abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 juni 2023 @ 11:23:47 #201
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_209507599
Wij hebben een We-Too, zelf nooit last van nare geurtjes eigenlijk!
(Behalve als ik die zak moet wisselen :r :P )
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_209507637
Die kwam ik ook tegen idd maar de reviews waren niet zo positief. Mijn nichtje heeft die ook dus ik heb haar geappt voor haar ervaringen ermee. In ieder geval fijn te horen dat ie bij jullie voldoet!
  woensdag 14 juni 2023 @ 11:37:26 #203
319308 Tink89
To live is to dance
pi_209507767
Wij hebben ook de we-too en zijn ongelooflijk tevreden. Doet echt precies wat hij moet doen, geen stank, geen losse zakjes per luier en ook nog leuk om naar te kijken.

Overigens draag ik hem effe naar beneden voor het wisselen van de zak, dat doe ik naast de kliko en niet op de kamer van de jongste.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_209508311
Moet een 1-jarige een eigen identiteitsbewijs hebben als je naar, in ons geval, Frankrijk gaat?
pi_209509190
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2023 12:29 schreef DjVero het volgende:
Moet een 1-jarige een eigen identiteitsbewijs hebben als je naar, in ons geval, Frankrijk gaat?
Ja.

Ik vind de diaper champ ook stinken. Als ie goed dicht zit niet of nauwelijks, maar hij zit nogal makkelijk niet goed dicht en de zak zit niet altijd top erin.
pi_209509868
Het is toch weer een Tommee Tippee geworden. Hoge korting bij bol en ik had nog wat navullingen liggen. En de eerste 4 jaar stonk die we nu hebben niet, dat is echt iets van de laatste tijd. Dus hopen dat deze vernieuwde versie net zo is!
pi_209509914
Wij hebben ook een Tommie Tippie, de Twist 'n GO. Hij staat nooit open tijdens het verschonen. We verschonen beneden en nadien doen wij de luier er in. Met poep doen we er een extra zakje omheen. Dochter vindt het dan leuk om 'm zelf weg te brengen naar de 'emmew'. :D
Hij voldoet voor ons prima. Ja, je ruikt hem als hij open is, maar dat is 'ie dus heel kort. En het is niet onoverkomelijk.
  woensdag 14 juni 2023 @ 21:59:52 #208
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_209515107
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2023 12:29 schreef DjVero het volgende:
Ja. En kinderen moeten zich ook kunnen identificeren voor zorg (ziekenhuis en tandarts bijvoorbeeld), dus het is echt verstandig om er een aan te vragen. En in het kader van lifehacks heb ik ze gelijk 2 maanden voor de vervaldatum in mijn agenda gezet om nieuwe te gaan regelen _O-
pi_209525664
quote:
17s.gif Op woensdag 14 juni 2023 21:59 schreef douche-eendje het volgende:

[..]
Ja. En kinderen moeten zich ook kunnen identificeren voor zorg (ziekenhuis en tandarts bijvoorbeeld), dus het is echt verstandig om er een aan te vragen. En in het kader van lifehacks heb ik ze gelijk 2 maanden voor de vervaldatum in mijn agenda gezet om nieuwe te gaan regelen _O-
ik kreeg vandaag netjes een brief van de gemeente dat het paspoort van de oudste bijna verloopt ^O^ geen idee of ze dat overal zo doen.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_209526406
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2023 20:48 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]
ik kreeg vandaag netjes een brief van de gemeente dat het paspoort van de oudste bijna verloopt ^O^ geen idee of ze dat overal zo doen.
Dat is wel fijn inderdaad. Ik weet niet meer wat de gemeente deed, maar omdat die van de oudste ergens in de zomerperiode verloopt heb ik het er maar in gezet zodat we niet zonder op vakantie gaan :P .

Vandaag zetten Anna eindelijk 3! losse stapjes om vervolgens te gaan staan dansen. Zou ze het los lopen eindelijk eens door gaan hebben? _O-
  vrijdag 16 juni 2023 @ 06:19:48 #211
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_209528766
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
When ego leads, failure follows.
|| justdiggit.org ||
pi_209529768
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 juni 2023 06:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kunnen jij en je vriend niet wisselen? Ene dag jij vroeg op, andere dag hij
  vrijdag 16 juni 2023 @ 10:31:08 #213
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_209530456
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2023 09:36 schreef _Lily_ het volgende:

[..]
Kunnen jij en je vriend niet wisselen? Ene dag jij vroeg op, andere dag hij
Dat doen wel al, min of meer. Maar ook dan word ik gewoon wakker en val ik niet makkelijk weer in slaap. Mijn schoonmoeder logeert ook al elk weekend hier om de ochtenden dan te doen.
|| justdiggit.org ||
pi_209530791
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 juni 2023 10:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]
Dat doen wel al, min of meer. Maar ook dan word ik gewoon wakker en val ik niet makkelijk weer in slaap. Mijn schoonmoeder logeert ook al elk weekend hier om de ochtenden dan te doen.
Ruk.
Ja aan het einde van de zwangerschap is het echt zwaar en maakt het genoeg slapen niet makkelijker. Sterkte!
  vrijdag 16 juni 2023 @ 11:56:31 #215
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_209531257
TGND, trek ook even aan de bel bij je verloskundige. Het is geen oplossing voor het slaapprobleem van je dreumes, maar je kan overleggen of voor jou een nachtje met slaapmedicatie in het ziekenhuis mogelijk is. Vooral als je richting je UD gaat.
pi_209531437
Wat @douche-eendje zegt idd, trek sowieso aan de bel bij degene waar je de zwangerschapscontroles hebt, @TheGirlNextDoor . Verder geen tips, maar wel een dikke knuffel en een het wordt (ooit) echt beter. Alleen de timing nu is gewoon ruk. :*
  vrijdag 16 juni 2023 @ 13:36:17 #217
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_209532498
Thanks voor de tips. Heb vanmorgen inderdaad in ieder geval al met de huisarts overlegd omdat ik eerder dit jaar ook al temazepam had gehad vanwege mijn onrust. Mag vanmiddag nieuwe ophalen al raadde ze het wel met klem af. Ga zo de verloskundige er nog even over bellen.

Bambi wil nu ook overdag niet slapen :{ Zal wel door de warmte komen, al is het in huis nog niet eens zo heel warm.

En ja, ik probeer het licht aan het eind van de tunnel te blijven zien, maar momenteel lijkt het alsof dat stipje licht steeds verder weg gaat in plaats van dichterbij komt :')

Edit: verloskundige net gesproken. Die heeft inderdaad liever dat ik een nachtje in het ziekenhuis slaap. Einde van de middag hebben we hier nog even contact over, kan ik het even met vriend en schoonmoeder afstemmen. Ga het wat mij betreft wel doen.

[ Bericht 14% gewijzigd door TheGirlNextDoor op 16-06-2023 13:47:52 ]
|| justdiggit.org ||
  vrijdag 16 juni 2023 @ 22:05:19 #218
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_209537827
ik kreeg tegen het einde van mn zwangerschap ook dat aanbod, mocht thuis eens in de week temazepam gebruiken, en als dat niet genoeg hielp kon ik in het ziekenhuis met medicatie slapen. Ik heb een paar keer de temazepam gebruikt thuis, en verder gaf de gedachte dat er een oplossing was (in het zkh slapen) me zoveel rust dat ik er soort van meer ontspannen in kon staan. Hoop dat het jou ook gaat helpen, want het klinkt echt superkut zo ( en dat mag je gewoon zo zeggen en voelen en dat zegt helemaal niks over hoe leuk en lief en gewenst je kinderen zijn :* hou vol)
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_209537954
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 juni 2023 13:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Thanks voor de tips. Heb vanmorgen inderdaad in ieder geval al met de huisarts overlegd omdat ik eerder dit jaar ook al temazepam had gehad vanwege mijn onrust. Mag vanmiddag nieuwe ophalen al raadde ze het wel met klem af. Ga zo de verloskundige er nog even over bellen.

Bambi wil nu ook overdag niet slapen :{ Zal wel door de warmte komen, al is het in huis nog niet eens zo heel warm.

En ja, ik probeer het licht aan het eind van de tunnel te blijven zien, maar momenteel lijkt het alsof dat stipje licht steeds verder weg gaat in plaats van dichterbij komt :')

Edit: verloskundige net gesproken. Die heeft inderdaad liever dat ik een nachtje in het ziekenhuis slaap. Einde van de middag hebben we hier nog even contact over, kan ik het even met vriend en schoonmoeder afstemmen. Ga het wat mij betreft wel doen.
Lijkt me wel een goed plan om ff een nachtje in het ziekenhuis te tukken! Hopelijk doet dat je goed.

Haha jouw Bambi is me er eentje. Ik herinner me haar nog wel van de meet, een heel pittig kindje (overigens positief bedoeld).
Ik kan me helemaal voorstellen dat die niet wil slapen overdag. Wel moeilijk voor jou

Klinkt ook wel alsof er een cirkel doorbroken moet worden (al zou ik niet weten hoe). Moeilijk slapen overdag is vaak alleen maar korter slapen s nachts.
  zaterdag 17 juni 2023 @ 06:21:35 #220
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_209540235
Heb uiteindelijk vannacht op temazepam mogen slapen. Heel fijn bijgeslapen. Heb er nog 4 in huis, zolang ik niet meer dan twee nachten achter elkaar neem, mag ik daar mee slapen. Vanaf week 38 mag ik geen temazepam meer, en nachtje ziekenhuis is met één belletje geregeld. Dat geeft inderdaad rust.

En inderdaad @_Lily_, Bambi is nog altijd dat pittige kindje (en inderdaad over het algemeen positief), ze wil veel te hard in haar ontwikkeling. Volgens de opvang loopt ze in veel dingen ruim een half jaar voor op de gemiddelde kindjes. Dat maakt het ook wel lastig af en toe, voor haar (want veel frustraties) en voor ons.

Gisteravond had ik voor het eerst ook een naar bed breng drama, terwijl dat normaal soepel gaat (avondritueel, in bed leggen en ze slaapt na even kletsen). Die oververmoeidheid is haar nu parten aan het spelen, maar ze weigert gewoon te gaan slapen (overdag, en dus gisteravond ook voor het eerst). Hoop dat het vandaag beter gaat. Ik ben in ieder geval weer wat uitgeruster en schoonmoeder is er dus ook gewoon weer nu, dus kunnen vriend en ik samen even bijkomen O+
|| justdiggit.org ||
pi_209540308
Sowieso merk ik hier ook dat de mijne moeilijker 's avonds gaat slapen, omdat de dagen zo lang zijn en het warm is. Na de gastouder is ze zo afgedraaid dat de tijd niet uitmaakt, maar op mijn vrije dagen gaat ze nu niet voor 20:00 uur naar bed. Gisteravond sprong ze om 19:30 uur nog volle bak op ons bed. Laat dan maar even gaan. Om 20:30 uur bracht ik haar naar bed en ze was met 5 minuten vertrokken. Maar dan slaapt ze overdag ook goed, 2,5 uur.
  zaterdag 17 juni 2023 @ 07:36:11 #222
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_209540390
Fijn dat je goed geslapen hebt en er een plan is dat rust geeft @TGND. De combinatie van dit weer, een dreumes en hoogzwanger is al pittig en slaaptekort is dan wel het laatste waar je op zit te wachten.

Anna is gelukkig een makkelijke slaapster. Bas slaapt sinds een maand eindelijk goed en hij is net 4 geworden :X
pi_209540535
quote:
17s.gif Op zaterdag 17 juni 2023 06:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

En inderdaad @:_Lily_, Bambi is nog altijd dat pittige kindje (en inderdaad over het algemeen positief), ze wil veel te hard in haar ontwikkeling. Volgens de opvang loopt ze in veel dingen ruim een half jaar voor op de gemiddelde kindjes. Dat maakt het ook wel lastig af en toe, voor haar (want veel frustraties) en voor ons.

Echt hoor, ze was pas 4 maandjes oud, de kleinste en jongste van het stel. J was 5 maanden. En ze was zo veel verder dan hij hahaha. Ook qua gedrag/interactie

Ik was J gewend, die deed gewoon een beetje zijn ding en bij haar zag ik echt een mini (kleiner dan J) badass baby. Ik dacht: oh dit kan dus ook

Lol. Ik vind r leuk
pi_209540552
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2023 06:53 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Sowieso merk ik hier ook dat de mijne moeilijker 's avonds gaat slapen, omdat de dagen zo lang zijn en het warm is. Na de gastouder is ze zo afgedraaid dat de tijd niet uitmaakt, maar op mijn vrije dagen gaat ze nu niet voor 20:00 uur naar bed. Gisteravond sprong ze om 19:30 uur nog volle bak op ons bed. Laat dan maar even gaan. Om 20:30 uur bracht ik haar naar bed en ze was met 5 minuten vertrokken. Maar dan slaapt ze overdag ook goed, 2,5 uur.
Hier ook de grootste moeite komkommer
Wij hebben meer gebroken nachten dan in het begin. Hij slaapt ook 2,5 uur overdag. Als hij minder slaapt is hij alleen maar meer jengelig en gaat s avonds echt niet vroeger slapen

Hij slaapt ook niet voor 19:30. En soms wel, maar gebruikt het soms als een soort verlengde middag dus en is dan om 23-00u weer klaar om te spelen.

Alsie wakker wordt s nachts ook veel gedoe, hij wil absoluut niet alleen liggen.
pi_209542093
Nou ja, ze ligt sinds een week bij ons in de nacht weer, wij slapen beneden en zij boven. Maar dat is niet te harden met dit weer, 30+ in haar kamer. Vind ik echt te warm. Op termijn wellicht investeren in een airco, maar nu is het nog op te lossen door haar in een ledikant bij ons te leggen. Gaat verrassend goed. Ze wordt rond 4:30 wel wakker, maar ik kan haar gelijk in bed pakken tussen ons in en dan slaapt ze dus wel tot 6:30 uur.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')