abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 mei 2023 @ 22:16:48 #151
208890 June.
Seriously?
pi_209190729
Booh wat is buikgriep toch vervelend. Vanmiddag even paspoort moeten ophalen en dacht, ik ga snel even met T naar de bieb. Voel ik ineens de draagzak nat worden :%

Gatverdamme. Gelukkig had ik schone kleding bij, maar is toch behelpen op zo'n invalidentoilet met de poep tot in z'n nek :{
Shine bright like a diamond.
pi_209192873
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2023 21:54 schreef _Lily_ het volgende:

[..]
Jep, die ligt gewoon 2 uur naast me terwijl ik m’n eigen dingen doe. Het is erin geslopen. Als pasgeborene lag hij overdag ook altijd naast me terwijl ik tv keek/boek las/laptoppen

Op de opvang slaapt hij in een bedje. Op de opvang slaapt hij trouwens later dan thuis. Van 12:30u tot 14:30u ipv 11u - 13u. Op de 1 of andere manier is hij bij mij om 11u al moe.
Dikke kans dat dit te maken heeft met vaste ritmes op de opvang. Meestal brengen ze kinderen in shifts naar bed, zodat de dubbeldutters en de enkeldutters elkaar mooi afwisselen.
pi_209192878
quote:
1s.gif Op woensdag 17 mei 2023 22:16 schreef June. het volgende:
Booh wat is buikgriep toch vervelend. Vanmiddag even paspoort moeten ophalen en dacht, ik ga snel even met T naar de bieb. Voel ik ineens de draagzak nat worden :%

Gatverdamme. Gelukkig had ik schone kleding bij, maar is toch behelpen op zo'n invalidentoilet met de poep tot in z'n nek :{
Hè getver. Zo irritant!
pi_209199581
Joh June, wat vervelend. Verder nog gespuugd/poep? Hopen dat jullie ook niet de pineut zijn, is ook zo kut.

Hier ook een niet-fitte dreumes. Afgelopen avonden/nachten koortsig, van zondag op maandag gloeide ze echt als een oventje. Nu is ze echt heel erg verkouden sinds gisteren. Koorts is gelukkig weg. Ik heb het ook te pakken. Mijn man was vorige week aan het snotteren en veel aan het hoesten, dus we waren alle drie aan de beurt.
pi_209199714
Hier ook koorts en niet fit. Ze is wat verkouden geweest maar dat mag geen naam hebben. Geen idee wat ze onder de leden heeft maar ze loopt ineens heel instabiel.

Poep in de draagzak gatver! Sterkte June hopelijk blijft het daarbij.

Jullie ook beterschap komkommer.

Kan je wel bij hem weglopen Lily of zit je 2 uur vast op de bank?
  donderdag 18 mei 2023 @ 20:10:51 #156
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_209199859
Het heerst denk ik, wij hadden vorige week een koortsige dreumes. :') zat voornamelijk als een dood vogeltje op de bank haha.
Nu gelukkig weer helemaal fit O+

Beterschap allen!
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_209224118
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2023 20:00 schreef LauriLynne het volgende:
Hier ook koorts en niet fit. Ze is wat verkouden geweest maar dat mag geen naam hebben. Geen idee wat ze onder de leden heeft maar ze loopt ineens heel instabiel.

Poep in de draagzak gatver! Sterkte June hopelijk blijft het daarbij.

Jullie ook beterschap komkommer.

Kan je wel bij hem weglopen Lily of zit je 2 uur vast op de bank?
2 uur vast op de bank.
Het pleit niet voor mij dat ik dat nooit een probleem heb gevonden. Hallo serie bingewatchen
pi_209225604
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2023 23:15 schreef _Lily_ het volgende:

[..]
2 uur vast op de bank.
Het pleit niet voor mij dat ik dat nooit een probleem heb gevonden. Hallo serie bingewatchen
Als het voor jullie werkt prima toch. Je kan het ook mijn gebrek noemen dat ik niet goed “verplicht” kan stilzitten. Dan moet ik eens allemaal dingen van mezelf als plassen, drinken enz. Terwijl ik prima kan bankhangen 😉
  donderdag 25 mei 2023 @ 06:01:59 #159
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_209272188
Pfff, die slaapregressie is echt drama :'( Zoveel dingen geprobeerd, niks werkt. 5:00/5:15 is nu een soort van de standaard. Hopelijk is de regressie snel voorbij.
When ego leads, failure follows.
|| justdiggit.org ||
pi_209341399
quote:
17s.gif Op donderdag 25 mei 2023 06:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Pfff, die slaapregressie is echt drama :'( Zoveel dingen geprobeerd, niks werkt. 5:00/5:15 is nu een soort van de standaard. Hopelijk is de regressie snel voorbij.
Zit er al verbetering in tgnd?

Hier lijkt kies 5 onderweg. Bakken kwijl weer ineens. Ik heb hem alleen nog niet kunnen ontdekken. Qua slapen doe ik vanwege de fokwet geen uitspraken.

Hoe is het met de andere dreumessen?
pi_209342465
Hier gaat het eigenlijk best wel goed! Af en toe nog een rotnacht er tussen, maar het is niet meer structureel. R is best wel vrolijk en zolang ze maar iets te eten heeft is haar leven fantastisch :Y)
Verder ook eindelijk weer eens een tand of iets door, ze laat me niet kijken of voelen dus ik weet niet welke. Maar het kwijlen gaat door dus ik hoop dat er nog meer aankomt, ze heeft er nu 7...
pi_209342695
Hier gaat het ook steady. Slapen s nachts blijft een ding maar hoe leuk ik het moederschap vind overheerst echt. Ik geniet met volle teugen.

J heeft 8 tandjes en 1 kies haha, nog veel te doen dus
  dinsdag 30 mei 2023 @ 21:33:34 #163
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_209342810
Over slapen mag ik met Anna niet klagen, maar dat is eigenlijk altijd wel zo geweest. Ze zit nu wel weer duidelijk in een ontwikkelsprong en heeft dan altijd rond die periode een mega slaapbehoefte. Slaapt dan klokje rond, overdag 3-4 uur etc. We gaan er in mee voor zover haalbaar en gelukkig slaapt ze ook prima in de buggy als we op pad zijn. Verder is het wel echt een dame met een mening. Stribbelt tegen, schreeuwt nee (ook tegen vreemden) als ze ergens niet mee eens is en is echt mamaplakje momenteel O+ .

Verder zingen we samen liedjes O+ wat ik echt megaschattig vind en ook zit ze vaak samen met grote broer in de bakfiets te zingen. Zaterdag waren we in de dierentuin en nu kreeg ze het echt bewust mee. Vooral de olifanten en de leeuwen waren erg interessant. Ze speelt samen met grote broer graag leeuwen en dan heb ik 2 leeuwenbrullende kinderen in de woonkamer of tuin rondbanjeren.

Vanaf deze week gaan we ook meer 1 op 1 tijd krijgen. Bas gaat donderdag en volgende week nog 2 dagen wennen op school en daarna volle bak school :o . Ik kijk er wel echt naar uit. Na de zomervakantie maar eens kijken of we peuterzwemles kunnen doen.
  woensdag 31 mei 2023 @ 05:47:36 #164
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_209345479
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2023 19:51 schreef LauriLynne het volgende:

[..]
Zit er al verbetering in tgnd?
Nee, 5:00 standaard wakker en ik weet echt niet meer wat ik er nog aan kan doen. Voelt zo hopeloos en uitzichtloos. Dit is nu al twee maanden zo. Ik geloof bijna niet meer dat het een fase is :')
|| justdiggit.org ||
  woensdag 31 mei 2023 @ 05:57:57 #165
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_209345488
Maar los van het slaapdrama is ze wel echt heel leuk en lief. En daar geniet ik wel van, ookal ben ik moe en hoogzwanger en is die combi behoorlijk pittig. Ze is ook echt gigantisch grenzen aan het verkennen, maar dat vind ik wel schattig. Ze zingt steeds meer, doet de bewegingen mee met liedjes (zoals in de maneschijn en klap eens in je handjes), heeft een duidelijk eigen willetje en roept heel schattig 'mamaaaa?' (of 'papaaaa?') als ze iets wil. Ze is begonnen met tweewoordzinnen O+
|| justdiggit.org ||
  woensdag 31 mei 2023 @ 08:39:27 #166
319308 Tink89
To live is to dance
pi_209346224
quote:
17s.gif Op woensdag 31 mei 2023 05:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]
Nee, 5:00 standaard wakker en ik weet echt niet meer wat ik er nog aan kan doen. Voelt zo hopeloos en uitzichtloos. Dit is nu al twee maanden zo. Ik geloof bijna niet meer dat het een fase is :')
Wij hebben die fase ook gehad en los van de dingen die je ongetwijfeld al geprobeerd hebt (minder slapen overdag, zorgen dat de slaapkamer donker is, ook als het zo vroeg licht is, etc), is het echt doorbijten. Het is rot en je loopt op je tandvlees, maar het gaat echt over. Ik beloof het :* :*
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_209347570
Hier gaat het heel goed. Er wordt overdag goed en meer geslapen (kssssst Fokwet), 2 uur overdag is geen uitzondering sinds bijna twee weken. Ook de nacht gaat het eigenlijk heel goed. Ze slaapt door (tot 5:45/6:00 weliswaar, maar ik reken het goed) en als ze eerder wakker wordt, valt ze weer in slaap. Vanochtend was het 7:15 nadat ze om 4:00 verdrietig was. Ze is overdag hartstikke gezellig en vrolijk. Ze wil het liefst heel de dag buiten spelen of boven in de woonkamer spelen en dan roept ze heel de tijd 'buiten mama' / 'boven mama'. :') Iedere dag komen er wel vijf nieuwe woorden bij, kan het echt niet meer bijhouden nu. Verbaal begint ze echt sterk te worden. Motoriek gaat ook als een trein, klimt zelf in de kinderstoel (met tray er nog op) en springt echt al met twee voeten los van de grond. Ik riep het al eerder, maar we hebben al lang een peutertje. Grenzen ontdekken yes, dat doet ze al drie maanden lang, maar nu is het extreem. En bij de gastouder maar poeslief zijn. :D
Merk dat ze nu al erg toe is aan voorschool, nog even bijna drie maandjes wachten.
  woensdag 31 mei 2023 @ 11:37:22 #168
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_209347684
Zelfs al springen komkommer? Mijn eigenwijze drol loopt nog niet eens los. Klimmen is wel heel herkenbaar, ze schuift de triptrap van grote broer naar het aanrecht en klimt er dan op om eten van het aanrecht te pikken . Ook had ze laatst de koekjestrommel gevonden in de kast :Y) :D Praten gaat hier ook rap, iedere dag nieuwe woordjes inderdaad en ook al gerust zinnetjes van 2-3 woordjes. Verder ziet ze er uit als een grote baby O+ met nog altijd heel veel spek.
pi_209348072
Ja, sinds een maandje komen beide voetjes al tegelijk van de vloer als ze springt. Papa doet het ook vaak met haar, dikke pret. De buren hebben een ingegraven trampoline en daar springt ze ook al op. :D Weliswaar niet hoog natuurlijk, als ze 5 cm los komt, is het veel. Hier wordt al sinds de jaarwisseling in tweewoordzinnetjes gepraat, vanmorgen zei ze 'wiw een ijsje'. :D
pi_209349042
quote:
17s.gif Op woensdag 31 mei 2023 05:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]
Sterkte! Ik snap dat het loodzwaar voelt! Hoe ver ben je qua zwangerschap?

Hier is de afgelopen tijd alle energie naar het lopen gegaan. Dat gaat met de dag beter. Qua woordjes hier slechts een paar losse. Ze begrijpt wel dingen als ga maar staan en leg je speen weg. Qua tanden heeft ze er dus 16. Elk kind zn eigen tempo.
pi_209349987
quote:
17s.gif Op woensdag 31 mei 2023 11:37 schreef douche-eendje het volgende:
Zelfs al springen komkommer? Mijn eigenwijze drol loopt nog niet eens los. Klimmen is wel heel herkenbaar, ze schuift de triptrap van grote broer naar het aanrecht en klimt er dan op om eten van het aanrecht te pikken . Ook had ze laatst de koekjestrommel gevonden in de kast :Y) :D Praten gaat hier ook rap, iedere dag nieuwe woordjes inderdaad en ook al gerust zinnetjes van 2-3 woordjes. Verder ziet ze er uit als een grote baby O+ met nog altijd heel veel spek.
Die van jou is ongeveer even oud als J toch?
J heeft het andersom. Loopt en klimt zonder problemen, komt z’n schoentjes brengen als hij naar buiten wil. Maar zegt nog steeds geen woord behalve incidenteel “ja”

Als hij iets wil is het uh-uh en wijzen. Ik weet wanneer ik het juiste heb aangegeven want dan stopt het uh-uh

Inmiddels heb ik wel door dat hij absoluut dingen begrijpt. Als ik vraag of hij mama zijn speentje wil geven haalt hij hem braaf uit zijn mond en geeft hem aan mij
  woensdag 31 mei 2023 @ 19:01:20 #172
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_209352170
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2023 13:49 schreef LauriLynne het volgende:

[..]
Sterkte! Ik snap dat het loodzwaar voelt! Hoe ver ben je qua zwangerschap?
Thanks O+ Ben vandaag 34 weken.
|| justdiggit.org ||
  zondag 4 juni 2023 @ 22:07:11 #173
208890 June.
Seriously?
pi_209403794
Ik heb sinds gisteren ook een dreumes in huis O+ Toch wel een traantje weggepinkt, nooit meer een baby in huis hier ;(
Shine bright like a diamond.
pi_209413422
quote:
1s.gif Op zondag 4 juni 2023 22:07 schreef June. het volgende:
Ik heb sinds gisteren ook een dreumes in huis O+ Toch wel een traantje weggepinkt, nooit meer een baby in huis hier ;(
Nog gefeliciteerd!
Herkenbaar :*
pi_209418840
Bij het opruimen van de kast van mijn inmiddels kleuter vond ik nog een doosje zetpillen met een houdbaarheidsdatum van juli 2023… wat zouden jullie doen? Heel soms gebruik ik ze voor R, maar ik weet niet of het kwaad kan wanneer ze over datum zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')