Laporte presteerde echt veel beter dan Naesen. Ik zie Jumbo hem nooit halen,die gaan wel voor een hoger niveau. Zelfs voor knechten.quote:Op woensdag 12 april 2023 16:38 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Jumbo, QuickStep. Hij heeft twee rampzalige jaren achter de rug en heeft op de markt weinig te eisen, ideale figuur om je klassiekerkern een (extra) impuls te geven. Als iemand een grote zak geld op Laporte gooit, zou er zomaar eens een deurtje bij Plugge kunnen opengaan. En dan gaat hij ook Laportiaans vliegen.
Volgens José niet.quote:Op woensdag 12 april 2023 16:46 schreef wimderon het volgende:
Is het nou slim van Lotto om op Kron te blijven gokken?
Wellicht een rondje met Muur en Bosberg. Al weet ik niet hoe ver dat van Brussel ligt.quote:Op woensdag 12 april 2023 16:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Een WK in het enige niet-interessante fietsgedeelte van België.
Te ver voor een rondje.quote:Op woensdag 12 april 2023 16:54 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Wellicht een rondje met Muur en Bosberg. Al weet ik niet hoe ver dat van Brussel ligt.
'95 voor het laatst in Zuid-Amerika is wel erg belachelijk.quote:Op woensdag 12 april 2023 16:55 schreef Koffieplanter het volgende:
Het wordt weer eens tijd voor een wereldkampioenschap in Japan en een in Zuid-Amerika.
Wat betreft Azië zou ik toch hopen op Kazachstan, denk ik. Zuid-Amerika mag zeker weer eens een keer ja.quote:Op woensdag 12 april 2023 16:55 schreef Koffieplanter het volgende:
Het wordt weer eens tijd voor een wereldkampioenschap in Japan en een in Zuid-Amerika.
Heel dat WK mag van mij op de schop. Als bepaald type renner heb je nu soms maar 1x in je carrière een kans op de titel. Ik zeg maar wat, geef ieder type eens een kans om de 4 jaar. Vlak parcours —> Klim parcours —> Heuvel parcours —> Twijfel parcours vlak/heuvel of zo.quote:Op woensdag 12 april 2023 16:55 schreef Koffieplanter het volgende:
Dan wordt het nog een beetje interessant.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |