SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jack does it in real time...
Gisteren nog de koers van vorig jaar teruggekeken, dit beeld kwam mij inderdaad bekend voor.quote:Op zondag 9 april 2023 14:23 schreef TheArt het volgende:
Reynders is begonnen om exact hetzelfde te doen als vorig jaar: telkens vlak voor het peloton uitrijden
Ah nu alquote:Op zondag 9 april 2023 14:26 schreef franklop het volgende:
Wat voor pech gaat Wout hebben in het bos?
Mijn favoriete beeld van het jaar was het omdraaien van de camera bij het betreden van het Bos, maar dat doen ze al een paar jaar niet meer.quote:Op zondag 9 april 2023 14:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
De mijnen van Wallers, het coolste helikoptershot van het jaar.
👀quote:Op zondag 9 april 2023 14:30 schreef Koffieplanter het volgende:
Theodor Storm 3e na een hele dag in de aanval met twee. Hallo, Jumbo.....?
Als een horde stieren op een rode lap kwamen ze altijd aanstormenquote:Op zondag 9 april 2023 14:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mijn favoriete beeld van het jaar was het omdraaien van de camera bij het betreden van het Bos, maar dat doen ze al een paar jaar niet meer.
Ja maar dan zie je alles op zijn kopquote:Op zondag 9 april 2023 14:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mijn favoriete beeld van het jaar was het omdraaien van de camera bij het betreden van het Bos, maar dat doen ze al een paar jaar niet meer.
Braddie natuurlijkquote:
Ik zag dan toch geen capuchon hier.quote:Op zondag 9 april 2023 14:34 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Capuchon? Die heb ik nog niet gezien in dit topic.
Merlierquote:Op zondag 9 april 2023 14:36 schreef wimderon het volgende:
Al drie nationale kampioenen die gevallen zijn (Sagan, Einhorn, Rajovic), Senechal heeft pech gehad. Wie hebben we nog? Liepins.
Senechal lag bij een val ook nog in een weilandquote:Op zondag 9 april 2023 14:36 schreef wimderon het volgende:
Al drie nationale kampioenen die gevallen zijn (Sagan, Einhorn, Rajovic), Senechal heeft pech gehad. Wie hebben we nog? Liepins.
Blij dat Matje en Wout geen nationaal kampioen zijnquote:Op zondag 9 april 2023 14:36 schreef wimderon het volgende:
ik mis Ducrot wel een beetje nuquote:Op zondag 9 april 2023 14:41 schreef Steven184 het volgende:
Er zijn er heel veel die om hun moeder roepen nu
Die zaten bijna allemaal achteraan te chillen. Leg maar uit.quote:
Kopman Bittnerquote:Op zondag 9 april 2023 14:43 schreef The_Undertone het volgende:
Hopelijk moet Degenkolb wachten op Dainese of zo
Jup.quote:Op zondag 9 april 2023 14:44 schreef Fretwork het volgende:
Thieu gediskwalificeerd vanwege dat gelletje op de grond smijten lijkt me toch
Eerst tijdig staken.quote:Op zondag 9 april 2023 14:44 schreef Fretwork het volgende:
Thieu gediskwalificeerd vanwege dat gelletje op de grond smijten lijkt me toch
Omdat ze dat allemaal doen in die groepquote:
Wout, Pogi en Matje rijden ALTIJD.quote:Op zondag 9 april 2023 14:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ook niet. Laat Jumbo dit lekker oplossen.
Deze act is niet leukquote:Op zondag 9 april 2023 14:44 schreef Koffieplanter het volgende:
Deze zes rijden naar de streep en Madis klopt ze allemaal.
Hoe lang denk je dat wisselen gaat duren.quote:Op zondag 9 april 2023 14:52 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..], ja want de rest rijdt niet lek.
Die hebben we compleet gemist. Rijdt er 3 minuten voorquote:
Mja, Wout reed zonder dat systeem ook al lek..quote:Op zondag 9 april 2023 14:53 schreef Fretwork het volgende:
Goede reclame voor dit systeem
Leuk voor self supported gravel races, maar niet hiervoor.
Stukje attestquote:Op zondag 9 april 2023 14:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Last van knie en ribben, haha.
Net als voor de Tour, daarna reed hij de meest ongeloofwaardige drie weken ooit.quote:Op zondag 9 april 2023 14:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, maar die had zo een nieuw wiel. Volgens mij is dit net iets lastiger loshalen.quote:Op zondag 9 april 2023 14:54 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Mja, Wout reed zonder dat systeem ook al lek..
Movi-tactics incomingquote:Op zondag 9 april 2023 14:55 schreef Szura het volgende:
Mathieu nu met de twee mollen van z’n ploeg voorop, lachen
De vloek van Soudalquote:
Helemaal platgespoten deze week.quote:Op zondag 9 april 2023 14:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Stukje Red Bull bonus in de pit bij Woutquote:Op zondag 9 april 2023 14:57 schreef Nober het volgende:
[..]
5.8 en 28.7 seconden in totaal met in- en uitstappen van de mechanieker.
Op de kasseien is dat geen slecht idee.quote:Op zondag 9 april 2023 14:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mathieu zelf op kop, uiteraard.
Gianni harken om het gat niet te laten vallen.quote:Op zondag 9 april 2023 14:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mathieu zelf op kop, uiteraard.
Dacht Commissarisquote:
Jeetje, vinden we Perez nu al vervelend ja?quote:
En bandjes hard oppompen als we de piste opdraaien. Dit kan niet meer fout.quote:Op zondag 9 april 2023 14:59 schreef WAvanBuren het volgende:
Degenkolb rijdt wel heel makkelijk over de steentjes vandaag. Gaat niks aan te doen zijn vandaag.
Die houdt zichzelf toch wel behoorlijk voor de gek als hij er daadwerkelijk in gelooft tegen MAX.quote:Op zondag 9 april 2023 15:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jeetje, vinden we Perez nu al vervelend ja?
Ze rijden op kop.quote:Op zondag 9 april 2023 14:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mathieu moet nu wachten op Philipsen en Vermeersch, maar de grap is natuurlijk dat die twee daarna helemaal niet op kop gaan rijden.
Dat deed José toch ook in de Ronde?quote:Op zondag 9 april 2023 15:03 schreef H.Vviv het volgende:
Vreemd dat Sporza nu commentaar gaat geven op de motoren
Tsja, zolang Max een paar keer uitvalt is er kans. Bottas wilde ook wel eens serieus om het kampioenschap meedoen.quote:Op zondag 9 april 2023 15:01 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die houdt zichzelf toch wel behoorlijk voor de gek als hij er daadwerkelijk in gelooft tegen MAX.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |