Maximaquote:Op dinsdag 11 april 2023 20:34 schreef sportfreak het volgende:
Staatsbezoek van de Franse president Macron aan Nederland:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat zijn die Fransen kleinquote:Op dinsdag 11 april 2023 20:34 schreef sportfreak het volgende:
[ afbeelding ]
[ [url=https://media.gettyimages.com/id/1251609301/photo/netherlands-france-politics-diplomacy-royals.jpg?s=2048x2048&w=gi&k=20&c=qmrZffVKa15lbtyqStaeci_UvR5kLIzm22qG1OCycMQ=]afbeelding/url] ]
Heeft Macron zijn moeder meegenomen?quote:Op dinsdag 11 april 2023 20:34 schreef sportfreak het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is zijn vrouw. Maar je bedoelde het vast sarcastischquote:Op vrijdag 21 april 2023 16:11 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Heeft Macron zijn moeder meegenomen?
Ze schelen 25 jaar dus het zou kunnenquote:Op vrijdag 21 april 2023 16:11 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Heeft Macron zijn moeder meegenomen?
Nee, ik was niet sarcastisch dusquote:Op vrijdag 21 april 2023 16:15 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dat is zijn vrouw. Maar je bedoelde het vast sarcastisch![]()
Ohquote:Op vrijdag 21 april 2023 17:24 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Nee, ik was niet sarcastisch dus
Toen hij 17 was zei hij dat hij met haar zou trouwen, en aldus geschiedde.quote:Op vrijdag 21 april 2023 18:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Oh![]()
Zij was volgens mij zijn lerares. En toen sprong blijkbaar de vonk over.
Wat een mooie dames, ik vind Ariane zo leuk!quote:Op zaterdag 22 april 2023 20:45 schreef Tourniquet het volgende:
Recent bij het Koningsdagconcert:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.vogue.nl/cult(...)ncert-amalia-ariane/
Zij had examens toch?quote:Op donderdag 27 april 2023 10:18 schreef Mrmime het volgende:
Alexia had er geen zin in dit jaar. Groot gelijk
Leuk! ik hou d'r van, de combinatie van Ariane vind ik ook erg leuk. Wat een leuk meisje is datquote:
Dit! Kleurenquote:Op donderdag 27 april 2023 10:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk! ik hou d'r van, de combinatie van Ariane vind ik ook erg leuk. Wat een leuk meisje is dat
Jij kijkt toch vanaf de bank?quote:Op donderdag 27 april 2023 10:47 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dit! KleurenMooi op elkaar afgestemd ook.
Wij gaan zo naar de vrijmarkt op de Beijerlandselaan. Dat ligt een beetje achter de Afrikaanderwijk. Misschien dat we even gaan kijken, maar ik gok dat er geen doorkomen aan is.quote:
Weer groen en roze; Doe Maar-kleuren!quote:Op donderdag 27 april 2023 10:06 schreef bloempje-moi het volgende:
Koningsdagen dit topic staat ergens onderaan
![]()
[ afbeelding ]
Ze zijn duidelijk voor Finland dit jaar.
Succes, en veel plezier!quote:Op donderdag 27 april 2023 10:50 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Wij gaan zo naar de vrijmarkt op de Beijerlandselaan. Dat ligt een beetje achter de Afrikaanderwijk. Misschien dat we even gaan kijken, maar ik gok dat er geen doorkomen aan is.
Heb via werk weleens met Bernard te maken en dat is ook echt een oetlulquote:Op donderdag 27 april 2023 20:40 schreef Fietsertje70 het volgende:
[ afbeelding ]
Prins Bernard heeft er ook zin in....
dat zie je toch ook al aan die bril....quote:Op donderdag 27 april 2023 20:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Heb via werk weleens met Bernard te maken en dat is ook echt een oetlul
Nu pas? Je vond de suggestie dat H&M een kind gekocht hadden nog wel gaan?quote:Op vrijdag 28 april 2023 13:27 schreef girlnextdoor. het volgende:
Nederlands koningshuis: heerlijk die felle kleurtjes die de dames gisteren aanhadden. Voor het eerst vond ik ze allemaal smaakvol gekleed
Engelse royals: hoewel ik het heerlijk vind om alle bizarre theorieën over H&M te lezen (guilty pleasure..) van kinderen die via een suggoraatmoeder ter wereld zijn gekomen of zelfs geleend of gekocht zouden zijn tot Meghan die yacht girl zou zijn geweest terwijl prince Andrew op een van die jachten zou zijn verbleven, kom ik nu op eenpunt waar ik het allemaal wat ver vind gaan. Stop met elkaar door het slijk te halen. Overigens vind ik wel dat Harry zijn moeder nog steeds overidoliseerd, vooral in zijn boek. Diana was echt geen heilige en wist de media heel goed te bespelen . Ik vind haar blikken op sommige foto's van vroeger ook ronduit eng. Ik hoop echt dat hij ooit in harmonie komt met zichzelf.
Nee niet per se, ik vind het meer fascinerend hoe mensen daar toch bij komen. Het zit m bij mij meer in hoe mensen in staat zijn dit soort dingen te verzinnen.quote:Op vrijdag 28 april 2023 13:53 schreef Pippalena het volgende:
[..]
Nu pas? Je vond de suggestie dat H&M een kind gekocht hadden nog wel gaan?
Net zoals mensen van alles over zijn moeder verzinnen en vinden dat hij, nadat zijn moeder door de pers vermoord is, haar niet mag idoliseren.quote:Op vrijdag 28 april 2023 15:43 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Nee niet per se, ik vind het meer fascinerend hoe mensen daar toch bij komen. Het zit m bij mij meer in hoe mensen in staat zijn dit soort dingen te verzinnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |