quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ze is Colonel of the Irish Guards. Daarom.
De outfit van Camilla was geïnspireerd door de Grenadier Guards, die vandaag centraal stonden in the trooping of the colour.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:31 schreef Burdie het volgende:
[..]
Juist niet, Queen Elizabeth had ook altijd een mooie opvallende kleur aan, nu neemt Kate het stokje over.
Camilla valt met haar rode pakje totaal in het niet.
Typisch.
En waar Camilla sinds een half jaar kolonel van is.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:13 schreef Lienekien het volgende:
[..]
De outfit van Camilla was geïnspireerd door de Grenadier Guards, die vandaag centraal stonden in the trooping of the colour.
Ja! Ik ben niet de enige die 'omg hoe oubollig!' dacht?quote:Op zondag 18 juni 2023 08:13 schreef BE het volgende:
Wat zien die kinderen er verschrikkelijk uit met die double brested jasjes en dat meisje met een jurkje aan waar Wiske jaloers op zou zijn.
Dan snap ik, maar ik vind de outfit voor haar eerste keer als koningin (-gemalin) een beetje mwah.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:13 schreef Lienekien het volgende:
[..]
De outfit van Camilla was geïnspireerd door de Grenadier Guards, die vandaag centraal stonden in the trooping of the colour.
Boeieh.quote:Op zondag 18 juni 2023 09:46 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dan snap ik, maar ik vind de outfit voor haar eerste keer als koningin (-gemalin) een beetje mwah.
quote:Op zondag 18 juni 2023 08:13 schreef BE het volgende:
Wat zien die kinderen er verschrikkelijk uit met die double brested jasjes en dat meisje met een jurkje aan waar Wiske jaloers op zou zijn.
Dat kan. Maar daarbij doe ik dan weerquote:Op zondag 18 juni 2023 10:09 schreef deedeetee het volgende:
[..]
De kinderen zijn gewoon passend voor deze gelegenheid gekleed. Daar is toch niks mis mee ? Hoort er allemaal bij, ik vind het juist leuk om te zien.
Op zondag 18 juni 2023 11:03 schreef BE het volgende:Dat begrijp ik best hoor, maar ik denk dan weer dat die parades met uniformen het logisch maken dat de de familie ook in uniform gekleed komt. Zo zie ik de formele kleding, ook die van de kinderen dus.quote:Dat kan. Maar daarbij doe ik dan weer
Ik vind dat dus juist niet leuk om te zien.
Dat kan toch? Ik vind het echt niet meer van deze tijd.
Foto's: Frank Ruiter (hij heeft ook Amalia gefotografeerd voor haar 18e verjaardag).quote:Op maandag 26 juni 2023 11:28 schreef AnneX het volgende:
Nou zeg…drie dezelfde foto’s onder dezelfde hoekEn die vreemde staande houding met handen?
De halfgeloken ogen? Wie is de fotograaf?
Desondanks: hartelijk gefeliciteerd 🇾🇪
Dezelfde sfeer en schuine hoofdblik en handjes in elkaar voor de buik.quote:Op maandag 26 juni 2023 15:16 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Foto's: Frank Ruiter (hij heeft ook Amalia gefotografeerd voor haar 18e verjaardag).
Dat vind ik een erg leuke foto.quote:Op zondag 11 juni 2023 09:27 schreef Burdie het volgende:
[ afbeelding ]
Gravin Zaria, dochter van (wijlen) prins Friso, met haar grootmoeder en moeder. Zij blijft meestal uit de publiciteit.
Dat is het wel een lange fase danquote:Op maandag 26 juni 2023 15:57 schreef ZanneG het volgende:
Jammer dat Alexia op die fotos zo arrogant oogt, terwijl ik haar altijd de leukste vd 3 vond.
Hopelijk is het een fase.
Gefeliciteerd allemaal met deze heugelijke dag.
Ik dacht dat Mabel en trix het altijd al prima konden vindenquote:Op maandag 26 juni 2023 15:55 schreef ZanneG het volgende:
[..]
Dat vind ik een erg leuke foto.
Mooi om Beatrix met schoondochter en kleindochter samen te zien en nog mooier dat ze na de dood van Friso gelukkig altijd contact hebben gehouden.
Ik denk dat achter de schermen oma altijd betrokken is gebleven bij deze 2 kleinkinderen.
Ja gelukkig wel maar dan weet je maar nooit of het contact hecht blijft als zoon/ echtgenoot overlijd en als je ook nog in andere landen woont en oma op dat moment een belangrijke functie had en niet zoveel tijd.quote:Op maandag 26 juni 2023 18:10 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik dacht dat Mabel en trix het altijd al prima konden vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |