Je dikke moederquote:
Dit ben ik op zich dan wel weer met je eens, want natuurlijk doen niet alleen supporters van Feyenoord dit. Voor de discussie is het ook verder niet relevant voor welke club de 'supporters' zijn. Elke persoon die spelers bekogeld moet keihard aangepakt worden. Dan doet het er natuurlijk niet toe of het een 'supporter' is van Ajax, Feyenoord, PSV, Vitesse, etc.quote:Op vrijdag 7 april 2023 19:14 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n zin om de hele discussie weer aan te zwengelen eigenlijk, maar vooruit nog maar even kort dan.
Als ik over mezelf praat is het niet bagatelliseren maar nuanceren. Er wordt nu zo gigantisch ingezoomd op Feyenoord, terwijl het al jarenlang een veel breder probleem is. Ik word bijna net zo boos op mensen die alle Feyenoorders nu over 1 kam scheren en denken dat er 45.000 doorgesnoven tokkies in de Kuip zitten als op de gasten die troep gooien. Maar er zijn zo gigantisch veel "Feyenoorders zijn allemaal tokkies"-roepers deze week waarbij die bredere discussie totaal niet meer gevoerd wordt en die de klappen tegen Willems, de gast die de Sevilla-keeper aanviel etc spontaan vergeten lijken te zijn. Ik ben gewoon - zeker in dit geweldige seizoen - een trotse Feyenoorder maar ik had donderdag op kantoor zelfs een paar woedende collega's die voor Ajax zijn aan m'n bureau staan waar ik me welhaast tegen moest verantwoorden waarom ik voor Feyenoord ben
Ik snap gewoon niet waarom je zo'n nuance niet mag maken volgens vele niet-Feyenoorders.
Zou jij als echte Feyenoorder de komst van Dirk Kuyt toejuichen? Bij ADO was het weinig, maar het spelersmateriaal was ook niet top. Dirk Kuyt kan zomaar de Frank de Boer zijn voor Feyenoord, iemand die overal faalt als trainer, behalve bij zijn eigen club.quote:
Nee, geen Dirk Kuytquote:Op zaterdag 8 april 2023 20:19 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zou jij als echte Feyenoorder de komst van Dirk Kuyt toejuichen? Bij ADO was het weinig, maar het spelersmateriaal was ook niet top. Dirk Kuyt kan zomaar de Frank de Boer zijn voor Feyenoord, iemand die overal faalt als trainer, behalve bij zijn eigen club.
Als er één iemand hier zou moeten begrijpen dat die jongen blijft hopen en proberen, dan ben jij het wel.quote:Op zaterdag 8 april 2023 15:11 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Totaal kansloos verhaal natuurlijk.
Leuke poging tot een persoonlijke aanval die echter kant nog wal slaat.quote:Op zaterdag 8 april 2023 21:53 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Als er één iemand hier zou moeten begrijpen dat die jongen blijft hopen en proberen, dan ben jij het wel.
Immers, ben je zelf hét totaal kansloze verhaal van Fok! maar blijf je ook hopen en proberen dat iemand ooit zijn mening hierover verandert
Cal_Imeroquote:Op zaterdag 8 april 2023 21:59 schreef De_Pel het volgende:
Overigens wordt er dus net een stel kinderen in elkaar getimmerd door PEC supporters met bivakmutsen en stalen buizen.
Maar nee, misdragende supporters, dat is echt een Feyenoord-probleem…
Top! Geen dank, veel plezier alvastquote:Op zaterdag 8 april 2023 22:01 schreef Grifte het volgende:
[..]
Jazeker! Drie kaarten in de pocket. Nogmaals bedankt
Zou voor Feyenoord veel beter zijn als hij gewoon verkocht wordt deze zomer. Of hij veel meer aan kan? Nee, maar dat geldt voor 90 procent van de Eredivisiespelers.quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:45 schreef Mestreech1990 het volgende:
Vinden jullie Kokcu nu echt zo bijzonder om richting de Europese top te gaan? Ik vind het eigenlijk wel meevallen. Hij viel me ook totaal niet op vorige wedstrijd. Denk dat Brentford en Brighton wil prima zijn voor hem, echter zou ik als ik hem was nog even in Rotterdam blijven met CL op het programma.
Ik zou wat minder denken als ik jou was.quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:45 schreef Mestreech1990 het volgende:
Denk dat Brentford en Brighton wil prima zijn voor hem,
Europese middelmaat is hoog genoeg. 0 spelers in de Eredivisie is Europese topquote:Op zaterdag 8 april 2023 22:45 schreef Mestreech1990 het volgende:
Vinden jullie Kokcu nu echt zo bijzonder om richting de Europese top te gaan? Ik vind het eigenlijk wel meevallen. Hij viel me ook totaal niet op vorige wedstrijd. Denk dat Brentford en Brighton wil prima zijn voor hem, echter zou ik als ik hem was nog even in Rotterdam blijven met CL op het programma.
Hij valt nu niet meer zo op met Wieffer erbij, maar ik vond hem de eerste seizoenshelft echt heel goed en belangrijk.quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:45 schreef Mestreech1990 het volgende:
Alleen Xaviquote:Op zaterdag 8 april 2023 22:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Europese middelmaat is hoog genoeg. 0 spelers in de Eredivisie is Europese top
spelers als kokcu of timber (van ajax) kunnen ook wel gewoon nuttige spelers worden in de topquote:
Ze kijken niet permanent alsof ze in huilen uit gaan barsten?quote:Op zaterdag 8 april 2023 23:14 schreef aTypisch het volgende:
[..]
spelers als kokcu of timber (van ajax) kunnen ook wel gewoon nuttige spelers worden in de top
maar die hebben zeker niet dat speciale als een simons nee
moet je maar eens een wedstrijdje op hem lettenquote:Op zaterdag 8 april 2023 22:45 schreef Mestreech1990 het volgende:
ik vind dat wel mooiquote:Op zaterdag 8 april 2023 23:17 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ze kijken niet permanent alsof ze in huilen uit gaan barsten?
ik hoop vooral dat hij volgend seizoen weer weg isquote:Op zaterdag 8 april 2023 23:20 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ja mooi om te hopen dat ie ook binnenkort een bebloede kop krijgt.
Geef hem zeker een goede kans om te slagen. Kökcü is enorm compleet voor zijn leeftijd, plus er zit nog voldoende rek in.quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:45 schreef Mestreech1990 het volgende:
We zijn PSV op alle fronten voorbij.quote:Op zaterdag 8 april 2023 23:22 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik hoop vooral dat hij volgend seizoen weer weg is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |