abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208771943
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_208771951
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2023 17:35 schreef kibo het volgende: [..] Het woord "escalatie" begon hier bonton te worden door bepaalde users toen de russen in de verdediging werden gedrongen. En wat valt er nou nog te escaleren? Het is oorlog. Ukr word gesteund door Nato en nog een paar landjes, Rus door Iran, Tjetenie en NKorea. 1-1 dus.
Mwa, binnen de westerse leiders/analisten was het de meestgehoorde kreet. Maar ondertussen kun je het dreigen van de Russen aardig op waarde schatten. Het is ook niet zo dat je de Russen een harde halt toeroept wat betreft hun verovering.
  Forum Admin vrijdag 14 april 2023 @ 17:48:48 #4
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_208771968
Zijn de geruchten dat Poetin ziek is weer aan het aanzwellen? Omdat de parade ook alweer niet door gaat.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_208771977
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2023 17:48 schreef Straatcommando. het volgende:
Zijn de geruchten dat Poetin ziek is weer aan het aanzwellen? Omdat de parade ook alweer niet door gaat.
Of er zijn geen werkende tanks voorradig voor de parade
pi_208771980
pi_208771981
quote:
80s.gif Op vrijdag 14 april 2023 17:49 schreef Aether het volgende:

[..]
Gewoon 300.000 gemobiliseerden met een schep over de schouder laten rondmarcheren toch?
A mind with a heart of it's own
pi_208771991
Nintendo Of Europe "Has Decided To Wind Down Operations" In Russia
Will "maintain a minimal presence" in the country

https://www.nintendolife.(...)operations-in-russia
pi_208772015
quote:
Dat is Belarus ! Die zijn levensgevaarlijk! :s)
pi_208772024
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2023 17:56 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Het was kiezen: kolonel of kernwapens.

vrijdag 14 april 2023 @ 18:00:46 #11
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_208772039
quote:
80s.gif Op vrijdag 14 april 2023 17:49 schreef Aether het volgende:

[..]
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_208772079
🤣
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_208772080
twitter
  vrijdag 14 april 2023 @ 18:12:57 #14
8369 speknek
Another day another slay
pi_208772120
quote:
11s.gif Op vrijdag 14 april 2023 18:07 schreef Aether het volgende:
[ twitter ]
Jammer dat die lui zo dom zijn dat ze massaal voor Russische propaganda vallen.

quote:
ANP: Forum grootste partij

Forum voor Democratie heeft bij de Provinciale Statenverkiezingen de meeste stemmen gekregen, blijkt uit de voorlopige prognose van ANP. De VVD werd tweede. Voor beide partijen betekent dat 12 zetels in de Eerste Kamer. Nieuwkomer Forum evenaart daarmee in een keer de VVD, die 1 zetel moet inleveren.

They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_208772132
  vrijdag 14 april 2023 @ 18:14:28 #16
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_208772134
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2023 17:56 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Ze staan daar nu nog niet gestationeerd hè. ;) Moeten het allemaal nog maar zien bij die Russen met hun sowieso al 'roestige' propaganda.
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
pi_208772145
pi_208772149
quote:
84s.gif Op vrijdag 14 april 2023 18:00 schreef Starhopper het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Snotver :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_208772196
China: wij leveren geen wapens aan Rusland en zullen dat ook niet doen
https://nos.nl/liveblog/2(...)E-container-68722622

'China wilde in het geheim wapens leveren aan Rusland'
https://nos.nl/liveblog/2(...)E-container-68732882
pi_208772200
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2023 18:23 schreef Aether het volgende:
China: wij leveren geen wapens aan Rusland en zullen dat ook niet doen
https://nos.nl/liveblog/2(...)E-container-68722622

'China wilde in het geheim wapens leveren aan Rusland'
https://nos.nl/liveblog/2(...)E-container-68732882
Ja, wat is het nu?
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_208772295
Je kunt je onderhand afvragen of er nog wel een acht offensief komt.
De Russen krijgen teveel tijd om hun grenzen af bakenen en zich diep in te graven.
Ondertussen rommelt de VS met vreemde lekken.
Zal me benieuwen
Vakman pur sang
  vrijdag 14 april 2023 @ 18:50:49 #22
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_208772370
quote:
15s.gif Op vrijdag 14 april 2023 18:24 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Ja, wat is het nu?
Een beetje als Schrödinger’s kat. Ongezien leveren ze wel/niet. Eenmaal exposed kiezen ze voor de optie die het beste uitkomt.
  vrijdag 14 april 2023 @ 18:52:49 #23
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_208772386
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2023 18:50 schreef Nebelwerfer het volgende:
Een beetje als Schrödinger’s kat. Ongezien leveren ze wel/niet. Eenmaal exposed kiezen ze voor de optie die het beste uitkomt.
Ze zijn ook niet echt tegen die oorlog, dus dan kun je er maar net zo goed wat aan verdienen.
Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
  vrijdag 14 april 2023 @ 18:54:41 #24
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_208772395
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2023 18:52 schreef Tengano het volgende:

[..]
Ze zijn ook niet echt tegen die oorlog, dus dan kun je er maar net zo goed wat aan verdienen.
Ze zullen zo wel voor als nadelen zien.
pi_208772397
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 april 2023 18:16 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Vladimir is voor het tweede jaar achter elkaar NATO salesperson of the year.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  vrijdag 14 april 2023 @ 18:56:07 #26
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_208772406
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 april 2023 18:37 schreef Lospedrosa het volgende:
De Russen krijgen teveel tijd om hun grenzen af bakenen en zich diep in te graven.
Ondertussen rommelt de VS met vreemde lekken.
Zal me benieuwen
Geloof je niet meer in opzet?

Volgens mij is deze informatie-oorlog een voorbode voor wat gaat komen. De tegenstander in vertwijfeling brengen. Zelfs op FOK! weten ze het niet meer, dus het schijnt goed te werken.

En als de russen hun manschappen hebben verzameld en aangevuld is het eigenlijk pas de moeite waard om daar weer kostbare munitie aan te spenderen die een hogere efficiency oplevert om het russische leger meer schade toe te brengen. Want als er 1 leger is dat het niet meer trekt dan is er toch een grotere kans dat het een keer ophoudt.
pi_208772461
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2023 18:56 schreef Tengano het volgende:

[..]
Geloof je niet meer in opzet?

Volgens mij is deze informatie-oorlog een voorbode voor wat gaat komen. De tegenstander in vertwijfeling brengen. Zelfs op FOK! weten ze het niet meer, dus het schijnt goed te werken.

En als de russen hun manschappen hebben verzameld en aangevuld is het eigenlijk pas de moeite waard om daar weer kostbare munitie aan te spenderen die een hogere efficiency oplevert om het russische leger meer schade toe te brengen. Want als er 1 leger is dat het niet meer trekt dan is er toch een grotere kans dat het een keer ophoudt.
Nee, ik denk dat de VS zich terugtrekt, het lek is idd met opzet naar buiten gebracht, er was altijd wel een kneus die ze zou oppikken.
Het offensief duurt ook veel te lang.
Maar dit blijft slechts mijn visie
Vakman pur sang
  vrijdag 14 april 2023 @ 19:04:09 #28
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_208772470
https://nos.nl/l/2471430

Moraal zal hoog zijn.
  vrijdag 14 april 2023 @ 19:06:05 #29
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_208772496
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 april 2023 19:02 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Nee, ik denk dat de VS zich terugtrekt, het lek is idd met opzet naar buiten gebracht, er was altijd wel een kneus die ze zou oppikken.
Dus de Amerikanen lekken info dat Oekraïne niet klaar is voor een offensief en ondertussen nemen ze het Oekraïne kwalijk dat dat offensief er maar niet komt?
pi_208772609
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 april 2023 18:37 schreef Lospedrosa het volgende:
De Russen ... zich diep in te graven.

Laat ze maar graven, drone'tje erboven, granaatje laten vallen en dan liggen ze meteen in hun zelfgegraven graf
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_208772627
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  vrijdag 14 april 2023 @ 19:24:31 #32
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_208772660
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 april 2023 19:02 schreef Lospedrosa het volgende:
Volgens mij zitten we nu in een setting dat de VS en Europa meer verenigd is dan ooit. En ook qua defensie uitgaven waarin we altijd achter zijn gebleven is nu veel meer draagvlak.

Daarnaast is nu meer dan ooit duidelijk dat we met zijn allen weldegelijk met een dreiging te maken hebben waartegen we ons te weer moeten kunnen stellen en waarbij het van cruciaal belang is om verenigd te zijn en samen op te tekken.

Terugtrekken van de VS lijkt mij daarom niet realistisch in deze fase. De VS laat dan niet alleen Oekraine in de steek maar ook Europa. En het is niet Trump die nu in het witte huis zit, want dan lagen de kaarten wel anders idd.

Dit is een situatie waarin we met alles wat we in huis hebben en dat zijn niet alleen wapens, maar ook visie en tactiek, laten zien en moeten zorgen dat dit tot een gewenst einde komt, zijnde Rusland trekt zich in bezinning terug achter zijn grenzen.
pi_208772663
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2023 19:04 schreef Nebelwerfer het volgende:
https://nos.nl/l/2471430

Moraal zal hoog zijn.
Ze hebben allemaal de mogelijkheid om daar wat aan te doen, 1 kogel en goed mikken moet voldoende zijn om alles op te lossen
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_208772688
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2023 19:21 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
Blacked als in verkoold naast/in je tank liggen.
pi_208772717
Hij zegt net maar het is hekwerk meen ik (8> @AchJa @oheng

twitter
  vrijdag 14 april 2023 @ 19:30:10 #36
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_208772735
quote:
15s.gif Op vrijdag 14 april 2023 18:24 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Ja, wat is het nu?
Ze willen publiekelijk geen wapens leveren, maar stiekem wel.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_208772752
Deze had geen AliExpress helm

twitter
  vrijdag 14 april 2023 @ 19:31:35 #38
56749 BlaZ
pi_208772757
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2023 18:52 schreef Tengano het volgende:

[..]
Ze zitten natuurlijk zelf met het Taiwanverhaal, waar op termijn een invasie nodig is waarschijnlijk. Dan kun je maar beter het idee van offensieve oorlogsvoering normaliseren.
  vrijdag 14 april 2023 @ 19:32:30 #39
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_208772767
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2023 19:31 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Ze zitten natuurlijk zelf met het Taiwanverhaal, waar op termijn een invasie nodig is waarschijnlijk. Dan kun je maar beter het idee van offensieve oorlogsvoering normaliseren.
Plus dat je dat een partij nodig hebt die jou support in je strijd tegen de tijd dat het zover is.
pi_208772795
twitter
-Rabia Al-Basri
pi_208772823
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2023 19:31 schreef 3rr0r het volgende:
Deze had geen AliExpress helm

[ twitter ]
Lucky basterd
-Rabia Al-Basri
pi_208772839
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2023 19:06 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Dus de Amerikanen lekken info dat Oekraïne niet klaar is voor een offensief en ondertussen nemen ze het Oekraïne kwalijk dat dat offensief er maar niet komt?
Ja, dat kun je er uit opmaken.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_208772942
Gosoesloerie account, de Russische DigiD

quote:
De plaatsvervangend voorzitter van het Defensiecomité van de Doema, Joeri Sjvytkin zei vorige week dat iedereen die probeert zijn Gosoesloegi-account te verwijderen, zal worden beschouwd als dienstweigeraar. De optie om het account te verwijderen werd vorige maand alvast uitgeschakeld.

Op Telegramkanalen over mobilisatie wordt veel gezocht naar informatie die de huidige zorgen illustreren, met vragen als: "Hoe voorkom ik dat ik naar het front moet als ik een online dagvaarding heb gekregen?", "Hoe kom ik het land uit na online oproep" en "Met welke gezondheidsproblemen hoef ik niet naar het front"?

Kritische analisten noemen de wet een vorm van 'lijfeigenschap dat opnieuw geïntroduceerd is in de Russische Federatie', een vorm van moderne slavernij. Aleksej Venediktov, de voormalige hoofdredacteur van het onafhankelijke radiostation Echo van Moskou, stelt dat met de wetswijziging "de staat van beleg is ingevoerd, zonder formeel de staat van beleg in te voeren".
https://nos.nl/artikel/24(...)niet-meer-verstoppen
  vrijdag 14 april 2023 @ 19:47:15 #44
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_208772990
Russische asielzoekers kopen zich een plekje vooraan de gratis wachtrij in het asielzoekers programma van de VS

https://inewsource.org/20(...)le-42-asylum-mexico/
Under the current agreement, around 200 migrants in Tijuana per day are allowed into the U.S., according to Lucero.

Neither the Department of Homeland Security nor its border enforcement branch, Customs and Border Protection, responded to multiple requests for comment.

The exemption program has also led to corruption in some instances, according to a recent report. The San Diego Union-Tribune reported in December that some asylum-seekers – many Russians in particular, multiple sources told the paper – are paying to get into the U.S. through the exemption program, a process that should be free, but the scope of the issue is unclear.
  vrijdag 14 april 2023 @ 19:47:15 #45
56749 BlaZ
pi_208772991
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2023 19:32 schreef Tengano het volgende:

[..]
Plus dat je dat een partij nodig hebt die jou support in je strijd.
Precies, hoewel de situatie natuurlijk net wat anders is. Er zijn amper landen met volledige diplomatieke relaties met Taiwan.
pi_208773082
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2023 19:24 schreef Tengano het volgende:

[..]
Volgens mij zitten we nu in een setting dat de VS en Europa meer verenigd is dan ooit. En ook qua defensie uitgaven waarin we altijd achter zijn gebleven is nu veel meer draagvlak.

Daarnaast is nu meer dan ooit duidelijk dat we met zijn allen weldegelijk met een dreiging te maken hebben waartegen we ons te weer moeten kunnen stellen en waarbij het van cruciaal belang is om verenigd te zijn en samen op te tekken.

Terugtrekken van de VS lijkt mij daarom niet realistisch in deze fase. De VS laat dan niet alleen Oekraine in de steek maar ook Europa. En het is niet Trump die nu in het witte huis zit, want dan lagen de kaarten wel anders idd.

Dit is een situatie waarin we met alles wat we in huis hebben en dat zijn niet alleen wapens, maar ook visie en tactiek, laten zien en moeten zorgen dat dit tot een gewenst einde komt, zijnde Rusland trekt zich in bezinning terug achter zijn grenzen.
De EU leunt militair en economisch veel te veel op de VS dat zal ook wel frictie geven.
Persoonlijk denk ik dat de VS zich eruit trekt.
Vakman pur sang
pi_208773259
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 april 2023 19:53 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
De EU leunt militair en economisch veel te veel op de VS dat zal ook wel frictie geven.
Persoonlijk denk ik dat de VS zich eruit trekt.
Er is werkelijk geen enkele aanwijzing die daarop hint.
pi_208773403
twitter
pi_208773490
Baerbock heeft het veel beter gedaan dan onze grote Europese leider Macron. Petje af.

Thread.

twitter
-Rabia Al-Basri
  vrijdag 14 april 2023 @ 20:21:39 #50
56749 BlaZ
pi_208773518
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2023 20:05 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Er is werkelijk geen enkele aanwijzing die daarop hint.
Er zijn wel tekenen dat de publieke opinie in de VS langzaam aan het veranderen is. Ik denk echter dat er onder Biden geen significante wijzigingen in beleid komen, hoewel een dergelijke trant wel effect kan hebben op een potentiële herverkiezing.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')