vraag me wel af wat de ophef was geweest als ze die aan Selma hadeen voorgeschoteld.quote:
Hahaha iddquote:Op vrijdag 28 april 2023 20:42 schreef SupremeDutch het volgende:
[..]
Vraag me wel af wat de ophef was geweest als ze die aan Selma hadeen voorgeschoteld.
Noor is volgens mij ook een moslim. Dronk net ook geen champagne.quote:Op vrijdag 28 april 2023 20:42 schreef SupremeDutch het volgende:
[..]
Vraag me wel af wat de ophef was geweest als ze die aan Selma hadeen voorgeschoteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |