Ik heb FC Emmen er wel inzitten, vind het wel een sympathiek clubje en ook goed voor de geografische spreiding als enige profclub uit Drenthe!quote:Op zaterdag 8 april 2023 11:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hoe het merendeel hier FC Emmen niet kan waarderen is vreselijk pijnlijk.
Ben ik het wel mee eens, groeiende club in een sterk groeiende stad!quote:Op zaterdag 8 april 2023 02:19 schreef Lt.Bookman het volgende:
Ajax, Feyenoord, Psv, Sparta, Twente, AZ, Utrecht, Groningen, NAC, NEC, Vitesse, Willem II, Heerenveen, Fortuna, Cambuur, Go Ahead Eagles, Volendam, Almere City.
Ja, ik gun Almere weleens een keer promotie.
En dan, net zoals in Schotland 4x tegen elkaar laten spelen zodat er 44 wedstrijden zijn, of 3x zoals in Denemarken waardoor er 33 wedstrijden zijn?quote:Op zaterdag 8 april 2023 01:41 schreef PSVCL het volgende:
Ik zou de eredivisie inkorten naar 12 clubs, 12 clubs in de KKD en een nieuwe 3e divisie met 12 clubs..
In willekeurige volgorde
-knip-
2 keer gewoon, daarna een play off systeem zoals in Belgie. de bovenste 6 en de onderste 6quote:Op zaterdag 8 april 2023 13:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En dan, net zoals in Schotland 4x tegen elkaar laten spelen zodat er 44 wedstrijden zijn, of 3x zoals in Denemarken waardoor er 33 wedstrijden zijn?
Dat is helemaal niks sta je aan het eind van de competitie bovenaan kun je weer opnieuw beginnenquote:Op zaterdag 8 april 2023 14:23 schreef PSVCL het volgende:
[..]
2 keer gewoon, daarna een play off systeem zoals in Belgie. de bovenste 6 en de onderste 6
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |