SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.![]()
Ik zou best willen draaien, maar ik ben bezig met ons (levens)testament…quote:Op maandag 10 april 2023 19:44 schreef Fogel het volgende:
Vriendin vraagt zich af of er vandaag een show is. (En ik ook)
Mijn gewenning is geluktis de eerste keer dat ze er naar vraagt
Wel heel belangrijk om mee bezig te zijnquote:Op maandag 10 april 2023 20:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zou best willen draaien, maar ik ben bezig met ons (levens)testament…
Misschien later op de avond nog.
We gaan het al dan niet belevenquote:Op maandag 10 april 2023 20:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zou best willen draaien, maar ik ben bezig met ons (levens)testament…
Misschien later op de avond nog.
Dit.quote:Op maandag 10 april 2023 20:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Wel heel belangrijk om mee bezig te zijn
Lastige vragen/beslissingen en een hoop dillema's...quote:Op maandag 10 april 2023 20:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Wel heel belangrijk om mee bezig te zijn
Als in; Welke tune moet aan?quote:Op maandag 10 april 2023 21:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lastige vragen/beslissingen en een hoop dillema's...
Dat staat voor ons zelf al jaren vast, maar dat gaan we binnenkort ook laten opschrijven door de notaris...quote:
Dat is waar ik eigenlijk op doelde.quote:Op maandag 10 april 2023 21:55 schreef MadMaster het volgende:
Gezien het tijdstip laat ik de stream overigens maar uit...
poinpoin poing prrt prrt poeiquote:
Test geslaagd!quote:Op dinsdag 11 april 2023 20:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Volgens mij doet de mic het alleen als de muziek uitstaat. Even testen zo.
Ik denk dat mijn tabblad vastliep.quote:
Ik heb al mijn tabbladen voor de zekerheid maar even luckyproof gemaaktquote:
quote:Op dinsdag 11 april 2023 20:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb al mijn tabbladen voor de zekerheid maar even luckyproof gemaakt
quote:Op dinsdag 11 april 2023 20:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb al mijn tabbladen voor de zekerheid maar even luckyproof gemaakt
En een DIY pakket lees ik!quote:
Ja, maar dat dekt alleen de basis. Dat is als je maar maximaal 5 tabbladen open hebt staan. Dat punt ben ik 's ochtends om 06.00 al voorbij.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 11 april 2023 21:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar dat dekt alleen de basis. Dat is als je maar maximaal 5 tabbladen open hebt staan. Dat punt ben ik 's ochtends om 06.00 al voorbij.
Zeg me niet dat jij heel georganiseerd bent met je tabbladen.quote:
Vast in mapjes in mapjes !quote:Op dinsdag 11 april 2023 21:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Zeg me niet dat jij heel georganiseerd bent met je tabbladen.
Als ik er drie open heb staan is het veel.quote:Op dinsdag 11 april 2023 21:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Zeg me niet dat jij heel georganiseerd bent met je tabbladen.
quote:Op dinsdag 11 april 2023 21:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Als ik er drie open heb staan is het veel.
Je wordt niet per definitie intelligenter van deze muziek, lijkt het.quote:
Ik heb net de halve avond over (levens)testamenten zitten ouwehoeren, dus ik ben met weinig tevreden nu. En daarmee geef ik geen oordeel over de muziekstijl. Ik vind die prima…quote:Op dinsdag 11 april 2023 21:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Je wordt niet per definitie intelligenter van deze muziek, lijkt het.
Ga je dat vastleggen bij een notaris?quote:Op dinsdag 11 april 2023 21:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb net de halve avond over (levens)testamenten zitten ouwehoeren, dus ik ben met weinig tevreden nu. En daarmee geef ik geen oordeel over de muziekstijl. Ik vind die prima…
Belangrijk.quote:Op dinsdag 11 april 2023 21:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb net de halve avond over (levens)testamenten zitten ouwehoeren, dus ik ben met weinig tevreden nu. En daarmee geef ik geen oordeel over de muziekstijl. Ik vind die prima…
Ja, maar we moesten eerst een vertrouwenspersoon vragen/bereid vinden daarvoor.quote:Op dinsdag 11 april 2023 21:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Ga je dat vastleggen bij een notaris?
Ik heb daar minder moeite mee dan iemand die glutenvrij moet leven en ze toch voorgeschoteld krijgt…quote:
quote:Op dinsdag 11 april 2023 21:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb daar minder moeite mee dan iemand die glutenvrij moet leven en ze toch voorgeschoteld krijgt…
Dat was een goede galm, maar die daarvoor ook wel hoor.quote:Op dinsdag 11 april 2023 21:50 schreef livelink het volgende:
Dat was een afscheid met een galm, Lucky.
quote:Op dinsdag 11 april 2023 21:52 schreef Voxs het volgende:
Dank je Lucky, dat was lekker spa a a a a aa a (galm) cen.
Even roken en dan ben ik aanwezig.quote:Op dinsdag 11 april 2023 21:56 schreef MadMaster het volgende:
Niemand hoeft zich tot wat dan ook verplicht te voelen, maar ik draai nu zo zelf nog even door.
Figuurlijk dan, hier...
Ik voel me niet verplicht, maar luister nog even door dan.quote:Op dinsdag 11 april 2023 21:56 schreef MadMaster het volgende:
Niemand hoeft zich tot wat dan ook verplicht te voelen, maar ik draai nu zo zelf nog even door.
Figuurlijk dan, hier...
Mijn oren zijn blij.quote:Op dinsdag 11 april 2023 22:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We zien wel wat er voorbij komt, kan van alles zijn...
Er wordt hier nogal divers gedraaid, maar hiermee kan ik mijn ei na een avondjes als die van vandaag wel even kwijt...quote:Op dinsdag 11 april 2023 22:14 schreef Voxs het volgende:
Ik luister nog een kwartiertje mee ofzo , en dan wat landen van al die beats
quote:Op dinsdag 11 april 2023 22:14 schreef Voxs het volgende:
Ik luister nog een kwartiertje mee ofzo , en dan wat landen van al die beats
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L2B's Mixcloud
Lekker is datquote:Op dinsdag 11 april 2023 22:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er wordt hier nogal divers gedraaid, maar hiermee kan ik mijn ei na een avondjes als die van vandaag wel even kwijt...
quote:Op dinsdag 11 april 2023 22:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo ongeveer
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
quote:Op dinsdag 11 april 2023 22:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Dominator (Beltram Mix) - Human Resourcequote:Op dinsdag 11 april 2023 22:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dominator, maar niet het origineel. Ben benieuwd.
Ah! Dat was een hele beste.quote:Op dinsdag 11 april 2023 22:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dominator (Beltram Mix) - Human Resource
quote:
quote:
Dank!quote:
Ik heb jaren lang naar de single CD daarvan gezocht.quote:
quote:Op dinsdag 11 april 2023 22:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb jaren lang naar de single CD daarvan gezocht.
Kom je 'm uiteindelijk in de uitverkoop bak bij de Free Record Shop tegen...
Was die er dan?quote:Op dinsdag 11 april 2023 22:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ben ooit mijn mini cd collectors item van Ben Liebrand kwijtgeraakt.
Ja, was een minimix. Kreeg ik via een audio/video bedrijf toen ik zelf nog in die branche werkte.quote:
Grappig, ken ik niet...quote:Op dinsdag 11 april 2023 22:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, was een minimix. Kreeg ik via een audio/video bedrijf toen ik zelf nog in die branche werkte.
Is een vage bootleg versie.quote:Op dinsdag 11 april 2023 22:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Deze I feel love remix is ook heel best gedaan.
Grappig nummer!quote:Op dinsdag 11 april 2023 22:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is een vage bootleg versie.
En met Pinnokio sluiten we zo de tent...
Goedemorgen livelink. Hoewel goede...... het is slecht weer hier.quote:
Ja, hier ook. Ik zit te twijfelen of ik naar kantoor ga of thuis ga werken.quote:Op woensdag 12 april 2023 05:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen livelink. Hoewel goede...... het is slecht weer hier.
Snap wel dat je in dubio bent.quote:Op woensdag 12 april 2023 06:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, hier ook. Ik zit te twijfelen of ik naar kantoor ga of thuis ga werken.
Het mocht even duren.quote:Op woensdag 12 april 2023 09:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, eindelijk weer eens redelijk fatsoenlijk geslapen.
Vandaag wordt het aanrechtblad geleverd dat morgen gemonteerd wordt. Ik hoop dat het daarmee ook echt klaar is in de keuken.
Waarschijnlijk worden vandaag ook de laatste haagplanten geleverd, het schijnt een pallet met 400 kilo planten te zijn.
De tuinslang is aangeslotenquote:Op woensdag 12 april 2023 09:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het mocht even duren.
Dat is een beste pallet zeg. Veel water geven ook vanaf de 2e helft van april, want het wordt zonnig.
Omdat ik van plan ben om te beginnen om 18:30 uurquote:Op woensdag 12 april 2023 18:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Waarom is de vooraf-track nog niet gestart? Tis bijna half zeven!
Wat gemeen zeg!quote:Op woensdag 12 april 2023 18:35 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Omdat ik van plan ben om te beginnen om 18:30 uur
Ik begin eigenlijk altijd om 19:00 uur. Alleen op zaterdag soms om 18:00 uurquote:Op woensdag 12 april 2023 18:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat gemeen zeg!Ik zette de radio aan.
Ik wacht het af onder het genot vanquote:Op woensdag 12 april 2023 18:37 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik begin eigenlijk altijd om 19:00 uur. Alleen op zaterdag soms om 18:00 uur
Ik moet de vooraf-track zelfs nog uitzoeken. De rest staat klaar.
Vind het nu al haar beste track ooit.quote:Op woensdag 12 april 2023 19:08 schreef DJ11 het volgende:
Een samenwerking met Basement Jaxx, niemand minder dan:Cyndi Lauper - Rocking Chair
quote:Op woensdag 12 april 2023 19:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Vind het nu al haar beste track ooit.
Dat doet het zeker.quote:Op woensdag 12 april 2023 19:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Wijkt lekker af van haar normale sound.
Ik vind het haar slechtste (van degene die ik ken dan).quote:Op woensdag 12 april 2023 19:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Vind het nu al haar beste track ooit.
Komt omdat ik meer neig naar Basement Jaxx sound en jij dat liever niet hoort.quote:Op woensdag 12 april 2023 19:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vind het haar slechtste (van degene die ik ken dan).
Denk dat je daar de spijker op z'n kop timmert.quote:Op woensdag 12 april 2023 19:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Komt omdat ik meer neig naar Basement Jaxx sound en jij dat liever niet hoort.
Daar ben ik nog niet op voorbereid.quote:Op woensdag 12 april 2023 19:12 schreef DJ11 het volgende:
Overigens zijn verzoekjes / suggesties van harte welkom via DM. Er staat (meer dan) genoeg muziek klaar, maar er kan altijd meer bij. Van L2B heb ik er al een paar ontvangen.
Het is geen verplichting hoorquote:Op woensdag 12 april 2023 19:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet op voorbereid.
Nee hoorquote:Op woensdag 12 april 2023 19:15 schreef Melting het volgende:
Moet het een bepaald thema of stijl zijn?
Goedenavondquote:
En een geluk dat hij heeft!quote:
HOi!quote:
In excelsis deo!quote:
HOi!quote:
In excelsios deo!quote:
Leuk, die komen elk jaar weer opquote:Op woensdag 12 april 2023 19:27 schreef Doedezemaar het volgende:
We mochten een schaal bloeiende narcissen meenemen bij het tuincentrum, het was niet meer verkoopbaar, maar staat nog een paar dagen leuk bij het raam en dan plant ik ze daarna ergens in de tuin
quote:Op woensdag 12 april 2023 19:27 schreef Melting het volgende:
[..]
En een geluk dat hij heeft!
Heeft al 4 keer de staatsloterij gewonnen.
Ziet er rechthoekig uit, stinkt naar pies en zwerven vreemde gedachten in rond.quote:
"Het overige meubilair werd na de bouw van de kerk aangeschaft : portiekhoofd- en zijaltaren"quote:
quote:Op woensdag 12 april 2023 19:35 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ziet er rechthoekig uit, stinkt naar pies en zwerven vreemde gedachten in rond.
quote:Op woensdag 12 april 2023 19:35 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ziet er rechthoekig uit, stinkt naar pies en zwerven vreemde gedachten in rond.
In september weerquote:
Doe je broek vast in Amerika....quote:
Je zit aan de westkust nu?quote:
Ah, OK. Waar zat je? Misschien is er een relevant muziekje voor aan te vragenquote:Op woensdag 12 april 2023 19:42 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Nee ik ben net een paar dagen terug in NL
Paar dagen?quote:Op woensdag 12 april 2023 19:42 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Je tuin is ook enorm volgens mij.quote:Op woensdag 12 april 2023 19:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik wacht op de 2e poging
Min uitzicht nu [ link | afbeelding ]
De narcissen zijn echt enorm
Billy Joel - New York State of Mind zou wel relevant zijnquote:Op woensdag 12 april 2023 19:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ah, OK. Waar zat je? Misschien is er een relevant muziekje voor aan te vragen
Ah, heb je pannekoeken gegeten in een 24-hour-open-dinner als ontbijt?quote:Op woensdag 12 april 2023 19:42 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Die had ik al aangevraagdquote:Op woensdag 12 april 2023 19:44 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Billy Joel - New York State of Mind zou wel relevant zijn
Neuh een weekje, bijna het vliegen niet waardquote:Op woensdag 12 april 2023 19:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Paar dagen?
Ben je lang op vakantie geweest?
Als je maar genoten hebt.quote:Op woensdag 12 april 2023 19:46 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Neuh een weekje, bijna het vliegen niet waard
Wat is dat nou weer voor opmerking?quote:Op woensdag 12 april 2023 19:46 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Neuh een weekje, bijna het vliegen niet waard
Achtertuin is 12 bij 12. Bezoek van maandag heeft gisteren ijverig een ontwerp zitten tekenen, de 10jarige dan. Veel bloemen en een groentetuinquote:
Mogelijk: Sondre Lerche - The Most Savage Jokequote:Op woensdag 12 april 2023 19:48 schreef Symphonic het volgende:
Wat was nou dat nummer dat bijna 1 op 1 daydream van the Wallace Collection was, dat je een kwartiertje geleden ongeveer draaide?
Met daar achteraan Empire state of mindquote:Op woensdag 12 april 2023 19:44 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Billy Joel - New York State of Mind zou wel relevant zijn
Thanksquote:Op woensdag 12 april 2023 19:50 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Mogelijk: Sondre Lerche - The Most Savage Joke
Lijkt me ook helemaal prima!quote:Op woensdag 12 april 2023 19:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Achtertuin is 12 bij 12. Bezoek van maandag heeft gisteren ijverig een ontwerp zitten tekenen, de 10jarige dan. Veel bloemen en een groentetuin
Allemaal erg leuk, maar als al die nummers moet gaan draaien, kom ik niet meer over met de restquote:
Hans Liberg?quote:Op woensdag 12 april 2023 19:57 schreef DJ11 het volgende:
Voordat de BPM's straks weer omhoog gaan, duiken we even het rustige hoekje van de uitzending in. We blijven zo nog even in de pianoliedjes, met straks ook een nieuw nummer van een pianovirtuoos
Dat kan helemaal niet.quote:Op woensdag 12 april 2023 20:02 schreef Symphonic het volgende:
De versie van George Michael is ook prachtig
U vroeg om klappen?quote:Op woensdag 12 april 2023 20:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat kan helemaal niet.
Hij heeft geen goede muziek maakt.
Ga je mond spoelenquote:Op woensdag 12 april 2023 20:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat kan helemaal niet.
Them be fighting wordsquote:Op woensdag 12 april 2023 20:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat kan helemaal niet.
quote:Op woensdag 12 april 2023 20:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[..]
Je mag zelf de volgorde kiezen
Nee hoor.quote:
Mmm.... mond spoelen met warme thee is geen aanrader.quote:
Kom er gerust mee door via DMquote:Op woensdag 12 april 2023 20:08 schreef Symphonic het volgende:
Mooi dit![]()
Dit doet me weer denken aan een nummer van Randy Newman
Ik kan even niet op de titel komen helaasquote:Op woensdag 12 april 2023 20:10 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Kom er gerust mee door via DM
Tot die tijd gaan we weer even naar Fogelland:A-ha - Hunting High And Low (7-inch remix)
En Robert Plant ook neem ik aan?quote:Op woensdag 12 april 2023 20:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Tweede keer vandaag dit nummer, vanmiddag in de auto ook al
Je weet in elk geval de artiest al, dus we zijn er al bijnaquote:Op woensdag 12 april 2023 20:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik kan even niet op de titel komen helaas
Die lag achterin. Er past verrassend veel groens achterin de 500, met een beetje proppenquote:Op woensdag 12 april 2023 20:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
En Robert Plant ook neem ik aan?
quote:Op woensdag 12 april 2023 20:14 schreef DJ11 het volgende:
Verzoekje van Melting:The Scene - Iedereen Is Van De Wereld
Hier moet de zon nog ondergaan. Sowieso heerlijk dat het weer lang licht isquote:Op woensdag 12 april 2023 20:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ondertussen hier een fenomenale zonsondergang.
quote:Op woensdag 12 april 2023 20:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Die lag achterin. Er past verrassend veel groens achterin de 500, met een beetje proppen
Ja geweldig, langer licht en 2e helft van april ook helemaal oké.quote:Op woensdag 12 april 2023 20:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Hier moet de zon nog ondergaan. Sowieso heerlijk dat het weer lang licht is
De volgende 19 haagplanten liggen klaar, dat is ook wel even spitten.quote:Op woensdag 12 april 2023 20:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Hebben jullie het zware werk in de tuin nu gehad, of volgt er nog meer?
Wat zal jij goed slapen.quote:Op woensdag 12 april 2023 20:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De volgende 19 haagplanten liggen klaar, dat is ook wel even spitten.
De rest van de planten is minder zwaar.
Komt een beetje uit dezelfde tijd. Dit was geloof 2 singles na Mr. Vain. Top 10-hit in Nederland ook, deze.quote:Op woensdag 12 april 2023 20:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Lekker dit. Al is de beat gestolen van Enigma.
Kende het nummer niet, Mr Vain helaas wel.quote:Op woensdag 12 april 2023 20:20 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Komt een beetje uit dezelfde tijd. Dit was geloof 2 singles na Mr. Vain. Top 10-hit in Nederland ook, deze.
500 staat voor 500 planten passen in deze autoquote:Op woensdag 12 april 2023 20:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Die lag achterin. Er past verrassend veel groens achterin de 500, met een beetje proppen
Succes!quote:Op woensdag 12 april 2023 20:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Best wel.
Het zijn zulke dingen en we hebben zware zeeklei hier
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 april 2023 20:23 schreef zorro28 het volgende:
[..]
500 staat voor 500 planten passen in deze auto
quote:Op woensdag 12 april 2023 20:23 schreef zorro28 het volgende:
[..]
500 staat voor 500 planten passen in deze auto
2 vliegen (of muggen op z'n Drents) in één klap.quote:Op woensdag 12 april 2023 20:26 schreef DJ11 het volgende:
[..]
... en kom al doende ineens op een idee voor mijn coverband
Ja dat is zo. Je bent jullie tuin aan het aankleden, dat is zwaar werk, maar het resultaat is top.quote:Op woensdag 12 april 2023 20:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De andere 36 zijn ook gelukt, en je hebt heel veel eer van het werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |