SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vorige week viel het bij de vrouwen wel mee in tegenstelling tot de mannenquote:Op zaterdag 8 april 2023 16:35 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dit is de eerste vrouwenkoers die je kijkt?
Snap sowieso niet waarom je dat voor de koers al gaat zeggen.quote:Op zaterdag 8 april 2023 16:40 schreef Bugno3 het volgende:
Over dit TT: Dat zegegebaar dat hij heeft voorbereid gaat natuurlijk niemand zien he.
Op zich snap ik het wel m.b.t. het onderwerp waar het over gingquote:Op zaterdag 8 april 2023 16:40 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Snap sowieso niet waarom je dat voor de koers al gaat zeggen.
Fem gaat volgend jaar iedereen slopenquote:Op zaterdag 8 april 2023 16:46 schreef TargaFlorio het volgende:
Waar Jumbo-Visma bji de mannen een topploeg is geworden, blijft de vrouwenafdeling een stuk achter. Teren eigenlijk nog steeds op Vos.
Esra Tromp is daarom ook ontslagen.quote:Op zaterdag 8 april 2023 16:46 schreef TargaFlorio het volgende:
Waar Jumbo-Visma bji de mannen een topploeg is geworden, blijft de vrouwenafdeling een stuk achter. Teren eigenlijk nog steeds op Vos.
Vijver is sowieso veel kleiner om in te vissen. Qua resultaten is het niet zo slecht denk ik. Hoeft van mij ook niet zo'n veelwinnaar te worden als de mannenteam.quote:Op zaterdag 8 april 2023 16:46 schreef TargaFlorio het volgende:
Henderson en Markus ook nog wel prima rensters, maar het is nog steeds wel veel Vos ja.. Die Rivera was ooit wel een goede rensterquote:Op zaterdag 8 april 2023 16:46 schreef TargaFlorio het volgende:
Familie van Donald?quote:Op zaterdag 8 april 2023 16:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Esra Tromp is daarom ook ontslagen.
Sunweb heeft Rivera compleet de vernieling in geholpen.quote:Op zaterdag 8 april 2023 16:48 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Henderson en Markus ook nog wel prima rensters, maar het is nog steeds wel veel Vos ja.. Die Rivera was ooit wel een goede renster
Zitten er nog wel een paar bij die mee zouden kunnen met het pelotonquote:Op zaterdag 8 april 2023 16:50 schreef Bugno3 het volgende:
Maar de koplopers gaan het niet redden denk ik.
Niet heel snugger inderdaad, je ziet het wel vaak gebeurenquote:Op zaterdag 8 april 2023 16:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De kopgroep is nu al aan het pokeren, slim.
Hoe is het met de felicitaties?quote:Op zaterdag 8 april 2023 16:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De kopgroep is nu al aan het pokeren, slim.
Met de haakjes gaat iets mis.quote:Op zaterdag 8 april 2023 16:56 schreef Sjoerd102 het volgende:
Parijs Roubaix is gewoon (kas)sei gaaf #padoempats
Ik zou willen zeggen "Herbert ook", maar die is het al.quote:Op zaterdag 8 april 2023 17:01 schreef Faraday01 het volgende:
Als Vos hier nog gaat winnen word ik gek
Spinvisgodquote:Op zaterdag 8 april 2023 17:03 schreef Koffieplanter het volgende:
Lekker op de bagagedrager. Waar blijven de drones?
Dit kan echt niet.quote:Op zaterdag 8 april 2023 17:08 schreef Zorro het volgende:
Ze leven mee met Sanne, ze rijden allemaal in de Cant
En een schaatser gaat het regelen!quote:Op zaterdag 8 april 2023 16:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Esra Tromp is daarom ook ontslagen.
Het nieuwe wielrennen. Jongens toch.quote:Op zaterdag 8 april 2023 17:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
6 minuten dichtrijden en als 't nog 30 seconden is, dan gaan we omkijken.
Eensquote:Op zaterdag 8 april 2023 17:14 schreef wimderon het volgende:
Stelling: SD had Wiebes niet op moeten offeren.
Consonniquote:
Dege.quote:Op zaterdag 8 april 2023 17:16 schreef WAvanBuren het volgende:
Wanneer was eigenlijk voor het laatst een sprint van een omvangrijke groep in Roubaix? Guesdon editie?
Henquote:Op zaterdag 8 april 2023 17:17 schreef Sjoerd102 het volgende:
Moet de naam van dezd strook in het kader van genderneutraliteit niet Wilhelmina- Haar zijn?
Wat is een omvangrijke groep? 5/10/50?quote:Op zaterdag 8 april 2023 17:16 schreef WAvanBuren het volgende:
Wanneer was eigenlijk voor het laatst een sprint van een omvangrijke groep in Roubaix? Guesdon editie?
Voor Vos ook geen onbekend terrein.quote:Op zaterdag 8 april 2023 17:17 schreef DiegoFuser het volgende:
Op de piste is Koppekkie helemaal in haar element natuurlijk. Jammer.
Vos is olympisch kampioen op de baan, dat kan Kopecky helemaal niet zeggenquote:Op zaterdag 8 april 2023 17:17 schreef DiegoFuser het volgende:
Op de piste is Koppekkie helemaal in haar element natuurlijk. Jammer.
quote:Op zaterdag 8 april 2023 17:17 schreef Sjoerd102 het volgende:
Moet de naam van dezd strook in het kader van genderneutraliteit niet Wilhelmina- Haar zijn?
Uiteraardquote:
Anders rijdt iedereen over dat asfaltstrookjequote:Op zaterdag 8 april 2023 17:19 schreef butz0rs het volgende:
Ik schakel net in. Waarom die gele en zwarte dingen langs de weg?
Anders zijn er allemaal wielrenners langs de wegquote:Op zaterdag 8 april 2023 17:19 schreef butz0rs het volgende:
Ik schakel net in. Waarom die gele en zwarte dingen langs de weg?
SD Worx he.quote:Op zaterdag 8 april 2023 17:20 schreef Steven184 het volgende:
Ik haat wel op Markus vooraan. Die rijdt bizar laf.
Lach doet wel zo ongeveer het meeste werk.quote:Op zaterdag 8 april 2023 17:24 schreef TheArt het volgende:
De snelste renster in de kopgroep is Lach en daarna Truyen, maar wat zegt dat na zo'n koers.
Ze rijden ook dezelfde afstand als de mannen.quote:Op zaterdag 8 april 2023 17:26 schreef Sjoerd102 het volgende:
1 driekwart ronde op de baan? Roxane denkt dat ze in de bon finishen
Prelude voor WOUT morgen.quote:Op zaterdag 8 april 2023 17:28 schreef Zorro het volgende:
Kopecky wint de sprint.
Erg mooi dat ze er niet bijgekomen zijn dus.
Zeker, leuke winnaarquote:Op zaterdag 8 april 2023 17:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
Degene vooraan die het het meest verdiende
Kenner he.quote:Op zaterdag 8 april 2023 17:26 schreef Bugno3 het volgende:
Briljant gezien van @:Rellende_Rotscholier
Ik ga hier geen MED voor schrijvenquote:Op zaterdag 8 april 2023 17:29 schreef Bugno3 het volgende:
Wie geeft hier MEDS morgen trouwens ook de meeste sterren?
Hoogtepunt van de racequote:Op zaterdag 8 april 2023 17:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Valpartij van Markus maakte het echt af voor mij
Dat was wel heerlijk ja, eerlijk is eerlijk.quote:Op zaterdag 8 april 2023 17:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoe kun je zo dom compleet ingesloten onderdoor proberen te wroeten. Dsq waardigquote:Op zaterdag 8 april 2023 17:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dit gaat Tsjeu morgen ook gebeuren.quote:Op zaterdag 8 april 2023 17:30 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Hoe kun je zo dom compleet ingesloten onderdoor proberen te wroeten. Dsq waardig
Nou…. Mooi….quote:Op zaterdag 8 april 2023 17:29 schreef Mansjester het volgende:
Mooie winnares,deed ongelofelijk veel werk
Stukje they/themquote:Op zaterdag 8 april 2023 17:32 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Nou…. Mooi….
[ afbeelding ]
Maar wel gegund op basis van haar wedstrijd.
Maar dit was gewoon karma. God die haar omtikte.quote:
#207quote:Op zaterdag 8 april 2023 17:34 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Van Vaughters bedoelde ik eigenlijk.
Geen bakpoeder bij EFquote:Op zaterdag 8 april 2023 17:39 schreef Mansjester het volgende:
Ik heb niet het idee dat de winnares heel scherp staat
Kristoff gaat morgen winnen dus.quote:Op zaterdag 8 april 2023 17:39 schreef Mansjester het volgende:
Hoeft ook niet, dit is vrouwenwielrennen.quote:Op zaterdag 8 april 2023 17:39 schreef Mansjester het volgende:
Madsquote:Op zaterdag 8 april 2023 17:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kristoff gaat morgen winnen dus.
Dat is ieder jaar zo en daarom moet je ook vanaf de allereerste meter kijken.quote:Op zaterdag 8 april 2023 17:44 schreef Faraday01 het volgende:
Morgen wil iedereen in de vroege vlucht, krijgen we weer Vlaanderen praktijken met 150k strijd om in de vlucht te komen
Weet ik, alleen kan ik me niet voorstellen dat een scenario als vorig jaar weer gaat gebeurenquote:Op zaterdag 8 april 2023 17:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is ieder jaar zo en daarom moet je ook vanaf de allereerste meter kijken.
Dario Pieri is het hier niet mee eensquote:Op zaterdag 8 april 2023 17:39 schreef Mansjester het volgende:
Gaat Tsjeu op meer dan 60km van de meet oorlog maken?quote:Op zaterdag 8 april 2023 17:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is ieder jaar zo en daarom moet je ook vanaf de allereerste meter kijken.
Maak daar maar 160 van!quote:Op zaterdag 8 april 2023 17:49 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Gaat Tsjeu op meer dan 60km van de meet oorlog maken?
Elis Ligtlee vind het ook dik meevallenquote:Op zaterdag 8 april 2023 17:48 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dario Pieri is het hier niet mee eens
Helaas wel tegenwind, dat zal de aanvalslust wat temperen.quote:Op zaterdag 8 april 2023 17:44 schreef Faraday01 het volgende:
Morgen wil iedereen in de vroege vlucht, krijgen we weer Vlaanderen praktijken met 150k strijd om in de vlucht te komen
Ik denk niet dat het nu beter is. Ik ga niet googlen.quote:Op zaterdag 8 april 2023 17:50 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Elis Ligtlee vind het ook dik meevallen
Die is meestal goed als je hem niet verwacht..quote:Op zaterdag 8 april 2023 17:29 schreef Bugno3 het volgende:
Wie geeft hier MEDS morgen trouwens ook de meeste sterren?
Volgens Emil had ie veel pech de laatste twee jaar. Die gaat dus nu top-10 rijden.quote:Op zaterdag 8 april 2023 17:52 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die is meestal goed als je hem niet verwacht..
(en heeft hier nog nooit goed gereden, dacht ik)
zangerricky.gifquote:Op zaterdag 8 april 2023 17:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maak daar maar 160 van!
In de achtervolging omdat hij weer zat te slapen!quote:Op zaterdag 8 april 2023 17:49 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Gaat Tsjeu op meer dan 60km van de meet oorlog maken?
Bij z'n beste kans op winst ging hij juist kilometerslang (onnodig?) op kop rijden richting de sprintquote:Op zaterdag 8 april 2023 18:51 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
In de achtervolging omdat hij weer zat te slapen!
Dat deed echt pijn aan de ogen.quote:Op zaterdag 8 april 2023 18:56 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Bij z'n beste kans op winst ging hij juist kilometerslang (onnodig?) op kop rijden richting de sprint
(in mijn herinnering dan)
Vrouwen en gevoel.quote:Op zaterdag 8 april 2023 19:04 schreef Momo het volgende:
Ik heb een gevoel dat LaPorte morgen gaat winnen
Vanwaar die 2e hoofdletter in z'n naam?quote:Op zaterdag 8 april 2023 19:04 schreef Momo het volgende:
Hij schijnt net als Van Baarle met het systeem te gaan rijden. Interessant te zien hoe dat uit pakt.quote:Op zaterdag 8 april 2023 19:17 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Vanwaar die 2e hoofdletter in z'n naam?
Die zou wel kunnen profiteren ja, moet wel eerst z'n fiets heel zien te houden, dat is nogal eens een probleem
Niet Pippo?quote:Op zaterdag 8 april 2023 19:04 schreef Momo het volgende:
Ik denk dat Laporte wel eens gebruik kan gaan maken van het feit dat alle ogen van de renners naar Wout en Mathieu gaan. Pippo heeft niet het sterkste team. Verwacht hem wel bij de voorste renners.quote:
Zonder die val van Longo Borghini die op Kasper letterlijk iedereen meenam waren ze natuurlijk wel gemakkelijk teruggekomen.quote:Op zaterdag 8 april 2023 21:08 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wat een bizarre race bij de vrouwen zeg. In ieder geval mooi dat SD Worx een keertje niet wint.
Hopelijk weer een leermoment voor de ploegen morgen om de vluchters binnen schot te houden. Hopelijk met de voorspelde rugwind.
Reusser heeft zelf aangegeven niet te willen rijden vanwege angst voor deze koers(of iets wat daar bij in de buurt komt)quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:19 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zonder die val van Longo Borghini die op Kasper letterlijk iedereen meenam waren ze natuurlijk wel gemakkelijk teruggekomen.
Overigens ook wel vreemd dat SD hier Reusser niet opstelt. Buiten dat ze zelf zeer geschikt lijkt voor dit werk had ze hier ook Kopecky (of Wiebes) naar de winst kunnen loodsen.
Ze zouden er wel bijgekomen zijn, maar het verschil was op 37 km van de meet nog 2.30. Veel eerder dan de combinatie Camphin-en-Pevele/Carrefour de l'Arbre zal het niet geweest zijn. Dat zou voor morgen (als favoriet) geen prettig scenario zijn.quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:19 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zonder die val van Longo Borghini die op Kasper letterlijk iedereen meenam waren ze natuurlijk wel gemakkelijk teruggekomen.
Overigens ook wel vreemd dat SD hier Reusser niet opstelt. Buiten dat ze zelf zeer geschikt lijkt voor dit werk had ze hier ook Kopecky (of Wiebes) naar de winst kunnen loodsen.
Ach Sepdag?quote:
Wel bij de beloften, voor wat het waard isquote:Op zaterdag 8 april 2023 17:52 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die is meestal goed als je hem niet verwacht..
(en heeft hier nog nooit goed gereden, dacht ik)
Ik ga de laatste 1-2-3 uur missen. Ik neem de laatste 1-2-3 uur op en kijk later terug. Iedereen die me in de tussentijd de uitslag vertelt, mag levenslang stenen gaan hakken in Oost-Silezië.quote:Op zondag 9 april 2023 09:13 schreef Zwansen het volgende:
Ik heb een GROOT probleem. De hele dag in de auto tot een uur of 6. Nu is de vraag, volledig offline gaan en vanavond de koers terugkijken? Of toch in de auto iets proberen mee te krijgen?
Mijn ouders hebben daar een handje van. Elk jaar denk ik dat het misschien de laatste keer is, dus sluit ik weer aan.quote:Op zondag 9 april 2023 09:17 schreef Koffieplanter het volgende:
Welke nonvaleur plant er dan ook dingen op de tweede zondag van april?
Daarom zelf het initiatief nemen en een paasontbijt voorstellen.quote:Op zondag 9 april 2023 09:32 schreef Momo het volgende:
Hier zijn ze als het goed is uur of 3/4 weer de deur uit want ze moeten elders naar een paasdiner.
Ze komen zo hier voor de "paasbrunch"quote:Op zondag 9 april 2023 09:35 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Daarom zelf het initiatief nemen en een paasontbijt voorstellen.
Ben ook jarig vandaag, heb familie voor de lunch uitgenodigd, maar komen zo al.quote:
Gefeliciteerd! Mooi cadeau zonder gezeur naar Roubaix kijkenquote:Op zondag 9 april 2023 09:38 schreef franklop het volgende:
[..]
Ben ook jarig vandaag, heb familie voor de lunch uitgenodigd, maar komen zo al.
Na de lunch iedereen weg en met een relaxbroek aan wielrennen kijken.
De PLAYER of Sporza op de telefoon aanzetten en dan de audio via de autospeakers? Kan je het iig horen.quote:Op zondag 9 april 2023 09:13 schreef Zwansen het volgende:
Ik heb een GROOT probleem. De hele dag in de auto tot een uur of 6. Nu is de vraag, volledig offline gaan en vanavond de koers terugkijken? Of toch in de auto iets proberen mee te krijgen?
Wij zijn een Christelijk land.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |