Hartklachten, hersenklachten, hersenbloedingen, trombose, langdurige klachten, sepsis, verlamming, dat soort klachten.quote:Op zondag 7 mei 2023 13:49 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Als jij een stijve arm al ernstig vind is het een heel ander verhaal dan als we het hebben over dodelijke afloop. Dus nogmaals, definieer ernstige klachten.
Beter inlezen. En er word er onvoldoende onderzoek naar gedaan helaas. Als blijkt dat het puur de gordel is, zonder effect van de vaccinatieschade, dan is de dode veroorzaakt door het niet dragen van de gordel. Maar goed, als je door een auto-ongeluk overlijd en je hebt covid, dan word het als covid gezien.quote:Sinds wanneer zijn dat bijwerkingen van de Corona vaccinatie en hoe precies weet je zeker dat dit met elkaar te maken had? Ofwel, hoe bewijs je het causale verband? En wat als blijkt dat het niet gebruiken van de gordel de genadeklap was? Is het dan de schuld van een vaccinatie?
Lees nou eens... dit begint een beetje op trollen te lijken wat je aan het doen bent..quote:Op zondag 7 mei 2023 13:43 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Dubbele longontsteking word ook gewoon veroorzaakt door influenza.
https://www.etz.nl/Blogs/(...)mij-goed-in-de-gaten
Ik postte alleen de link om duidelijk te maken dat het bij beide voorkomt. Dat je ex (niet de meest betrouwbare bronnen) toevallig meer coronapatiënten zag met dubbele longontsteking kan best (als je toevallig meer coronapatiënten hebt dan grieppatiënten bijvoorbeeld) maar covid-19 is niet ernstiger dan influenza.quote:Op zondag 7 mei 2023 13:55 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Lees nou eens... dit begint een beetje op trollen te lijken wat je aan het doen bent..
Oh die. Klopt, die zijn er. Zeer zeldzaam en het overgrote deel is gelukkig goed behandelbaar. Vooral goed om te weten dat Corona deze schades ook veroorzaakt, in veel grotere aantallen, en dat het dan vaak ook goed behandelbaar is.quote:Op zondag 7 mei 2023 13:53 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Hartklachten, hersenklachten, hersenbloedingen, trombose, langdurige klachten, sepsis, verlamming, dat soort klachten.
Echt waar? Ben wel eens benieuwd naar je onderbouwing voor deze bizarre claim. Moet een makkie zijn om dat te onderbouwen.quote:Beter inlezen. En er word er onvoldoende onderzoek naar gedaan helaas. Als blijkt dat het puur de gordel is, zonder effect van de vaccinatieschade, dan is de dode veroorzaakt door het niet dragen van de gordel. Maar goed, als je door een auto-ongeluk overlijd en je hebt covid, dan word het als covid gezien.
Dit durf ik zonder meer te bestempelen als gelul van een dronken aardbei met hersenbeschadiging.quote:Op zondag 7 mei 2023 13:53 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Hartklachten, hersenklachten, hersenbloedingen, trombose, langdurige klachten, sepsis, verlamming, dat soort klachten.
[..]
Beter inlezen. En er word er onvoldoende onderzoek naar gedaan helaas. Als blijkt dat het puur de gordel is, zonder effect van de vaccinatieschade, dan is de dode veroorzaakt door het niet dragen van de gordel. Maar goed, als je door een auto-ongeluk overlijd en je hebt covid, dan word het als covid gezien.
Vaccinatie veroorzaakt het op grotere schaal. Kijk naar de oversterfte sinds midden 2022.quote:Op zondag 7 mei 2023 14:07 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Oh die. Klopt, die zijn er. Zeer zeldzaam en het overgrote deel is gelukkig goed behandelbaar. Vooral goed om te weten dat Corona deze schades ook veroorzaakt, in veel grotere aantallen, en dat het dan vaak ook goed behandelbaar is.
Onzin. Gelul. BULLSHIT!quote:Op zondag 7 mei 2023 16:13 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Vaccinatie veroorzaakt het op grotere schaal. Kijk naar de oversterfte sinds midden 2022.
Dat je jezelf nog serieus neemtquote:Op zondag 7 mei 2023 16:13 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Vaccinatie veroorzaakt het op grotere schaal. Kijk naar de oversterfte sinds midden 2022.
Ik ben benieuwd met wat voor smoes hij komt als een van zijn niet gevaccineerde ouders morgen een hartaanval krijgt.quote:
Ik heb naar RTL4 gekeken, ook in 2022. Is dat ook goed?quote:Op zondag 7 mei 2023 16:13 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Duh, die wappie heeft geen idee waar hij over praat. Iets simpels als causaal verband of een simpel bewijsje ergens voor is al te lastig. Lult overal omheen en zet zichzelf constant voor gek. Ik geniet er wel van, leuk om eens zo’n mentaal uitgedaagde buiten de instelling te zienquote:
Ik bekijk de wereld met een bredere blik. Je moet je horizon wat verbreden. De reguliere media verzwijgen regelmatig dingen bijvoorbeeld en omdat jij alleen de MSM volgt geloof je dat iedereen die de overheid op een kritische wijze benadert gelijk een wappie is.quote:Op zondag 7 mei 2023 22:50 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Dat je jezelf nog serieus neemt
Sneue wappie.
Een ding is zeker; corona heeft voor flink wat nevenschade gezorgd in de psychiatrie.
Sinds de boosters eind 2021 is er gigantische oversterfte.quote:
quote:Steeds meer jonge mensen krijgen een beroerte. Ongeveer 3500 mensen tussen de 18 en 50 jaar worden jaarlijks getroffen door een herseninfarct of een hersenbloeding. Drugsgebruik lijkt een rol te spelen.
quote:Op maandag 8 mei 2023 09:07 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Sinds de boosters eind 2021 is er gigantische oversterfte.
[ afbeelding ]
Mooi wappie gedrag vind ik dat altijd. Er gebeurd iets, bijvoorbeeld oversterfte, en dan lekker daaraan vasthouden. Ook al is het allang achterhaalde informatie en verklaart waar het vandaan komt.quote:Op maandag 8 mei 2023 09:07 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En hoe zou die oversterfte eruit hebben gezien mét corona maar zónder boosters?quote:Op maandag 8 mei 2023 09:07 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgens mij is de relatie tussen oversterfte en vaccinaties al bewezen.quote:Op maandag 8 mei 2023 14:24 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Mooi wappie gedrag vind ik dat altijd. Er gebeurd iets, bijvoorbeeld oversterfte, en dan lekker daaraan vasthouden. Ook al is het allang achterhaalde informatie en verklaart waar het vandaan komt.
Maar goed, de wappie die een causaal verband kan leggen tussen vaccinaties en daaruit voortvloeiende negatieve gevolgen moet nog geboren worden.
Wat ook altijd wel aandoenlijk is om te zien aan wappies is dat ze iets beweren, bijvoorbeeld binnen 2 weken na vaccinatie gaan de meeste mensen dood hierdoor, en ze erachter komen dat het nonsens is dat het dan ineens 2 maanden - 2 jaar of 20 jaar wordt
Volgens mij kunnen we Hitchens's razor toepassen op dit soort uitspraken.quote:Op maandag 8 mei 2023 16:01 schreef StrontHond het volgende:
[..]
Volgens mij is de relatie tussen oversterfte en vaccinaties al bewezen.
Dat is alleen van toepassing op zaken die niet bewezen zijn..quote:Op maandag 8 mei 2023 16:04 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen we Hitchens's razor toepassen op dit soort uitspraken.
Uitvoerig onderzocht, en dan kan je met niks beters komen dan dit niet-geciteerde broddelwerkje dat in een no-name journal is gepubliceerd? Overigens wordt ook daar helemaal geen causaal verband geclaimd, dus ik ben benieuwd over welke "relatie" jij het hebt.quote:Op maandag 8 mei 2023 16:06 schreef StrontHond het volgende:
[..]
Dat is alleen van toepassing op zaken die niet bewezen zijn..
Dit is al vrij uitvoerig onderzocht..
https://www.researchgate.(...)_All-Cause_Mortality
"Analyses of 31 countries weighted by population size show that all-cause mortality during the ?rst 9?months of 2022 increased more the higher the 2021 vaccination uptake; a one percentage point increase in 2021 vaccination uptake was associated with a monthly mortality increase in 2022 by 0.105% (95% CI, 0.075-0.134). When controlling for alternative explanations, the association remained robust, and we discuss the result emphasizing causality as well as potential ecological fallacy. "
Waarom met doelpalen gaan schuiven? Welke journal is goed genoeg voor jou? Dit is goed onderbouwd en peer reviewed.quote:Op maandag 8 mei 2023 16:29 schreef Isdatzo het volgende:
Uitvoerig onderzocht, en dan kan je met niks beters komen dan dit niet-geciteerde broddelwerkje dat in een no-name journal is gepubliceerd?
Ik schreef dat de relatie bewezen is, dat is ook wat ik citeerde:quote:Overigens wordt ook daar helemaal geen causaal verband geclaimd, dus ik ben benieuwd over welke "relatie" jij het hebt.
Deze wappietactiek kennen we inmiddels, mij niet gezienquote:Op maandag 8 mei 2023 16:35 schreef StrontHond het volgende:
[..]
Waarom met doelpalen gaan schuiven? Welke journal is goed genoeg voor jou? Dit is goed onderbouwd en peer reviewed.
En over wat voor relatie hebben we het dan? Er is namelijk ook een relatie tussen de hoeveelheid verkochte ijsjes en het aantal vingers dat aan de barbeque gebrand wordt. Kunnen we dan concluderen dat ijsconsumptie ervoor zorgt dat je je vingers brandt? Dat is namelijk analoog aan wat jij insinueert.quote:[..]
Ik schreef dat de relatie bewezen is, dat is ook wat ik citeerde:
"a one percentage point increase in 2021 vaccination uptake was associated with a monthly mortality increase in 2022 by 0.105%"
Welke tacktiek? Het is een vraag.quote:Op maandag 8 mei 2023 16:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Deze wappietactiek kennen we inmiddels, mij niet gezien.
Het suggereert een causaal verband zoals ook in het onderzoek worden aangegevenquote:[..]
En over wat voor relatie hebben we het dan? Er is namelijk ook een relatie tussen de hoeveelheid verkochte ijsjes en het aantal vingers dat aan de barbeque gebrand wordt. Kunnen we dan concluderen dat ijsconsumptie ervoor zorgt dat je je vingers brandt? Dat is namelijk analoog aan wat jij insinueert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |