🍳 omeletjequote:Op zondag 9 april 2023 12:41 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben geen blij ei. Hoofd doet nog steeds dikke meh, het werd laat gisteren maar het is wel mooi weer.
Gadverdamme niet te huffen die rotzooi man. VEEL te zout. Weg ermeequote:Op zondag 9 april 2023 12:54 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb nog kaviaar die op moet. Wat weer een probleem. Zo maar eens aan beginnen
Snobquote:Op zondag 9 april 2023 13:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gadverdamme niet te huffen die rotzooi man. VEEL te zout. Weg ermee
Plebs denk ik danquote:
Meh, neuh. Zit gewoon thuis he, geen luxe paasbrunch of zo. Had dit potje nog staan van de vakantie vorig jaarquote:
Thuischampagne beste champagnequote:Op zondag 9 april 2023 14:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Meh, neuh. Zit gewoon thuis he, geen luxe paasbrunch of zo. Had dit potje nog staan van de vakantie vorig jaarDacht dat het lekker zou zijn. Nou ja dat viel dus wat tegen.
quote:Op zondag 9 april 2023 14:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
Onderweg naar de schoons. 1 in dat kamp is tegenwoordig full blown vegan, dus veel maals zijn dat tegenwoordig ook. De standaard blijft onverminderd hoog dus erg benieuwd wat er nu op tafel komt
En iedereen even kus op V
Eem lekker afgeslobberdquote:
Da’s echt niet leuk. Zou je niet op zoek kunnen als je wil?quote:Op zondag 9 april 2023 18:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Gefeliciteerd Kaatjeik heb serieus geen idee wanneer mijn familie voor het laatst uitgebreid werd. Mijn lievelingsnichtje van 1982 wordt door alles en iedereen ontkend en ben ik ook echt kwijt dus.
Feliesquote:Op zondag 9 april 2023 18:46 schreef Kaatje1 het volgende:
Hapjesplank vandaag met allemaal lekkere (uiteraard) dingen.
Omdat het op het balkon net iets te fris was ben ik achter de naaimachine gekropen en heb bijna een broek af.
En …..tromgeroffel…ik word oudtante, mijn (enige) nichtje is zwanger
Jouw familie klinkt best… ingewikkeld he?quote:Op zondag 9 april 2023 18:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Gefeliciteerd Kaatjeik heb serieus geen idee wanneer mijn familie voor het laatst uitgebreid werd. Mijn lievelingsnichtje van 1982 wordt door alles en iedereen ontkend en ben ik ook echt kwijt dus.
Ik heb dat serieus als een soort van last shot geprobeerd aan de vooravond van de uitvaart van onze gezamenlijke grootmoeder. De enige reden dat we elkaar ooit eens per jaar nogeens zagen. Dus ik wat van die neefjes en nichtjes nogeens aangesproken via Facebook. Nou ja goed ze gingen kijken wat ze konden doen ditdat.quote:Op zondag 9 april 2023 18:55 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Da’s echt niet leuk. Zou je niet op zoek kunnen als je wil?
Ik heb een aantal neven die ook nooit ergens komen, een paar neven en nichten die sporadisch komen en een paar die ook echt vrienden zijn. Van die eersten heb ik ook geen flauw idee waar ze wonen maar hun moeder leeft nog dus als ik zou willen kan ik haar vragen
Nee valt reuze mee. De ingewikkelde helft cancel ik gewoon.quote:Op zondag 9 april 2023 19:00 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Felies
[..]
Jouw familie klinkt best… ingewikkeld he?
Ja was heel bijzonder. Ik heb natuurlijk zelf ook een zus die helemaal uitgekotst is. En ik heb die tante op die uitvaart van oma (nov 2013) wel gesproken ook hoor. En die tante wist me er nog een heel fijntjes op te wijzen dat er maar één ontbrak en dat was mijn zus.quote:Op zondag 9 april 2023 19:10 schreef Kaatje1 het volgende:
Jé zeg Flash, wat heftig van je tante, dat ze zelfs een ander wil verbieden haar dochter te zien
Maar jouw zus ontbrak als in had er moeten zijn en was to blame for not being there?quote:Op zondag 9 april 2023 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja was heel bijzonder. Ik heb natuurlijk zelf ook een zus die helemaal uitgekotst is. En ik heb die tante op die uitvaart van oma (nov 2013) wel gesproken ook hoor. En die tante wist me er nog een heel fijntjes op te wijzen dat er maar één ontbrak en dat was mijn zus.
Haar eigen dochter bestond vooral niet meer. Ik ben er maar niet over in discussie gegaan. ik vind het wel prima zo.
Eieren he.quote:Op zondag 9 april 2023 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar goed, iedereen druk met asperges en zo? Ik wil het hier echt niet meer over hebben
Morgen aspergesquote:Op zondag 9 april 2023 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar goed, iedereen druk met asperges en zo? Ik wil het hier echt niet meer over hebben
Mijn zus was vooral de enige BESTAANDE die ontbrak. Het moest echt heel erg duidelijk gemaakt worden dat nicht X niet meer bestond. Nou ja prima, dan weet ik ook genoeg tochquote:Op zondag 9 april 2023 19:24 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Maar jouw zus ontbrak als in had er moeten zijn en was to blame for not being there?
Ik vind het niks prima klinken, maar volg dat je het niet in je eentje wenst te bevechten.
a) wat at jij dan, nadat de kaviaar niet beviel?quote:Op zondag 9 april 2023 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh daar vinden we elkaar weer danquote:
Ik vraag me vooral af wat desbetreffende personen moeten (zouden) hebben gedaan om compleet uitgekotst te worden. Mijn familie is heel makkelijk wat dat betreft, dus snap er niets van.quote:
Jij? Een mening?quote:Op zondag 9 april 2023 19:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Want het schijnt dat ik ook weleens meningen heb over dingen
Afbak kaiserbrötchen met duitse worstquote:Op zondag 9 april 2023 19:34 schreef sigme het volgende:
a) wat at jij dan, nadat de kaviaar niet beviel?
quote:b) wat is je volgende reisplan?
Familievetesquote:Op zondag 9 april 2023 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb dat serieus als een soort van last shot geprobeerd aan de vooravond van de uitvaart van onze gezamenlijke grootmoeder. De enige reden dat we elkaar ooit eens per jaar nogeens zagen. Dus ik wat van die neefjes en nichtjes nogeens aangesproken via Facebook. Nou ja goed ze gingen kijken wat ze konden doen ditdat.
Anderhalve dag later telefoon van m'n pa. Binnen de familie van zijn zus was finaal de pleuris uitgebroken omdat ik het bestaan van nicht X had durven noemen![]()
Okee, ten eerste: Hou het.
Ten tweede: Ik zal alles zelf moeten doen als ik haar nogeens ooit wil vinden. Da's prima. Daar ben ik wel aan gewend. Wie weet probeer ik het binnenkort weer eens. Maar ze is zelf ook niet al te vindbaar meer, want ook uitgekotst door familie. God weet waarom, ik niet in ieder geval.
Wie weet, ooit. En anders, tsja, jammer.
ja lekker toch. Niks te erven dus ja * DITCH*quote:
Oktober? Dan is het daar donker man. En nog natter dan in de zomer.quote:Op zondag 9 april 2023 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Afbak kaiserbrötchen met duitse worst
[..]Weekje schotland. Oktober.
Nee dat kan ECHT niet, ik weet hetEr zal ook nog wel wat tussendoor komen, dat moet.
Gebemoei. Nee. Ik weet wat ik doe.quote:Op zondag 9 april 2023 19:45 schreef sigme het volgende:
[..]
Oktober? Dan is het daar donker man. En nog natter dan in de zomer.
Zou je niet gewoon eerder daarnaartoe gaan? Lijkt me beter
Ok, vertelvertel, wat ga je doen? Met de trein?quote:Op zondag 9 april 2023 19:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gebemoei. Nee. Ik weet wat ik doe.
[ afbeelding ]
Heel veel servies toch?quote:Op zondag 9 april 2023 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja lekker toch. Niks te erven dus ja * DITCH*
Caledonian Sleeper London - Inverness inderdaad. En misschien dat ik de Far North Line naar Thurso en Wick ook nog wel ga doen maar dat zie ik daar wel.quote:Op zondag 9 april 2023 19:49 schreef sigme het volgende:
[..]
Ok, vertelvertel, wat ga je doen? Met de trein?
Het valt me elke keer tegen hoeveel schil er nog af komt en hoeveel werk het nog is. Waarom niet standaard geschild die dingen.quote:Op zondag 9 april 2023 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Interesting. Doe dat maar, dan lees ik je verslag graag daarna!quote:Op zondag 9 april 2023 19:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Caledonian Sleeper London - Inverness inderdaad. En misschien dat ik de Far North Line naar Thurso en Wick ook nog wel ga doen maar dat zie ik daar wel.
Ik denk dat je gebrek aan begrip eerder zou kunnen zetelen in je makkelijke familie dan in wat er gedaan is.quote:Op zondag 9 april 2023 19:35 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik vraag me vooral af wat desbetreffende personen moeten (zouden) hebben gedaan om compleet uitgekotst te worden. Mijn familie is heel makkelijk wat dat betreft, dus snap er niets van.
Goed mammiequote:Op zondag 9 april 2023 19:55 schreef sigme het volgende:
[..]
Interesting. Doe dat maar, dan lees ik je verslag graag daarna!
Ik weet niet of je de onzekerheid aan kan maar London Glasgow kan nu ook zeer goedkoop. https://www.avantisuperfare.co.uk/quote:
*KUCH*quote:Op zondag 9 april 2023 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Afbak kaiserbrötchen met duitse worst
[..]Weekje schotland. Oktober.
Nee dat kan ECHT niet, ik weet hetEr zal ook nog wel wat tussendoor komen, dat moet.
Ik begrijp je hoor kerel.quote:Op zondag 9 april 2023 19:35 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik vraag me vooral af wat desbetreffende personen moeten (zouden) hebben gedaan om compleet uitgekotst te worden. Mijn familie is heel makkelijk wat dat betreft, dus snap er niets van.
Misschien komen Cat en ik er minstens net zo goed uit zonder jouw goedbedoelde adviezenquote:Op zondag 9 april 2023 20:01 schreef Vanyel het volgende:
Misschien wil je tussendoor nog ff een lovenest huren met Cat, Fles?
Wat geeft jou de indruk dat mijn adviezen goed bedoeld zijn?quote:Op zondag 9 april 2023 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien komen Cat en ik er minstens net zo goed uit zonder jouw goedbedoelde adviezen
Volgens mij hoeft ze geen ongevraagde adviezen of suggesties.quote:Op zondag 9 april 2023 20:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat niet is kan nog komen, toch?
O had ff verder moeten lezen![]()
Wacht, dit gaat niet de goede kant op jongedamequote:Op zondag 9 april 2023 20:08 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wat geeft jou de indruk dat mijn adviezen goed bedoeld zijn?
Wauw, wat ben jij daar gevoelig voorquote:Op zondag 9 april 2023 20:13 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Volgens mij hoeft ze geen ongevraagde adviezen of suggesties.
Kiekdan, hij noemde me jongquote:Op zondag 9 april 2023 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wacht, dit gaat niet de goede kant op jongedame
Ja de plaat beton is bewonderenswaardig.quote:
Dit had een nog verontrustendere opmerking kunnen zijn dan ie al is, maar ik laat dat los.quote:
Interrail wordt chaos deze zomer als mensen onvoorbereid op pad gaan en omdat het vies is om te vliegen tegenwoordig, september zal wel weer rustiger zijn.quote:Op zondag 9 april 2023 20:17 schreef derLudolf het volgende:
Mijn volgende trip is volgend weekend al een weer. Weekendje weg met ouders omdat ze 40 jaar getrouwd waren.
De Eifel.
Tweede weekend van juni naar vrienden in Normandië, lang weekend.
Twee weken later naar het Schwarzwald. Das vooral om met de EuroCity langs de Rijn te gaan in het panoramarijtuig.
In de zomer vakantie weer ontbijt en lunch verzorgen voor zo'n 70 lui.
In september hoop ik nog zelf weg te gaan. Dacht aan een roadtrip, maar interrail lijkt me ook leuk.
quote:
Neeuhhh, ne schoons!quote:Op zondag 9 april 2023 20:18 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dit had een nog verontrustendere opmerking kunnen zijn dan ie al is, maar ik laat dat los.
Zomaar willekeurig op straat of wat?
Ik ga sowieso eerste klas, scheelt al iets.quote:Op zondag 9 april 2023 20:19 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Interrail wordt chaos deze zomer als mensen onvoorbereid op pad gaan en omdat het vies is om te vliegen tegenwoordig, september zal wel weer rustiger zijn.
Oh joh, ik hoefde niet eens antwoord. Lastige situatie. Nja, als je zus gelukkig is zou ik dan denken.quote:Op zondag 9 april 2023 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik begrijp je hoor kerel.
Mijn zusje heeft er destijds voor gekozen om haar leven te delen met een flink wat oudere man. Daar is ze nu na bijna 30 jaar nog steeds mee. Wie ben ik, wie is mijn vader / moeder of wie dan ook, om dat een verkeerde keuze te noemen? Maar goed, pa en ma trekken het totaal niet. Nooit gedaan ook. En we wisten dat dat zou gaan gebeuren dus het is inderdaar een jaar of 7 geheim gehouden voor ze. Totdat iemand zich verlulde. En toen hadden we de spreekwoordelijke poppen aan het figuurlijke dansen. Toen bleek dat ze er INDERDAAD niet mee om konden gaan,. hee wat gek nou, en brak de pleuris uit. En zolang pa en ma leven gaat dat niet meer goedkomen. Ja, shit happens. Ik heb eraan gedaan wat ik kon. Maar wat niet kan, jammer dan.
Oh wie weet kom ik je dan per toeval in London ook wel tegenquote:Op zondag 9 april 2023 20:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
Volgende maand met de nachttrein naar Wenen![]()
Nu al lichtelijk bibber en beef als ik de reviews leesHad ik moeten doen vóór het boeken
![]()
September ergens Fles vliegtripje![]()
Oktober trein naar LondenComfort class, waarvan ik al weet dat die dikke prima is
Fles weet nog niet gaan dat tripje? Want die noemde oktober als eerstequote:Op zondag 9 april 2023 20:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
Volgende maand met de nachttrein naar Wenen![]()
Nu al lichtelijk bibber en beef als ik de reviews leesHad ik moeten doen vóór het boeken
![]()
September ergens Fles vliegtripje![]()
Oktober trein naar LondenComfort class, waarvan ik al weet dat die dikke prima is
quote:Op zondag 9 april 2023 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh wie weet kom ik je dan per toeval in London ook wel tegenDat zou grappig zijn
Ik vind het vrij stuitend dat hij dat vergeten was jaquote:Op zondag 9 april 2023 20:27 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Fles weet nog niet gaan dat tripje? Want die noemde oktober als eerste![]()
Slaaprijtuig of couchette in de Nightjet?
ik kan dit allemaal prima zonder jouquote:
Ja couchette is dat. Oftewel Liegewagen. Eerste klas is Schlafwagen.quote:Op zondag 9 april 2023 20:29 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik vind het vrij stuitend dat hij dat vergeten was jaExcuus is wel dat we een optie op een weekend hebben, maar nog niet geboekt ivm zieke moeders en andere zaken.
Nightjet: uhm… couchette denk ik? Zonder wasbak of play en geen echte bedden maar uitklapdingen. Wel hele rijtuig voor ons alleen. Soort tweede klasse van de drie denk ik. Eerste klas was echt vreselijk duur
Wie boekt de hotelkamers?quote:Op zondag 9 april 2023 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik kan dit allemaal prima zonder jouDit gaat allemaal meer dan goed komen en dat weet je zelf ook wel
Soort van pre-tox voor de de-tox ?quote:Op zondag 9 april 2023 20:35 schreef Myraela het volgende:
Hoi dotjes.![]()
Ik moet op een soort detox-anti-vreet-kuurtje na Londen, verjaardag van m'n man en pasen. Maar eerst moeten de snacks op, dus ja.
Gewoon opdonderen. Dit kunnen wij heel goed zelf. Laatste wat we daarbij nodig hebben is dit soort schijtlolligheid. Weg. Nu.quote:
Nou sorry hoor, zo was dat niet bedoeld. Vraag was omdat in Münster Cat in de veronderstelling was dat jij twee kamers zou boeken en jij dat Cat zelf eentje zou boeken.quote:Op zondag 9 april 2023 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon opdonderen. Dit kunnen wij heel goed zelf. Laatste wat we daarbij nodig hebben is dit soort schijtlolligheid. Weg. Nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |