Ik ben allang blij als er geen straf komt na Roma.quote:Op vrijdag 7 april 2023 21:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Weet je nog, die rust van de afgelopen weken?
Het was echt ontzettend fijn.
Hopelijk winnen we donderdag met 3-0 van Roma en spoelen we het negatieve sentiment direct weer weg
Mwah, die wedstrijd staat veel te veel op scherp, dan komt het wel goed.quote:Op vrijdag 7 april 2023 22:21 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik ben allang blij als er geen straf komt na Roma.
welke davyquote:Op vrijdag 7 april 2023 23:10 schreef Scrummie het volgende:
Weet iemand hoe het met Davy is? Kon net geen liveblog vinden over de huidige toestand van hem.
Ajax-supporters zijn gaan haar beter beste kerel.quote:Op vrijdag 7 april 2023 19:40 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Omdat geweld en agressie verbonden is aan een deel van de Feyenoord supporters. Snap je dat niet? Dat is niet inzoomen maar feiten.
Het is ook groot deel tokkie. Al van oudsher. In en rondom het stadion. Denk aan:
De UEFA Cup-rellen van 2002
Het stadionverbod van Ben W. in 2016
Maar ook:
- In 2015 braken er rellen uit tussen Feyenoord-supporters en politieagenten in Rome, voorafgaand aan een wedstrijd tegen AS Roma. Tientallen Feyenoord-supporters werden gearresteerd en er vielen verschillende gewonden.
- In 2019 werden Feyenoord-supporters betrokken bij rellen in Rotterdam, nadat hun club de wedstrijd tegen Excelsior had verloren. De politie moest ingrijpen om de situatie onder controle te krijgen en er werden enkele arrestaties verricht.
- In 2020 was er sprake van geweld en vernielingen bij de Kuip, het stadion van Feyenoord, na afloop van een training. Supporters waren boos over de prestaties van de club en richtten vernielingen aan.
quote:Op vrijdag 7 april 2023 23:34 schreef Oriente het volgende:
[..]
Schijnt nu een kale plek op zijn hoofd te hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-04-2023 23:42:11 ]
quote:Op vrijdag 7 april 2023 19:40 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Omdat geweld en agressie verbonden is aan een deel van de Feyenoord supporters. Snap je dat niet? Dat is niet inzoomen maar feiten.
Het is ook groot deel tokkie. Al van oudsher. In en rondom het stadion. Denk aan:
De UEFA Cup-rellen van 2002
Het stadionverbod van Ben W. in 2016
Maar ook:
- In 2015 braken er rellen uit tussen Feyenoord-supporters en politieagenten in Rome, voorafgaand aan een wedstrijd tegen AS Roma. Tientallen Feyenoord-supporters werden gearresteerd en er vielen verschillende gewonden.
- In 2019 werden Feyenoord-supporters betrokken bij rellen in Rotterdam, nadat hun club de wedstrijd tegen Excelsior had verloren. De politie moest ingrijpen om de situatie onder controle te krijgen en er werden enkele arrestaties verricht.
- In 2020 was er sprake van geweld en vernielingen bij de Kuip, het stadion van Feyenoord, na afloop van een training. Supporters waren boos over de prestaties van de club en richtten vernielingen aan.
Het zijn hier vooral de Ajacieden die er een hypocriet plasje over willen doen.quote:Op zaterdag 8 april 2023 08:39 schreef Haringkop het volgende:
Het gedrag van afgelopen woensdag was op meerdere wijze onacceptabel, maar ik stoor mij er inderdaad wel aan hoe iedereen nu denkt de problematiek bij Feyenoord te moeten duiden als alleen een Feyenoord probleem.
Het was echt een drama ja. Uiteindelijk heeft het veertig minuten geduurd voor zoiets simpels als de twee stoelen naast die van mij te selecteren terwijl ik er na één minuut door wasquote:Op zaterdag 8 april 2023 10:11 schreef hhh38 het volgende:
Ticketverkoop is weer ouderwets kut. 2x aan de beurt geweest zonder ooit in het selectievenster te komen
Nee hoor, net zo erg. Alleen heeft Feyenoord dit niet specifiek over zichzelf afgeroepen. Het voetbal heeft dit over zichzelf afgeroepen. Feyenoord was daarbij toevallig de meest recente plek waar mensen zich hebben misdragen.quote:Op vrijdag 7 april 2023 18:53 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Is het daardoor dan minder erg? Wat is je punt precies? Een argument als: "ja maar zij doen het ook", is het zwakste excuus ter wereld.
denk dat een promovendus of een club als excelsior het wel interessant kan vinden hoor, een extra optie in de spitsquote:Op zaterdag 8 april 2023 14:32 schreef Qarrad het volgende:
https://www.fr12.nl/nieuw(...)esprek-met-feyenoord
Jammer voor hem, maar het hield al niet over bij Eindhoven dus de stap naar de Eredivisie lijkt me echt een paar mijl te hoog gegrepen. Kan me niet voorstellen dat het gesprek positief uitpakt.
Totaal kansloos verhaal natuurlijk. Komt fysiek ook teveel tekort. Vente 2.0quote:Op zaterdag 8 april 2023 14:32 schreef Qarrad het volgende:
https://www.fr12.nl/nieuw(...)esprek-met-feyenoord
Jammer voor hem, maar het hield al niet over bij Eindhoven dus de stap naar de Eredivisie lijkt me echt een paar mijl te hoog gegrepen. Kan me niet voorstellen dat het gesprek positief uitpakt.
Vente doet het wel al 2 jaar prima bij Roda. Topscorer KKD. Komt natuurlijk te kort voor de top maar prima speler voor top KKD of onderkant eredivisie zoals Emmen of Go Ahead. Vind Vente ook een betere spits dan Bannis, fysiek ook sterker gewordenquote:Op zaterdag 8 april 2023 15:11 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Totaal kansloos verhaal natuurlijk. Komt fysiek ook teveel tekort. Vente 2.0
Heeft betere statistieken dan ik dacht ja. Maar als zo'n jongen het bij lange na al niet haalt dan gaat Bannis het al helemaal nooit meer redden natuurlijk.quote:Op zaterdag 8 april 2023 15:14 schreef alopio het volgende:
[..]
Vente doet het wel al 2 jaar prima bij Roda. Topscorer KKD. Komt natuurlijk te kort voor de top maar prima speler voor top KKD of onderkant eredivisie zoals Emmen of Go Ahead. Vind Vente ook een betere spits dan Bannis, fysiek ook sterker geworden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |