SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vorige week viel het bij de vrouwen wel mee in tegenstelling tot de mannenquote:Op zaterdag 8 april 2023 16:35 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dit is de eerste vrouwenkoers die je kijkt?
Snap sowieso niet waarom je dat voor de koers al gaat zeggen.quote:Op zaterdag 8 april 2023 16:40 schreef Bugno3 het volgende:
Over dit TT: Dat zegegebaar dat hij heeft voorbereid gaat natuurlijk niemand zien he.
Op zich snap ik het wel m.b.t. het onderwerp waar het over gingquote:Op zaterdag 8 april 2023 16:40 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Snap sowieso niet waarom je dat voor de koers al gaat zeggen.
Fem gaat volgend jaar iedereen slopenquote:Op zaterdag 8 april 2023 16:46 schreef TargaFlorio het volgende:
Waar Jumbo-Visma bji de mannen een topploeg is geworden, blijft de vrouwenafdeling een stuk achter. Teren eigenlijk nog steeds op Vos.
Esra Tromp is daarom ook ontslagen.quote:Op zaterdag 8 april 2023 16:46 schreef TargaFlorio het volgende:
Waar Jumbo-Visma bji de mannen een topploeg is geworden, blijft de vrouwenafdeling een stuk achter. Teren eigenlijk nog steeds op Vos.
Vijver is sowieso veel kleiner om in te vissen. Qua resultaten is het niet zo slecht denk ik. Hoeft van mij ook niet zo'n veelwinnaar te worden als de mannenteam.quote:Op zaterdag 8 april 2023 16:46 schreef TargaFlorio het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |