Lichtgewichten , maar je kan ze ook pluchegeile types noemen . Van die types waardoor Ajax geen werd vanaf 2004 tot 2011.quote:Op donderdag 13 april 2023 16:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En met tussenpaus zwaargewicht loservlucht Mauritsje Hendriks... Overal waar die man komt laat ie een bak met ellende achter.
Pluchegeil is wel een betere typering inderdaad, over die Ouali wel wisselende berichten gehoord, benieuwd wie hem gaat vervangen.quote:Op donderdag 13 april 2023 16:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lichtgewichten , maar je kan ze ook pluchegeile types noemen . Van die types waardoor Ajax geen werd vanaf 2004 tot 2011.
Die was er wel hoor maat. Moest je wat langer zitten. Welke cluster zit je?quote:Op donderdag 13 april 2023 12:47 schreef Malavita het volgende:
Ticket bekerfinale weer binnen. Normaal met de trein maar was vanochtend al geen optie meer... dan maar bussie
Is maar goed ook want dan gaat Hendriks op z'n stoel zitten.quote:Op donderdag 13 april 2023 16:48 schreef De_Pel het volgende:
Alles en iedereen verlaat het zinkende schip, behalve Edje
ahh ok. Cluster 5. Jij dan?quote:Op donderdag 13 april 2023 16:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Die was er wel hoor maat. Moest je wat langer zitten. Welke cluster zit je?
nice.quote:Op donderdag 13 april 2023 17:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
2GOD
Morgen gaan alle treinen de verkoop in denk ik
We kunnen wel stellen dat het met de jeugdopleiding sinds het vertrek van Jonk gestadig bergafwaarts is gegaanquote:Op donderdag 13 april 2023 15:16 schreef Tarado het volgende:
Aanvallend klopt ook wel dat het niet goed genoeg is
[..]
https://www.parool.nl/spo(...)ier-hebben~b8a3da0d/
Dat gedweep met die gasten is ook zo ontzettend vermoeiend geneuzel onder Ajax supporters.quote:Op donderdag 13 april 2023 20:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
We kunnen wel stellen dat het met de jeugdopleiding sinds het vertrek van Jonk gestadig bergafwaarts is gegaan
Jonk is al 8 jaar weg dus dit kunnen we afdoen als totale nonsensquote:Op donderdag 13 april 2023 20:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
We kunnen wel stellen dat het met de jeugdopleiding sinds het vertrek van Jonk gestadig bergafwaarts is gegaan
8 jaar geleden he en in de tussentijd goede spelers opgeleid dus je lult zoals altijd.quote:Op donderdag 13 april 2023 20:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
So say we allquote:Op donderdag 13 april 2023 23:08 schreef Tjacka het volgende:
Ik vind psv een vervelendere club dan Feyenoord
Is het uitverkocht??quote:Op vrijdag 14 april 2023 10:22 schreef dimmak het volgende:
WTF. Geen kaarten voor finale kunnen scoren met SVA. Dit heb ik nog niet vaak meegemaakt.
Men vindt de beker opeens wel een prijs in Amsterdam?quote:Op vrijdag 14 april 2023 10:22 schreef dimmak het volgende:
WTF. Geen kaarten voor finale kunnen scoren met SVA. Dit heb ik nog niet vaak meegemaakt.
Heb je een hersenbloeding gehad ofzo? Altijd verkoopt het uit. Alleen dit is al in de helft van de derde groep dat is best heftig.quote:Op vrijdag 14 april 2023 10:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Men vindt de beker opeens wel een prijs in Amsterdam?
Dat bedoel ik. Ik vind die hersenbloeding opmerking niet kunnen trouwens. Graag aanpassen en noten @onlogischquote:Op vrijdag 14 april 2023 10:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Heb je een hersenbloeding gehad ofzo? Altijd verkoopt het uit. Alleen dit is al in de helft van de derde groep dat is best heftig.
Nee, maar zo'n smash room uitje is altijd leuk.quote:Op vrijdag 14 april 2023 10:27 schreef Caland het volgende:
Men vindt de beker opeens wel een prijs in Amsterdam?
Yes. Lijkt het tenminste op. Systeem faalt volgens mij ook weer jammerlijk, maar goed.quote:
Even 20 minuten wachten blijven proberen. Zo had ik kaarten voor Heerenveen uit.quote:Op vrijdag 14 april 2023 10:36 schreef dimmak het volgende:
[..]
Yes. Lijkt het tenminste op. Systeem faalt volgens mij ook weer jammerlijk, maar goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |