Doe maar ffkes wisselen pietertjequote:Op vrijdag 14 april 2023 13:10 schreef Speedfight het volgende:
Woordle 664 X/6
⬜⬜🟩⬜🟨
⬜🟩🟩🟩🟩
⬜🟩🟩🟩🟩
⬜🟩🟩🟩🟩
⬜🟩🟩🟩🟩
⬜🟩🟩🟩🟩
Ik ben laaiend!!
Woordle6 460 X/6
⬜🟨⬜🟨⬜⬜
🟨🟨⬜🟨🟨🟨
🟨🟨⬜🟨🟨🟨
🟩🟩🟨🟩⬜🟨
🟩🟩⬜🟩🟨⬜
🟩🟩🟩🟩⬜🟩
Woest!!!
Is het dan alweer afgelopen? Slappe hap zeg.quote:Op vrijdag 14 april 2023 14:21 schreef RamboDirk het volgende:
Straks middaggebed bij Essalammoskee @:KingRoland nog 6 dagen broer, Alhamdulilah.
Suikerfeest!quote:Op vrijdag 14 april 2023 14:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Is het dan alweer afgelopen? Slappe hap zeg.
Zolang er moslims zijn die overdag een jointje opsteken in de stad kan ik het moeilijk serieus nemen.quote:
Ook al doen ze dat niet.quote:Op vrijdag 14 april 2023 14:40 schreef Sked het volgende:
[..]
Zolang er moslims zijn die overdag een jointje opsteken in de stad kan ik het moeilijk serieus nemen.
Mogen moslims tussen zonsondergang en zonsopgang neuken?quote:Op vrijdag 14 april 2023 14:40 schreef Sked het volgende:
[..]
Zolang er moslims zijn die overdag een jointje opsteken in de stad kan ik het moeilijk serieus nemen.
Ja.quote:Op vrijdag 14 april 2023 14:51 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Mogen moslims tussen zonsondergang en zonsopgang neuken?
Vraag je dit nav een 'Ik neuk jou de moeder' opmerking?quote:Op vrijdag 14 april 2023 14:51 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Mogen moslims tussen zonsondergang en zonsopgang neuken?
quote:Op vrijdag 14 april 2023 14:53 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Vraag je dit nav een 'Ik neuk jou de moeder' opmerking?
Doe mij maar een berlinerbol.quote:
Mijn conditie, oei Sked.quote:
Nee, ik kan mijn linker pols gewoon gebruiken zolang er geen belasting op komt. Maar de hand schudden kan ik je niet ermee.quote:Op vrijdag 14 april 2023 15:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mijn conditie, oei Sked.![]()
Ga je trouwens nu met één handje?
quote:Op vrijdag 14 april 2023 15:09 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee, ik kan mijn linker pols gewoon gebruiken zolang er geen belasting op komt. Maar de hand schudden kan ik je niet ermee.
Zou ik niet doen voor een sprintwedstrijd.quote:
Ik heb niet van die skeletbeentjes.quote:Op vrijdag 14 april 2023 15:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zou ik niet doen voor een sprintwedstrijd.
Dik varken.quote:Op vrijdag 14 april 2023 15:18 schreef KingRoland het volgende:
Zometeen naar de borrel lekker alle bitterballen opvreten
Toen ik een paar maanden geleden in Marokko was zag ik genoeg lokalen drinken in een club en/of kroeg. Zodra er een foto werd gemaakt schoven ze de drank even uit het zicht. Leuk om de andere kant ook eens te zien. Moeten ze verder lekker zelf weten.quote:Op vrijdag 14 april 2023 14:40 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik ga het ze niet verbieden, maar hoe moet je zo'n religie nog serieus nemen dan?quote:Op vrijdag 14 april 2023 15:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Toen ik een paar maanden geleden in Marokko was zag ik genoeg lokalen drinken in een club en/of kroeg. Zodra er een foto werd gemaakt schoven ze de drank even uit het zicht. Leuk om de andere kant ook eens te zien. Moeten ze verder lekker zelf weten.
Tot zover deze anekdokte.
Ik neem welke religie dan ook eigenlijk niet echt serieus.quote:Op vrijdag 14 april 2023 15:22 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik ga het ze niet verbieden, maar hoe moet je zo'n religie nog serieus nemen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |