Bedrijf X gaat coin Y gebruiken is zooo 2017.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:47 schreef suijkerbuijk het volgende:
Vodafone gaat Cardano gebruiken, blijkt uit hints van telecomgigant
https://www.crypto-inside(...)s-van-telecomgigant/
Vodafone gaat NFT’s minten op Cardano
Dat schrijft het Duitse bedrijf in een aankondiging op zijn Discord-kanaal. Veel informatie verschaft het nog niet, maar de collectie moet een praktisch nut hebben voor Vodafone-klanten. Er wordt nog gewerkt aan het uiteindelijke plan. In ieder geval staat het bedrijf open voor suggesties, die je in het Discord-kanaal kunt delen.
Meer info zie link.
grote kans dat het bod nep is en dit gewoon een opzetje is geweest om die apenplaatjes weer onder de aandacht te brengenquote:
En nu wat andere coins meetrekkenquote:Op donderdag 13 juli 2023 20:09 schreef Elan het volgende:
XRP god.
Deze pump gaat zo ziek worden, alsof je een orgasme een half jaar uitstelt alles komt er uit nu
quote:July 13 (Reuters) - Ripple Labs Inc did not violate federal securities law by selling its XRP token on public exchanges, a U.S. judge ruled on Thursday, delivering a landmark legal victory for the cryptocurrency industry that sent the value of XRP soaring.
Hier ook, helft verkocht op 77 cent. Rest hou ik aan voor een eventuele volgende pump.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 07:57 schreef Claudia_x het volgende:
Wij hebben net op het juiste moment wat winst genomen. Ook wel weer eens fijn, net als het nieuws dat een rechter de SEC op de vingers heeft getikt en XRP weer op beurzen als Coinbase en Kraken welkom is.
Dat geldt in ieder geval niet voor ons. Wij hebben van meet af aan hier en daar wat winst genomen en hodl'en voor het overige deel. Achter die strategie sta ik nog steeds.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 10:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Hier ook, helft verkocht op 77 cent. Rest hou ik aan voor een eventuele volgende pump.
Maar dat was wat ik laatst bedoelde, menigeen staat er een stuk realistischer in dan de vorige bullrun. Het is nu veel meer snel winst pakken waar je kan en niet meer HODL tot moon. Daarom verwacht ik geen ATH's meer de komende jaren. In elk geval niet van de reeds bestaande en bekende grote altcoins.
Zo sta ik er qua BTC wel in maar qua alts totaal niet.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 11:15 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat geldt in ieder geval niet voor ons. Wij hebben van meet af aan hier en daar wat winst genomen en hodl'en voor het overige deel. Achter die strategie sta ik nog steeds.
Aan verwachtingen voor de korte termijn doe ik niet. Ik volg vooral de ontwikkelingen met grote interesse. Het is tot nog toe een boeiend jaar geweest, misschien wel het meest enerverende jaar tot nog toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |