Dat staat niet in het script.quote:Op vrijdag 21 april 2023 20:13 schreef superniger het volgende:
Dan stuur je even een stagair naar een supermarkt.
Straks bij de ronde tafel kan dat alsnog.quote:Op vrijdag 21 april 2023 20:44 schreef Koen66 het volgende:
Ik had verwacht dat iedereen op Sander zou gaan zitten en Jordy ook al in het vizier zou komen
Elke andere optie dan Noor of Billy ie zelfmoord.quote:Op vrijdag 21 april 2023 21:48 schreef DaMart het volgende:
Noor eruit zou wel een goede zet zijn van de verraders, maar uiteindelijk zal het einde wel zo gemonteerd zijn dat er eigenlijk een andere naam wordt opgeschreven.
Dit seizoen begon slecht werd goed. Als Noor eruit gaat, gaat het echt leuk worden.quote:Op vrijdag 21 april 2023 21:26 schreef SupremeDutch het volgende:
Begint steeds heel leuk, maar naar het einde toe gaat het steeds mis. Dat was in dat seizoen met Samantha Steenwijk ook.
zou er niet eens van opkijken dat ze een zinloze moord doen zoals op Bettyquote:Op vrijdag 21 april 2023 22:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit seizoen begon slecht werd goed. Als Noor eruit gaat, gaat het echt leuk worden.
Zoals dit gemonteerd is, betwijfel ik het.quote:Op vrijdag 21 april 2023 22:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zou er niet eens van opkijken dat ze een zinloze moord doen zoals op Betty
Zal wel niet aangezien ze Betty en Pernilla noemden en in de veronderstelling zijn dat ze niet verdacht worden.quote:Op vrijdag 21 april 2023 21:48 schreef DaMart het volgende:
Noor eruit zou wel een goede zet zijn van de verraders, maar uiteindelijk zal het einde wel zo gemonteerd zijn dat er eigenlijk een andere naam wordt opgeschreven.
Noor had hem gewoon laten vallen.quote:Op vrijdag 21 april 2023 22:26 schreef svann het volgende:
[..]
Zal wel niet aangezien ze Betty en Pernilla noemden en in de veronderstelling zijn dat ze niet verdacht worden.
Zo zonde dat Sander Noor niet had gechanteerd.
Valt best mee hoor. Zijn naam wordt wel eens genoemd, dus dat hij doet alsof hij totaal niet verdacht wordt is idd onzin. Terwijl hij gek genoeg soms afluistert en zijn naam hoort en nog doet alsof niemand hem noemt.quote:Op vrijdag 21 april 2023 20:43 schreef lars91 het volgende:
Sander snapt niet dat iedereen hem door heeft
Of juist niet.quote:Op vrijdag 21 april 2023 22:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zoals dit gemonteerd is, betwijfel ik het.
Dat weet je dus nooit zeker, dat vind ik het lastige aan het programma. Jordy is altijd weinig in beeld geweest door de editors, dus je weet ook niet zo goed hoe hij was als getrouwe.quote:Jordy deed het veel beter dan ik had verwacht. Al ging hij op sommige momenten wel heel erg in op het vol in de aanval moeten gaan. Zo was hij niet.
dat vraag ik me af, volgens mij wordt het gewoon niet uitgezonden. Het lijkt mij namelijk sterk dat ze hier tegen niemand iets zegt.quote:Op vrijdag 21 april 2023 22:55 schreef Jauke het volgende:
Ik kan echt niet langer aanzien hoe Noor al een aantal afleveringen op het goede spoor zit en gewoon NIETS deelt.
WIDM TV had een leuk gesprek met Noor. Er wordt volgens haar heel veel niet uitgezonden. Noor zat al vanaf het prille begin volle bak op Sander en liet dat in haar 'biechten' ook duidelijk merken, maar dat werd er kennelijk allemaal uitgeknipt. Ze was wel zo verstandig en strategisch om haar verdenkingen voor zich te houden.quote:Op zaterdag 22 april 2023 09:25 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
dat vraag ik me af, volgens mij wordt het gewoon niet uitgezonden. Het lijkt mij namelijk sterk dat ze hier tegen niemand iets zegt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |