Dat zie je wel vaker bij trainers, zolang je succes hebt wil iedereen je beste vriend zijn, maar kom je een keer met je team in de degradatiezone, dan wordt je gelijk door iedereen uitgekotst.quote:Op maandag 10 april 2023 15:40 schreef Sked het volgende:
@:onlogisch krijgt nogmaals de wind van voren
wordt jequote:Op maandag 10 april 2023 15:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat zie je wel vaker bij trainers, zolang je succes hebt wil iedereen je beste vriend zijn, maar kom je een keer met je team in de degradatiezone, dan wordt je gelijk door iedereen uitgekotst.
Dat is dialect.quote:
Zaandam?quote:
Nee, ik las hier laatst dat dialecten erg populair waren, maar ik ben zelf nog een beetje zoekende welk dialect ik me ga aanmeten.quote:
Ik zou Achterhoeks nemen, dan kan je alles maken.quote:Op maandag 10 april 2023 15:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nee, ik las hier laatst dat dialecten erg populair waren, maar ik ben zelf nog een beetje zoekende welk dialect ik me ga aanmeten.
Oké. Ik heb je nu ingedeeld op Beverwijk.quote:Op maandag 10 april 2023 15:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nee, ik las hier laatst dat dialecten erg populair waren, maar ik ben zelf nog een beetje zoekende welk dialect ik me ga aanmeten.
Het lompe boer effect?quote:Op maandag 10 april 2023 15:53 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik zou Achterhoeks nemen, dan kan je alles maken.
Ik heb geen idee, ik denk het wel.quote:
Lekker høkenquote:Op maandag 10 april 2023 15:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor dialect ze daar spreken.quote:Op maandag 10 april 2023 15:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oké. Ik heb je nu ingedeeld op Beverwijk.
Zij ook niet.quote:Op maandag 10 april 2023 15:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor dialect ze daar spreken.
Max en jij hebben ook een accentje, toch?quote:
Voor zover je Ernems een accent kan noemen.quote:Op maandag 10 april 2023 15:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Max en jij hebben ook een accentje, toch?
Woon jij ook stiekem dichtbij België of Duitsland? Heftig.quote:Op maandag 10 april 2023 15:56 schreef AFCNiels het volgende:
Ik weet niet wat voor dialect ze daar spreken.
Ik vind het allebei 10/10 op de ergerlijkheidsladderquote:Op maandag 10 april 2023 15:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Twents is wel echt vele malen erger overigens.
Dat deed ik net ook, maar toen begon je gelijk moeilijk te doen.quote:
Moest lachen.quote:Op maandag 10 april 2023 15:57 schreef Sked het volgende:
[..]
Voor zover je Ernems een accent kan noemen.
Niels komt uit de regio waar je cokesnuivend van de dijk af kunt rollen richting Texel.quote:Op maandag 10 april 2023 15:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Woon jij ook stiekem dichtbij België of Duitsland? Heftig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |