Vanochtend stonden ze 14e.quote:Op maandag 10 april 2023 19:05 schreef GeorgeM het volgende:
We zijn een plekje gezakt bij de bookies.
En toch zijn die dingen wel even verrekte handig om in te hebben... Het is bedoeld om juist ook om je af te bakenen van de herrie eromheen. Je hoort jezelf gewoonweg niet waardoor je hard of te zacht staat te zingen. Dus falende techniek is best wel vervelend dan.quote:Op maandag 10 april 2023 17:52 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het zijn altijd de artiesten die er sowieso al geen reet van kunnen die over die in-ears zeuren. Sorry, maar ik vind dat echt een slappe smoes. Het is niet ideaal natuurlijk, maar zelfs zonder jezelf te horen hoef je niet zo vals als een kraai te zingen.
Is het van een webpagina of social media? Dan moet je ergens de optie hebben om de afbeelding zelf te openen op een nieuw tabblad.quote:Op maandag 10 april 2023 19:14 schreef Zigsky het volgende:
[..]
Vanochtend stonden ze 14e.
Off topic: hoe plaats ik een foto hier, het wil niet zo lukken.
Nee, vanaf mijn telefoon. Volgende keer niet opslaan dus. Thanks.quote:Op maandag 10 april 2023 19:19 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Is het van een webpagina of social media? Dan moet je ergens de optie hebben om de afbeelding zelf te openen op een nieuw tabblad.
De URL die je dan hebt moet je kopiëren, en om het te posten moet het in dit format: (spaties in de blokhaken weghalen).
[ img ]link afbeelding[ /img ]
Anders wil ik het ook best even doen, als je de link naar de webpagina waar de afbeelding staat kunt sturen
Geen probleem! Anders kun je ook wel DM'en als het niet luktquote:Op maandag 10 april 2023 19:25 schreef Zigsky het volgende:
[..]
Nee, vanaf mijn telefoon. Volgende keer niet opslaan dus. Thanks.
Editje gemaakt en gelukt. Topppp.quote:Op maandag 10 april 2023 19:28 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Geen probleem! Anders kun je ook wel DM'en als het niet lukt
Gelukt!quote:Op maandag 10 april 2023 19:25 schreef Zigsky het volgende:
[..]
Edit: jij vroeg laatst ook die foto van die zanger van Finland (kan zijn naam niet schrijven), ff proberen
[ afbeelding ]
Nu 16e.quote:Op maandag 10 april 2023 19:14 schreef Zigsky het volgende:
[..]
Vanochtend stonden ze 14e.
Off topic: hoe plaats ik een foto hier, het wil niet zo lukken.
Denk dat die bet ook niet zoveel zegt voor de positie waar Nederland nu staat. Winnen gaan ze toch niet meer, net als de landen die om ons heen staan daar. Als je daar echt geld op zou zetten, lijkt mij dat toch verloren geld. Interessanter is de bet om qualify for final.quote:
Nee, er mag niet meer gegokt worden op zaken gerelateerd aan media/showbizz/politiek etc.quote:Op maandag 10 april 2023 20:00 schreef Gerard-Joling het volgende:
In Nederland kunnen we toch niet gokken op het ESF? Zou wel een gokje willen wagen met België of Portugal
Pupu, zijn naam is Pupu.quote:Op maandag 10 april 2023 19:25 schreef Zigsky het volgende:
[..]
Edit: jij vroeg laatst ook die foto van die zanger van Finland (kan zijn naam niet schrijven), ff proberen
[ afbeelding ]
Dat heeft nooit gemogen in NL.quote:Op maandag 10 april 2023 20:02 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee, er mag niet meer gegokt worden op zaken gerelateerd aan media/showbizz/politiek etc.
Jaren geleden kon ik vanuit NL op Unibet (of is dat niet Nederlands? Ik heb er geen verstand van) gewoon inzetten op Salvador Sobral! Heel makkelijk. Daarmee 'won' ik toen geld waarmee ik het jaar erna naar Lissabon kon haha.quote:
Eerder kon je wel gokken op websites zoals unibet en betfair op ESF en bijvoorbeeld hoe nieuwe kind William en Kate zou heten, maar nu hebben ze website zo ingebouwd dat alles specifiek op Nederland gericht is.quote:
Ja, ik heb het gedaan van 2012 tot met 2021 (denk ik?). Daarna gingen die websites dicht voor Nederlanders. Unibet is nu weer open voor Nederlanders, maar met minder bets en zonder bepaalde onderwerpen.quote:Op maandag 10 april 2023 20:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaren geleden kon ik vanuit NL op Unibet (of is dat niet Nederlands? Ik heb er geen verstand van) gewoon inzetten op Salvador Sobral! Heel makkelijk. Daarmee 'won' ik toen geld waarmee ik het jaar erna naar Lissabon kon haha.
quote:Op maandag 10 april 2023 20:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaren geleden kon ik vanuit NL op Unibet (of is dat niet Nederlands? Ik heb er geen verstand van) gewoon inzetten op Salvador Sobral! Heel makkelijk. Daarmee 'won' ik toen geld waarmee ik het jaar erna naar Lissabon kon haha.
Dan waren jullie illegaal bezig. Tot 1 oktober 2021 was online gokken verboden in NL behalve bij de TOTO en ZEturf. (https://kansspelautoritei(...)-per-1-oktober-2021/).quote:Op maandag 10 april 2023 20:29 schreef Momo het volgende:
[..]
Eerder kon je wel gokken op websites zoals unibet en betfair op ESF en bijvoorbeeld hoe nieuwe kind William en Kate zou heten, maar nu hebben ze website zo ingebouwd dat alles specifiek op Nederland gericht is.
Gewoon een pushbericht om 10 uur ‘s avonds voor zoiets hèquote:Op maandag 10 april 2023 22:04 schreef Em31 het volgende:
Ook echt een nieuwsbericht, wtf.![]()
![]()
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |