Haha dat zou best kennen want ik dacht ik ken dat gebit en volgens mij heeft Kees die inderdaad.quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:19 schreef Bamba het volgende:
Die tweede is Kees van der Spek denken wij
Z’n mond gaf het bij ons weg iddquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:24 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Haha dat zou best kennen want ik dacht ik ken dat gebit en volgens mij heeft Kees die inderdaad.
Nee een man die bij Eva jinek mee presenteerdquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:26 schreef Cirilico het volgende:
Was nummer vier een vrouw? Doet me denken aan die presentatrice. Ben haar naam kwijt. Iets met Anneke?
Oh, Roelof bedoel je? 😮quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:27 schreef wolffie het volgende:
[..]
Nee een man die bij Eva jinek mee presenteerd
Ja waarom zo lelijkquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:33 schreef Cirilico het volgende:
De allerlelijkste transformatie meteen eruit. Ja sorry, maar die outfit, make-up en "pruik" waren niks.
Denkt mijn man ookquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:19 schreef Bamba het volgende:
Die tweede is Kees van der Spek denken wij
Godsamme heb ik het nu weer geedit in plaats van gequoot. Nou staat ie er echt.quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:33 schreef Cirilico het volgende:
Ik zie Charly nu wel maar twijfel wel over die Hugo hoor. Oh nvm, hij deed z'n wenkbrauwen optrekken tijdens het glimlachen, dat is zijn ding.Al weet ik niet wat Raffaella Carrą of A far l'amore comencia tu (of hoe je dat schrijft) met Hugo te maken hebben.
Oeps dit moest een nieuwe post zijn maar ik heb een vorige post vervangen kennelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |