Heb ik ook met een aantal fondsen bij IB. Een put erop schrijven en geassigned worden, werkt welquote:Op maandag 22 mei 2023 15:42 schreef monkyyy het volgende:
Ik wil Vanguard S&P 500 ETF (VOO) kopen via Saxo, krijg ik dit:
[ afbeelding ]
Wat is dit. Hoe krijg ik dit weg. Ik wil gewoon een Index fonds kopen Wat een gezeik weer.
Ik denk het.quote:Op donderdag 25 mei 2023 10:05 schreef Zwansen het volgende:
Is Nvidia de reden dat alle chippers in Nederland ook zo hard gaan?
A100 ftwquote:
Met 2x RTX A6000 in SLI heb ik ook niet te klagenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 mei 2023 10:53 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Met 2x RTX A6000 in SLI heb ik ook niet te klagenIk bedoelde niet te claimen er een te hebben. Maar allejezus, netjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Wat doe je er zoal mee?
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
Patience en af en toe wat video rendering, deinterlacing, Topaz AI (pakket, dus foto en video tools), Lightroom, Photoshop.quote:Op donderdag 25 mei 2023 11:00 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet te claimen er een te hebben. Maar allejezus, netjes. Wat doe je er zoal mee?
quote:Op donderdag 25 mei 2023 10:53 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Met 2x RTX A6000 in SLI heb ik ook niet te klagenIk heb net een Nvidia Jetson AGX Orin 64GB Developer Kit besteld. 275 INT8 TOPS.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
Ook mooi! Wat ga je er mee doen?quote:Op donderdag 25 mei 2023 14:44 schreef recursief het volgende:
[..]
Ik heb net een Nvidia Jetson AGX Orin 64GB Developer Kit besteld. 275 INT8 TOPS.
Ik heb me een jaar of 30 geleden als broekie al eens bezig gehouden met neurale netwerken. Prachtig, maar destijds was de rekenkracht onvoldoende en het geheugen te duur voor praktische toepasbaarheid. Dat is nu anders en uit (deels professionele) nieuwsgierigheid spring ik op de AI-trein die imo nog maar net vertrokken is. Dus: veel experimenteren, beetje hacken en proberen thuis te raken in de SDK's en frameworks voor dit platform.quote:Op donderdag 25 mei 2023 14:46 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ook mooi! Wat ga je er mee doen?
Nice!quote:Op donderdag 25 mei 2023 14:50 schreef recursief het volgende:
[..]
Ik heb me een jaar of 30 geleden als broekie al eens bezig gehouden met neurale netwerken. Prachtig, maar destijds was de rekenkracht onvoldoende en het geheugen te duur voor praktische toepasbaarheid. Dat is nu anders en uit (deels professionele) nieuwsgierigheid spring ik op de AI-trein die imo nog maar net vertrokken is. Dus: veel experimenteren, beetje hacken en proberen thuis te raken in de SDK's en frameworks voor dit platform.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door TheFreshPrince op 25-05-2023 15:00:24 ]
quote:Op donderdag 25 mei 2023 14:55 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Nice!
Ja, het is wel onvoorstelbaar wat er nu in 1 zo'n SBC aan rekencapaciteit past.
Ik heb onder andere boards uit 70's Cray mainframes in m'n collectie en daar zaten er honderden in en dan had je nog niet de rekencapaciteit van een Pentium 1.En dan vroeg de Cray1-A een vermogen van 115kW (ook dankzij de koeling). Dat NVidia-ding is eindeloos veel krachtiger en heeft een regelbare voeding tussen 15W en 60W.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
Hehe, ja, dat scheelt ook nog "iets"quote:Op donderdag 25 mei 2023 16:33 schreef recursief het volgende:
[..]
En dan vroeg de Cray1-A een vermogen van 115kW (ook dankzij de koeling). Dat NVidia-ding is eindeloos veel krachtiger en heeft een regelbare voeding tussen 15W en 60W.
Ja, dat denk ik ook.quote:Op donderdag 25 mei 2023 16:37 schreef recursief het volgende:
Anyway, ik denk dat NVidia weleens de vruchten kan gaan plukken van de AI-hype.
Veel calls geschreven?quote:Op donderdag 25 mei 2023 19:46 schreef nostra het volgende:
NASDAQ gaat door het dak, grootste verliesdag ooit. Ah well.
Nee, schrijf zelden calls. Gewoon even verkeerd gewogen (BYD, VF Corp, AEO, L3 Harris, Kinder Morgan, LAVA, puts geschreven op Aalberts en Aedifica.quote:
Eigenlijk gek dat Intel niet echt voorbereid lijkt op de opkomst van AI en machine learning.quote:Op donderdag 25 mei 2023 21:35 schreef Zwansen het volgende:
Bijna alle tech/chippers doen het vandaag megagoed, maar Intel blijft wederom enorm achter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |