Gewoon matige wedstrijd, Ben Hermans op de erelijst zegt genoeg.quote:Op woensdag 12 april 2023 16:02 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Waarom dat? Best een leuk parcours en teminste een keer wat anders dan de Vlaamse Ardennen.
Is toch wel prima koers? In ieder geval 100 keer beter dan de Waalse Pijl.quote:Op woensdag 12 april 2023 16:00 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik kijk nu ook, ook al vind ik dit echt een kut wedstrijd.
Brabantse Pijl is zo'n koers waarbij ik elke keer weer verrast ben hoe leuk die eigenlijk is.quote:Op woensdag 12 april 2023 16:04 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Is toch wel prima koers? In ieder geval 100 keer beter dan de Waalse Pijl.
Tja, en ook Van der Poel, Alaphilippe, Gilbert, Sagan en Wellens.quote:Op woensdag 12 april 2023 16:04 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Gewoon matige wedstrijd, Ben Hermans op de erelijst zegt genoeg.
Wat doet Wellens in dit rijtje?quote:Op woensdag 12 april 2023 16:10 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Tja, en ook Van der Poel, Alaphilippe, Gilbert, Sagan en Wellens.
Ik had nog een lul nodig.quote:Op woensdag 12 april 2023 16:11 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Wat doet Wellens in dit rijtje?
Dat is wel een gevalletje kijk eens dom, natuurlijk.quote:Op woensdag 12 april 2023 16:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Meisje Vollering had niet gegeten![]()
[ twitter ]
Wou voor de grap zeggen leeft die nog, maar toen herinnerde ik me hetquote:Op woensdag 12 april 2023 16:28 schreef wimderon het volgende:
Dit peloton mist een type CCC dat alles dichtrijdt (voor Rebellin).
quote:Op woensdag 12 april 2023 16:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Meisje Vollering had niet gegeten![]()
[ twitter ]
Die ziet niet meer in het peloton.quote:Op woensdag 12 april 2023 16:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Moet Vermeersch dit nu dus in zijn eentje dichtrijden?
Laurance samen met Houle!quote:Op woensdag 12 april 2023 16:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hugo Hoel.quote:Op woensdag 12 april 2023 16:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oli gaat heel gewild zijn op de markt.quote:Op woensdag 12 april 2023 16:34 schreef WAvanBuren het volgende:
Naesen kan beter gewoon zijn carrière beëindigen.
Bingoal WB?quote:Op woensdag 12 april 2023 16:36 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Oli gaat heel gewild zijn op de markt.
@Agueroquote:Op woensdag 12 april 2023 16:36 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Jumbo, QuickStep. Hij heeft twee rampzalige jaren achter de rug en heeft op de markt weinig te eisen, ideale figuur om je klassiekerkern een (extra) impuls te geven. Als iemand een grote zak geld op Laporte gooit, zou er zomaar eens een deurtje bij Plugge kunnen opengaan. En dan gaat hij ook Laportiaans vliegen.quote:
Team van Tietema? Of zou Jumbo bakpoeder hem weer kunnen transformeren tot topper?quote:Op woensdag 12 april 2023 16:36 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |