Alvarez is je beste CV en je beste 6, dat is ook onhandigquote:Op vrijdag 7 april 2023 14:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Thuis was het nog een half uur wel goed maar zo'n Alvarez naar achteren halen begrijp ik echt niks van, die kan als middenvelder veel meer weghalen dan als cv.
Ik vind hem als middenvelder veel beter, hij heeft niet de absolute snelheid en ook niet de wendbaarheid maar doorziet veel en kan op 6 daar veel meer mee dan als cv.quote:Op vrijdag 7 april 2023 15:55 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Alvarez is je beste CV en je beste 6, dat is ook onhandig
quote:De man die er van verdacht wordt op 5 april tijdens de wedstrijd Feyenoord-Ajax een voorwerp richting Ajaxspeler Davy Klaassen te hebben gegooid en hem daarbij verwondde, moet zich voor de politierechter verantwoorden. Hij wordt beschuldigd van mishandeling.
De halve finale van het bekertoernooi tussen Feyenoord en Ajax werd woensdagavond tijdelijk stilgelegd nadat de speler geraakt werd door een voorwerp dat uit een vak gegooid werd. De Ajaxspeler werd op zijn achterhoofd geraakt en liep daarbij een bloedende hoofdwond op. Hij probeerde de wedstrijd na de hervatting nog uit te spelen, maar dat ging niet meer. De politie kon al snel een 32-jarige Feyenoordaanhanger als verdachte aanhouden.
Naast een dagvaarding heeft de man ook onder andere een gebiedsverbod gekregen voor alle stadions in Nederland waar op dat moment een wedstrijd in het betaald voetbal wordt gespeeld. Dit verbod gaat twee uur voor aanvang van een wedstrijd in en eindigt twee uur na afloop. De verdachte mag zijn proces in vrijheid afwachten.
Ernstige bedreigingen
De politie en het OM zijn op de hoogte van ernstige (online) bedreigingen aan het adres van deze verdachte en zijn omgeving. Dit wordt actief gemonitord. Dat dit incident heftige emoties oproept is een feit, maar we wijzen erop dat het bedreigen van personen of voor eigen rechter spelen een strafbaar feit is.
https://www.om.nl/organis(...)deling-davy-klaassen
alvarez zie ik liever niet achterin. Timber nig steeds de beste cv alleen een terugval dit jaar, kan het niet alleen dragen en leidenquote:Op vrijdag 7 april 2023 15:55 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Alvarez is je beste CV en je beste 6, dat is ook onhandig
Gozer kan voorlopig onderduiken denk ik. Heeft veel tegen zichquote:Op vrijdag 7 april 2023 16:07 schreef Nober het volgende:
OM dagvaardt 32-jarige man uit Zuid-Holland voor mishandeling Davy Klaassen
[..]
Die bedreigingen zijn waarschijnlijk van volk wat zelf ook de hele tering zooi op het veld gooit maar niemand raaktquote:Op vrijdag 7 april 2023 19:18 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Gozer kan voorlopig onderduiken denk ik. Heeft veel tegen zich
Dat is net zo triest als een aansteker gooienquote:Op vrijdag 7 april 2023 19:18 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Gozer kan voorlopig onderduiken denk ik. Heeft veel tegen zich
Klopt maar er is wel kans op revanche door dit soort leeghoofden.quote:Op vrijdag 7 april 2023 19:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is net zo triest als een aansteker gooien
“Herr Waldheim soll sofort Herr Wiesenthal anrufen!”quote:Op zaterdag 8 april 2023 08:16 schreef Afhaalchinees het volgende:
Door dat gezeik met die aansteker heb ik weer eens een stukje gelezen over het staafincident. En wat ik helemaal vergeten was was dat Freek de Jonge (toch?) Nazigerelateerde grappen ging maken richting Austria Wien
Toen Freek nog weleens grappig uit de hoek kwam en geen verzuurde boomer was.quote:Op zaterdag 8 april 2023 08:53 schreef -XOR- het volgende:
[..]
“Herr Waldheim soll sofort Herr Wiesenthal anrufen!”
Andere tijden maar het meest schrijnende vond ik wel dat die staafgooier gewoon een seizoenskaart heeft en dan nog had te vertellen dat de arena dankzij hem gebouwd is, die hufter had gewoon ingemetseld moeten worden.quote:Op zaterdag 8 april 2023 09:34 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Toen Freek nog weleens grappig uit de hoek kwam en geen verzuurde boomer was.
Sterker nog, hij staat achter de bar in het home begreep ik.quote:Op zaterdag 8 april 2023 09:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Andere tijden maar het meest schrijnende vond ik wel dat die staafgooier gewoon een seizoenskaart heeft en dan nog had te vertellen dat de arena dankzij hem gebouwd is, die hufter had gewoon ingemetseld moeten worden.
Dat integreren moet hij dan maar ergens anders doen, zoiets is een ban for life lijkt me.quote:Op zaterdag 8 april 2023 10:32 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Sterker nog, hij staat achter de bar in het home begreep ik.
Vergeet niet dat hij destijds heel jong was en het 30 jaar geleden is inmiddels. Lijkt me prima dat hij weer gereintegreerd is toch?
Je maakt je nogal druk om Ajax, mocht het een keer of 3 achter elkaar niet lukken dan is er echt wel een probleem, 1 keer is te overzien.quote:Op zaterdag 8 april 2023 11:17 schreef klaasweetalles het volgende:
Het zou een ramp zijn als ajax de CL niet haalt met een begroting van 200 miljoen volgend seizoen
Peter Bosz moet de verlosser worden denk ik bij ajax....
Wat niet lukken?quote:Op zaterdag 8 april 2023 11:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je maakt je nogal druk om Ajax, mocht het een keer of 3 achter elkaar niet lukken dan is er echt wel een probleem, 1 keer is te overzien.
quote:Op zaterdag 8 april 2023 15:18 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Wat niet lukken?
Ik maak me zorgen om ajax inderdaad. Op deze manier zie ik een failissement aankomen...
Die haalde toen de CL ook nietquote:Op zaterdag 8 april 2023 11:17 schreef klaasweetalles het volgende:
Het zou een ramp zijn als ajax de CL niet haalt met een begroting van 200 miljoen volgend seizoen
quote:Op zaterdag 8 april 2023 11:17 schreef klaasweetalles het volgende:
Jij wil gewoon dat Ajax failliet gaat!quote:Op zaterdag 8 april 2023 15:22 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
peter bosz....bestorming vergeten van het maasgebouw toen peter bosz td was...
die komt er dus nooit meer in
het enige wat bosz bereikt heeft is een finale met walgelijk voetbal bij 020 met heel veel geluk voor de rest zou ik niet weten waarom hij zogenaamd een toptrainer zou zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |