Lekker Ritalin snuiven voor de feestjesquote:Op vrijdag 14 april 2023 19:44 schreef NoCigar het volgende:
Zijn eigen poppers, virusremmers en antibiotica. Op zich handig.
Aaaaahquote:
Waar je vriend lekker zijn eigen ding doet.quote:Op vrijdag 14 april 2023 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lekker Ritalin snuiven voor de feestjes
En zo ja waarom? Veiligheid? En zo nee, waar ben je bang voor?quote:Op vrijdag 14 april 2023 19:45 schreef MizzezAmy het volgende:
Zouden jullie graag met een psycholoog daten?
Blacks will be Blacksquote:
Aan de ene kant wel, want ik ben zelf niet goed dus kan ze mij mooi adviseren. Aan de andere kant niet, want ik ben zelf niet goed.quote:Op vrijdag 14 april 2023 19:45 schreef MizzezAmy het volgende:
Zouden jullie graag met een psycholoog daten?
Zijn mannen eierstokken gaan rammelen? Zoiets verstond ikquote:Op vrijdag 14 april 2023 19:46 schreef cherrycoke het volgende:
zijn wat gaat wat als hij honden ziet
Als hij/zij maar niet in zijn werkrol steeds zit, geen probleemquote:Op vrijdag 14 april 2023 19:45 schreef MizzezAmy het volgende:
Zouden jullie graag met een psycholo(o)g(e)daten?
Maar je mag niet zeggen dat homo’s zelden monogaam zijnquote:Op vrijdag 14 april 2023 19:45 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Waar je vriend lekker zijn eigen ding doet.
Hij is gek op honden en poezen, hij wil ze aaien.quote:Op vrijdag 14 april 2023 19:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zijn mannen eierstokken gaan rammelen? Zoiets verstond ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |