Wij van wc-eend..quote:Op vrijdag 14 april 2023 22:29 schreef Thrts het volgende:
De selectiecommissie verdedigt het duo heel erg bij Beau nu.
Dat is wel weer typisch ja. Het verhaal wordt steeds gekker. Misschien heeft de Dunc het ze afgeraden? Of wilden ze zelf niet?quote:Op zaterdag 15 april 2023 11:25 schreef Zigsky het volgende:
Volgens Cornald is er vandaag een extra technicus bij. En dat Mia en Dion beter live het nummer op tv hadden moeten doen. Wie gaat daar eigenlijk over?
Benieuwd naar vanavond.
https://www.rtlboulevard.(...)-hard-op-mia-en-dion
Ik denk toch zijzelf en het team om hen heen, dus in dit geval Duncan & co.quote:Op zaterdag 15 april 2023 11:25 schreef Zigsky het volgende:
Volgens Cornald is er vandaag een extra technicus bij. En dat Mia en Dion beter live het nummer op tv hadden moeten doen. Wie gaat daar eigenlijk over?
Benieuwd naar vanavond.
https://www.rtlboulevard.(...)-hard-op-mia-en-dion
Al zei Mia zelf laatst ook dat ze niet wist waarom ze het nummer niet eerder live zongen.quote:Op zaterdag 15 april 2023 18:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk toch zijzelf en het team om hen heen, dus in dit geval Duncan & co.
quote:Op zaterdag 15 april 2023 19:59 schreef Em31 het volgende:
[..]
Al zei Mia zelf laatst ook dat ze niet wist waarom ze het nummer niet eerder live zongen.
Niet voor Mia en Dion, maar ik ga haast hopen dat het een NQ wordt dit jaar. Het komt zo amateuristisch allemaal.quote:Op zaterdag 15 april 2023 19:59 schreef Em31 het volgende:
[..]
Al zei Mia zelf laatst ook dat ze niet wist waarom ze het nummer niet eerder live zongen.
Wat een raar jaar zo.
Ik hoop er toch liever op dat ze wel kwalificeren en dat er na mei een grondige evaluatie komt over hoe het toch allemaal zo fout heeft kunnen gaan op allerlei fronten dit jaar.quote:Op zaterdag 15 april 2023 21:43 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Niet voor Mia en Dion, maar ik ga haast hopen dat het een NQ wordt dit jaar. Het komt zo amateuristisch allemaal.
Als we wel kwalificeren dan wordt de urgentie (quote:Op zaterdag 15 april 2023 21:54 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Ik hoop er toch liever op dat ze wel kwalificeren en dat er na mei een grondige evaluatie komt over hoe het toch allemaal zo fout heeft kunnen gaan op allerlei fronten dit jaar.
Alle negativiteit is ook wel bij AvroTros doorgekomen. Het verdient allemaal niet de schoonheidsprijs en dat moet volgend jaar en in de verdere toekomst anders. Dat zal Cornald zeker op de agenda zetten. Daar is geen NQ voor nodig. Als het zo loopt, prima. Maar om er nu op te hopen? Sorry, gaat me iets te ver.quote:Op zaterdag 15 april 2023 22:18 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Als we wel kwalificeren dan wordt de urgentie () misschien minder gevoeld voor een frisse blik, dus liever wel een keer een NQ.
quote:
Nouja dat is het ‘m wel ja. Het nummer is al niet al te best, ga je dan ook nog vals zingen dan blijft er al helemaal niets over.quote:Op zaterdag 15 april 2023 23:10 schreef Nexum het volgende:
Het nummer is daarnaast ook niet sterk genoeg. Hoop echt dat de commissie beseft dat ze actief moeten gaan werven naar een nummer en een zanger(es) met meer pit.
Onvoorstelbaar inderdaad. Het kan bijna niet slechter. Misschien moet Nederland zich maar terugtrekken voor dit jaar, want dit duo is gewoon een afgang. Sorry, het zijn ongetwijfeld lieve en aardige mensen, maar dit kan echt niet.quote:Op zaterdag 15 april 2023 23:04 schreef Em31 het volgende:
Paar weken geleden echt nooit verwacht dat dit ook een probleem ging worden.
Geloof dat gebrek aan charisma niet het voornaamste probleem isquote:Op zaterdag 15 april 2023 23:04 schreef Nexum het volgende:
Mia maakt me echt boossorry hoor maar hoe kan je zo’n dode vis op het podium zijn. Ze heeft totaal geen charisma, uitstraling of stage presence. Snap echt niet wat Duncan in haar heeft kunnen zien.
Sorry voor de grofheid. Maar er is zoveel beter talent in Nederland. Duncan en Ilse moeten voortaan echt ver van de selectie vandaan blijven. Hun tijd is echt op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |