quote:Op donderdag 20 april 2023 17:25 schreef arvensis het volgende:
Hier komen mijn extra kilo’s vandaanOh ik kan echt de tropical milkshake aanraden!! Ik wilde laatst een decaf cappuccino halen, maar die hadden ze niet, dus ja…SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sarcasme. Herken het.
Vorige keer met 8 weken, en ik ben nu ook 8 weken. Dus ik verwacht het deze week (ik weet dat het zo niet werkt hoor).quote:Op donderdag 20 april 2023 17:20 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ah nu weet ik waar die 15 kg extra bij mij vandaan komen
Zou je niet inmiddels al misselijk moeten zijn, of kwam dat bij je eerste ook later in de zwangerschap pas?
Haha, ik denk dat dat gevoel nooit komt. Ik vraag me soms echt af wie ooit heeft bedacht dat ik al deze verantwoordelijkheden mag dragen. Ik heb 80% van de tijd echt geen idee waar ik mee bezig benquote:Op donderdag 20 april 2023 17:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben van 1990 en ik voel me nog lang niet volwassen inderdaad
Hier komen mijn extra kilo’s vandaanBinnenkort ga ik weer eens kleding kopen voor mijn zoon en dan hoop ik nog de pannenkoeken te kunnen halenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lastig. Moet ik nu voor je duimen dat het weg blijft of juist dat het nog komt?quote:Op donderdag 20 april 2023 17:39 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Vorige keer met 8 weken, en ik ben nu ook 8 weken. Dus ik verwacht het deze week (ik weet dat het zo niet werkt hoor).
Heel soms een vlaag maar kan niet zeggen dat ik last heb van misselijkheid.
Ben benieuwd of het nog komt
Hier komen mijn extra kilo’s vandaanOmnomnomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
Oh my, ik moet lachen om de manier waarop je het schrijft, maar dat is natuurlijk ook niet OK. Hè nu ben ik in de war!quote:Op donderdag 20 april 2023 18:02 schreef Clubsoda het volgende:
Mijn kraamverzorgende was ook 15 ofzomaar ze straalde heel veel zelfvertrouwen uit en ze voelde heel goed aan waar ze zich wel en niet mee moest bemoeien. In het ziekenhuis daarentegen (ik moest 24 blijven ter observatie) was het juist de oudere verpleegkundige die direct mijn borst pakte om met mijn tepel voor mijn kind te wapperen
ik had liever degene die even meekeken, concludeerden dat we het wel redden samen en weer vertrokken.
Op basis waarvan raden ze je dat aan? Want het klinkt alsof je het lichamelijk niet nodig hebt?quote:Op donderdag 20 april 2023 23:20 schreef Anne het volgende:
Gaat inderdaad snel! Ik nog 10 weken!
Vinden jullie het ook zo lastig om rustig aan te doen?
Ik ben weer begonnen met sporten, zo’n 3x per week, heel april zit daarnaast volgepland met sociale dingen, ik werk 4 dagen per week en zou de woensdagen dus als rustdag moeten hebben, maar tot nu toe is ook daar elke dag wel wat geweest (geheel mijn eigen schuld of keuze). Hopelijk lukt het om in mei wel ietsje rustiger aan te doen.
Mijn verloskundigen raden mij ook aan om eerder met verlof te gaan dan pas met 4 weken ervoor, maar ik voel daar nog niks voor. Nog iemand hier die 4 weken gaat proberen?
Bananen eten! Dat schijnt oprecht te helpen.quote:Op vrijdag 21 april 2023 08:20 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Op basis waarvan raden ze je dat aan? Want het klinkt alsof je het lichamelijk niet nodig hebt?
Ik begin nachtelijke kuitkramp te krijgen... heel irritant.
Die eet ik al dagelijksquote:Op vrijdag 21 april 2023 09:10 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Bananen eten! Dat schijnt oprecht te helpen.
Voetenbadjes met magnesium! Magnesiumtekort zorgt vaak voor die krampen, en magnesium wordt erg goed door de huid opgenomen (beter dan wanneer je het slikt). Aanrader!quote:Op vrijdag 21 april 2023 09:31 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Die eet ik al dagelijks! Maar drink wel vaak te weinig. Dus dat is hopelijk ook een oplossing.
Thanks! Das een comfortabele test om te doenquote:Op vrijdag 21 april 2023 09:36 schreef Nanukerst het volgende:
[..]
Voetenbadjes met magnesium! Magnesiumtekort zorgt vaak voor die krampen, en magnesium wordt erg goed door de huid opgenomen (beter dan wanneer je het slikt). Aanrader!
Toevallig nu in de aanbieding bij Holland&Barrett.quote:Op vrijdag 21 april 2023 09:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Thanks! Das een comfortabele test om te doen
In mijn ervaring kan het prima, ik ben twee keer met 36 weken met verlof gegaan (en beide keren vervolgens een week met vakantie). Ik had het niet anders gewild, eerder was niet nodig en ik gebruik die twee weken liever met baby.quote:Op donderdag 20 april 2023 23:20 schreef Anne het volgende:
Ik ben weer begonnen met sporten, zo’n 3x per week, heel april zit daarnaast volgepland met sociale dingen, ik werk 4 dagen per week en zou de woensdagen dus als rustdag moeten hebben, maar tot nu toe is ook daar elke dag wel wat geweest (geheel mijn eigen schuld of keuze). Hopelijk lukt het om in mei wel ietsje rustiger aan te doen.
Mijn verloskundigen raden mij ook aan om eerder met verlof te gaan dan pas met 4 weken ervoor, maar ik voel daar nog niks voor. Nog iemand hier die 4 weken gaat proberen?
Vervelend! Gelukkig zijn het al een beetje de laatste loodjes, toch?quote:Op vrijdag 21 april 2023 00:15 schreef girlnextdoor. het volgende:
Ohh ik ben blij voor je dat je nog zoveel kan doen @:Anne . Hier zit ik vandaag precies op 10 weken voor de uitgerekende datum maar het lijkt met de week erger te worden qua kwaaltjes. Wandelen gaat niet meer wamt dan lig ik gegarandeerd de hele volgende dag op bed van de bekkenbodempijn en met nogal lage energie, die lage energie zorgt er nu voor dat ik verplicht een week vrij moet nemen (mailtjes van klanten kwamen in mijn hoofd niet eens meer aan), normaal lang op een stoel zitten kan ik niet want ik heb bepaalde plekken in mijn rug die constant pijn doen waardoor de enige optie liggen is en zelfs met mijn huishouden ben ik na één taak al uitgeput waardoor mijn huis niet op orde is. Ik tel die 10 weken dus echt af..
Maar prijs me nog steeds gelukkig dat ik niet steeds naar een ziekenhuis hoef ofzo wegens de kwalen, die verhalen heb ik in mijn omgeving wel eens gehoord.
Enkel op basis van hun ervaringen; met name dat je het echt nodig blijkt te hebben bij de eerste.quote:Op vrijdag 21 april 2023 08:20 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Op basis waarvan raden ze je dat aan? Want het klinkt alsof je het lichamelijk niet nodig hebt?
Ik begin nachtelijke kuitkramp te krijgen... heel irritant.
Weet ik niet! Voel me nu ook maar half zwanger ofzoquote:Op donderdag 20 april 2023 17:40 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Lastig. Moet ik nu voor je duimen dat het weg blijft of juist dat het nog komt?
Zolang er geen medische reden is en je wil zelf doorwerken zie ik het probleem niet zo?quote:Op donderdag 20 april 2023 23:20 schreef Anne het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |