🍳 omeletjequote:Op zondag 9 april 2023 12:41 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben geen blij ei. Hoofd doet nog steeds dikke meh, het werd laat gisteren maar het is wel mooi weer.
Gadverdamme niet te huffen die rotzooi man. VEEL te zout. Weg ermeequote:Op zondag 9 april 2023 12:54 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb nog kaviaar die op moet. Wat weer een probleem. Zo maar eens aan beginnen
Snobquote:Op zondag 9 april 2023 13:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gadverdamme niet te huffen die rotzooi man. VEEL te zout. Weg ermee
Plebs denk ik danquote:
Meh, neuh. Zit gewoon thuis he, geen luxe paasbrunch of zo. Had dit potje nog staan van de vakantie vorig jaarquote:
Thuischampagne beste champagnequote:Op zondag 9 april 2023 14:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Meh, neuh. Zit gewoon thuis he, geen luxe paasbrunch of zo. Had dit potje nog staan van de vakantie vorig jaarDacht dat het lekker zou zijn. Nou ja dat viel dus wat tegen.
quote:Op zondag 9 april 2023 14:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
Onderweg naar de schoons. 1 in dat kamp is tegenwoordig full blown vegan, dus veel maals zijn dat tegenwoordig ook. De standaard blijft onverminderd hoog dus erg benieuwd wat er nu op tafel komt
En iedereen even kus op V
Eem lekker afgeslobberdquote:
Da’s echt niet leuk. Zou je niet op zoek kunnen als je wil?quote:Op zondag 9 april 2023 18:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Gefeliciteerd Kaatjeik heb serieus geen idee wanneer mijn familie voor het laatst uitgebreid werd. Mijn lievelingsnichtje van 1982 wordt door alles en iedereen ontkend en ben ik ook echt kwijt dus.
Feliesquote:Op zondag 9 april 2023 18:46 schreef Kaatje1 het volgende:
Hapjesplank vandaag met allemaal lekkere (uiteraard) dingen.
Omdat het op het balkon net iets te fris was ben ik achter de naaimachine gekropen en heb bijna een broek af.
En …..tromgeroffel…ik word oudtante, mijn (enige) nichtje is zwanger
Jouw familie klinkt best… ingewikkeld he?quote:Op zondag 9 april 2023 18:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Gefeliciteerd Kaatjeik heb serieus geen idee wanneer mijn familie voor het laatst uitgebreid werd. Mijn lievelingsnichtje van 1982 wordt door alles en iedereen ontkend en ben ik ook echt kwijt dus.
Ik heb dat serieus als een soort van last shot geprobeerd aan de vooravond van de uitvaart van onze gezamenlijke grootmoeder. De enige reden dat we elkaar ooit eens per jaar nogeens zagen. Dus ik wat van die neefjes en nichtjes nogeens aangesproken via Facebook. Nou ja goed ze gingen kijken wat ze konden doen ditdat.quote:Op zondag 9 april 2023 18:55 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Da’s echt niet leuk. Zou je niet op zoek kunnen als je wil?
Ik heb een aantal neven die ook nooit ergens komen, een paar neven en nichten die sporadisch komen en een paar die ook echt vrienden zijn. Van die eersten heb ik ook geen flauw idee waar ze wonen maar hun moeder leeft nog dus als ik zou willen kan ik haar vragen
Nee valt reuze mee. De ingewikkelde helft cancel ik gewoon.quote:Op zondag 9 april 2023 19:00 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Felies
[..]
Jouw familie klinkt best… ingewikkeld he?
Ja was heel bijzonder. Ik heb natuurlijk zelf ook een zus die helemaal uitgekotst is. En ik heb die tante op die uitvaart van oma (nov 2013) wel gesproken ook hoor. En die tante wist me er nog een heel fijntjes op te wijzen dat er maar één ontbrak en dat was mijn zus.quote:Op zondag 9 april 2023 19:10 schreef Kaatje1 het volgende:
Jé zeg Flash, wat heftig van je tante, dat ze zelfs een ander wil verbieden haar dochter te zien
Maar jouw zus ontbrak als in had er moeten zijn en was to blame for not being there?quote:Op zondag 9 april 2023 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja was heel bijzonder. Ik heb natuurlijk zelf ook een zus die helemaal uitgekotst is. En ik heb die tante op die uitvaart van oma (nov 2013) wel gesproken ook hoor. En die tante wist me er nog een heel fijntjes op te wijzen dat er maar één ontbrak en dat was mijn zus.
Haar eigen dochter bestond vooral niet meer. Ik ben er maar niet over in discussie gegaan. ik vind het wel prima zo.
Eieren he.quote:Op zondag 9 april 2023 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar goed, iedereen druk met asperges en zo? Ik wil het hier echt niet meer over hebben
Morgen aspergesquote:Op zondag 9 april 2023 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar goed, iedereen druk met asperges en zo? Ik wil het hier echt niet meer over hebben
Mijn zus was vooral de enige BESTAANDE die ontbrak. Het moest echt heel erg duidelijk gemaakt worden dat nicht X niet meer bestond. Nou ja prima, dan weet ik ook genoeg tochquote:Op zondag 9 april 2023 19:24 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Maar jouw zus ontbrak als in had er moeten zijn en was to blame for not being there?
Ik vind het niks prima klinken, maar volg dat je het niet in je eentje wenst te bevechten.
a) wat at jij dan, nadat de kaviaar niet beviel?quote:Op zondag 9 april 2023 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh daar vinden we elkaar weer danquote:
Ik vraag me vooral af wat desbetreffende personen moeten (zouden) hebben gedaan om compleet uitgekotst te worden. Mijn familie is heel makkelijk wat dat betreft, dus snap er niets van.quote:
Jij? Een mening?quote:Op zondag 9 april 2023 19:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Want het schijnt dat ik ook weleens meningen heb over dingen
Afbak kaiserbrötchen met duitse worstquote:Op zondag 9 april 2023 19:34 schreef sigme het volgende:
a) wat at jij dan, nadat de kaviaar niet beviel?
quote:b) wat is je volgende reisplan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |