Dikke kans dat dit te maken heeft met vaste ritmes op de opvang. Meestal brengen ze kinderen in shifts naar bed, zodat de dubbeldutters en de enkeldutters elkaar mooi afwisselen.quote:Op woensdag 17 mei 2023 21:54 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Jep, die ligt gewoon 2 uur naast me terwijl ik m’n eigen dingen doe. Het is erin geslopen. Als pasgeborene lag hij overdag ook altijd naast me terwijl ik tv keek/boek las/laptoppen
Op de opvang slaapt hij in een bedje. Op de opvang slaapt hij trouwens later dan thuis. Van 12:30u tot 14:30u ipv 11u - 13u. Op de 1 of andere manier is hij bij mij om 11u al moe.
Hè getver. Zo irritant!quote:Op woensdag 17 mei 2023 22:16 schreef June. het volgende:
Booh wat is buikgriep toch vervelend. Vanmiddag even paspoort moeten ophalen en dacht, ik ga snel even met T naar de bieb. Voel ik ineens de draagzak nat worden![]()
Gatverdamme. Gelukkig had ik schone kleding bij, maar is toch behelpen op zo'n invalidentoilet met de poep tot in z'n nek
2 uur vast op de bank.quote:Op donderdag 18 mei 2023 20:00 schreef LauriLynne het volgende:
Hier ook koorts en niet fit. Ze is wat verkouden geweest maar dat mag geen naam hebben. Geen idee wat ze onder de leden heeft maar ze loopt ineens heel instabiel.
Poep in de draagzak gatver! Sterkte June hopelijk blijft het daarbij.
Jullie ook beterschap komkommer.
Kan je wel bij hem weglopen Lily of zit je 2 uur vast op de bank?
Als het voor jullie werkt prima toch. Je kan het ook mijn gebrek noemen dat ik niet goed “verplicht” kan stilzitten. Dan moet ik eens allemaal dingen van mezelf als plassen, drinken enz. Terwijl ik prima kan bankhangen 😉quote:Op zaterdag 20 mei 2023 23:15 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
2 uur vast op de bank.
Het pleit niet voor mij dat ik dat nooit een probleem heb gevonden. Hallo serie bingewatchen
Zit er al verbetering in tgnd?quote:Op donderdag 25 mei 2023 06:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Pfff, die slaapregressie is echt dramaZoveel dingen geprobeerd, niks werkt. 5:00/5:15 is nu een soort van de standaard. Hopelijk is de regressie snel voorbij.
Nee, 5:00 standaard wakker en ik weet echt niet meer wat ik er nog aan kan doen. Voelt zo hopeloos en uitzichtloos. Dit is nu al twee maanden zo. Ik geloof bijna niet meer dat het een fase isquote:
Wij hebben die fase ook gehad en los van de dingen die je ongetwijfeld al geprobeerd hebt (minder slapen overdag, zorgen dat de slaapkamer donker is, ook als het zo vroeg licht is, etc), is het echt doorbijten. Het is rot en je loopt op je tandvlees, maar het gaat echt over. Ik beloof hetquote:Op woensdag 31 mei 2023 05:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, 5:00 standaard wakker en ik weet echt niet meer wat ik er nog aan kan doen. Voelt zo hopeloos en uitzichtloos. Dit is nu al twee maanden zo. Ik geloof bijna niet meer dat het een fase is
Sterkte! Ik snap dat het loodzwaar voelt! Hoe ver ben je qua zwangerschap?quote:Op woensdag 31 mei 2023 05:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, 5:00 standaard wakker en ik weet echt niet meer wat ik er nog aan kan doen. Voelt zo hopeloos en uitzichtloos. Dit is nu al twee maanden zo. Ik geloof bijna niet meer dat het een fase is
Die van jou is ongeveer even oud als J toch?quote:Op woensdag 31 mei 2023 11:37 schreef douche-eendje het volgende:
Zelfs al springen komkommer? Mijn eigenwijze drol loopt nog niet eens los. Klimmen is wel heel herkenbaar, ze schuift de triptrap van grote broer naar het aanrecht en klimt er dan op om eten van het aanrecht te pikken . Ook had ze laatst de koekjestrommel gevonden in de kast![]()
Praten gaat hier ook rap, iedere dag nieuwe woordjes inderdaad en ook al gerust zinnetjes van 2-3 woordjes. Verder ziet ze er uit als een grote baby
met nog altijd heel veel spek.
Thanksquote:Op woensdag 31 mei 2023 13:49 schreef LauriLynne het volgende:
[..]
Sterkte! Ik snap dat het loodzwaar voelt! Hoe ver ben je qua zwangerschap?
Nog gefeliciteerd!quote:Op zondag 4 juni 2023 22:07 schreef June. het volgende:
Ik heb sinds gisteren ook een dreumes in huisToch wel een traantje weggepinkt, nooit meer een baby in huis hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |