Ja.quote:Op woensdag 14 juni 2023 12:29 schreef DjVero het volgende:
Moet een 1-jarige een eigen identiteitsbewijs hebben als je naar, in ons geval, Frankrijk gaat?
Ja. En kinderen moeten zich ook kunnen identificeren voor zorg (ziekenhuis en tandarts bijvoorbeeld), dus het is echt verstandig om er een aan te vragen. En in het kader van lifehacks heb ik ze gelijk 2 maanden voor de vervaldatum in mijn agenda gezet om nieuwe te gaan regelenquote:Op woensdag 14 juni 2023 12:29 schreef DjVero het volgende:
Moet een 1-jarige een eigen identiteitsbewijs hebben als je naar, in ons geval, Frankrijk gaat?
ik kreeg vandaag netjes een brief van de gemeente dat het paspoort van de oudste bijna verlooptquote:Op woensdag 14 juni 2023 21:59 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja. En kinderen moeten zich ook kunnen identificeren voor zorg (ziekenhuis en tandarts bijvoorbeeld), dus het is echt verstandig om er een aan te vragen. En in het kader van lifehacks heb ik ze gelijk 2 maanden voor de vervaldatum in mijn agenda gezet om nieuwe te gaan regelen![]()
Dat is wel fijn inderdaad. Ik weet niet meer wat de gemeente deed, maar omdat die van de oudste ergens in de zomerperiode verloopt heb ik het er maar in gezet zodat we niet zonder op vakantie gaanquote:Op donderdag 15 juni 2023 20:48 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik kreeg vandaag netjes een brief van de gemeente dat het paspoort van de oudste bijna verlooptgeen idee of ze dat overal zo doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When ego leads, failure follows.
|| justdiggit.org ||
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 06:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Kunnen jij en je vriend niet wisselen? Ene dag jij vroeg op, andere dag hijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat doen wel al, min of meer. Maar ook dan word ik gewoon wakker en val ik niet makkelijk weer in slaap. Mijn schoonmoeder logeert ook al elk weekend hier om de ochtenden dan te doen.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 09:36 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Kunnen jij en je vriend niet wisselen? Ene dag jij vroeg op, andere dag hij
Ruk.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 10:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat doen wel al, min of meer. Maar ook dan word ik gewoon wakker en val ik niet makkelijk weer in slaap. Mijn schoonmoeder logeert ook al elk weekend hier om de ochtenden dan te doen.
Lijkt me wel een goed plan om ff een nachtje in het ziekenhuis te tukken! Hopelijk doet dat je goed.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 13:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Thanks voor de tips. Heb vanmorgen inderdaad in ieder geval al met de huisarts overlegd omdat ik eerder dit jaar ook al temazepam had gehad vanwege mijn onrust. Mag vanmiddag nieuwe ophalen al raadde ze het wel met klem af. Ga zo de verloskundige er nog even over bellen.
Bambi wil nu ook overdag niet slapenZal wel door de warmte komen, al is het in huis nog niet eens zo heel warm.
En ja, ik probeer het licht aan het eind van de tunnel te blijven zien, maar momenteel lijkt het alsof dat stipje licht steeds verder weg gaat in plaats van dichterbij komt
Edit: verloskundige net gesproken. Die heeft inderdaad liever dat ik een nachtje in het ziekenhuis slaap. Einde van de middag hebben we hier nog even contact over, kan ik het even met vriend en schoonmoeder afstemmen. Ga het wat mij betreft wel doen.
Echt hoor, ze was pas 4 maandjes oud, de kleinste en jongste van het stel. J was 5 maanden. En ze was zo veel verder dan hij hahaha. Ook qua gedrag/interactiequote:Op zaterdag 17 juni 2023 06:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En inderdaad @:_Lily_, Bambi is nog altijd dat pittige kindje (en inderdaad over het algemeen positief), ze wil veel te hard in haar ontwikkeling. Volgens de opvang loopt ze in veel dingen ruim een half jaar voor op de gemiddelde kindjes. Dat maakt het ook wel lastig af en toe, voor haar (want veel frustraties) en voor ons.
Hier ook de grootste moeite komkommerquote:Op zaterdag 17 juni 2023 06:53 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Sowieso merk ik hier ook dat de mijne moeilijker 's avonds gaat slapen, omdat de dagen zo lang zijn en het warm is. Na de gastouder is ze zo afgedraaid dat de tijd niet uitmaakt, maar op mijn vrije dagen gaat ze nu niet voor 20:00 uur naar bed. Gisteravond sprong ze om 19:30 uur nog volle bak op ons bed. Laat dan maar even gaan. Om 20:30 uur bracht ik haar naar bed en ze was met 5 minuten vertrokken. Maar dan slaapt ze overdag ook goed, 2,5 uur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |