Ik herinner mij nu trouwens de volle catheter tegen Lazio...quote:Op donderdag 6 april 2023 21:10 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Da's ook niet aardig tov Bavaria.
Voetbalwet naar Engels model invoeren maar daar lullen ze al 30 jaar over dus dat gaat toch niet gebeuren. Maar het is de enige manier.quote:Op donderdag 6 april 2023 21:11 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
pakkans en dan???
In china krijg je 5 jaar als je door het rode stoplicht rijdt
onze dader loopt morgen weer op de coolsingel
Het kan ook gewoon een reglementair 3-0 verlies worden.quote:Op donderdag 6 april 2023 21:08 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ja. Of laten overspelen. Daarom is het zo belangrijk dat een dader gepakt wordt en dusdanig wordt aangepakt dat ze net wel uit hun hoofd laten. Pakkans moet richting 100%.
Omdat er niet genoeg personeel is om de meldingsplicht op te volgen.quote:Op donderdag 6 april 2023 21:12 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Voetbalwet naar Engels model invoeren maar daar lullen ze al 30 jaar over dus dat gaat toch niet gebeuren. Maar het is de enige manier.
Typisch Nederlands.quote:Op donderdag 6 april 2023 21:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Omdat er niet genoeg personeel is om de meldingsplicht op te volgen.
Maar Berghuis provoceerde het publiek door die bal de tribune in te schieten, kreeg 'ie nog geel voor ook. En dan mag je blijkbaar wel geraakt worden als spelert.quote:Op donderdag 6 april 2023 21:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Toen berghuis bij ons speelde en werd geraakt door een aansteker speelde ze gewoon verder.
Fey kennende gooien ze dan zwaar vuurwerk in zo'n net...quote:Op donderdag 6 april 2023 21:26 schreef Pleun2011 het volgende:
Dat met die schilden en netten bij de cornervlag of andere risico-plekken is toch de oplossing? Een gedragsverandering daar geloof ik niet in. Waarom het wiel opnieuw uitvinden als je uit het buitenland dit soort nuttige oplossingen kan halen.
Hup, en weer door.
Dat is ook de selectieve verontwaardiging die me ergert. Politici en al die ESPN mannetjes zijn opportunistische onderkruipsels. Praat ik daarmee het incident goed..nou nee. Maar je moet niet met twee maten meten.quote:Op donderdag 6 april 2023 21:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Toen berghuis bij ons speelde en werd geraakt door een aansteker speelde ze gewoon verder.
En daar is een goede reden voorquote:Op donderdag 6 april 2023 20:37 schreef timmmmm het volgende:
Ik vond gisteravond het dramatische gezeik op met name ESPN ook wel extreem doorslaan hoor.
Elke club kent dit soort debielen. Of het nou PSV is die zwervers voor muntjes laten dansen, dat gedoe in Groningen tegen Cambuur of wat dan ook. Alsof het in de arena geen bier en aanstekers regent bij verhitte wedstrijden.
Zitten daar wat analisten te doen of de wereld vergaat
Mwa.. gebeurt dat in Marseille? Dat is 1 groot rattenhol. Als het daar werkt, zou je het hier ook eens kunnen proberen.quote:Op donderdag 6 april 2023 21:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Fey kennende gooien ze dan zwaar vuurwerk in zo'n net...
Bijna 24 uur later hebben het nog steeds niet over de wedstrijd gehadquote:Op donderdag 6 april 2023 21:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Laten we hier in godsnaam over ophouden en vooral hopen dat de KNVB en anderen nu WEL gaan ingrijpen en stevige straffen gaan uitdelen.
En als wij nou als eerste de tik gaan krijgen dat is het maar zo.
Hoe meer je mensen als debielen gaat behandelen, hoe meer ze zich als debielen gaan gedragenquote:Op donderdag 6 april 2023 21:26 schreef Pleun2011 het volgende:
Dat met die schilden en netten bij de cornervlag of andere risico-plekken is toch de oplossing? Een gedragsverandering daar geloof ik niet in. Waarom het wiel opnieuw uitvinden als je uit het buitenland dit soort nuttige oplossingen kan halen.
Hup, en weer door.
Dat klopt.quote:Op donderdag 6 april 2023 21:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hoe meer je mensen als debielen gaat behandelen, hoe meer ze zich als debielen gaan gedragen
Yesilgöz is echt waardeloosquote:Op donderdag 6 april 2023 21:18 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Typisch Nederlands.
https://www.omroepbrabant(...)eurt-nog-steeds-niet
Ze hadden die netten al, vervolgens schoten ze met vuurpijlen in de ronde voor ons tegen die Grieken.quote:Op donderdag 6 april 2023 21:30 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Mwa.. gebeurt dat in Marseille? Dat is 1 groot rattenhol. Als het daar werkt, zou je het hier ook eens kunnen proberen.
Het is net als met stikstof, we moeten vaart maken maar we doen gewoon al 2 jaar niets.quote:Op donderdag 6 april 2023 21:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Yesilgöz is echt waardeloos
En dan kom je net af van Ferd ‘hossen op die pilletjes’ Grapperhaus
Za in dit topic kan ook nog wel een leuke afleiding geven inderdaadquote:Op donderdag 6 april 2023 21:32 schreef Ali_boo het volgende:
perfecte timing @:ZA
We kunnen wel wat afleiding gebruiken
Bewust getimed :-) Komt nog meer moois aan dit paaswekend.quote:Op donderdag 6 april 2023 21:32 schreef Ali_boo het volgende:
perfecte timing @:ZA
We kunnen wel wat afleiding gebruiken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |