SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jack does it in real time...
Gisteren nog de koers van vorig jaar teruggekeken, dit beeld kwam mij inderdaad bekend voor.quote:Op zondag 9 april 2023 14:23 schreef TheArt het volgende:
Reynders is begonnen om exact hetzelfde te doen als vorig jaar: telkens vlak voor het peloton uitrijden
Ah nu alquote:Op zondag 9 april 2023 14:26 schreef franklop het volgende:
Wat voor pech gaat Wout hebben in het bos?
Mijn favoriete beeld van het jaar was het omdraaien van de camera bij het betreden van het Bos, maar dat doen ze al een paar jaar niet meer.quote:Op zondag 9 april 2023 14:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
De mijnen van Wallers, het coolste helikoptershot van het jaar.
👀quote:Op zondag 9 april 2023 14:30 schreef Koffieplanter het volgende:
Theodor Storm 3e na een hele dag in de aanval met twee. Hallo, Jumbo.....?
Als een horde stieren op een rode lap kwamen ze altijd aanstormenquote:Op zondag 9 april 2023 14:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mijn favoriete beeld van het jaar was het omdraaien van de camera bij het betreden van het Bos, maar dat doen ze al een paar jaar niet meer.
Ja maar dan zie je alles op zijn kopquote:Op zondag 9 april 2023 14:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mijn favoriete beeld van het jaar was het omdraaien van de camera bij het betreden van het Bos, maar dat doen ze al een paar jaar niet meer.
Braddie natuurlijkquote:
Ik zag dan toch geen capuchon hier.quote:Op zondag 9 april 2023 14:34 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Capuchon? Die heb ik nog niet gezien in dit topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |