Als te wanhopig op zoek bent kan ook vrouwen afschikken want die denken dan vaak "Owwww maar wat als ik hem niet voor lang wil en het uit wil maken , dan wordt hij straks nog veeeel wanhopiger of doet zichzelf dalijk iets aan?" en durven dan geen date met je aanquote:Op donderdag 6 april 2023 23:07 schreef ph-buf het volgende:
Ik zag een stelletje diep in elkaars ogen kijken dol waren ze op elkaar..... Terwijl ik dit nu type schieten de tranen weer over m'n wangen,
Ga dan TS daten. Twee vliegen in één klap.quote:Op donderdag 6 april 2023 23:35 schreef britneycheers het volgende:
Ik begrijp je volkomen TS.
Ooit al eens gedacht aan singlereizen naar Thailand, Colombia, Filipijnen of Gambia?
Als ik binnen een jaar geen man vind vertrek ik ook naar het buitenland om er èèn te zoeken. Ik wil graag nog kinderen en mijn klok tikt ook door.
Hij is te veel gefocust op een vriendin vinden, zijn leven lijkt er om draaien terwijl het bijzaak is. Dat maakt hem wanhopig en dat schrikt vrouwen af.quote:Op donderdag 6 april 2023 23:38 schreef Thaddeus het volgende:
[..]
Ga dan TS daten. Twee vliegen in één klap.
Die vrouwen daar stellen wel als voorwaarde dat een man geld heeft en dat heeft TS niet met 70% van het minimumloon.quote:Op donderdag 6 april 2023 23:35 schreef britneycheers het volgende:
Ik begrijp je volkomen TS.
Ooit al eens gedacht aan singlereizen naar Thailand, Colombia, Filipijnen of Gambia?
Als ik binnen een jaar geen man vind vertrek ik ook naar het buitenland om er èèn te zoeken. Ik wil graag nog kinderen en mijn klok tikt ook door.
Denk inderdaad dat dit de oplossing is, die kunnen zich ook daar wat beter in verplaatsen lijkt mij. (En zitten op hetzelfde inkomstenniveau)quote:Op vrijdag 7 april 2023 00:06 schreef mootie het volgende:
Is het geen idee om meer te gaan kijken naar meiden met soortgelijkeproblematiek, autisme?
Je hebt geen kinderen? Hoe oud ben je dan, aangezien de klok tikt blijkbaar...quote:Op donderdag 6 april 2023 23:35 schreef britneycheers het volgende:
En voor de goede orde, zo'n muffe pickupcoach telt niet als professionele hulp, TS.quote:Op vrijdag 7 april 2023 01:58 schreef Mrs.Peel het volgende:
Ik vind het behoorlijk verontrustend dat TS in het verkeer zijn frustraties op vrouwen afreageert. TS, heb je al professionele hulp gehad?
Maar geen vrouw.quote:Op vrijdag 7 april 2023 01:40 schreef YStec het volgende:
Hoeveel topics heb je door de jaren heen aangemaakt joh. En hoeveel tips heb je gekregen...
2 kinderen en 28 ben ikquote:Op vrijdag 7 april 2023 01:38 schreef YStec het volgende:
[..]
Je hebt geen kinderen? Hoe oud ben je dan, aangezien de klok tikt blijkbaar...
Gezien de topics die jij zelf maakt ben ik van mening dat TS niets met de kritiek moet doen die jij geeft.quote:Op donderdag 6 april 2023 23:45 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Hij is te veel gefocust op een vriendin vinden, zijn leven lijkt er om draaien terwijl het bijzaak is. Dat maakt hem wanhopig en dat schrikt vrouwen af.
Ik wil wel graag een vriend maar TS lijkt mij te “makkelijk”.
We zouden wel samen op singlereis kunnen gaan.
quote:Op vrijdag 7 april 2023 09:17 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Gezien de topics die jij zelf maakt ben ik van mening dat TS niets met de kritiek moet doen die jij geeft.
Waarschijnlijk is TS een reflectie van jou zelf, en dat schrikt af.
Maar volgens mij zijn jullie voor elkaar gemaakt.
Ja en toch speelt er bij dit nog de stiekeme, nu voor jezelf verstopte motivatie om dit voor elkaar te brengen. Er zit toch nog het geheime doel achter 'als ik nu dit doe, dan zal uiteindelijk...'quote:Op vrijdag 7 april 2023 09:08 schreef Dusthor92 het volgende:
@ph-buf Ik wil vooral zeggen hoe vervelend ik het voor je vind TS. Ik begrijp heel goed dat je je er zo slecht door voelt.
Maar onthoud dit: hoe onafhankelijker en zelfverzekerder je door het leven gaat, des te meer zul je in de smaak vallen bij de meeste vrouwen. Ik begrijp dat het een grote uitdaging is, maar je zal eerst onafhankelijk van een vriendin geluk moeten zien te vinden. Dan zal je uiterlijk ook ongetwijfeld beter worden.
Mensen die zelfverzekerd en goed in hun vel zitten, worden er vaak knapper op. Puur en alleen al door de verandering in uitstraling.
Zet m op jongen, niet bij de pakken neer zitten
Dit lijkt me overigens nóg beter. Die manier van denken heeft zich waarschijnlijk door de jaren heen zo vast gezet in zijn hoofd, dat die hersenen eigenlijk niet meer anders kunnen dan op die manier waarnemen, denken en gevoelens creëren. Dan moet je gewoon in intensieve therapie waarschijnlijk.quote:
Ik hoop het wel, maar gezien de historie van deze user vrees ik dat we over 1, 2 of 5 jaar nog precies dezelfde topics lezen.quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:38 schreef iamredleader het volgende:
Ik hoop oprecht dat TS alle goede adviezen in dit topic gaat opvolgen
Vent zoek hulp, een sport of hobby ofzo om je frustratie kwijt te kunnen. Je bent een tijdbom zo.quote:De laatste maanden krijg ik steeds meer het idee dat vrouwen mij echt verschrikkelijk stom vinden, hierdoor begin ik ook steeds bozer gedrag te vertonen, bijvoorbeeld expres een groepje meisjes afsnijden op de fiets, en als ze dan wat zeggen dat ik ga schreeuwen boos....
Oh die heb je overal op de planeet hoor. Daar zijn ook andere woorden voor uitgevonden.quote:daar schijn je dus voor een week een soort ''vriendin'' te kunnen krijgen, je trakteert zo'n vrouw op wat eten, je koopt leuke spulletjes, en je geeft ze een klein geldbedrag, en ze blijven een weekje bij je..
Dit, maar TS wil niet verbeteren. Hij zoekt shortcuts.quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:54 schreef Hexagon het volgende:
Tje het is al heel vaak herhaald. Maar je levensstijl is gewoon bijzonder afstotelijk voor vrouwen. Het enige doel dat je lijkt te hebben is vrouwen die aan een bepaald ideaalbeeld voldoen versieren. En de rest van je leven verwaarloos je totaal. Verder heb je namelijk geen leuke bezigheden, interesses of een sociaal leven. En dat is de reden dat ze je niet aantrekkelijk vinden, niet je uiterlijk.
Overigens wel goed dat je nu een baan hebt. Dat is al wel een hele stap in de goede richting.
De ene persoon met autisme, is de andere niet.quote:Op vrijdag 7 april 2023 00:17 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Denk inderdaad dat dit de oplossing is, die kunnen zich ook daar wat beter in verplaatsen lijkt mij. (En zitten op hetzelfde inkomstenniveau)
Dit dus. Niemand wil in een cirkel blijven lopen.quote:Op vrijdag 7 april 2023 18:45 schreef SootSprite het volgende:
Zonder hulp en sociale vaardigheid training lukt het nooit TS.
Welnee, dat praat je jezelf aan. Je zegt het zelf al: wie weet helpt het je. In alles, maar vooral in zelfvertrouwen! Zij blij, jij blij en wie weet je toekomstige vriendin blij! Natuurlijk zullen er mensen zijn die dat sneu vinden, maar er zullen net zoveel mensen zijn die het geen reet kan schelen. You do you. Mijn vrouw heb ik ook 'geïmporteerd'.quote:Op donderdag 6 april 2023 23:07 schreef ph-buf het volgende:
Ben nu aan het kijken of ik een meisje kan krijgen uit het buitenland, maar volgens mij kan dat niet als je onder het minimumloon verdiend, en heb geen idee hoe je zo'n traject moet aanpakken.
Ook wou ik een week naar Gambia op vakantie (alleen), want daar schijn je dus voor een week een soort ''vriendin'' te kunnen krijgen, je trakteert zo'n vrouw op wat eten, je koopt leuke spulletjes, en je geeft ze een klein geldbedrag, en ze blijven een weekje bij je..
Het zou wel wat ervaring kunnen geven, hoe het is om wat uurtjes/dagen met een vrouw te zijn van je eigen leeftijd... Maarja.. Het voelt zo sneu zo'n plan, en ik zou van mijn familie nooit toestemming krijgen om naar een Afrikaans land af te reizen in m'n eentje, zoiets kan ik nooit uitleggen hier...
Ja, en als de opties op zijn? Wat dan?quote:Op vrijdag 7 april 2023 21:55 schreef ph-buf het volgende:
Ik begrijp jullie punten en ik heb getracht alle adviezen toe te passen. Helaas tevergeefs, de opties raken zo langzaamerhand op.
Ja, ik heb een baan nu en luister naar je adviezen. Klote is wel dat ik veel geld kwijt ben aan OV. Dan kies ik er nog liever voor om met missies in het buitenland het e.a.a te bewerkstelligen. Maar ja, dan krijg ik weer het verwijt dat ik geen adviezen opvolg en op straat chicks lastig val.quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:54 schreef Hexagon het volgende:
Tje het is al heel vaak herhaald. Maar je levensstijl is gewoon bijzonder afstotelijk voor vrouwen. Het enige doel dat je lijkt te hebben is vrouwen die aan een bepaald ideaalbeeld voldoen versieren. En de rest van je leven verwaarloos je totaal. Verder heb je namelijk geen leuke bezigheden, interesses of een sociaal leven. En dat is de reden dat ze je niet aantrekkelijk vinden, niet je uiterlijk.
Overigens wel goed dat je nu een baan hebt. Dat is al wel een hele stap in de goede richting.
Vereniging/clubs (veel buitengesloten), (vrijwilligers)werk, kerk (boos weggegaan omdat ik niet geloof), reizen (veel buitengesloten)quote:Op vrijdag 7 april 2023 21:57 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, en als de opties op zijn? Wat dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |