Ik heb FC Emmen er wel inzitten, vind het wel een sympathiek clubje en ook goed voor de geografische spreiding als enige profclub uit Drenthe!quote:Op zaterdag 8 april 2023 11:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hoe het merendeel hier FC Emmen niet kan waarderen is vreselijk pijnlijk.
Ben ik het wel mee eens, groeiende club in een sterk groeiende stad!quote:Op zaterdag 8 april 2023 02:19 schreef Lt.Bookman het volgende:
Ajax, Feyenoord, Psv, Sparta, Twente, AZ, Utrecht, Groningen, NAC, NEC, Vitesse, Willem II, Heerenveen, Fortuna, Cambuur, Go Ahead Eagles, Volendam, Almere City.
Ja, ik gun Almere weleens een keer promotie.
En dan, net zoals in Schotland 4x tegen elkaar laten spelen zodat er 44 wedstrijden zijn, of 3x zoals in Denemarken waardoor er 33 wedstrijden zijn?quote:Op zaterdag 8 april 2023 01:41 schreef PSVCL het volgende:
Ik zou de eredivisie inkorten naar 12 clubs, 12 clubs in de KKD en een nieuwe 3e divisie met 12 clubs..
In willekeurige volgorde
-knip-
2 keer gewoon, daarna een play off systeem zoals in Belgie. de bovenste 6 en de onderste 6quote:Op zaterdag 8 april 2023 13:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En dan, net zoals in Schotland 4x tegen elkaar laten spelen zodat er 44 wedstrijden zijn, of 3x zoals in Denemarken waardoor er 33 wedstrijden zijn?
Dat is helemaal niks sta je aan het eind van de competitie bovenaan kun je weer opnieuw beginnenquote:Op zaterdag 8 april 2023 14:23 schreef PSVCL het volgende:
[..]
2 keer gewoon, daarna een play off systeem zoals in Belgie. de bovenste 6 en de onderste 6
Je hebt pas 22 wedstrijden gespeeld..zaak om een buffer op te bouwen zodat je met een voorsprong de play-offs ingaat. Dan begint het pasquote:Op zaterdag 8 april 2023 16:17 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dat is helemaal niks sta je aan het eind van de competitie bovenaan kun je weer opnieuw beginnen
Nee niet mijn idee van een leuke competitie maar ieder zijn smaakquote:Op zaterdag 8 april 2023 16:50 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Je hebt pas 22 wedstrijden gespeeld..zaak om een buffer op te bouwen zodat je met een voorsprong de play-offs ingaat. Dan begint het pas
Idd, men wordt op die manier beflikkerd.quote:Op zaterdag 8 april 2023 16:54 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Nee niet mijn idee van een leuke competitie maar ieder zijn smaak
Paniniquote:Op zaterdag 8 april 2023 03:40 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Dan kies ik voor de Eredivisie van het eerste seizoen dat ik bewust voetbal keek (en Panini plaatjes verzamelde):
1. Ajax
2. Roda JC
3. PSV
4. Feyenoord
5. FC Twente
6. Vitesse
7. Willem II
8. RKC
9. sc Heerenveen
10. NAC
11. FC Volendam
12. FC Utrecht
13. FC Groningen
14. Sparta Rotterdam
15. N.E.C.
16. MVV
17. Go Ahead Eagles
18. Dordrecht '90
Sorry AZ![]()
Ik mis Heracles Almeloquote:Op zaterdag 8 april 2023 14:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
1. Ajax
2. Feyenoord
3. PSV
4. FC Twente
5. AZ
6. Heerenveen
7. Cambuur
8. FC Emmen
9. Go Ahead Eagles
10. Roda JC
11. MVV
12. FC Eindje
13. Sparta
14. NEC
15. Willem II
En voor de lol:
16. AGOVV
17. RBC
18. Spakenburg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
Roda is als een lelijk schilderij die je van je schoonmoeder cadeau krijgt: na al die jaren hoort het een beetje bij het interieur, maar na de begrafenis ben je toch wel blij dat het eindelijk bij het grofvuil kan.quote:Op zondag 9 april 2023 00:31 schreef PSVCL het volgende:
Vreemd dat Roda bijna niet genoemd wordt, hebben een eredivisie waardig stadion. CL gespeeld en de beker gewonnen in 97 en 2000.
[ afbeelding ]
Eindigen bijna altijd in de top 10 van de eredivisie, muv van de laatste 10 jaar
Ik nietquote:
Roda heeft nooit Champions League (of Europa Cup I) gespeeld.quote:Op zondag 9 april 2023 00:31 schreef PSVCL het volgende:
Vreemd dat Roda bijna niet genoemd wordt, hebben een eredivisie waardig stadion. CL gespeeld en de beker gewonnen in 97 en 2000.
[ afbeelding ]
Eindigen bijna altijd in de top 10 van de eredivisie, muv van de laatste 10 jaar
vCL? ze zijn als 2e geëindigd in 95.quote:Op zondag 9 april 2023 19:14 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Roda heeft nooit Champions League (of Europa Cup I) gespeeld.
Tweede plek leverde toen nog maar UEFA Cup op. Champions League bestond destijds uit maar zestien teams en alleen landskampioenen (en titelverdediger als die geen kampioen was geworden in eigen land) mochten meedoen.quote:Op zondag 9 april 2023 19:19 schreef PSVCL het volgende:
[..]
vCL? ze zijn als 2e geëindigd in 95.
Wel een aantal keer UEFA gespeeld in de jaren 90. Waren destijds een stabiele subtopper in de Eredivisie.
Vroegah, toen Willem II dat ook was, en Dordrecht '90 nog eredivisie speeldequote:Op zondag 9 april 2023 19:19 schreef PSVCL het volgende:
[..]
vCL? ze zijn als 2e geëindigd in 95.
Wel een aantal keer UEFA gespeeld in de jaren 90. Waren destijds een stabiele subtopper in de Eredivisie.
quote:Op zondag 9 april 2023 19:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Vroegah, toen Willem II dat ook was, en Dordrecht '90 nog eredivisie speeldeIk heb ooit nog heerl voorzichtig zo'n speciaal glinsterend Paniniplaatje van een Dordrecht '90 speler van een lantaarnpaal gehaald toen ik onderweg was naar school (basisschool)
Mariano Bombardaquote:Op zondag 9 april 2023 19:55 schreef PSVCL het volgende:
[..]![]()
Willem II in de CL kan ik nog wel vaag herinneren. Met killer spits Bombarda die met zijn rug naar het doel uit elke hoek scoorde
In juni 2017 haalt Petrov de krant. Hij is alcoholist en is alles kwijt, geen uitkering, geen vrouw en geen woning.[1] Hij woont bij een kennis in Tilburg.quote:Op zondag 9 april 2023 21:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mariano Bombarda
Ik ben een keer als ventje bij Willem II - FC Twente geweest, wedstrijd eindigde volgens mij in 3-1, en toen zaten er nog lui als Ajoupov en zuiplap Petrov bij Twente
Ging toen al niet echt tof met hem, dus dit verbaast me niks.quote:Op zondag 9 april 2023 21:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
In juni 2017 haalt Petrov de krant. Hij is alcoholist en is alles kwijt, geen uitkering, geen vrouw en geen woning.[1] Hij woont bij een kennis in Tilburg.
Gaat niet echt fantastisch.
quote:Op zaterdag 8 april 2023 17:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tevens een w toegevoegd aan de TT, want dat kon echt niet.
Deze competitie mag zich wel afscheiden.quote:Op maandag 10 april 2023 11:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
PSV, FC Den Bosch, Willem II, NAC, Helmond Sport, FC Eindhoven, RBC, OJC Rosmalen, TOP, Wilhelmina.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |