Maar eind juli is nog 2 maanden, toch? Je kunt ze nu iig nog gewoon gebruiken.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 11:45 schreef eponine het volgende:
Bij het opruimen van de kast van mijn inmiddels kleuter vond ik nog een doosje zetpillen met een houdbaarheidsdatum van juli 2023… wat zouden jullie doen? Heel soms gebruik ik ze voor R, maar ik weet niet of het kwaad kan wanneer ze over datum zijn.
Over datum kan met paracetamol (zowel zetpillen als gewone pillen) sowieso geen kwaad, enige is dat de werking vanaf dan waarschijnlijk afneemt.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 11:45 schreef eponine het volgende:
Bij het opruimen van de kast van mijn inmiddels kleuter vond ik nog een doosje zetpillen met een houdbaarheidsdatum van juli 2023… wat zouden jullie doen? Heel soms gebruik ik ze voor R, maar ik weet niet of het kwaad kan wanneer ze over datum zijn.
Zwemluierquote:Op dinsdag 6 juni 2023 15:10 schreef DjVero het volgende:
Ik ga zaterdag voor het eerst met mijn 1-jarige naar het zwembad, waarschijnlijk ook zonder mijn vrouw. Wat zijn dingen waar ik absoluut aan moet denken, naast zwembandjes uiteraard?
Lekker warme wikkeldoek, want snel koud als ze nat zijn. En iets van douchegel ofzo om het zwembadwater mee af te wassen. En iets te snacken, want van zwemmen krijg je honger.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 15:10 schreef DjVero het volgende:
Ik ga zaterdag voor het eerst met mijn 1-jarige naar het zwembad, waarschijnlijk ook zonder mijn vrouw. Wat zijn dingen waar ik absoluut aan moet denken, naast zwembandjes uiteraard?
kleding die makkelijk aan en uit te trekken is, geen stugge kleertjes. evt gewoon lekker in een romper en een badcape mee naar huis (t wordt toch bloedjeheet)quote:Op dinsdag 6 juni 2023 15:10 schreef DjVero het volgende:
oh en een zwemluier is geen echte luierquote:
De vorige keer in het zwembad ving 'ie ook niets op... Een meisje ging net voor F. van het glijbaantje, eenmaal naar beneden gegleden zat er een streep poep op de glijbaan.quote:Op donderdag 8 juni 2023 13:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
oh en een zwemluier is geen echte luierdus als je hem thuis vast aan wil trekken, even een gewone eroverheen. zwemluiers zijn alleen poepvangers, verder doen ze niks
volgens mij kunnen de night varianten meer plas "vasthouden" totdat ze gaan lekken.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 08:45 schreef B.ertha het volgende:
Weet iemand het verschil tussen gewone pampers baby dry en baby dry night?
qua pasvorm/aansluiten merk ik bij de onze wel wat verschil tussen plakluiers en broekjes. ook kun je eens proberen er een tweede achterstevoren overheen aan te trekken (met een luierbroekje t makkelijkst) luiers hebben niet overal even veel absorbtievermogen en dat kan ook voor lekken zorgen bij buik of rugslapen.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 11:01 schreef B.ertha het volgende:
Zijn luier zit vaak helemaal niet vol maar lekt toch. Hoe goed we ook opletten of hij goed zit. De maat is goed en overdag lekt hij nooit door. Voegt het dan nog iets toe?
misschien dat zon diaperchamp iets is? die sluiten wel soort van af elke keer.quote:Op woensdag 14 juni 2023 11:14 schreef eponine het volgende:
Welke luieremmer hebben jullie? Na 4,5 jaar intensief gebruik van onze Tommee Tippee word ik inmiddels toch wel een beetje onpasselijk van de geur die dat ding verspreid als ie open staat tijdens het verschonen, dus ik wil denk ik toch maar een nieuwe kopen. Stel dat dochter ook bijna 3,5 is voordat ze zindelijk is hebben we daar iig nog 2 jaar plezier van. Tips zijn welkom!
Ik ga ze even opzoeken! De Tommee Tippee sluit ook af en als ie dicht is dan ruik ik hem niet, maar als ie open staat of als hij leeg moet dan komt er een putlucht uitquote:Op woensdag 14 juni 2023 11:16 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
misschien dat zon diaperchamp iets is? die sluiten wel soort van af elke keer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |