Vanaf 15:00 op Sporza (met Karrel en José en Gummibeer op de motorquote:***** Corbin Strong
**** Andreas Kron, Benoit Cosnefroy
*** Andrea Bagioli, Quinten Hermans, Søren Kragh, Alexander Kamp, Dylan Teuns
** Mikkel Honoré, Alessandro Covi, Tobias Johannessen, Warren Barguil, Michal Kwiatkowski, Marc Hirschi, Arnaud De Lie, Quinn Simmons, Simon Clarke, Remi Cavagna, Matteo Trentin, Axel Zingle, Wout Poels, Gianni Vermeersch, Ben Healy, Andrea Piccolo
* Mikkel Bjerg, Pascal Eenkhoorn, Dorian Godon, Dion Smith, Lilian Calmejane, Toms Skujins, Anthon Charmig, Robert Stannard, Nick Schultz, Axel Laurance, Sean Quinn, Florian Vermeersch, Nikias Arndt, Simon Carr, Jason Osborne, Aaron Gate, Mathis Vacek, Jonas Gregaard, Sjoerd Bax, Stan Dewulf, Kamil Bonneu, Alessandro Fedeli
Doe dat maar bij SBS, voorstellen.quote:Op woensdag 12 april 2023 07:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
Emil is wel heel resoluut met Strong. Kan het me niet voorstellen.
Fem heeft spijt dat ze maar 3 wedstrijden op de weg rijdt:quote:Op woensdag 12 april 2023 09:11 schreef Dale__Cooper het volgende:
Kijk vooral uit naar Fem hier. Hopelijk kan ze opboksen tegen SD Worx.
Bij de mannen reken ik gezien de Alpecinbonus op Hermans of Kragh Andersen.
Gelukkig blijft ze bescheidenquote:Op woensdag 12 april 2023 09:57 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Fem heeft spijt dat ze maar 3 wedstrijden op de weg rijdt:
,,Volgend jaar zal ik mijn wedstrijdprogramma wel anders indelen. Achteraf gezien had het wel gepast. Ik denk dat ik redelijk allround ben en ook de klimmen in bijvoorbeeld de Ronde van Vlaanderen kan overleven. Als ik Lotte Kopecky zie, vraag ik me toch af of ik zou kunnen volgen of dat het beeld vertekent.’’
Op Eurosport/gcnquote:Op woensdag 12 april 2023 12:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jammer dat vrouwenkoers niet live is
Daar zat wel volk bij dat ik echt totaal was vergeten, ja.quote:Op woensdag 12 april 2023 12:48 schreef wimderon het volgende:
Kwissen, ja!
https://sporza.be/nl/2022(...)-2000~1649754602439/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ik zet in op Valgren.quote:Op woensdag 12 april 2023 08:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het zou leuk zijn als er iemand anders wint dan de namen van Emil.
En voorin het tempo hoog houden, terwijl Van Empel probeert terug te keren.quote:Op woensdag 12 april 2023 13:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Echt fantastische tactiek van Jumbo... Nog met drie voorin terwijl Fem achterin zwemt met een ploeggenoot.
Sluit ze laat aan waardoor ze weer achterin zit bij volgende heuvel. Tegelijkertijd lossen twee Jumbo-rensters... Hadden die dan niet even kunnen helpen zou je zeggen...
Vermeersch BV, Philipsen BV, Dillier BV zijn er niets bij. Lachwekkende koers van Jumbo.quote:Op woensdag 12 april 2023 13:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
En voorin het tempo hoog houden, terwijl Van Empel probeert terug te keren.
Gruwelijk natquote:
Waarom dat? Best een leuk parcours en teminste een keer wat anders dan de Vlaamse Ardennen.quote:Op woensdag 12 april 2023 16:00 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik kijk nu ook, ook al vind ik dit echt een kut wedstrijd.
Gewoon matige wedstrijd, Ben Hermans op de erelijst zegt genoeg.quote:Op woensdag 12 april 2023 16:02 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Waarom dat? Best een leuk parcours en teminste een keer wat anders dan de Vlaamse Ardennen.
Is toch wel prima koers? In ieder geval 100 keer beter dan de Waalse Pijl.quote:Op woensdag 12 april 2023 16:00 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik kijk nu ook, ook al vind ik dit echt een kut wedstrijd.
Brabantse Pijl is zo'n koers waarbij ik elke keer weer verrast ben hoe leuk die eigenlijk is.quote:Op woensdag 12 april 2023 16:04 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Is toch wel prima koers? In ieder geval 100 keer beter dan de Waalse Pijl.
Tja, en ook Van der Poel, Alaphilippe, Gilbert, Sagan en Wellens.quote:Op woensdag 12 april 2023 16:04 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Gewoon matige wedstrijd, Ben Hermans op de erelijst zegt genoeg.
Wat doet Wellens in dit rijtje?quote:Op woensdag 12 april 2023 16:10 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Tja, en ook Van der Poel, Alaphilippe, Gilbert, Sagan en Wellens.
Ik had nog een lul nodig.quote:Op woensdag 12 april 2023 16:11 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Wat doet Wellens in dit rijtje?
Dat is wel een gevalletje kijk eens dom, natuurlijk.quote:Op woensdag 12 april 2023 16:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Meisje Vollering had niet gegeten![]()
[ twitter ]
Wou voor de grap zeggen leeft die nog, maar toen herinnerde ik me hetquote:Op woensdag 12 april 2023 16:28 schreef wimderon het volgende:
Dit peloton mist een type CCC dat alles dichtrijdt (voor Rebellin).
quote:Op woensdag 12 april 2023 16:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Meisje Vollering had niet gegeten![]()
[ twitter ]
Die ziet niet meer in het peloton.quote:Op woensdag 12 april 2023 16:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Moet Vermeersch dit nu dus in zijn eentje dichtrijden?
Laurance samen met Houle!quote:Op woensdag 12 april 2023 16:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hugo Hoel.quote:Op woensdag 12 april 2023 16:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oli gaat heel gewild zijn op de markt.quote:Op woensdag 12 april 2023 16:34 schreef WAvanBuren het volgende:
Naesen kan beter gewoon zijn carrière beëindigen.
Bingoal WB?quote:Op woensdag 12 april 2023 16:36 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Oli gaat heel gewild zijn op de markt.
@Agueroquote:Op woensdag 12 april 2023 16:36 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Jumbo, QuickStep. Hij heeft twee rampzalige jaren achter de rug en heeft op de markt weinig te eisen, ideale figuur om je klassiekerkern een (extra) impuls te geven. Als iemand een grote zak geld op Laporte gooit, zou er zomaar eens een deurtje bij Plugge kunnen opengaan. En dan gaat hij ook Laportiaans vliegen.quote:
Team van Tietema? Of zou Jumbo bakpoeder hem weer kunnen transformeren tot topper?quote:Op woensdag 12 april 2023 16:36 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Laporte presteerde echt veel beter dan Naesen. Ik zie Jumbo hem nooit halen,die gaan wel voor een hoger niveau. Zelfs voor knechten.quote:Op woensdag 12 april 2023 16:38 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Jumbo, QuickStep. Hij heeft twee rampzalige jaren achter de rug en heeft op de markt weinig te eisen, ideale figuur om je klassiekerkern een (extra) impuls te geven. Als iemand een grote zak geld op Laporte gooit, zou er zomaar eens een deurtje bij Plugge kunnen opengaan. En dan gaat hij ook Laportiaans vliegen.
Volgens José niet.quote:Op woensdag 12 april 2023 16:46 schreef wimderon het volgende:
Is het nou slim van Lotto om op Kron te blijven gokken?
Wellicht een rondje met Muur en Bosberg. Al weet ik niet hoe ver dat van Brussel ligt.quote:Op woensdag 12 april 2023 16:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Een WK in het enige niet-interessante fietsgedeelte van België.
Te ver voor een rondje.quote:Op woensdag 12 april 2023 16:54 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Wellicht een rondje met Muur en Bosberg. Al weet ik niet hoe ver dat van Brussel ligt.
'95 voor het laatst in Zuid-Amerika is wel erg belachelijk.quote:Op woensdag 12 april 2023 16:55 schreef Koffieplanter het volgende:
Het wordt weer eens tijd voor een wereldkampioenschap in Japan en een in Zuid-Amerika.
Wat betreft Azië zou ik toch hopen op Kazachstan, denk ik. Zuid-Amerika mag zeker weer eens een keer ja.quote:Op woensdag 12 april 2023 16:55 schreef Koffieplanter het volgende:
Het wordt weer eens tijd voor een wereldkampioenschap in Japan en een in Zuid-Amerika.
Heel dat WK mag van mij op de schop. Als bepaald type renner heb je nu soms maar 1x in je carrière een kans op de titel. Ik zeg maar wat, geef ieder type eens een kans om de 4 jaar. Vlak parcours —> Klim parcours —> Heuvel parcours —> Twijfel parcours vlak/heuvel of zo.quote:Op woensdag 12 april 2023 16:55 schreef Koffieplanter het volgende:
Dan wordt het nog een beetje interessant.quote:
Geen Belg en rijdt niet voor Belgische ploeg. Automatisch min min bij Karelquote:Op woensdag 12 april 2023 17:10 schreef wimderon het volgende:
Karrel doet net alsof Healy en Godon niveau Bert-Jan Lindeman zijn
Mooie derde plaats kan nog!quote:Op woensdag 12 april 2023 17:20 schreef TommyL0204 het volgende:
Patlef kijk eens zonder overwinning. Ja ho maar
quote:Op woensdag 12 april 2023 17:25 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
'Kennismaking met 2 andere coureurs'
Ja, zoiets verwacht je toch ook niet.quote:
Nou, nee.quote:Op woensdag 12 april 2023 17:29 schreef Mani89 het volgende:
Ach ach Delie die weer eens slachtoffer wordt van zijn asociaal slechte ploeg.
Niet met de wijnflessen he?! Niet met de wijnflessenquote:Op woensdag 12 april 2023 17:34 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Pat heeft straks geen spullen meer over om te gooien.
Covi en Hirschi kwam gezellig in de buik van het peloton over de streep!quote:Op woensdag 12 april 2023 18:07 schreef Marcoss het volgende:
Weet iemand zeker dat UAE wel echt is gestart vandaag?
Erg leuk. Mooie jongen.quote:Op woensdag 12 april 2023 18:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dorian Godon, mijn hemel zeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |