Wtfquote:
Ik verwacht toch dat dit komt vanuit fysiek en/of mentaal welzijn van de bandleden. Tour op deze schaal is heel zwaar en er staat ook een hele grote organisatie om heen. Kan mij voorstellen dat zo midden in deze tour die hele wereld over gaat ze wel een periode van rust willen pakken. Ze doen altijd wel veel shows hoor. Geen idee wanneer het nieuwe album zou uitkomen begin, midden of eind 2024. Zou wel jammer zijn als ze helemaal niet touren voor de komende jaren. Schijnbaar is een kleinere tour van 12 shows ofzo rond het album ook geen optie, maargoed wij weten ook niet wat er eventueel speelt. Veel bands doen het toch omdat het een grote bron van inkomsten is. Je moet verdomd veel streams hebben, albums en merchandise verkopen om als band goed van rond te kunnen komen.quote:Op donderdag 6 april 2023 16:10 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Wtf
Waar komt dit nou ineens zo vandaan. Raar. Hopelijk niet het begin van het einde
Denk dat er wel wat meer speelt achter de schermen. Floor haalde laatste ook al (voorzichtig) uit richting de management dat ze een dag na haar album release een concert in Japan hadden gepland. Misschien zijn er wel wat meer issues in combinatie met gewoon moe en op zijn na zoveel jaren touren.quote:Op donderdag 6 april 2023 16:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik verwacht toch dat dit komt vanuit fysiek en/of mentaal welzijn van de bandleden. Tour op deze schaal is heel zwaar en er staat ook een hele grote organisatie om heen. Kan mij voorstellen dat zo midden in deze tour die hele wereld over gaat ze wel een periode van rust willen pakken. Ze doen altijd wel veel shows hoor. Geen idee wanneer het nieuwe album zou uitkomen begin, midden of eind 2024. Zou wel jammer zijn als ze helemaal niet touren voor de komende jaren. Schijnbaar is een kleinere tour van 12 shows ofzo rond het album ook geen optie, maargoed wij weten ook niet wat er eventueel speelt. Veel bands doen het toch omdat het een grote bron van inkomsten is. Je moet verdomd veel streams hebben, albums en merchandise verkopen om als band goed van rond te kunnen komen.
quote:Over de vraag of ze bij onverwacht groot succes van Paragon in de verleiding zou komen om de groep te verlaten, hoeft ze geen seconde na te denken. „Nee, zeker niet. Nee, nee. Nightwish is een establishment. Daar ga je niet gauw overheen.”
waarom lijkt het toch elke keer alsof de Nederlandse mainstream-pers wil dat ze Nightwish verlaat? Vinden ze dat te min ofzo, zo'n buitenlandse metalband?quote:Op maandag 10 april 2023 22:00 schreef reteppd het volgende:
In het Dagblad van het Noorden een aardig interview met Floor
https://dvhn.nl/meer/Ik-sta-altijd-mijn-mannetje-28343036.html
[..]
Denk dat ze het vooral zien als een opstapje, terwijl het een hoogtepunt is uit iemands carričre. Weten zij veel ....quote:Op maandag 10 april 2023 22:36 schreef Tokus het volgende:
[..]
waarom lijkt het toch elke keer alsof de Nederlandse mainstream-pers wil dat ze Nightwish verlaat? Vinden ze dat te min ofzo, zo'n buitenlandse metalband?
WTF????quote:Op woensdag 1 mei 2024 12:44 schreef Cheeseburgert het volgende:
Lekker hoor, eerst in Augustus eindelijk Wintersun met Time II en dan een nieuwe nightwish er meteen achteraan![]()
30 Augustusquote:
SPOILER: tikkeltje offtopic, dus dan maar zoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
Ik vind het een lekker nummer hoor, net geluisterdquote:Op dinsdag 21 mei 2024 11:09 schreef Evenstar het volgende:
Ok, net klaar met premiere van video. Leuke clip, en ik zal zo ook even op Spotify luisteren, maar ik vind de mix echt mega bagger. Misschien is het even wennen, maar muziek staat echt te hard in vergelijking met Floor, waardoor het echt niet fijn luistert. In plaats van genieten van het liedje ben ik vooral bezig met Floor proberen te verstaan.
Vooral de eerste paar minuten heb ik hier last van, daarna lijkt het wat beter te worden. Nog maar een paar keer luisteren
Edit: Ik lees nu dat Kai heeft gezegd dat dit de bedoeling is. "It is not meant to be super loud in the chorus. Just part of all the voices. Some people probabaly don't like it that way, but it is what it is."
Ik kon mij ook niet voorstellen dat Tuomas dit soort dingen over het hoofd zou zien, maar ik vind het wel wat storend, maar misschien went het
Nummer is goed hoor, dikke vette voldoende, maar ik vind de mix een beetje raar. Het is bewust, dus kan moeilijk zeuren over hun keuzes, maar ik vind het jammer dat Floor tijdens het refrein echt verdwijnt in alle lawaai.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 16:33 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik vind het een lekker nummer hoor, net geluisterd
quote:Op dinsdag 21 mei 2024 13:03 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
30 Augustus
Ach er is helaas niet echt een Wintersun topic.SPOILER: tikkeltje offtopic, dus dan maar zoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel fijn dat de bassist en drummer een leuk bijbaantje gevonden hebben bij Nightwish en Teemu bij Megadeth. Goede deal was die time-package, al gauw een maand luister plezier.Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
waarom link je het nummer dan niet gelijk?quote:Op dinsdag 10 september 2024 08:31 schreef Evenstar het volgende:
An Ocean of Strange Islands is wel een heerlijk nummer, maar weer is de mix, voor mijn smaak, behoorlijk raar.
Fair enough, bedankt!quote:Op dinsdag 10 september 2024 08:38 schreef Tokus het volgende:
[..]
waarom link je het nummer dan niet gelijk?
Nummer is echt goed, mix van meerdere "eras" lijkt het bijna en Floor nailed het echt, want het is echt geen makkelijk nummer om te zingen lijkt mij. Het is alleen jammer dat je haar half van de tijd echt weg hoort vallen achter alle bombastische gebeuren. Ik vind dat bombastische en harde wel fijn hoor, maar het klinkt gewoon "raar", maar goed dit was de bedoeling volgens de interviews, dus het is wat het isquote:Op dinsdag 10 september 2024 08:48 schreef Momo het volgende:
Deze nieuwe single is wel weer fijn hoor, kon niet zo veel met The Day Of, maar dit is wel weer ouderwets Nightwish. Maar snap de opmerking over dat Floor te zacht staat.
Ik luister ze op Spotify, niet op YT, want dat is inderdaad vaak bagger.quote:Op dinsdag 10 september 2024 09:22 schreef Tokus het volgende:
ik vermoed dat als je de nummers niet via Youtube luistert maar op lp, cd, of een fatsoenlijkere streamingdienst, de mix wel beter zal klinken.
Ik vind 'm wel tof!quote:Op dinsdag 10 september 2024 08:38 schreef Tokus het volgende:
[..]
waarom link je het nummer dan niet gelijk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |