Puntjes verspelen tegen Cambuur en Utrecht en tussendoor uitgeschakeld worden in Europa, dan breekt blinde paniek uit onder het Legioen. Nee, kampioen worden ze alsnog wel, maar dan kunnen we in ieder geval 'n weekje of twee genieten van alle drama.quote:Op vrijdag 14 april 2023 16:34 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Aan het einde van het seizoen kunnen er wel nog gekke dingen gebeuren, stel Feyenoord verliest dit weekend (zeer onwaarschijnlijk maar toch) en speelt gelijk in 1 van de 3 wedstrijden erna (en stel dan dat Ajax opeens alles wint) dan gaat dat toch in het koppie zitten, negatieve tendens, extra kritiek vanuit media etc en dan heb je plots 2-3 finales toch nog aan het einde van het seizoen die je moet winnen met alle extra druk van dien.
Maar goed stel als dat gebeurt dan zal Ajax wel weer ergens stompzinnig punten verspelen
Hoezo klopt het niet dan? Heb jij bronnen? Of is dit de hoop die hier spreekt?quote:Op zaterdag 15 april 2023 10:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit klopt gewoon niet, neemt niet weg dat als Ajax de beker wint de kans dat Heitinga volgend seizoen trainer is een stuk groter wordt.
Het klopt niet dat het al contractueel is vastgelegd, de kans dat hij blijft is wel groot maar dat is wat anders.quote:Op zaterdag 15 april 2023 11:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Hoezo klopt het niet dan? Heb jij bronnen? Of is dit de hoop die hier spreekt?
Overigens lijkt me dat Heitinga hoe dan ook wel trainer blijft als ik die Duitser zo hoorde.
Je zegt al drie keer hetzelfde, dus ik neem aan dat je het ook niet zeker weet.quote:Op zaterdag 15 april 2023 11:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het klopt niet dat het al contractueel is vastgelegd, de kans dat hij blijft is wel groot maar dat is wat anders.
Ik weet het wel zeker, het is niet contractueel vastgelegd.quote:Op zaterdag 15 april 2023 11:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Je zegt al drie keer hetzelfde, dus ik neem aan dat je het ook niet zeker weet.Prima verder want de uitkomst zal hetzelfde blijven.
Heel droevigquote:Op zaterdag 15 april 2023 11:25 schreef Malavita het volgende:
Denk ook wel dat heitinga blijft. We gaan het zien daarmee
mja, kennelijk ligt ie wel lekker in de groep. Bosz is het kennelijk ook niet en voor de rest loopt er ook weinig rond wat reeel is.quote:
Als Ajax 2e blijft en de beker wint kan je ook moeilijk stellen dat hij gefaald heeft.quote:Op zaterdag 15 april 2023 11:44 schreef Malavita het volgende:
[..]
mja, kennelijk ligt ie wel lekker in de groep. Bosz is het kennelijk ook niet en voor de rest loopt er ook weinig rond wat reeel is.
Schreuder won zelfs niet van de "kleintjes" dus je kan ook niet ontkennen dat er verbetering is ten opzichte van voor zijn komst.quote:Op zaterdag 15 april 2023 12:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als Ajax 2e blijft en de beker wint kan je ook moeilijk stellen dat hij gefaald heeft.
Het klopt wel helaas. Vele bronnen (Hamstelaar en Cavinsky) rondom Ajax hebben het ook bevestigd.quote:Op zaterdag 15 april 2023 10:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit klopt gewoon niet, neemt niet weg dat als Ajax de beker wint de kans dat Heitinga volgend seizoen trainer is een stuk groter wordt.
Nee het klopt niet, even los van de bronnen zou een trainer die exact weet waar hij aan toe is vragen om duidelijkheid nog geen 10 dagen geleden?quote:Op zaterdag 15 april 2023 12:44 schreef henkklaas1994 het volgende:
[..]
Het klopt wel helaas. Vele bronnen (Hamstelaar en Cavinsky) rondom Ajax hebben het ook bevestigd.
Go Ahead is ook niet echt een topploeg.quote:Op zaterdag 15 april 2023 12:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Schreuder won zelfs niet van de "kleintjes" dus je kan ook niet ontkennen dat er verbetering is ten opzichte van voor zijn komst.
100% score lukte zelfs King Louis niet, volgens dat principe moeten Ajax, Feyenoord en PSV altijd 30 van de 34 wedstrijden winnen en toch lukt dat nooit.quote:Op zaterdag 15 april 2023 12:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Go Ahead is ook niet echt een topploeg.
Wat een drogreden maar nu stop ik voordat ik word weggezet als GROOT Heitinga-fanquote:Op zaterdag 15 april 2023 12:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Go Ahead is ook niet echt een topploeg.
Ik ben ook geen fan, vind het wel een aardige man en gun hem het wel op zich, alleen begrijp ik van topclub niet dat ze iemand zonder ervaring op het vlaggenschip zetten, als tussenpaus begrijp ik het nog wel maar dan houdt het ook op.quote:Op zaterdag 15 april 2023 12:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een drogreden maar nu stop ik voordat ik word weggezet als GROOT Heitinga-fan
Zou vooral blij zijn dat je die bloedirritante, zelfoverschatting Bosz niet voor je kiezen krijgt om het voetbal zogenaamd opnieuw uit te vinden.quote:Op zaterdag 15 april 2023 13:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ben ook geen fan, vind het wel een aardige man en gun hem het wel op zich, alleen begrijp ik van topclub niet dat ze iemand zonder ervaring op het vlaggenschip zetten, als tussenpaus begrijp ik het nog wel maar dan houdt het ook op.
Je mag hier best openlijk voor uitkomen, begrijpen doe ik het niet, maar ik zal het je niet kwalijk nemen.quote:Op zaterdag 15 april 2023 12:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een drogreden maar nu stop ik voordat ik word weggezet als GROOT Heitinga-fan
Speelt hij ook het moeilijkste voetbal ter wereld?quote:Op zaterdag 15 april 2023 13:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou vooral blij zijn dat je die bloedirritante, zelfoverschatting Bosz niet voor je kiezen krijgt om het voetbal zogenaamd opnieuw uit te vinden.
Het kan wel in een contract staan, wil niet zeggen dat Ajax er niet alsnog vanaf wil?quote:Op zaterdag 15 april 2023 12:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee het klopt niet, even los van de bronnen zou een trainer die exact weet waar hij aan toe is vragen om duidelijkheid nog geen 10 dagen geleden?
Announce Steijnquote:Op zondag 16 april 2023 00:08 schreef De_Pel het volgende:
Tevens: dichter bij Sparta dan Feyenoord _ O_
Wordt gebracht in noodgevallen, zou al wat zijn als hij uberhaupt minuten krijgt vandaag.quote:Op zondag 16 april 2023 10:37 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Hoe staat het met de beste linkerflank van Europa?
https://youtube.com/shorts/IRi_v2BUXD8?feature=share
Blijft een heel raar verhaal die Wijndal. Of misschien gewoon de zoveelste back die flink op de hypetrain is gezet en waarbij het uiteindelijk allemaal wel meevalt.quote:Op zondag 16 april 2023 10:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wordt gebracht in noodgevallen, zou al wat zijn als hij uberhaupt minuten krijgt vandaag.
Als het in het contract staat lijkt me dat er al zekerheid was. Dan is het raar dat Heitinga om zekerheid vraagt is meer het punt denk ik?quote:Op zondag 16 april 2023 03:52 schreef CR7 het volgende:
[..]
Het kan wel in een contract staan, wil niet zeggen dat Ajax er niet alsnog vanaf wil?
Dat zo'n Hato gebracht wordt begrijp ik nog wel want dat is een groot talent maar als je door Baas op de bank komt moet je toch wel het besef hebben dat je zwaar onderpresteert.quote:Op zondag 16 april 2023 10:42 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Blijft een heel raar verhaal die Wijndal. Of misschien gewoon de zoveelste back die flink op de hypetrain is gezet en waarbij het uiteindelijk allemaal wel meevalt.
Bij 'talentvolle' backs moet je eigenlijk altijd oppassen met hypen. Vaak is de techniek matig maar de inzet goed waardoor spelers erover heen denderen en al snel een aardige indruk maken. Ook verdedigend valt het vaak tegen.quote:Op zondag 16 april 2023 10:48 schreef freaky40 het volgende:
Ik heb nooit wat in die Wijndal gezien. Ik zag hem een keer worstelen in het Nederlands elftal in de tijd dat hij nog bij AZ zat en dat was echt niet best. De rest is geschiedenis...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |