abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 14 april 2023 @ 16:41:48 #1
209676 knijn1985
Einhorn maakt nog geen zomer
pi_208771460



Welkom bij alweer een nieuwe editie van de FPCL, de FOK! Premier Cycling League. De zevende editie om precies te zijn, in het jaar 2023. Laten we hopen dat we zoveel mogelijk gespaard blijven van allerlei extrasportieve perikelen en we een zo volledig mogelijk seizoen kunnen afwerken!

De deelnemers van het eerste uur zullen hun prestaties van eerdere seizoenen geanalyseerd hebben, nieuwkomers hebben naar ik mag aannemen alle topics van voor tot achter minutieus doorgelezen en eenieder heeft in de wielerloze maanden niets anders gedaan dan het wielernieuws en de transfers nauwgezet volgen.

De FPCL wordt afgewerkt in competitievorm; elke week neemt jouw team het op tegen het team van een andere user. Met een beetje geluk scoor je met een team vol kneuzen een vijfde plaats, waar een team vol toppers geen topklassering garandeert.

Met de opzet van het spel onderscheidt de FPCL zich van de normale wielerpoule, waar na een paar etappes of wedstrijden 95% van de deelnemers al kansloos is of waarbij je afhankelijk bent van een slecht genomen bocht in een massasprint of een afgelopen ketting in volle finale.

De vraag is natuurlijk welke strategie eenieder gaat volgen tijdens de biedrondes. En wie heeft er Matxin aangesteld als scout? Wie moet het doen met de adviezen van Thijsje Zonneveld? Wie krijgt een schansspringer die hij of zij niet kent in de schoot geworpen door een opdringerige zaakwaarnemer? Wie betaalt de hoofdprijs voor de nieuwe Pecharroman? Spannend! Wie kroont zich uiteindelijk tot de Patrick Lefevere van Fok?

En als je je lijstje uiteindelijk helemaal af hebt en je cursor boven de verzendknop zweeft ga je toch weer twijfelen. Is 16 miljoen wel genoeg voor Wout van Elzakker? Na talloze keren wijzigen van de definitieve versie van hét lijstje druk je ten langen leste toch maar op versturen, om van de spanning verlost te zijn. Maar dan begint direct weer het lange wachten. Het wachten op, ja waarop eigenlijk? Ja inderdaad: een teleurstelling. We kunnen niet wachten!

Eindstand seizoen 2022:

Feiten en cijfers over 2022:
wimderon in WLR / FOK! Premier Cycling League 2022 #14 Het draait vaak niet
Hall of Fame / Records:
wimderon in WLR / FOK! Premier Cycling League 2022 #14 Het draait vaak niet

Hoe werkt het spel?
• Voordat de competitie begint is het de taak van de manager om een team bij elkaar te krijgen. Dit gebeurt middels een draft waarbij gewerkt wordt met blinde biedingen.
• De draft werkt als volgt: Met een budget van 100 miljoen dien je een team van 14 renners samen te stellen in verschillende biedrondes. Het minimumbod voor een renner bedraagt 0,10 miljoen en biedingen mogen tot twee cijfers achter de komma precies zijn. Na een biedronde worden alle biedingen naast elkaar gelegd, waarbij de persoon met het hoogste bod op een renner deze in zijn team kan verwelkomen. Voor een voorbeeldje verwijs ik naar vijf jaar geleden: wimderon in SPT / FOK! Premier Cycling League, bij vragen of onduidelijkheden kun je uiteraard ook in het topic terecht.
• De teams nemen het vervolgens tijdens het seizoen elke speelronde tegen elkaar op in onderlinge confrontaties, waarbij het vooraf gepubliceerde speelschema gevolgd wordt. De winnaar krijgt 3 punten, een gelijkspel levert 1 punt voor beiden op en de verliezer staat met lege handen.
• Deze resultaten worden verwerkt in een stand, die de uitslag van het spel uiteindelijk bepaalt. Bij een gelijk puntenaantal in de totale tussenstand geeft het aantal gescoorde punten de doorslag. Is dit ook gelijk dan wordt er geloot.
• Elke wedstrijd van het niveau .1 en hoger telt mee (met uitzondering van ploegen- en duotijdritten), voor een volledig overzicht verwijs ik u door naar de kalender. Wordt een wedstrijd toegevoegd aan de kalender dan wordt deze toegevoegd aan de speelronde waar deze qua datum in valt. Wordt een wedstrijd verplaatst dan geldt hiervoor hetzelfde. Uitzonderingen hierbij vormen koersen die (gaan) vallen na de laatste wedstrijd die op de oorspronkelijke kalender staat.
• Als er een renner wordt betrapt op doping, al dan niet mechanisch, dan krijgt het team waar hij voor rijdt drie punten in mindering. De gescoorde punten van deze renner in de speelronde die bezig is vervallen, eerder gescoorde punten en resultaten van het team blijven wel staan.
• Transfers werken als volgt: voor aanvang van de transferperiode maak je kenbaar welke renner(s) je wilt verkopen. Hiervoor ontvang je de helft van het bedrag dat je voor deze renner hebt betaald terug. Dit bedrag kun je samen met je nog resterende budget gebruiken om je team weer aan te vullen tot het aantal van 14, met renners die nog op de markt zijn. Ook dit gebeurt middels blinde biedrondes.

Teams:
Aguero
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
baggerbaas
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bill_Hillie
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chiappucci
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dale__Cooper
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DecoAoreste
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DeLuna
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Faraday01
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Felagund
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
franklop
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fretwork
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Frozen-assassin
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GotenSSJ
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heywoodu
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hhh38
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ijs_beer
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Immerdebestebob
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
johannes_vermeer
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Knijn1985
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mani89
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Max23
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maxi-mus
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mexicanobakker
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Momo
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pino112
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pistolero
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rellende_Rotscholier
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sabata
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
skysherrif
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slobeend
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
steven184
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wimderon
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speelschema:
De eerste 31 speelrondes:
https://www.dropbox.com/s/txpltc0cyz0stf0/heenronde.xlsx?dl=0

De rest volgt.

Kalender:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FPCL Croky Cup:
Volgt mogelijk

Puntentelling:
  vrijdag 14 april 2023 @ 18:23:26 #2
209676 knijn1985
Einhorn maakt nog geen zomer
pi_208772193
  vrijdag 14 april 2023 @ 18:29:50 #3
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_208772241
Ik eis sympathie.
  vrijdag 14 april 2023 @ 18:32:36 #4
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_208772259
Tour du Jura Cycliste 1.1
Marchand

Giro della Città Metropolitana di Reggio Calabria 1.1
Fiorelli, Colleoni

Amstel Gold Race 1.UWT
Skujins

Tour du Doubs 1.1
Marchand

Heuvelkoersen zijn niet echt de kracht van mijn team zo te zien. @Max23
pi_208772361
Het duurt even maar dan is Quinten toch zijn centen waard. De waanzin gaat nog even door.
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  vrijdag 14 april 2023 @ 19:36:56 #6
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_208772827
Tour du Jura Cycliste 1.1
-

Giro della Città Metropolitana di Reggio Calabria 1.1
-

Amstel Gold Race 1.UWT
Bagioli, Valter, Madouas, Ferron

Tour du Doubs 1.1
-

Het is duidelijk waar het moet gebeuren tegen @Pistolero Gelukkig aardig wat lui voor een ereplaats aan de start.
pi_208773356
Albanese begint dan rijkelijk laat aan zijn seizoen, maar hij levert wel gelijk. Ook Martin doet met een 4e plek in Besancon leuk mee.
  Redactie Sport vrijdag 14 april 2023 @ 22:27:27 #8
274204 crew  Mexicanobakker
pi_208775004
Een broodnodige, relatief goedkope overwinning. Wij danken een van de weinige niet-miskopen Zingle.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport vrijdag 14 april 2023 @ 22:29:25 #9
274204 crew  Mexicanobakker
pi_208775016
Volgende ronde moeten de punten komen in de Amstel. Geen idee wat de tegenstand precies is.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  vrijdag 14 april 2023 @ 23:14:27 #10
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_208775641
0 - 16

Je bent een lul @maxi-mus
pi_208782545
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 april 2023 19:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
Tour du Jura Cycliste 1.1
-

Giro della Città Metropolitana di Reggio Calabria 1.1
-

Amstel Gold Race 1.UWT
Bagioli, Valter, Madouas, Ferron

Tour du Doubs 1.1
-

Het is duidelijk waar het moet gebeuren tegen @:pistolero Gelukkig aardig wat lui voor een ereplaats aan de start.
Tour du Jura Cycliste 1.1
-

Giro della Città Metropolitana di Reggio Calabria 1.1
-

Amstel Gold Race 1.UWT
Skjelmose, Lutsenko, Piccolo, Bax

Tour du Doubs 1.1
Cardis

Nee, dit wordt niks. Jouw AGR team is toch wel een stukje beter.
  zaterdag 15 april 2023 @ 19:01:01 #12
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_208782608
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 april 2023 18:55 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Tour du Jura Cycliste 1.1
-

Giro della Città Metropolitana di Reggio Calabria 1.1
-

Amstel Gold Race 1.UWT
Skjelmose, Lutsenko, Piccolo, Bax

Tour du Doubs 1.1
Cardis

Nee, dit wordt niks. Jouw AGR team is toch wel een stukje beter.
Ik raadpleeg Emil even om dit te checken. Mijn renners hebben ***, **, **, en * en die van jou *** en **. Scheelt ook weer niet zo veel.
  Redactie Sport zondag 16 april 2023 @ 17:12:23 #13
274204 crew  Mexicanobakker
pi_208792981
De punten zijn er in de Amstel
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_208793313
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 april 2023 19:01 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Ik raadpleeg Emil even om dit te checken. Mijn renners hebben ***, **, **, en * en die van jou *** en **. Scheelt ook weer niet zo veel.
Lutsenko en Skjelmose hebben zowaar geleverd, wonderen bestaan.
  zondag 16 april 2023 @ 17:58:24 #15
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_208793534
quote:
10s.gif Op zondag 16 april 2023 17:40 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Lutsenko en Skjelmose hebben zowaar geleverd, wonderen bestaan.
Ik heb 6,11 en 13. Dat is precies even veel punten als die 2 van jou. Maar misschien heb je ergens anders nog wat.
pi_208794267
Pogacar levert weer, Benoot ook nog net in de top 15. ^O^
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
  Redactie Sport maandag 17 april 2023 @ 07:31:59 #17
274204 crew  Mexicanobakker
pi_208798427
Ah ja, deze week hoef ik niet te kijken of ik kans maak om te winnen. Tot volgende week!
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_208798773
dat wordt niks deze ronde. Powless uitgevallen en de rest niet op de foto. zelfs al zetten ze Powless over twee dagen weer op de fiets dan ziet ie nog scheef van die klap. hopen op hulp van Frits van Turenhout
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  maandag 17 april 2023 @ 09:15:09 #19
209676 knijn1985
Einhorn maakt nog geen zomer
pi_208798879
  maandag 17 april 2023 @ 09:16:13 #20
209676 knijn1985
Einhorn maakt nog geen zomer
pi_208798886
Speelronde 24:
17-4-2023 21-4-2023 Tour of the Alps 2.Pro
19-4-2023 19-4-2023 La Flèche Wallonne 1.UWT
23-4-2023 23-4-2023 Liège-Bastogne-Liège 1.UWT

Speler 1 Score 1 Score 2 Speler 2
heywoodu 0 - 0 Rellende_Rotscholier
Fretwork 0 - 0 Aguero
Slobeend 0 - 0 Knijn1985
franklop 0 - 0 johannes_vermeer
DeLuna 0 - 0 Momo
Faraday01 0 - 0 Mani89
Felagund 0 - 0 Mexicanobakker
wimderon 0 - 0 hhh38
baggerbaas 0 - 0 Frozen-assassin
Skysherrif 0 - 0 dale__cooper
Chiappucci 0 - 0 Sabata
Ijs_beer 0 - 0 Pistolero
Max23 0 - 0 Bill_Hillie
Pino112 0 - 0 DecoAoreste
steven184 0 - 0 GotenSSJ
maxi-mus 0 - 0 Immerdebestebob
  maandag 17 april 2023 @ 09:22:39 #21
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_208798928
@Pistolero we hebben elkaar beflikkerd :'(
pi_208798933
Tegen @johannes_vermeer in ronde 24

Dainese zal in de bergen wel het verschil maken.

Tour of the Alps 2.Pro
Dainese ( :') ), Sivakov en Gall vs -

La Flèche Wallonne 1.UWT
Moniquet, Gregaard vs Bardet, Serrano, Goossens

Liège-Bastogne-Liège 1.UWT
Moniquet, Gregaard vs Serrano, Goossens

[ Bericht 0% gewijzigd door franklop op 17-04-2023 15:32:03 ]
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_208799014
Jeetje, zowaar weer 3 punten.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_208799015
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2023 09:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
@:pistolero we hebben elkaar beflikkerd :'(
Nee, dit kan niet. _O-

Ben wel benieuwd wat de recordscore is qua gelijkspel de afgelopen jaren. Dit moet toch aardig in de buurt komen.
  maandag 17 april 2023 @ 09:36:35 #25
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_208799037
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2023 09:32 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Nee, dit kan niet. _O-

Ben wel benieuwd wat de recordscore is qua gelijkspel de afgelopen jaren. Dit moet toch aardig in de buurt komen.
quote:
Meest doelpuntrijke gelijkspel:
1. El-Stinho - Felagund | 287-287 | speelronde 36 2022
2. Frozen-assassin - El-Stinho │ 250-250 │ speelronde 13 2019
3. Mani89-heywoodu | 210-210 | speelronde 32 2021
4. maxi-mus-I.R.Baboon | 140-140 | speelronde 7 2021
5. TiTu-I.R.Baboon │ 112-112 │ speelronde 24 2017
Evenaring van de 3e plek!
  maandag 17 april 2023 @ 09:56:01 #26
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_208799141
Eindelijk zit het eens mee met de loting.
pi_208802447
Begin met P2 en P6 in de Alpen.

Dainese helaas geen punten.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_208803572
quote:
9s.gif Op maandag 17 april 2023 15:32 schreef franklop het volgende:
Begin met P2 en P6 in de Alpen.

Dainese helaas geen punten.
Ik hijs de witte vlag alvast.
pi_208804550
Tejo geeft er gelijk een snok aan. Is ook nodig, want ik weet niet wat de Waalse tweeluik gaat brengen: nog meer waanzin, of rampspoed
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_208804576
Louter nederlagen de laatste tijd. Gelukkig leeft Jack Haig weer.
  maandag 17 april 2023 @ 19:19:53 #31
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_208804789
Ik heb niemand in Trentino ;(
pi_208805101
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2023 19:19 schreef hhh38 het volgende:
Ik heb niemand in Trentino ;(
Ik ook niet. -O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
  maandag 17 april 2023 @ 20:24:56 #33
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_208805901
Dit is toch heerlijk mensen.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  maandag 17 april 2023 @ 20:26:08 #34
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_208805915
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2023 20:24 schreef Mani89 het volgende:
Dit is toch heerlijk mensen.
[ afbeelding ]
Hallo Wim89.
  dinsdag 18 april 2023 @ 10:25:58 #35
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_208810131
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2023 19:19 schreef hhh38 het volgende:
Ik heb niemand in Trentino ;(
Waalse Pijl: Izagirre, Ulissi, Colleoni, Teugels
LBL: vast hetzelfde
  Redactie Sport dinsdag 18 april 2023 @ 11:13:21 #36
274204 crew  Mexicanobakker
pi_208810559
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2023 19:40 schreef Felagund het volgende:

[..]
Ik ook niet. -O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gevalletje Zou het wat uitmaken inderdaad.

Tenzij Pogacar woensdag ineens de bibbers krijgt en een week uitgesloten is van fietsen denk ik dat de winnaar wel gekend is.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator dinsdag 18 april 2023 @ 11:47:30 #37
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_208810918
Hopelijk gaat Healy z'n vorm nog even verlengen tot Luik, dan kan ik @knijn1985 op 5 punten zetten :).
pi_208813554
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2023 17:33 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]
Ik hijs de witte vlag alvast.
Valpartij van Gall kan mij een berg punten kosten
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  woensdag 19 april 2023 @ 15:09:44 #39
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_208826021
Mooie zege van Kämna vandaag. Zou het dan eindelijk weer eens lukken om een ronde te winnen?
  woensdag 19 april 2023 @ 16:32:35 #40
209676 knijn1985
Einhorn maakt nog geen zomer
pi_208826842
Tussenstand Speelronde 24:
Speler 1 Score 1 Score 2 Speler 2
heywoodu 44 - 160 Rellende_Rotscholier
Fretwork 23 - 0 Aguero
Slobeend 50 - 20 Knijn1985
franklop 130 - 80 johannes_vermeer
DeLuna 0 - 0 Momo
Faraday01 307 - 0 Mani89
Felagund 350 - 160 Mexicanobakker
wimderon 136 - 0 hhh38
baggerbaas 110 - 33 Frozen-assassin
Skysherrif 0 - 128 dale__cooper
Chiappucci 16 - 224 Sabata
Ijs_beer 0 - 388 Pistolero
Max23 0 - 84 Bill_Hillie
Pino112 29 - 99 DecoAoreste
steven184 0 - 0 GotenSSJ
maxi-mus 0 - 60 Immerdebestebob
  woensdag 19 april 2023 @ 16:48:34 #41
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_208827005
Higuita is wel echt een gigantische miskoop, zelfs in koersen die op z’n lijf geschreven staan stapt die af of eindigt in de achterhoede. Had ook 25 miljoen in het putje kunnen flikkeren _O-
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  Redactie Sport woensdag 19 april 2023 @ 17:48:48 #42
274204 crew  Mexicanobakker
pi_208827721
Doet Barguil eens iets nuttigs, moet ie tegen Potjakker.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_208827922
Mijn doperende Deen schroeit als nooit tevoren. _O_
pi_208831338
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2023 17:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Doet Barguil eens iets nuttigs, moet ie tegen Potjakker.
Ook nog Maxim van Gils in de top 10. Wel wat zuur idd, bij mij eindigde Tiesj ook nog als 7e.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
  Redactie Sport woensdag 19 april 2023 @ 21:48:50 #45
274204 crew  Mexicanobakker
pi_208831352
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2023 21:47 schreef Felagund het volgende:

[..]
Ook nog Maxim van Gils in de top 10. Wel wat zuur idd, bij mij eindigde Tiesj ook nog als 7e.
Ja, maar van Gils heeft ook al wel geleverd in rondes dat het wel nuttig was ;)

Ik had eigenlijk totaal niks van deze weken verwacht maar van Gils rijdt behoorlijk, jammer van de loting dan.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_208852612
Simon Carr leeft :o
pi_208852639
Neem een voorsprong nu, maar zie dat Bardet zondag ook mag rijden
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_208852865
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2023 15:19 schreef Chiappucci het volgende:
Simon Carr leeft :o
Tejo zakte ver in, maar pakt het klassement in Süd Tirol, pfoe. zelfs Milesi scoort per öngeluk een elfde plaats en zijn eerste punten
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 22 april 2023 @ 14:44:20 #49
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_208862297
Verdomme, die zien we vast even niet terug :(
https://www.lottodstny.be(...)-lennert-van-eetvelt
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_208862442
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2023 14:44 schreef heywoodu het volgende:
Verdomme, die zien we vast even niet terug :(
https://www.lottodstny.be(...)-lennert-van-eetvelt
Kan je dan ook nog 3 punten kosten!
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
  zondag 23 april 2023 @ 19:20:10 #51
194695 franklop
Fran knock
pi_208878469
Sivakov voor Bardet, daar worden we vrolijk van
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Redactie Sport zondag 23 april 2023 @ 22:05:15 #52
274204 crew  Mexicanobakker
pi_208880093
Dit wordt een ruime nederlaag, ondanks die 300 punten. Altijd tegen mij
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zondag 23 april 2023 @ 22:36:39 #53
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_208880401
Mijn team is erg solide met bijna elke ronde wel een redelijke score.
  maandag 24 april 2023 @ 14:12:10 #54
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_208885583
Het was weer groot feest op de tennisclub dit weekend? @knijn1985
  maandag 24 april 2023 @ 14:19:31 #55
209676 knijn1985
Einhorn maakt nog geen zomer
pi_208885696
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2023 14:12 schreef hhh38 het volgende:
Het was weer groot feest op de tennisclub dit weekend? @:knijn1985
Klopt ja.
Ik kom morgen met een update!
  dinsdag 25 april 2023 @ 08:47:30 #56
209676 knijn1985
Einhorn maakt nog geen zomer
pi_208894484
Speelronde 25:
25-4-2023 30-4-2023 Tour de Romandie 2.UWT
28-4-2023 30-4-2023 Vuelta Asturias Julio Alvarez Mendo 2.1
1-5-2023 1-5-2023 Eschborn-Frankfurt 1.UWT

Speler 1 Score 1 Score 2 Speler 2
heywoodu 0 - 0 Ijs_beer
Max23 0 - 0 Chiappucci
Pino112 0 - 0 Skysherrif
steven184 0 - 0 baggerbaas
maxi-mus 0 - 0 wimderon
Immerdebestebob 0 - 0 Felagund
GotenSSJ 0 - 0 Faraday01
DecoAoreste 0 - 0 DeLuna
Bill_Hillie 0 - 0 franklop
Pistolero 0 - 0 Slobeend
Sabata 0 - 0 Fretwork
dale__cooper 0 - 0 Rellende_Rotscholier
Frozen-assassin 0 - 0 Aguero
hhh38 0 - 0 Knijn1985
Mexicanobakker 0 - 0 johannes_vermeer
Mani89 0 - 0 Momo
  Redactie Sport dinsdag 25 april 2023 @ 08:53:22 #57
274204 crew  Mexicanobakker
pi_208894532
Oh, dat wordt weer een nederlaag. De slechte lotingen komen er nu wel achter elkaar uit.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 25 april 2023 @ 08:55:59 #58
209676 knijn1985
Einhorn maakt nog geen zomer
pi_208894557
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2023 08:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh, dat wordt weer een nederlaag. De slechte lotingen komen er nu wel achter elkaar uit.
geen dank
  Redactie Sport dinsdag 25 april 2023 @ 09:16:37 #59
274204 crew  Mexicanobakker
pi_208894779
Ik heb 2 likes van user Knijn1985 op 1 post.

Bijzonder fenomeen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 25 april 2023 @ 09:35:44 #60
209676 knijn1985
Einhorn maakt nog geen zomer
pi_208894949
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2023 09:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb 2 likes van user Knijn1985 op 1 post.

Bijzonder fenomeen.
Nu heb je helemaal een vermoeden van matchfixing?
  dinsdag 25 april 2023 @ 10:07:10 #61
209676 knijn1985
Einhorn maakt nog geen zomer
pi_208895276
pi_208895548
O ja natuurlijk moest ik tegen R.EV -O-
  Moderator dinsdag 25 april 2023 @ 11:32:28 #63
362868 crew  Slobeend
of all places
  Redactie Sport dinsdag 25 april 2023 @ 12:02:17 #64
274204 crew  Mexicanobakker
pi_208896298
quote:
9s.gif Op dinsdag 25 april 2023 11:32 schreef Slobeend het volgende:
Arme @:mexicanobakker
Ik verbaasde me eigenlijk vooral over het feit dat ik tegen een niet-mutantenteam wél gewonnen zou hebben. :o

Ronde 2 toch best prima ingekocht.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_208913056
Thibau, jawel
  woensdag 26 april 2023 @ 21:23:54 #66
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_208915027
Brenner en Cavendish presteren alweer exact op hun vormpeil
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
pi_208917060
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2023 21:23 schreef Fretwork het volgende:
Brenner en Cavendish presteren alweer exact op hun vormpeil
Quinten en Soldaat Schulz slaan aan het tuinieren en harken zich naar punten
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  zaterdag 29 april 2023 @ 22:30:30 #68
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_208948039
Rubio is goed op dreef, maar ik vrees dat het niet genoeg gaat zijn met Matthews als tegenstand in Eschborn-Frankfurt. Als die daar top-10 rijdt ben ik de lul.
pi_208948573
Oh leuk, wist niet dat Jorgensen ook kon tijdrijden. Gisteren en vandaag weer in de punten
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  zondag 30 april 2023 @ 08:46:54 #70
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_208950332
Zambanini en Renard in Duitsland tegen @Felagund Wat een baggeropkopkomst heb ik deze ronde :')
pi_208955524
quote:
1s.gif Op zondag 30 april 2023 08:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
Zambanini en Renard in Duitsland tegen @:felagund Wat een baggeropkopkomst heb ik deze ronde :')
Ik heb ook alleen Zimmermann en Walscheid in Duitsland, al heb ik wel hoop dat die laatste in de punten gaat rijden.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
  zondag 30 april 2023 @ 18:02:37 #72
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_208955987
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2023 17:21 schreef Felagund het volgende:

[..]
Ik heb ook alleen Zimmermann en Walscheid in Duitsland, al heb ik wel hoop dat die laatste in de punten gaat rijden.
Hopelijk trekt Renard de sprint verkeerd aan :'(
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 1 mei 2023 @ 07:09:47 #73
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_208963352
Lekker scoren met Poole en Uijtdebroeks in Romandië *O*
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  maandag 1 mei 2023 @ 14:02:47 #74
209676 knijn1985
Einhorn maakt nog geen zomer
pi_208967162
Speelronde 26:
2-5-2023 6-5-2023 ΔΕΗ INTERNATIONAL TOUR OF HELLAS 2.1
6-5-2023 6-5-2023 Grand Prix du Morbihan 1.Pro
7-5-2023 7-5-2023 Tro-Bro Léon 1.Pro

Speler 1 Score 1 Score 2 Speler 2
heywoodu 0 - 0 hhh38
Mexicanobakker 0 - 0 Frozen-assassin
Mani89 0 - 0 dale__cooper
Momo 0 - 0 Sabata
johannes_vermeer 0 - 0 Pistolero
Knijn1985 0 - 0 Bill_Hillie
Aguero 0 - 0 DecoAoreste
Rellende_Rotscholier 0 - 0 GotenSSJ
Fretwork 0 - 0 Immerdebestebob
Slobeend 0 - 0 maxi-mus
franklop 0 - 0 steven184
DeLuna 0 - 0 Pino112
Faraday01 0 - 0 Max23
Felagund 0 - 0 Ijs_beer
wimderon 0 - 0 Chiappucci
baggerbaas 0 - 0 Skysherrif
  maandag 1 mei 2023 @ 14:33:42 #75
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_208967598
Hofstetter, Consonni, Manzin en Fiorelli komen uit hun lenteslaap, mooi.
pi_208969350
quote:
1s.gif Op zondag 30 april 2023 18:02 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Hopelijk trekt Renard de sprint verkeerd aan :'(
Zimmermann levert!
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
  Redactie Sport maandag 1 mei 2023 @ 17:16:39 #77
274204 crew  Mexicanobakker
pi_208969403
Jeetje Kontrat

Dit kan wel eens net genoeg zijn
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator maandag 1 mei 2023 @ 17:19:01 #78
362868 crew  Slobeend
of all places
  maandag 1 mei 2023 @ 17:19:22 #79
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_208969421
Fiorelli 17e en Consonni 19e, erg onleuk.
  maandag 1 mei 2023 @ 17:19:58 #80
194695 franklop
Fran knock
pi_208969426
13e plek van Biermans zal zeker niet genoeg zijn
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  maandag 1 mei 2023 @ 17:55:31 #81
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_208969695
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2023 22:30 schreef DecoAoreste het volgende:
Rubio is goed op dreef, maar ik vrees dat het niet genoeg gaat zijn met Matthews als tegenstand in Eschborn-Frankfurt. Als die daar top-10 rijdt ben ik de lul.
Matthews 14e, allemachtig. Dan is het heel spannend geworden met de punten van Arndt erbij. Ik durf niet te tellen.
pi_208974418
Ach @Rellende_Rotscholier . Moet je net tegen mij als Kragh Andersen ineens besluit een WorldTour-wedstrijd te winnen.
  maandag 1 mei 2023 @ 23:50:07 #83
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_208974713
Fedeli pakt ineens plek 3. Hirschi 4 en Kristoff ook nog eens 12de, wat een weelde.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  dinsdag 2 mei 2023 @ 12:59:05 #84
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_208978257
quote:
1s.gif Op maandag 1 mei 2023 17:55 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]
Matthews 14e, allemachtig. Dan is het heel spannend geworden met de punten van Arndt erbij. Ik durf niet te tellen.
Toch geteld, volgens mij heb ik gewonnen van @DeLuna met 93-72. Matthews had 11e moeten worden om de ronde te winnen. :)
  Redactie Sport dinsdag 2 mei 2023 @ 13:16:07 #85
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_208978415
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2023 12:59 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]
Toch geteld, volgens mij heb ik gewonnen van @:DeLuna met 93-72. Matthews had 11e moeten worden om de ronde te winnen. :)
Vermoeiend
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  dinsdag 2 mei 2023 @ 13:46:08 #86
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_208978700
Giro opstelling ziet er goed uit, tegen Pino(t). Jammer dat het maar voor 3 punten is.
  Redactie Sport dinsdag 2 mei 2023 @ 14:09:43 #87
274204 crew  Mexicanobakker
pi_208978922
Ik moet met de Ziero hopen dat Caruso uit vorm is.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 3 mei 2023 @ 07:44:16 #88
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_208985459
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2023 13:46 schreef hhh38 het volgende:
Giro opstelling ziet er goed uit, tegen Pino(t). Jammer dat het maar voor 3 punten is.
Mijn opstelling:
Thibaut Pinot
Bruno Armirail
Davide Bais
Aurélien Paret-Peintre
Jay Vine
Max Kanter
Davide Ballerini
  woensdag 3 mei 2023 @ 08:42:02 #89
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_208985614
quote:
14s.gif Op woensdag 3 mei 2023 07:44 schreef Pino112 het volgende:

[..]
Mijn opstelling:
Thibaut Pinot
Bruno Armirail
Davide Bais
Aurélien Paret-Peintre
Jay Vine
Max Kanter
Davide Ballerini
Dat is een mooie selectie, had er een paar over het hoofd gezien. Ik treed aan met deze namen:

Simone Consonni
Filippo Fiorelli
Kaden Groves
Toms Skujins
Diego Ulissi
  woensdag 3 mei 2023 @ 10:07:58 #90
209676 knijn1985
Einhorn maakt nog geen zomer
pi_208986118
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2023 13:46 schreef hhh38 het volgende:
Giro opstelling ziet er goed uit, tegen Pino(t). Jammer dat het maar voor 3 punten is.
Pak het op!
  woensdag 3 mei 2023 @ 13:02:35 #91
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_208988236
Ben jij bang voor Zambanini? @Sabata
  woensdag 3 mei 2023 @ 13:14:41 #92
209676 knijn1985
Einhorn maakt nog geen zomer
pi_208988341
  woensdag 3 mei 2023 @ 13:16:04 #93
209676 knijn1985
Einhorn maakt nog geen zomer
pi_208988352
Speelronde 27:
6-5-2023 28-5-2023 Giro d'Italia 2.UWT

Speler 1 Score 1 Score 2 Speler 2
heywoodu 0 - 0 franklop
DeLuna 0 - 0 Slobeend
Faraday01 0 - 0 Fretwork
Felagund 0 - 0 Rellende_Rotscholier
wimderon 0 - 0 Aguero
baggerbaas 0 - 0 Knijn1985
Skysherrif 0 - 0 johannes_vermeer
Chiappucci 0 - 0 Momo
Ijs_beer 0 - 0 Mani89
Max23 0 - 0 Mexicanobakker
Pino112 0 - 0 hhh38
steven184 0 - 0 Frozen-assassin
maxi-mus 0 - 0 dale__cooper
Immerdebestebob 0 - 0 Sabata
GotenSSJ 0 - 0 Pistolero
DecoAoreste 0 - 0 Bill_Hillie
pi_208988384
Mijn selectie in de Giro tegen @Rellende_Rotscholier is klein maar fijn:
Roglic, Tratnik en Molard
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_208988607
Hahahahaahahahahahahahahasniksniksniksniksnik

Tegen Remco..
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_208988642
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2023 13:43 schreef Steven184 het volgende:
Hahahahaahahahahahahahahasniksniksniksniksnik

Tegen Remco..
Vorig jaar met Remco de Vuelta verloren van Johannes volgens mij }:|
pi_208988717
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2023 13:46 schreef Dale__Cooper het volgende:

[..]
Vorig jaar met Remco de Vuelta verloren van Johannes volgens mij }:|
Ik heb maar 3 man, dus kleine kans: Almeida, Battistella en Marit.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_208988980
quote:
1s.gif Op woensdag 3 mei 2023 13:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ben jij bang voor Zambanini? @:sabata
met Tejo en Kuss? Sepp zal wel Primoz mogen helpen en het hangt er even vanaf of Ineos Thymen en Thomas een kopman rol heeft voorgehouden voor ik kan zien of Tejo ergens een ritzege meepakt.

Opvallend, maar meer dan de helft van mijn zeges de laatste weken is aan één pion per ronde te danken. Wellerman Jonas, Schelling Ide, Kuss, Powless, Tejo en Jorgensen hebben allen een optreden als vaandeldrager gehad.

Schultz, Theuns, Quinten, Eggman, Milesi en Rui Oliveira sprokkelen af en toe ook wat. Planckaert is helemaal in wegkapitein modus, Bonnamour gaat over twee weken weer meedoen
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  zaterdag 6 mei 2023 @ 06:48:12 #99
209676 knijn1985
Einhorn maakt nog geen zomer
pi_209023742
Tussenstand Speelronde 26:
Speler 1 Score 1 Score 2 Speler 2
heywoodu 0 - 0 hhh38
Mexicanobakker 0 - 0 Frozen-assassin
Mani89 0 - 0 dale__cooper
Momo 0 - 0 Sabata
johannes_vermeer 0 - 0 Pistolero
Knijn1985 70 - 0 Bill_Hillie
Aguero 0 - 0 DecoAoreste
Rellende_Rotscholier 0 - 0 GotenSSJ
Fretwork 0 - 0 Immerdebestebob
Slobeend 90 - 0 maxi-mus
franklop 0 - 0 steven184
DeLuna 0 - 0 Pino112
Faraday01 0 - 0 Max23
Felagund 0 - 0 Ijs_beer
wimderon 55 - 0 Chiappucci
baggerbaas 0 - 0 Skysherrif

Na 3 etappes Hellas incl. klassement
pi_209025289
Mijn team wordt wel tegengezeten, na blessures van Baroncini, Vansevenant, Allegaert en Pogacar zijn nu Tratnik en Molard aangereden. :( Die laatste kan wel starten in de Giro.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
  zaterdag 6 mei 2023 @ 11:42:41 #101
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_209025999
Pittige tegenstand in de Giro met o.a. Vlasov, Ackermann en Albanese van @Bill_Hillie . Hopen dat Rubio en Kämna, de enige twee renners van mij die echt goed presteren, opnieuw boven zichzelf kunnen uitstijgen. Bonifazio verwacht ik weinig van.
pi_209026959
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 11:42 schreef DecoAoreste het volgende:
Pittige tegenstand in de Giro met o.a. Vlasov, Ackermann en Albanese van @:Bill_Hillie . Hopen dat Rubio en Kämna, de enige twee renners van mij die echt goed presteren, opnieuw boven zichzelf kunnen uitstijgen. Bonifazio verwacht ik weinig van.
Ik hoop dat Kämna traditiegetrouw snel zijn klassementsambities laat varen :P
  maandag 8 mei 2023 @ 09:24:34 #103
209676 knijn1985
Einhorn maakt nog geen zomer
pi_209055225
Speelronde 28:
10-5-2023 14-5-2023 Tour de Hongrie 2.Pro
13-5-2023 13-5-2023 Tour du Finistère 1.1
14-5-2023 14-5-2023 Boucles de l'Aulne - Châteaulin 1.1
16-5-2023 21-5-2023 4 Jours de Dunkerque / Grand Prix des Hauts de France 2.Pro
18-5-2023 18-5-2023 Circuit de Wallonie 1.1

Speler 1 Score 1 Score 2 Speler 2
Fretwork 0 - 0 Mani89
Slobeend 0 - 0 Mexicanobakker
franklop 0 - 0 hhh38
DeLuna 0 - 0 Frozen-assassin
Faraday01 0 - 0 dale__cooper
Felagund 0 - 0 Sabata
wimderon 0 - 0 Pistolero
baggerbaas 0 - 0 Bill_Hillie
Skysherrif 0 - 0 DecoAoreste
Chiappucci 0 - 0 GotenSSJ
Ijs_beer 0 - 0 Immerdebestebob
Max23 0 - 0 maxi-mus
Pino112 0 - 0 steven184
heywoodu 0 - 0 Knijn1985
Aguero 0 - 0 johannes_vermeer
Rellende_Rotscholier 0 - 0 Momo
  maandag 8 mei 2023 @ 09:26:02 #104
209676 knijn1985
Einhorn maakt nog geen zomer
pi_209055232
  Redactie Sport maandag 8 mei 2023 @ 09:40:50 #105
274204 crew  Mexicanobakker
pi_209055373
Dat kan interessant worden, oa de overal rijdende Zingle en Merlier die in Duinkerken mag sprinten zo lijkt het, tegen in ieder geval Gate die in Duinkerken een AK zou kunnen rijden.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 8 mei 2023 @ 09:51:31 #106
194695 franklop
Fran knock
pi_209055462
Heb jij uberhaupt iemand in de Giro @heywoodu ?
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 8 mei 2023 @ 12:56:16 #107
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_209057074
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2023 09:51 schreef franklop het volgende:
Heb jij uberhaupt iemand in de Giro @:heywoodu ?
:'(
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  maandag 8 mei 2023 @ 13:01:21 #108
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_209057149
3 nederlagen op rij nu ;(
  maandag 8 mei 2023 @ 13:04:57 #109
194695 franklop
Fran knock
pi_209057204
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2023 12:56 schreef heywoodu het volgende:

[..]
:'(
Dan hoop ik dat Dainese een keer mag sprinten.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  maandag 8 mei 2023 @ 17:32:27 #110
194695 franklop
Fran knock
pi_209060614
Velasco 8e, giro is binnen
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Moderator maandag 8 mei 2023 @ 20:36:16 #111
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_209063622
Zoals vandaag bewezen wordt het deze Giro nog een spannende strijd tussen jouw Bling en mijn Mads @DeLuna
  maandag 8 mei 2023 @ 20:58:21 #112
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_209063938
Pinot gaat voor de voor dit spel waardeloze bergtrui, erg mooi.
  Redactie Sport maandag 8 mei 2023 @ 23:16:47 #113
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_209066284
Gewonnen van mijn man _O_
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  Redactie Sport maandag 8 mei 2023 @ 23:29:13 #114
274204 crew  Mexicanobakker
pi_209066388
quote:
17s.gif Op maandag 8 mei 2023 23:16 schreef DeLuna het volgende:
Gewonnen van mijn man _O_
Bij FC Utrecht zou het seizoen nu geslaagd zijn.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 9 mei 2023 @ 10:03:37 #115
209676 knijn1985
Einhorn maakt nog geen zomer
pi_209068371
Tussenstand Giro interessant? Of iedereen weet wel van te voren hoe het gaat lopen?
  dinsdag 9 mei 2023 @ 12:54:10 #116
194695 franklop
Fran knock
pi_209070389
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 10:03 schreef knijn1985 het volgende:
Tussenstand Giro interessant? Of iedereen weet wel van te voren hoe het gaat lopen?
Paar keer tussenstand doen is wel prima toch?

Al is mijn duel al beslist :+
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Redactie Sport dinsdag 9 mei 2023 @ 13:57:14 #117
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_209071182
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2023 23:29 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Bij FC Utrecht zou het seizoen nu geslaagd zijn.
Gelukkig ben ik geen FC Utrecht
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 9 mei 2023 @ 17:22:18 #118
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_209073668
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2023 20:58 schreef hhh38 het volgende:
Pinot gaat voor de voor dit spel waardeloze bergtrui, erg mooi.
Gelukkig hebben we APP-god
  Redactie Sport dinsdag 9 mei 2023 @ 17:25:58 #119
274204 crew  Mexicanobakker
pi_209073701
Ik wil Caruso verzoeken te stoppen met sprinten voor nutteloze top 10 klasseringen in dit soort ritten.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 9 mei 2023 @ 17:39:39 #120
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_209073833
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 17:22 schreef Pino112 het volgende:

[..]
Gelukkig hebben we APP-god
Skujins beperkt de schade ^O^
pi_209074156
Gelukkig is de proloog niet de enige etappe waar Tejo punten sprokkelt. Kuss moeten we maar eens bestraffend toespreken niet in volle vaart aan versnellingsapparaten te gaan klooien :')
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_209075222
Albanese en Vlasov volgen mijn orders keurig op en zijn lekker punten aan het harken :)
pi_209087569
Speelronde 28 tegen @Sabata
Tour de Hongrie
Groenewegen, Mezgec, Baroncini
Tour du Finistère
-
Boucles de l'Aulne - Châteaulin
-
4 Jours de Dunkerque / Grand Prix des Hauts de France
Vliegen, Walscheid, Allegaert
Circuit de Wallonie
Nog niemand
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_209088350
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 11:33 schreef Felagund het volgende:
Speelronde 28 tegen @:Sabata
Tour de Hongrie
Groenewegen, Mezgec, Baroncini
Tour du Finistère
-
Boucles de l'Aulne - Châteaulin
-
4 Jours de Dunkerque / Grand Prix des Hauts de France
Vliegen, Walscheid, Allegaert
Circuit de Wallonie
Nog niemand
op dit moment Rui Oliveira in Hongarije en Bonnamour maakt zijn rentree in Finisterre. geen idee nog wie er in Wallonië evt. bijkomt.
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  donderdag 11 mei 2023 @ 10:45:11 #125
194695 franklop
Fran knock
pi_209099531
10-5-2023 14-5-2023 Tour de Hongrie 2.Pro
Jakobsen

13-5-2023 13-5-2023 Tour du Finistère 1.1
José Herrada

14-5-2023 14-5-2023 Boucles de l'Aulne - Châteaulin 1.1
José Herrada

16-5-2023 21-5-2023 4 Jours de Dunkerque / Grand Prix des Hauts de France 2.Pro
Biermans, Senechal, Stewart

18-5-2023 18-5-2023 Circuit de Wallonie 1.1
-

Wat stel jij hier tegenover op @hhh38 ?
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  donderdag 11 mei 2023 @ 11:01:50 #126
209676 knijn1985
Einhorn maakt nog geen zomer
pi_209099695
Tussenstand Giro (zonder klassement):
Speler 1 Score 1 Score 2 Speler 2
heywoodu 0 - 18 franklop
DeLuna 131 - 143 Slobeend
Faraday01 0 - 40 Fretwork
Felagund 48 - 0 Rellende_Rotscholier
wimderon 41 - 22 Aguero
baggerbaas 14 - 0 Knijn1985
Skysherrif 116 - 20 johannes_vermeer
Chiappucci 14 - 75 Momo
Ijs_beer 105 - 0 Mani89
Max23 50 - 44 Mexicanobakker
Pino112 137 - 341 hhh38
steven184 107 - 105 Frozen-assassin
maxi-mus 18 - 175 dale__cooper
Immerdebestebob 0 - 47 Sabata
GotenSSJ 32 - 11 Pistolero
DecoAoreste 28 - 132 Bill_Hillie
  Redactie Sport donderdag 11 mei 2023 @ 11:50:30 #127
274204 crew  Mexicanobakker
pi_209100295
Oh Max hep ook Mayrhofer. Dan wordt het wel vrij lastig nu Vendrame gebutst is
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 11 mei 2023 @ 12:31:04 #128
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_209100868
Wellicht is mijn Giro team iets te sterk voor dit spel. Ik heb al 9 top-15 klasseringen in 4 etappes (excl de tijdrit) :D
pi_209101108
Jeetje, toch 2 puntjes voor op @Frozen-assassin
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 11 mei 2023 @ 12:51:04 #130
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_209101131
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 12:31 schreef hhh38 het volgende:
Wellicht is mijn Giro team iets te sterk voor dit spel. Ik heb al 9 top-15 klasseringen in 4 etappes (excl de tijdrit) :D
Stop daar eens mee ja.
  donderdag 11 mei 2023 @ 18:34:35 #131
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_209105068
quote:
10s.gif Op donderdag 11 mei 2023 12:51 schreef Pino112 het volgende:

[..]
Stop daar eens mee ja.
+2 :)
  Redactie Sport woensdag 17 mei 2023 @ 18:31:57 #132
274204 crew  Mexicanobakker
pi_209187778
De helft van mijn team is weer verstoppertje aan het spelen. Zingle moet weer al het werk leveren. Het moet echt van 4 man komen (en Molano heeft wel aardig geleverd voordat ie kapot ging), het is fameus dat mijn team nog gewoon in de subtop meedraait.

Maar nu is echt iedereen beschadigd. Cattaneo CORRED, Vendrame CORRED en gebutst, Barkiel gebutst, Molano nog steeds verneukt door die Belg die niet kan rijden, Elissonde gebutst. Stuyven zal wel doodmoe zijn na zijn zware (en bovenal UITMUNTENDE) voorjaar en geen reet meer rijden, Govekar en Banaszek gaan met de transferperiode gewoon weg want het kan moeilijk grotere bagger zijn dan dat. Govekar mag niks voor eigen kans rijden en Banaszek kan er gewoon geen reet van op dit niveau, alles boven CT is blijkbaar te moeilijk voor die sukkelaar.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 17 mei 2023 @ 18:36:09 #133
194695 franklop
Fran knock
pi_209187824
Meltdown
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  woensdag 17 mei 2023 @ 18:36:33 #134
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_209187829
Woedend omdat laffe Remco ermee is gekapt
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 17 mei 2023 @ 18:41:28 #135
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_209187878
Nieuwe tussenstand?
Ballerini en Kanter hebben wel wat punten gesprokkeld ondertussen, en natuurlijk Bais met z'n overwinning ook.
  woensdag 17 mei 2023 @ 18:43:13 #136
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_209187892
quote:
14s.gif Op woensdag 17 mei 2023 18:41 schreef Pino112 het volgende:
Nieuwe tussenstand?
Ballerini en Kanter hebben wel wat punten gesprokkeld ondertussen, en natuurlijk Bais met z'n overwinning ook.
Ondanks dat Grofs CORRED is toch weer 2 top 15 plekken vandaag ^O^
  Redactie Sport woensdag 17 mei 2023 @ 18:50:03 #137
274204 crew  Mexicanobakker
pi_209187938
quote:
1s.gif Op woensdag 17 mei 2023 18:36 schreef franklop het volgende:
Meltdown
Ik was er toch over 4 positief! Net als Vendrame en Cattaneo hahahaha verdomme
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_209188106
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2023 18:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Woedend omdat laffe Remco ermee is gekapt
Almeida is ook ziek, dus het kan nog. Hen je nog anderen?
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  woensdag 17 mei 2023 @ 19:06:06 #139
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_209188115
Paul Penweh en Remy Greegwaar, jullie zijn absolute eindbazen.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  woensdag 17 mei 2023 @ 19:09:09 #140
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_209188154
Ik ben zowaar wat aan het sprokkelen met Cosnefroy en McLay laatste dagen, maar geen idee hoe ik ervoor sta verder in de niet-Giro-ronde.

De Giro zelf gaat nog niet briljant nu Ackermann toch blijkt te kunnen fietsen maar wellicht kan Kämna nog compenseren met klassementspunten.
  woensdag 17 mei 2023 @ 19:29:05 #141
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_209188379
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2023 19:05 schreef Steven184 het volgende:

[..]
Almeida is ook ziek, dus het kan nog. Hen je nog anderen?
Alleen Joe Dombrowski en meisje Oomen
pi_209193207
grr, Tejo uit de Giro gecrasht. beterschap
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_209199682
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2023 09:28 schreef Sabata het volgende:
grr, Tejo uit de Giro gecrasht. beterschap
En dan sta je volgens mij in ronde 28 ook nog eens achter.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_209200102
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2023 19:58 schreef Felagund het volgende:

[..]
En dan sta je volgens mij in ronde 28 ook nog eens achter.
dat was wel de verwachting eigenlijk ;) gelukkig heeft Tejo voor zijn crash nog aardig gesprokkeld
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  vrijdag 19 mei 2023 @ 18:06:20 #145
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_209209442
Mooie etappezege voor Rubio :)

Ik zou wel benieuwd zijn naar een tussenstand inmiddels.
  zondag 21 mei 2023 @ 18:03:20 #146
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_209231169
Asgreen 2e in Duinkerken ^O^
  Redactie Sport zondag 21 mei 2023 @ 18:08:57 #147
274204 crew  Mexicanobakker
pi_209231247
Caruso zal op zijn muil moeten gaan om de Giro te redden voor mijn team. Ik win echt nooit GT's in dit spel :D
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport / Supervogel zondag 21 mei 2023 @ 18:20:46 #148
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_209231415
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2023 18:06 schreef DecoAoreste het volgende:
Mooie etappezege voor Rubio :)

Ik zou wel benieuwd zijn naar een tussenstand inmiddels.
Konijn zal wel weer bij de tennis zijn.
  zondag 21 mei 2023 @ 18:53:49 #149
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_209231784
Mijn Romain Gregoire. Volgend jaar onbetaalbaar.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  maandag 22 mei 2023 @ 11:15:44 #150
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_209238013
Feesttoetertjes, Dyball is eindelijk van de 0 af. 1 enkel puntje gescoord door een 10e plaats in de 2e etappe van de Ronde van Japan.

Iemand belang bij deze coureur straks in de transferperiode?
  maandag 22 mei 2023 @ 13:20:15 #151
209676 knijn1985
Einhorn maakt nog geen zomer
pi_209239135
Speelronde 29:
20-5-2023 20-5-2023 Veenendaal-Veenendaal Classic 1.1
21-5-2023 21-5-2023 Rund um Köln 1.1
21-5-2023 21-5-2023 Antwerp Port Epic / Sels Trophy 1.1
21-5-2023 28-5-2023 Tour of Japan 2.1
25-5-2023 27-5-2023 Tour of Estonia 2.1

Speler 1 Score 1 Score 2 Speler 2
Skysherrif 0 - 0 franklop
Chiappucci 0 - 0 Slobeend
Ijs_beer 0 - 0 Fretwork
Max23 0 - 0 Rellende_Rotscholier
Pino112 0 - 0 Aguero
steven184 0 - 0 Knijn1985
maxi-mus 0 - 0 johannes_vermeer
Immerdebestebob 0 - 0 Momo
GotenSSJ 0 - 0 Mani89
DecoAoreste 0 - 0 Mexicanobakker
Bill_Hillie 0 - 0 hhh38
Pistolero 0 - 0 Frozen-assassin
Sabata 0 - 0 dale__cooper
heywoodu 0 - 0 Felagund
wimderon 0 - 0 Faraday01
baggerbaas 0 - 0 DeLuna
pi_209241458
In speelronde 29 tegen @heywoodu wint Groenewegen Veenendaal tegen Veenendaal, volgens mij heb ik die ronde daarmee al wel bijna binnen.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
  maandag 22 mei 2023 @ 17:14:23 #153
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_209241608
Heb je ook tussen-/eindstanden @knijn1985 ?
  dinsdag 23 mei 2023 @ 09:23:58 #154
209676 knijn1985
Einhorn maakt nog geen zomer
pi_209247849
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2023 17:14 schreef hhh38 het volgende:
Heb je ook tussen-/eindstanden @:knijn1985 ?
Beetje druk.
Wie weet vandaag nog.
  dinsdag 23 mei 2023 @ 09:38:04 #155
209676 knijn1985
Einhorn maakt nog geen zomer
pi_209248021
Tussenstand Giro incl. klassement:
Speler 1 Score 1 Score 2 Speler 2
heywoodu 0 - 54 franklop
DeLuna 394 - 534 Slobeend
Faraday01 186 - 141 Fretwork
Felagund 445 - 0 Rellende_Rotscholier
wimderon 88 - 54 Aguero
baggerbaas 266 - 96 Knijn1985
Skysherrif 116 - 106 johannes_vermeer
Chiappucci 538 - 157 Momo
Ijs_beer 414 - 0 Mani89
Max23 477 - 93 Mexicanobakker
Pino112 1283 - 544 hhh38
steven184 443 - 245 Frozen-assassin
maxi-mus 150 - 353 dale__cooper
Immerdebestebob 0 - 138 Sabata
GotenSSJ 108 - 166 Pistolero
DecoAoreste 556 - 419 Bill_Hillie
pi_209257104
DunbarGod
  dinsdag 23 mei 2023 @ 21:22:58 #157
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_209257342
Rubio en Kämna zijn hard op weg de dag te redden :)
  Redactie Sport dinsdag 23 mei 2023 @ 22:11:02 #158
274204 crew  Mexicanobakker
pi_209257867
Ja, jammer.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 23 mei 2023 @ 22:12:21 #159
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_209257881
Armirail en Pinot allebei weg uit de top 15 aub :)
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 23 mei 2023 @ 22:22:15 #160
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_209257998
Ja leuke tussenstand met Armirail nog op 1 in klassement.
pi_209262275
Tot welke ronde behoort de Van Merksteijn Fences Classic @knijn1985? Ik zie die niet 1,2,3 in de kalender staan.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_209262296
Thomas levert eindelijk prestaties die zijn transfersom rechtvaardigen. Wel jammer dat ik er waarschijnlijk maar 1 speelronde profijt van heb.
  woensdag 24 mei 2023 @ 13:35:40 #163
209676 knijn1985
Einhorn maakt nog geen zomer
pi_209263527
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2023 11:52 schreef Felagund het volgende:
Tot welke ronde behoort de Van Merksteijn Fences Classic @:knijn1985? Ik zie die niet 1,2,3 in de kalender staan.
Akkoord om bij 30 te gooien?
pi_209265539
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2023 13:35 schreef knijn1985 het volgende:

[..]
Akkoord om bij 30 te gooien?
Lijkt mij prima.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
  woensdag 24 mei 2023 @ 22:02:02 #165
209676 knijn1985
Einhorn maakt nog geen zomer
pi_209270042

  Redactie Sport woensdag 24 mei 2023 @ 22:04:21 #166
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_209270084
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  Redactie Sport donderdag 25 mei 2023 @ 20:56:27 #167
274204 crew  Mexicanobakker
pi_209281306
Zingle is een beest.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_209281526
Geen idee hoe, maar blijkbaar kan ik nog winnen.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  vrijdag 26 mei 2023 @ 10:23:45 #169
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_209285827
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2023 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zingle is een beest.
Hoe heb je gescoord in ronde 29? Ik zag alvast dat Zingle daar niet aan de start stond en ik heb zowaar nog wat puntjes erbij met Dyball.
  vrijdag 26 mei 2023 @ 10:56:54 #170
209676 knijn1985
Einhorn maakt nog geen zomer
pi_209286258
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 09:38 schreef knijn1985 het volgende:
Tussenstand Giro incl. klassement:
Speler 1 Score 1 Score 2 Speler 2
heywoodu 0 - 54 franklop
DeLuna 394 - 534 Slobeend
Faraday01 186 - 141 Fretwork
Felagund 445 - 0 Rellende_Rotscholier
wimderon 88 - 54 Aguero
baggerbaas 266 - 96 Knijn1985
Skysherrif 116 - 106 johannes_vermeer
Chiappucci 538 - 157 Momo
Ijs_beer 414 - 0 Mani89
Max23 477 - 93 Mexicanobakker
Pino112 1283 - 544 hhh38
steven184 443 - 245 Frozen-assassin
maxi-mus 150 - 353 dale__cooper
Immerdebestebob 0 - 138 Sabata
GotenSSJ 108 - 166 Pistolero
DecoAoreste 556 - 419 Bill_Hillie
Speler 1 Score 1 Score 2 Speler 2
heywoodu 0 - 154 franklop
DeLuna 472 - 534 Slobeend
Faraday01 154 - 141 Fretwork
Felagund 607 - 0 Rellende_Rotscholier
wimderon 88 - 80 Aguero
baggerbaas 356 - 223 Knijn1985
Skysherrif 116 - 106 johannes_vermeer
Chiappucci 731 - 157 Momo
Ijs_beer 390 - 0 Mani89
Max23 516 - 153 Mexicanobakker
Pino112 1080 - 576 hhh38
steven184 625 - 245 Frozen-assassin
maxi-mus 150 - 428 dale__cooper
Immerdebestebob 0 - 179 Sabata
GotenSSJ 122 - 244 Pistolero
DecoAoreste 679 - 438 Bill_Hillie

Paar spannende dus vandaar nog eens een update!
  vrijdag 26 mei 2023 @ 11:32:37 #171
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_209286782
De Giro is binnen geloof ik, mits Rubio en Kämna allebei finishen maar dat ziet er wel echt goed uit :) . Ackermann en Albanese kunnen nog 1e en 2e worden zondag, dat is 175 punten, dan heb ik nog steeds een kleine marge over.

Ik hoor net van @Mexicanobakker dat ronde 29 ook binnen is, dus dat zijn normaliter 2 overwinningen erbij. Ronde 30 is ook goed begonnen met punten voor Cosnefroy, dus inmiddels weer solide in de middenmoot na een slechte periode.
  vrijdag 26 mei 2023 @ 11:36:57 #172
333483 Aguero
oooooooo
pi_209286843
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 10:56 schreef knijn1985 het volgende:
wimderon 88 - 80 Aguero
Spannond @wimderon
Gaviria mag in Rome eindelijk eens winnen.
Citius, Altius, Fortius.
pi_209290328
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 11:36 schreef Aguero het volgende:

[..]
Spannond @:wimderon
Gaviria mag in Rome eindelijk eens winnen.
Dit had natuurlijk gespeeld moeten zijn. Bedankt voor niets, Puzzovivo.
pi_209290637
dankzij Kuss gesprokkel lijkt de Giro niet in gevaar te komen. Helaas van felagund verloren maar dat was te verwachten met Dylan. Eg scoort zowaar weer eens puntjes in Frankrijk, was hem geheel en al vergeten
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  vrijdag 26 mei 2023 @ 16:21:00 #175
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_209291030
590-0 winnen. Ik ben een fenomeen. Behalve in Italie. Groetjes van de koploper.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  vrijdag 26 mei 2023 @ 16:22:08 #176
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_209291038
Bijna 600 punten scoren in een speelronde zonder WT koers. Is dit een record? @sportzeloot
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Moderator zaterdag 27 mei 2023 @ 10:23:25 #177
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_209299706
Het gaat nog bijzonder spannend worden door Arensman vandaag @DeLuna :{
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 27 mei 2023 @ 18:22:45 #178
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_209305464
5, 10, 15 vandaag en 5 en 15 in het klassement in de Giro.
Morgen nog maar ziet er aardig uit.
pi_209305771
Roglic. ^O^

Grappenmaker Molard heeft de hele ronde als een grappenmaker rond gereden.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
  Redactie Sport maandag 29 mei 2023 @ 10:51:45 #180
274204 crew  Mexicanobakker
pi_209325549
Hoe staat het met de loting vanaf ronde 32?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_209327767
Dit gaat niet geheel goed.
  dinsdag 30 mei 2023 @ 11:27:35 #182
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_209336239
Ook in ronde 30 tegen @Chiappucci op weg naar een nipte overwinning, als ik goed geteld heb. Cosnefroy heeft 61 punten gehaald in de Boucles de la Mayenne, en Taminiaux nog 12 in de Ronde van Limburg. Daarmee is het een 73-70 voorsprong, en aangezien er geen tegenstanders meer aan de start staan van de Mercan Tour is ronde 30 als het goed is binnen.

Uiteraard hoop ik wel op een mooie ereplaats voor Carapaz of (lol) Sepulveda vandaag, voor het geval ik níet goed geteld heb. En anders voor het doelsaldo.

@knijn1985 wanneer weer update? En wanneer is de transferperiode ook alweer?
  dinsdag 30 mei 2023 @ 11:47:37 #183
209676 knijn1985
Einhorn maakt nog geen zomer
pi_209336436
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2023 10:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe staat het met de loting vanaf ronde 32?
Zal zelfde zijn maar uit en thuis omgedraaid zeker
  dinsdag 30 mei 2023 @ 11:47:47 #184
209676 knijn1985
Einhorn maakt nog geen zomer
pi_209336437
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2023 11:27 schreef DecoAoreste het volgende:
Ook in ronde 30 tegen @:Chiappucci op weg naar een nipte overwinning, als ik goed geteld heb. Cosnefroy heeft 61 punten gehaald in de Boucles de la Mayenne, en Taminiaux nog 12 in de Ronde van Limburg. Daarmee is het een 73-70 voorsprong, en aangezien er geen tegenstanders meer aan de start staan van de Mercan Tour is ronde 30 als het goed is binnen.

Uiteraard hoop ik wel op een mooie ereplaats voor Carapaz of (lol) Sepulveda vandaag, voor het geval ik níet goed geteld heb. En anders voor het doelsaldo.

@:knijn1985 wanneer weer update? En wanneer is de transferperiode ook alweer?
Ja van de week wel weer ergens hoor
  dinsdag 30 mei 2023 @ 11:49:22 #185
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_209336451
quote:
10s.gif Op woensdag 24 mei 2023 22:04 schreef DeLuna het volgende:
Ach @:Frozen-assassin
Woedend

En ronde van Giro ook verloren. Remco jij bent een lul
  Redactie Sport dinsdag 30 mei 2023 @ 12:54:31 #186
274204 crew  Mexicanobakker
pi_209337010
quote:
3s.gif Op dinsdag 30 mei 2023 11:47 schreef knijn1985 het volgende:

[..]
Zal zelfde zijn maar uit en thuis omgedraaid zeker
Ook ronde 1 = ronde 32 etc of ga je daar nog even voor loten?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 31 mei 2023 @ 10:14:51 #187
209676 knijn1985
Einhorn maakt nog geen zomer
pi_209346942
Zijn er mensen met punten in tour of Japan of in Tour of Estonia of kan ik die beiden overslaan
  Redactie Sport woensdag 31 mei 2023 @ 10:18:04 #188
274204 crew  Mexicanobakker
pi_209346977
quote:
16s.gif Op woensdag 31 mei 2023 10:14 schreef knijn1985 het volgende:
Zijn er mensen met punten in tour of Japan of in Tour of Estonia of kan ik die beiden overslaan
Die mag je overslaan! ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 31 mei 2023 @ 10:25:48 #189
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_209347032
quote:
16s.gif Op woensdag 31 mei 2023 10:14 schreef knijn1985 het volgende:
Zijn er mensen met punten in tour of Japan of in Tour of Estonia of kan ik die beiden overslaan
Als je dat maar laat. Ik wil mijn punten voor Dyball.
  woensdag 31 mei 2023 @ 10:25:52 #190
209676 knijn1985
Einhorn maakt nog geen zomer
pi_209347034
Speelronde 31:
2-6-2023 2-6-2023 Giro dell'Appennino 1.1
3-6-2023 3-6-2023 Heylen Vastgoed Heistse Pijl 1.1
4-6-2023 4-6-2023 Brussels Cycling Classic 1.Pro

heywoodu 0 - 0 GotenSSJ
DecoAoreste 0 - 0 Immerdebestebob
Bill_Hillie 0 - 0 maxi-mus
Pistolero 0 - 0 steven184
Sabata 0 - 0 Pino112
dale__cooper 0 - 0 Max23
Frozen-assassin 0 - 0 Ijs_beer
hhh38 0 - 0 Chiappucci
Mexicanobakker 0 - 0 Skysherrif
Mani89 0 - 0 baggerbaas
Momo 0 - 0 wimderon
johannes_vermeer 0 - 0 Felagund
Knijn1985 0 - 0 Faraday01
Aguero 0 - 0 DeLuna
Rellende_Rotscholier 0 - 0 franklop
Fretwork 0 - 0 Slobeend
  woensdag 31 mei 2023 @ 10:29:34 #191
209676 knijn1985
Einhorn maakt nog geen zomer
pi_209347065
quote:
8s.gif Op woensdag 31 mei 2023 10:25 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]
Als je dat maar laat. Ik wil mijn punten voor Dyball.
Dat is wel de enige meteen denk ik he
  woensdag 31 mei 2023 @ 10:49:08 #192
209676 knijn1985
Einhorn maakt nog geen zomer
pi_209347221



  woensdag 31 mei 2023 @ 11:05:42 #193
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_209347373
Linkerrijtje, dat is lang geleden. Voelt goed.
  woensdag 31 mei 2023 @ 11:13:47 #194
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_209347457
quote:
Giro verloren met de 7e score ;(

Zal wel hoog scoren in de toplijst met meest doelpuntrijke wedstrijden
  Moderator woensdag 31 mei 2023 @ 11:15:08 #195
362868 crew  Slobeend
of all places
  woensdag 31 mei 2023 @ 11:17:17 #196
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_209347493
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2023 11:13 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Giro verloren met de 7e score ;(

Zal wel hoog scoren in de toplijst met meest doelpuntrijke wedstrijden
Gedeeld 11e hoogste puntenaantal in een ronde!
  donderdag 1 juni 2023 @ 14:28:23 #197
209676 knijn1985
Einhorn maakt nog geen zomer
pi_209362617
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2023 11:27 schreef DecoAoreste het volgende:
Ook in ronde 30 tegen @:Chiappucci op weg naar een nipte overwinning, als ik goed geteld heb. Cosnefroy heeft 61 punten gehaald in de Boucles de la Mayenne, en Taminiaux nog 12 in de Ronde van Limburg. Daarmee is het een 73-70 voorsprong, en aangezien er geen tegenstanders meer aan de start staan van de Mercan Tour is ronde 30 als het goed is binnen.

Uiteraard hoop ik wel op een mooie ereplaats voor Carapaz of (lol) Sepulveda vandaag, voor het geval ik níet goed geteld heb. En anders voor het doelsaldo.

@:knijn1985 wanneer weer update? En wanneer is de transferperiode ook alweer?
Iemand nog idee wanneer we de transferperiode hadden gepland?
En is er behoefte aan O+

[ Bericht 5% gewijzigd door knijn1985 op 01-06-2023 15:28:50 ]
  donderdag 1 juni 2023 @ 15:24:01 #198
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_209363415
Die 3 overwinningen waren hard nodig
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
  Redactie Sport donderdag 1 juni 2023 @ 15:31:20 #199
274204 crew  Mexicanobakker
pi_209363492
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2023 14:28 schreef knijn1985 het volgende:

[..]
Iemand nog idee wanneer we de transferperiode hadden gepland?
En is er behoefte aan O+
Na ronde 31/32 lijkt me niet een heel gek moment.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_209364234
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2023 15:31 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Na ronde 31/32 lijkt me niet een heel gek moment.
Idd, al zag ik dat we vorig jaar het rond ronde 36 hebben gedaan. Ik zou iedereen wel de tijd willen geven om er (kort) over na te denken wie ze weg willen doen of niet.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 1 juni 2023 @ 17:08:20 #201
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_209364506
Poah topscore bij de Giro *O* Pinotgod

Ronde 30 met 9-0 verliezen is dan weer jammer |:)
  donderdag 1 juni 2023 @ 17:48:12 #202
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_209364900
quote:
14s.gif Op donderdag 1 juni 2023 17:08 schreef Pino112 het volgende:
Poah topscore bij de Giro *O* Pinotgod

Ronde 30 met 9-0 verliezen is dan weer jammer |:)
Daar hebben 5 van mijn meest productieve renners dan 21 koersdagen zich voor uit de naad gefietst. Flopshow.

Ulissi als pure knecht is ook érg jammer.
  Redactie Sport donderdag 1 juni 2023 @ 17:53:57 #203
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_209364979
24e eindelijk eens wat gestegen
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  Redactie Sport zaterdag 3 juni 2023 @ 09:01:57 #204
274204 crew  Mexicanobakker
pi_209384387
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2023 16:38 schreef Felagund het volgende:

[..]
Idd, al zag ik dat we vorig jaar het rond ronde 36 hebben gedaan. Ik zou iedereen wel de tijd willen geven om er (kort) over na te denken wie ze weg willen doen of niet.
Als je het nu aankondigt kun je de transferperiode makkelijk tijdens Tour de Suisse laten lopen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_209384999
Mijn team begon aardig, maar inmiddels is het duidelijk dat de potentie eruit komt: het degradatiespook waart rond.
  Redactie Sport zaterdag 3 juni 2023 @ 17:33:24 #206
274204 crew  Mexicanobakker
pi_209389549
Lekker een km voor de streep lekrijden

Morgen nog een kans op top 15
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_209394498
Ik had de transferperiode altijd rond de NK's, omdat je dan qua speelronde ongeveer op de helft zit (vorig jaar iets eroverheen) en het qua koersen dan rustig is.
  Redactie Sport / Supervogel zondag 4 juni 2023 @ 11:57:14 #208
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_209396632
Tour de Korea is gecanceld. Komt er nog iets voor in de plaats?
  Redactie Sport zondag 4 juni 2023 @ 16:55:30 #209
274204 crew  Mexicanobakker
pi_209399948
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 17:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lekker een km voor de streep lekrijden

Morgen nog een kans op top 15
Lul Merlier bakt er nu niks van, bedankt voor he le maal NIETS
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_209400500
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2023 16:55 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Lul Merlier bakt er nu niks van, bedankt voor he le maal NIETS
Ruilen tegen Nairo?
  zondag 4 juni 2023 @ 17:56:40 #211
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_209400520
Iemand interesse in Zambanini, Walls of Peak?
  Redactie Sport zondag 4 juni 2023 @ 18:02:02 #212
274204 crew  Mexicanobakker
pi_209400568
quote:
9s.gif Op zondag 4 juni 2023 17:55 schreef wimderon het volgende:

[..]
Ruilen tegen Nairo?
Nou….

Nee.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport zondag 4 juni 2023 @ 18:03:34 #213
274204 crew  Mexicanobakker
pi_209400578
Voor de Dauphine niet bepaald gunstig geloot, het zal eens niet.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 5 juni 2023 @ 09:55:19 #214
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_209406739
Krijg nou wat, zelfs Louvel maakt zich nuttig met een 7e plek in Brussel, en sleept daarmee de overwinning tegen @Immerdebestebob binnen in ronde 31. :)
  maandag 5 juni 2023 @ 18:11:01 #215
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_209411953
1-3-9 vandaag
Brenner is tegenwoordig een Arkea sprinter
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
  Redactie Sport / Supervogel maandag 5 juni 2023 @ 18:19:20 #216
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_209412080
Dus ronde 32 is dezelfde tegenstander als ronde 1?
  maandag 5 juni 2023 @ 18:30:59 #217
209676 knijn1985
Einhorn maakt nog geen zomer
pi_209412235
quote:
14s.gif Op maandag 5 juni 2023 18:19 schreef Pino112 het volgende:
Dus ronde 32 is dezelfde tegenstander als ronde 1?
Lig nu ziek in bed, maar volgens mij wel ja.
Hopelijk kan ik morgen iets doen
  maandag 5 juni 2023 @ 21:27:27 #218
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_209414770
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2023 09:55 schreef DecoAoreste het volgende:
Krijg nou wat, zelfs Louvel maakt zich nuttig met een 7e plek in Brussel, en sleept daarmee de overwinning tegen @:immerdebestebob binnen in ronde 31. :)
Altijd tegen mij. Nu maar hopen dat Gerben maar niet de supplementen van Sari heeft genomen.
  woensdag 7 juni 2023 @ 07:42:57 #219
209676 knijn1985
Einhorn maakt nog geen zomer
pi_209427170
Speelronde 32:
4-6-2023 11-6-2023 Critérium du Dauphiné 2.UWT 32
7-6-2023 11-6-2023 Tour de Korea 2.1 32
7-6-2023 11-6-2023 ZLM Tour 2.Pro 32
9-6-2023 9-6-2023 Grosser Preis des Kantons Aargau 1.1 32

Speler 1 Score 1 Score 2 Speler 2
Fretwork 0 - 0 heywoodu
Rellende_Rotscholier 0 - 0 Slobeend
Aguero 0 - 0 franklop
Knijn1985 0 - 0 DeLuna
johannes_vermeer 0 - 0 Faraday01
Momo 0 - 0 Felagund
Mani89 0 - 0 wimderon
Mexicanobakker 0 - 0 baggerbaas
hhh38 0 - 0 Skysherrif
Frozen-assassin 0 - 0 Chiappucci
dale__cooper 0 - 0 Ijs_beer
Sabata 0 - 0 Max23
Pistolero 0 - 0 Pino112
Bill_Hillie 0 - 0 steven184
DecoAoreste 0 - 0 maxi-mus
GotenSSJ 0 - 0 Immerdebestebob
pi_209427266
En ik maar denken dat we al 3 ritten in de Dauphine hadden gehad.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  woensdag 7 juni 2023 @ 07:58:16 #221
209676 knijn1985
Einhorn maakt nog geen zomer
pi_209427270
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2023 07:57 schreef Steven184 het volgende:
En ik maar denken dat we al 3 ritten in de Dauphine hadden gehad.
wat bedoel je?
pi_209427591
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2023 07:58 schreef knijn1985 het volgende:

[..]
wat bedoel je?
Iedereen staat op 0, maar het is een startstand, geen tussenstand.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  woensdag 7 juni 2023 @ 08:45:06 #223
209676 knijn1985
Einhorn maakt nog geen zomer
pi_209427628
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2023 08:40 schreef Steven184 het volgende:

[..]
Iedereen staat op 0, maar het is een startstand, geen tussenstand.
Ah zo ja moet eerst wat werk inhalen en dan kan ik hier weer wat standen publiceren.
  donderdag 8 juni 2023 @ 09:46:50 #224
209676 knijn1985
Einhorn maakt nog geen zomer
pi_209439531

  donderdag 8 juni 2023 @ 09:53:16 #225
209676 knijn1985
Einhorn maakt nog geen zomer
pi_209439573
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2023 07:42 schreef knijn1985 het volgende:
Speelronde 32:
4-6-2023 11-6-2023 Critérium du Dauphiné 2.UWT 32
7-6-2023 11-6-2023 Tour de Korea 2.1 32
7-6-2023 11-6-2023 ZLM Tour 2.Pro 32
9-6-2023 9-6-2023 Grosser Preis des Kantons Aargau 1.1 32

Speler 1 Score 1 Score 2 Speler 2
Fretwork 0 - 0 heywoodu
Rellende_Rotscholier 0 - 0 Slobeend
Aguero 0 - 0 franklop
Knijn1985 0 - 0 DeLuna
johannes_vermeer 0 - 0 Faraday01
Momo 0 - 0 Felagund
Mani89 0 - 0 wimderon
Mexicanobakker 0 - 0 baggerbaas
hhh38 0 - 0 Skysherrif
Frozen-assassin 0 - 0 Chiappucci
dale__cooper 0 - 0 Ijs_beer
Sabata 0 - 0 Max23
Pistolero 0 - 0 Pino112
Bill_Hillie 0 - 0 steven184
DecoAoreste 0 - 0 maxi-mus
GotenSSJ 0 - 0 Immerdebestebob
@DeLuna tegen de altijd in vorm zijnde Nils
pi_209441825
Ook gewoon gelijkspelen met een stand van 40 - 40 :')
  vrijdag 9 juni 2023 @ 09:14:35 #227
209676 knijn1985
Einhorn maakt nog geen zomer
pi_209449848
Tussenstand speelronde 32:
Speler 1 Score 1 Score 2 Speler 2
Fretwork 132 - 24 heywoodu
Rellende_Rotscholier 1 - 0 Slobeend
Aguero 6 - 6 franklop
Knijn1985 24 - 50 DeLuna
johannes_vermeer 22 - 82 Faraday01
Momo 5 - 34 Felagund
Mani89 32 - 8 wimderon
Mexicanobakker 69 - 141 baggerbaas
hhh38 16 - 62 Skysherrif
Frozen-assassin 0 - 24 Chiappucci
dale__cooper 30 - 8 Ijs_beer
Sabata 84 - 18 Max23
Pistolero 15 - 0 Pino112
Bill_Hillie 14 - 23 steven184
DecoAoreste 42 - 68 maxi-mus
GotenSSJ 0 - 45 Immerdebestebob

excl. klassement
  vrijdag 9 juni 2023 @ 09:17:44 #228
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_209449884
Uiteraard weer al mijn kleppers in één race
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
  vrijdag 9 juni 2023 @ 09:27:38 #229
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_209449966
Oh crap, sta ik achter? Even checken door wie.

EDIT: oh ja, Bjerg en Grossschartner. Majka kan ook nog gevaarlijk zijn.

Hoe dan ook zal Carapaz flink door moeten fietsen om deze ronde binnen te slepen. Gisteren viel hij uiteindelijk toch een beetje tegen...
  vrijdag 9 juni 2023 @ 18:08:53 #230
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_209455110
Nog een flinke sloot punten tegen met Bilbao in Aargau, en Ghys in de ZLM Tour. Deze is wel verloren helaas. ;( Gefeliciteerd @maxi-mus
pi_209455141
Aargau had scoretechnisch wel in de volgende ronde gemogen voor mij.
  vrijdag 9 juni 2023 @ 19:52:12 #232
194695 franklop
Fran knock
pi_209456184
Vandaag nog wat punten met Penvaler, maar weet niet wie @Aguero nog heeft verder
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Redactie Sport zaterdag 10 juni 2023 @ 09:20:40 #233
274204 crew  Mexicanobakker
pi_209461153
Ik had best beter kunnen loten he?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_209464210
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 19:52 schreef franklop het volgende:
Vandaag nog wat punten met Penvaler, maar weet niet wie @:aguero nog heeft verder
Alleen Bernal in de Dauphine denk ik.
Citius, Altius, Fortius.
  dinsdag 13 juni 2023 @ 12:24:21 #235
209676 knijn1985
Einhorn maakt nog geen zomer
pi_209497409
Speelronde 33:
10-6-2023 10-6-2023 Duracell Dwars door het Hageland 1.Pro
11-6-2023 11-6-2023 Elfstedenronde Brugge 1.1
13-6-2023 13-6-2023 CIC - Mont Ventoux 1.Pro

Speler 2 Score 1 Score 2 Speler 1
DeLuna 0 - 0 heywoodu
franklop 0 - 0 Faraday01
Slobeend 0 - 0 Felagund
Fretwork 0 - 0 wimderon
Rellende_Rotscholier 0 - 0 baggerbaas
Aguero 0 - 0 Skysherrif
Knijn1985 0 - 0 Chiappucci
johannes_vermeer 0 - 0 Ijs_beer
Momo 0 - 0 Max23
Mani89 0 - 0 Pino112
Mexicanobakker 0 - 0 steven184
hhh38 0 - 0 maxi-mus
Frozen-assassin 0 - 0 Immerdebestebob
dale__cooper 0 - 0 GotenSSJ
Sabata 0 - 0 DecoAoreste
Pistolero 0 - 0 Bill_Hillie
  dinsdag 13 juni 2023 @ 12:55:42 #236
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_209497653
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 12:24 schreef knijn1985 het volgende:
Speelronde 33:
10-6-2023 10-6-2023 Duracell Dwars door het Hageland 1.Pro
11-6-2023 11-6-2023 Elfstedenronde Brugge 1.1
13-6-2023 13-6-2023 CIC - Mont Ventoux 1.Pro

Speler 2 Score 1 Score 2 Speler 1
DeLuna 0 - 0 heywoodu
franklop 0 - 0 Faraday01
Slobeend 0 - 0 Felagund
Fretwork 0 - 0 wimderon
Rellende_Rotscholier 0 - 0 baggerbaas
Aguero 0 - 0 Skysherrif
Knijn1985 0 - 0 Chiappucci
johannes_vermeer 0 - 0 Ijs_beer
Momo 0 - 0 Max23
Mani89 0 - 0 Pino112
Mexicanobakker 0 - 0 steven184
hhh38 0 - 0 maxi-mus
Frozen-assassin 0 - 0 Immerdebestebob
dale__cooper 0 - 0 GotenSSJ
Sabata 0 - 0 DecoAoreste
Pistolero 0 - 0 Bill_Hillie
Kan je al meer informatie geven over de transferperiode?
  dinsdag 13 juni 2023 @ 13:25:04 #237
209676 knijn1985
Einhorn maakt nog geen zomer
pi_209497958
zal even poll maken
  dinsdag 13 juni 2023 @ 13:29:10 #238
209676 knijn1985
Einhorn maakt nog geen zomer
pi_209497981
POLL

We moeten dus even kijken of we dan volgende week kunnen starten met aangeven wie er verkocht moet worden en dan nieuw lijst maken.
  Redactie Sport dinsdag 13 juni 2023 @ 14:27:51 #239
274204 crew  Mexicanobakker
pi_209498473
Als ie na de tour pas is zit je in ronde 40 ofzo, dat lijkt me wel rijkelijk laat.

Ik zou proberen om rondom de NKs de transferperiode te doen.

Ronde 33 ook verloren, het draait niet meer.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_209498506
Christian Rodriguez begint opeens hard te werken voor zijn geld, erg mooi.
  dinsdag 13 juni 2023 @ 14:58:14 #241
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_209498708
Wtf. Eerste keer dit jaar dat Rubio niet levert. Erg jammer, hij was toch een beetje mijn MVP.

Gelukkig ook geen punten tegen dus 0-0 tegen @Sabata .
  woensdag 14 juni 2023 @ 08:14:32 #242
209676 knijn1985
Einhorn maakt nog geen zomer
pi_209505726
Speelronde 34:
11-6-2023 18-6-2023 Tour de Suisse 2.UWT
14-6-2023 18-6-2023 Baloise Belgium Tour 2.Pro
14-6-2023 18-6-2023 Tour of Slovenia 2.Pro
15-6-2023 18-6-2023 La Route d'Occitanie - La Dépêche du Midi 2.1

Speler 2 Score 1 Score 2 Speler 1
wimderon 0 - 0 heywoodu
Felagund 0 - 0 baggerbaas
Faraday01 0 - 0 Skysherrif
DeLuna 0 - 0 Chiappucci
franklop 0 - 0 Ijs_beer
Slobeend 0 - 0 Max23
Fretwork 0 - 0 Pino112
Rellende_Rotscholier 0 - 0 steven184
Aguero 0 - 0 maxi-mus
Knijn1985 0 - 0 Immerdebestebob
johannes_vermeer 0 - 0 GotenSSJ
Momo 0 - 0 DecoAoreste
Mani89 0 - 0 Bill_Hillie
Mexicanobakker 0 - 0 Pistolero
hhh38 0 - 0 Sabata
Frozen-assassin 0 - 0 dale__cooper

[ Bericht 1% gewijzigd door knijn1985 op 14-06-2023 08:45:20 ]
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 14 juni 2023 @ 08:16:53 #243
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_209505745
Geen idee hoe die transferperiode werkt, maar wordt er toevallig dan een lijstje aangeleverd met alle punten per renner? Anders moet ik dat zelf gaan uitzoeken. Weet het wel ongeveer natuurlijk maar niet op detailniveau
  Redactie Sport woensdag 14 juni 2023 @ 08:18:16 #244
274204 crew  Mexicanobakker
pi_209505756
quote:
14s.gif Op woensdag 14 juni 2023 08:16 schreef Pino112 het volgende:
Geen idee hoe die transferperiode werkt, maar wordt er toevallig dan een lijstje aangeleverd met alle punten per renner? Anders moet ik dat zelf gaan uitzoeken. Weet het wel ongeveer natuurlijk maar niet op detailniveau
Dit was nooit gebruikelijk nee. Maar je hebt zelf wel een idee wie je kneuzen zijn toch?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 14 juni 2023 @ 08:19:07 #245
194695 franklop
Fran knock
pi_209505762
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2023 08:14 schreef knijn1985 het volgende:
Speelronde 34:
11-6-2023 18-6-2023 Tour de Suisse 2.UWT
14-6-2023 18-6-2023 Baloise Belgium Tour 2.Pro
14-6-2023 18-6-2023 Tour of Slovenia 2.Pro
15-6-2023 18-6-2023 La Route d'Occitanie - La Dépêche du Midi 2.1

Speler 2 Score 1 Score 2 Speler 1
wimderon 0 - 0 heywoodu
Felagund 0 - 0 baggerbaas
Faraday01 0 - 0 Skysherrif
DeLuna 0 - 0 Chiappucci
franklop 0 - 0 Ijs_beer
Slobeend 0 - 0 Max23
Fretwork 0 - 0 Pino112
Rellende_Rotscholier 0 - 0 steven184
Aguero 0 - 0 maxi-mus
Knijn1985 0 - 0 Immerdebestebob
johannes_vermeer 0 - 0 GotenSSJ
Momo 0 - 0 DecoAoreste
Mani89 0 - 0 Bill_Hillie
Mexicanobakker 0 - 0 Pistolero
hhh38 0 - 0 Sabata
Frozen-assassin 0 - 0 dale__cooper
Belgium tour gaat alleen bij de vrouwen niet door toch?
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 14 juni 2023 @ 08:28:49 #246
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_209505845
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2023 08:18 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Dit was nooit gebruikelijk nee. Maar je hebt zelf wel een idee wie je kneuzen zijn toch?
Gerommel in de marge onderaan! Volgens mij heeft iedereen wel punten maar ik ga echt niet alles bijhouden.
  Redactie Sport woensdag 14 juni 2023 @ 08:36:01 #247
274204 crew  Mexicanobakker
pi_209505912
quote:
7s.gif Op woensdag 14 juni 2023 08:28 schreef Pino112 het volgende:

[..]
Gerommel in de marge onderaan! Volgens mij heeft iedereen wel punten maar ik ga echt niet alles bijhouden.
Ik heb 3 puntlozen ;(
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 14 juni 2023 @ 08:51:46 #248
209676 knijn1985
Einhorn maakt nog geen zomer
pi_209506077
https://docs.google.com/s(...)5&rtpof=true&sd=true

[ Bericht 0% gewijzigd door knijn1985 op 14-06-2023 11:58:41 ]
  woensdag 14 juni 2023 @ 11:32:09 #249
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_209507711
quote:
Ik weet niet precies wat dit moet zijn maar hij opent niet in ieder geval.
  woensdag 14 juni 2023 @ 11:56:31 #250
209676 knijn1985
Einhorn maakt nog geen zomer
pi_209507965
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2023 11:32 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]
Ik weet niet precies wat dit moet zijn maar hij opent niet in ieder geval.
en nu?
  Moderator woensdag 14 juni 2023 @ 11:57:32 #251
362868 crew  Slobeend
of all places
  woensdag 14 juni 2023 @ 12:02:34 #252
194695 franklop
Fran knock
pi_209508034
Alleen Senechal en naamgever José Herrada nog zonder punten.

JAKOBSEN Fabio franklop Tour de José (H) 312
SÉNÉCHAL Florian franklop Tour de José (H) 0
STRONG Corbin franklop Tour de José (H) 260
DAINESE Alberto franklop Tour de José (H) 189
HERRADA José franklop Tour de José (H) 0
Sivakov Pavel franklop Tour de José (H) 304
VAN DEN BERG Marijn franklop Tour de José (H) 290
PEÑALVER Manuel franklop Tour de José (H) 52
MONIQUET Sylvain franklop Tour de José (H) 35
GALL Felix franklop Tour de José (H) 327
VELASCO Simone franklop Tour de José (H) 91
BIERMANS Jenthe franklop Tour de José (H) 233
STEWART Mark franklop Tour de José (H) 199
gregaard jonas franklop Tour de José (H) 36
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_209508300
Huilen.

Honore 0 punten
Schachmann 8 punten

Jeetje
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  woensdag 14 juni 2023 @ 13:19:13 #254
209676 knijn1985
Einhorn maakt nog geen zomer
pi_209508815
quote:
Er zat een foutje in deze eindstand!!

Speler 1 Score 1 Score 2 Speler 2
Fretwork 0 - 454 Mani89
Slobeend 0 - 132 Mexicanobakker
franklop 74 - 147 hhh38
DeLuna 53 - 35 Frozen-assassin
Faraday01 0 - 264 dale__cooper
Felagund 52 - 0 Sabata
wimderon 117 - 19 Pistolero
baggerbaas 18 - 132 Bill_Hillie
Skysherrif 64 - 88 DecoAoreste
Chiappucci 49 - 253 GotenSSJ
Ijs_beer 3 - 139 Immerdebestebob
Max23 6 - 0 maxi-mus
Pino112 0 - 40 steven184
heywoodu 300 - 149 Knijn1985
Aguero 20 - 8 johannes_vermeer
Rellende_Rotscholier 78 - 42 Momo
pi_209508961
Tegen FA in een ronde met Evenepoel, erg vervelend.
  woensdag 14 juni 2023 @ 13:35:06 #256
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_209508988
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2023 11:56 schreef knijn1985 het volgende:

[..]
en nu?
Bij mij opent ie. Mooie transparantie _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2 nullen en 2x <10 ;(
pi_209509032
Kruijswijk, Moscon en Miholjević op 0. Niet echt verrassend. Bouhanni wel wat punten, maar die presteert wel onder.
  woensdag 14 juni 2023 @ 13:43:33 #258
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_209509068
Ik wil wel in de grabbelton een paar nieuwe sprokkelaars uitzoeken. Waar kan ik aangeven wie ik op de transfermarkt gooi @knijn1985 ?
pi_209509069
quote:
Titanenstrijd @johannes_vermeer
Citius, Altius, Fortius.
  woensdag 14 juni 2023 @ 14:05:45 #260
209676 knijn1985
Einhorn maakt nog geen zomer
pi_209509295
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2023 13:43 schreef hhh38 het volgende:
Ik wil wel in de grabbelton een paar nieuwe sprokkelaars uitzoeken. Waar kan ik aangeven wie ik op de transfermarkt gooi @:knijn1985 ?
Is het voor iedereen haalbaar om dit voor 18-6 te doen dan kan ik daar een lijst van maken en kunnen we dan wat deadlines voor biedingen bepalen?
pi_209511479
Expected_Points is gebaseerd op de mediaan van alle behaalde scores per speelronde. Delta laat zien wie geluk en pech heeft tot nu toe (tm speelronde 31).



[ Bericht 81% gewijzigd door baggerbaas op 14-06-2023 22:54:57 ]
  Redactie Sport woensdag 14 juni 2023 @ 18:30:29 #262
274204 crew  Mexicanobakker
pi_209511547
Dat mijn delta negatief is had ik niet verwacht, maar -3 is ook geen uitschieter ofzo. Vorig jaar had ik hier echt -10 gehad minimaal, maar dat was echt bizar.

Expected points op de mediaan uitrekenen neemt kans op 0-0 niet goed mee etc, maar is een redelijke graadmeter.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport woensdag 14 juni 2023 @ 18:30:53 #263
274204 crew  Mexicanobakker
pi_209511549
Aguero die normaal ruim laatste had gestaan ook, jeetje :o
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator woensdag 14 juni 2023 @ 18:43:32 #264
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_209511641
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2023 18:22 schreef baggerbaas het volgende:
Expected_Points is gebaseerd op de mediaan van alle behaalde scores per speelronde. Delta laat zien wie geluk en pech heeft tot nu toe (tm speelronde 31).

[ afbeelding ]
Uiteraard flink in de min. :)
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Moderator woensdag 14 juni 2023 @ 18:44:33 #265
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_209511648
De link werkt bij mij nog steeds niet.
pi_209511687
Het is niet veel maar wel geen enkele renner met 0 punten _O_
pi_209511714
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2023 13:43 schreef Aguero het volgende:

[..]
Titanenstrijd @:johannes_vermeer
Oh ja, kan er ook nog wel bij!
pi_209511750
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2023 18:22 schreef baggerbaas het volgende:
Expected_Points is gebaseerd op de mediaan van alle behaalde scores per speelronde. Delta laat zien wie geluk en pech heeft tot nu toe (tm speelronde 31).

[ afbeelding ]
Hier was ik al jaren benieuwd naar! Leuke statistiek!
pi_209511758
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2023 18:44 schreef Slobeend het volgende:
De link werkt bij mij nog steeds niet.
PEDERSEN Mads Slobeend Team Wivco & Adriaantje p/b De Biblebelt 1136
AYUSO Juan Slobeend Team Wivco & Adriaantje p/b De Biblebelt 88
KELDERMAN Wilco Slobeend Team Wivco & Adriaantje p/b De Biblebelt 27
ADRIä Roger Slobeend Team Wivco & Adriaantje p/b De Biblebelt 231
heiduk Kim Slobeend Team Wivco & Adriaantje p/b De Biblebelt 56
Thompson Reuben Slobeend Team Wivco & Adriaantje p/b De Biblebelt 0
Healy Ben Slobeend Team Wivco & Adriaantje p/b De Biblebelt 909
SWIFT Connor Slobeend Team Wivco & Adriaantje p/b De Biblebelt 14
FORMOLO Davide Slobeend Team Wivco & Adriaantje p/b De Biblebelt 183
scaroni christian Slobeend Team Wivco & Adriaantje p/b De Biblebelt 110
gate aaron Slobeend Team Wivco & Adriaantje p/b De Biblebelt 144
wandahl Frederik Slobeend Team Wivco & Adriaantje p/b De Biblebelt 16
BÁRTA Tomáš Slobeend Team Wivco & Adriaantje p/b De Biblebelt 5
lonardi giovanni Slobeend Team Wivco & Adriaantje p/b De Biblebelt 9
  woensdag 14 juni 2023 @ 18:59:33 #270
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_209511788
Hoe komt iemand in godsnaam bij Ben Healy uit voor dit seizoen, geen platte prijs gereden vorig jaar en dit jaar 909 punten :')
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  Moderator woensdag 14 juni 2023 @ 19:01:44 #271
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_209511810
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2023 18:59 schreef GotenSSJ het volgende:
Hoe komt iemand in godsnaam bij Ben Healy uit voor dit seizoen, geen platte prijs gereden vorig jaar en dit jaar 909 punten :')
Ziedend.
  woensdag 14 juni 2023 @ 19:06:13 #272
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_209511858
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2023 19:01 schreef Slobeend het volgende:

[..]
Ziedend.
Nou niet echt, ik vraag me af hoe je er bij komt?
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  woensdag 14 juni 2023 @ 19:07:33 #273
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_209511874
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2023 14:05 schreef knijn1985 het volgende:

[..]
Is het voor iedereen haalbaar om dit voor 18-6 te doen dan kan ik daar een lijst van maken en kunnen we dan wat deadlines voor biedingen bepalen?
Ik neem graag afstand van Walls, Zambanini en Peak.
  woensdag 14 juni 2023 @ 19:11:12 #274
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_209511921
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2023 18:22 schreef baggerbaas het volgende:
Expected_Points is gebaseerd op de mediaan van alle behaalde scores per speelronde. Delta laat zien wie geluk en pech heeft tot nu toe (tm speelronde 31).

[ afbeelding ]
Uiteraard genaaid. En erg vervelend dat Campenaerts blessa was in het voorjaar waar ik veel verloor.
  Moderator woensdag 14 juni 2023 @ 19:12:26 #275
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_209511934
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2023 19:06 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Nou niet echt, ik vraag me af hoe je er bij komt?
Inside informatie.
  woensdag 14 juni 2023 @ 19:14:29 #276
194695 franklop
Fran knock
pi_209511963
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2023 18:22 schreef baggerbaas het volgende:
Expected_Points is gebaseerd op de mediaan van alle behaalde scores per speelronde. Delta laat zien wie geluk en pech heeft tot nu toe (tm speelronde 31).

[ afbeelding ]
Heb wel veel lage/0 scores tegen gehad. Had eigenlijk op een + van 10 of meer gerekend
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  woensdag 14 juni 2023 @ 19:22:40 #277
194695 franklop
Fran knock
pi_209512080
1 in Zwitserland en 2 in België vandaag. Weet niet tegen wie ik moet, maar niet slecht deze ronde tot dusver
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 14 juni 2023 @ 19:35:03 #278
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_209512270
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2023 18:22 schreef baggerbaas het volgende:
Expected_Points is gebaseerd op de mediaan van alle behaalde scores per speelronde. Delta laat zien wie geluk en pech heeft tot nu toe (tm speelronde 31).

[ afbeelding ]
Deze doet het hier niet (meer).

Verder dus iedereen in de punten *O*
Dinham 13e in Suisse, dus die heeft ook gescoord.
  Redactie Sport woensdag 14 juni 2023 @ 19:41:39 #279
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_209512376
quote:
Het is Cepeda, geen Cepede. Nu heeft ie 0 punten terwijl hij o.a. 3e was in een Giro etappe. ;(
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  Redactie Sport woensdag 14 juni 2023 @ 19:44:11 #280
274204 crew  Mexicanobakker
pi_209512411
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2023 19:41 schreef DeLuna het volgende:

[..]
Het is Cepeda, geen Cepede. Nu heeft ie 0 punten terwijl hij o.a. 3e was in een Giro etappe. ;(
Heeft ook gescoord in Laigueglia en Alps, wie weet heb je die ronden wel gewonnen!
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator woensdag 14 juni 2023 @ 19:45:33 #281
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_209512433
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2023 19:41 schreef DeLuna het volgende:

[..]
Het is Cepeda, geen Cepede. Nu heeft ie 0 punten terwijl hij o.a. 3e was in een Giro etappe. ;(
Gelukkig voor jou had je de Giro toch al gewonnen ( ;( ).

Kan ik nog ergens de resterende budgetten vinden?
pi_209513571
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2023 18:22 schreef baggerbaas het volgende:
Expected_Points is gebaseerd op de mediaan van alle behaalde scores per speelronde. Delta laat zien wie geluk en pech heeft tot nu toe (tm speelronde 31).

[ afbeelding ]
No dice, werkt niet. Jammer dan :@
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_209515365
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2023 14:05 schreef knijn1985 het volgende:

[..]
Is het voor iedereen haalbaar om dit voor 18-6 te doen dan kan ik daar een lijst van maken en kunnen we dan wat deadlines voor biedingen bepalen?
Ik zou er even een PM uitgooien dan.
pi_209515374
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2023 18:22 schreef baggerbaas het volgende:
Expected_Points is gebaseerd op de mediaan van alle behaalde scores per speelronde. Delta laat zien wie geluk en pech heeft tot nu toe (tm speelronde 31).

[ afbeelding ]
Plaatje werkt niet -O-
pi_209516440
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2023 22:10 schreef wimderon het volgende:

[..]
Plaatje werkt niet -O-
Nu wel?
pi_209516464
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2023 18:22 schreef baggerbaas het volgende:
Expected_Points is gebaseerd op de mediaan van alle behaalde scores per speelronde. Delta laat zien wie geluk en pech heeft tot nu toe (tm speelronde 31).

[ afbeelding ]
Altijd tegen mij (al heb ik het gevoel dat het iets minder erg is dan dit plaatje zegt omdat ik een paar keer rond de 13e/15e plek zat qua punten).
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_209516521
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2023 18:22 schreef baggerbaas het volgende:
Expected_Points is gebaseerd op de mediaan van alle behaalde scores per speelronde. Delta laat zien wie geluk en pech heeft tot nu toe (tm speelronde 31).

[ afbeelding ]
Poeh, heb ik even een kutteam samengesteld zeg.
Citius, Altius, Fortius.
  woensdag 14 juni 2023 @ 23:03:41 #288
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_209516588
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2023 22:59 schreef Aguero het volgende:

[..]
Poeh, heb ik even een kutteam samengesteld zeg.
Ga je Naesen verkopen?
pi_209516743
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2023 23:03 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Ga je Naesen verkopen?
Nooit.
Citius, Altius, Fortius.
pi_209516927
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2023 22:55 schreef baggerbaas het volgende:

[..]
Nu wel?
Uitstekelbaars.
pi_209516931
-5, uiteraard.
  donderdag 15 juni 2023 @ 11:30:03 #292
209676 knijn1985
Einhorn maakt nog geen zomer
pi_209520270
Goedemorgen,

Graag de wissels via PM doorgeven t/m 18-6!
Daarna volgt er weer meer info.
Mijn idee was om de wissels toe te passen na de ronde van de tour, ook al duurt de tour langer dan de start van de rondes daarna.
Ik hoop dat iedereen het daar mee eens is!

Mvgr
Knijn
  Moderator donderdag 15 juni 2023 @ 11:36:05 #293
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_209520338
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2023 11:30 schreef knijn1985 het volgende:
Goedemorgen,

Graag de wissels via PM doorgeven t/m 18-6!
Daarna volgt er weer meer info.
Mijn idee was om de wissels toe te passen na de ronde van de tour, ook al duurt de tour langer dan de start van de rondes daarna.
Ik hoop dat iedereen het daar mee eens is!

Mvgr
Knijn
Heb jij de resterende budgetten nog ergens paraat?
pi_209520392
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2023 18:22 schreef baggerbaas het volgende:
Expected_Points is gebaseerd op de mediaan van alle behaalde scores per speelronde. Delta laat zien wie geluk en pech heeft tot nu toe (tm speelronde 31).

[ afbeelding ]
ja, nu werkt hij wel. bijzonder stelletje over achievers heb ik toch
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  donderdag 15 juni 2023 @ 11:41:52 #295
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_209520399
-4 uiteraard. ALTIJD TEGEN MIJ.

En R.EV rot op
  donderdag 15 juni 2023 @ 11:45:05 #296
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_209520433
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2023 11:30 schreef knijn1985 het volgende:
Goedemorgen,

Graag de wissels via PM doorgeven t/m 18-6!
Daarna volgt er weer meer info.
Mijn idee was om de wissels toe te passen na de ronde van de tour, ook al duurt de tour langer dan de start van de rondes daarna.
Ik hoop dat iedereen het daar mee eens is!

Mvgr
Knijn
Zoals ik net ook aangaf in de PM zou ik proberen om het wel vóór de Tour te verwerken. Meestal zijn die transferperiodes maar 3 rondes, dat moet toch lukken in 1,5 week
  donderdag 15 juni 2023 @ 11:51:02 #297
209676 knijn1985
Einhorn maakt nog geen zomer
pi_209520512
Resterende budget
Aguero 19,84
baggerbaas 0,5
Bill_Hillie 2,43
Chiappucci 6,6
dale__cooper 6,65
DecoAoreste 10,29
DeLuna 0
Faraday01 6,41
Felagund 5,44
franklop 0,69
Fretwork 3,11
Frozen-assassin 0
GotenSSJ 1,04
heywoodu 10,77
hhh38 1,75
Ijs_beer 4,47
Immerdebestebob 1,2
johannes_vermeer 15,84
Knijn1985 0,49
Mani89 0
Max23 10,2
maxi-mus 4,2
Mexicanobakker 0,93
Momo 3,13
Pino112 14,1
Pistolero 11,8
Rellende_Rotscholier 1,4
Sabata 0
Skysherrif 1,12
Slobeend 16,74
steven184 2,06
wimderon 8,99
  donderdag 15 juni 2023 @ 11:51:47 #298
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_209520531
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2023 18:22 schreef baggerbaas het volgende:
Expected_Points is gebaseerd op de mediaan van alle behaalde scores per speelronde. Delta laat zien wie geluk en pech heeft tot nu toe (tm speelronde 31).

[ afbeelding ]
Helemaal top dit. Ik doe het dus hoe dan ook fantastisch.

Overigens, LENNY!
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Redactie Sport donderdag 15 juni 2023 @ 12:00:03 #299
274204 crew  Mexicanobakker
pi_209520635
Oja, ik had geen rooie rotcent.

Dit wordt fantastisch.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 15 juni 2023 @ 12:02:56 #300
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_209520657
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2023 12:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oja, ik had geen rooie rotcent.

Dit wordt fantastisch.
Dit inderdaad _O-

Maar goed, slechter dan de renners die ik wegdoe kan toch niet
  Redactie Sport donderdag 15 juni 2023 @ 12:04:05 #301
274204 crew  Mexicanobakker
pi_209520666
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2023 12:02 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Dit inderdaad _O-

Maar goed, slechter dan de renners die ik wegdoe kan toch niet
Voor die renners had ik helaas ook slechts een fooitje betaald, dus ik heb een budget van 1,1 ofzo ;( Ik doe er 2-4 weg namelijk :')
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')