O dat is wle handig als je die in eigen tuin hebtquote:Op donderdag 6 april 2023 12:52 schreef drakin het volgende:
En ik vind de gele ook lekkerder, logisch die is zoeter.
Maar de groene kan ik elk jaar uit eigen tuin halen en ik heb nog een paar ingevroren liggen.
Ja leuk he, denk dat ik die ga maken voor bij het paasontbijtquote:
Whaha oh wat cute!quote:Op donderdag 6 april 2023 13:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja leuk he, denk dat ik die ga maken voor bij het paasontbijt
Deze is ook leuk
[ afbeelding ]
Mooiequote:Op donderdag 6 april 2023 14:07 schreef drakin het volgende:
OP heeft nu een creatief groente- en fruitplaatje
quote:Op donderdag 6 april 2023 13:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik wil graag beter leren schilderen en trucjes leren. Dus ik zoek op YouTube Painting Tutorial Beginner
En je krijgt dan een zooi complexe werken te zien. Elke keer als je beginner erbij zet. Terwijl asl je zonder dat woord zoekt je normale werken krijgt
Dank je wel lieverdquote:
https://www.youtube.com/watch?v=mZILqMZCXeU[quote]quote:Op donderdag 6 april 2023 13:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik wil graag beter leren schilderen en trucjes leren. Dus ik zoek op YouTube Painting Tutorial Beginner
En je krijgt dan een zooi complexe werken te zien. Elke keer als je beginner erbij zet. Terwijl asl je zonder dat woord zoekt je normale werken krijgt
Ja, maar ik ben kieskeurig, ik wil direct ook wat maken wat ik mooi vind. Gelukkig zijn er duizenden tutorials te vinden en heb ik dingen gevonden hoor! Allemaal Paasdingen om het komend weekend mee bezig te gaan. Als het ergens op lijkt zal ik het delenquote:Op donderdag 6 april 2023 14:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Ja er is veel te vinden op internet
Het is ook mijn smaak niet maar om te leren is alles handig toch
Veel plezier!quote:Op donderdag 6 april 2023 14:25 schreef drakin het volgende:
Ik ga even puzzelen of in mijn studieboek![]()
Nee geen opleiding, maar ik had wel een studieboek ervoor aangeschaft![]()
Nou dan zal ik hem lezen ook!
Sommige dingen wel, dit boek is niet altijd leuk helaas.quote:Op donderdag 6 april 2023 14:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Veel plezier!
En groot gelijk heb je. Leren is leuk
Ow wat vervelend... dikke knuffel!quote:Op vrijdag 7 april 2023 07:47 schreef Donna het volgende:
Ik heb 5 uur geslapen en het was enorme horror.
Wat leuk!quote:Op vrijdag 7 april 2023 15:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo, voor het eerst me aqryl
[ afbeelding ]
'quote:Op vrijdag 7 april 2023 15:18 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Wat leuk!
Inspiratie vanuit Wie is de mol?![]()
Morguh Childquote:
Daar hoef je toch geen sorry voor te zeggenquote:Op zaterdag 8 april 2023 22:22 schreef Donna het volgende:
![]()
Sorry weer een drukke week hier. Vriend jarig morgen en paas ontbijt voorbereiden voor morgen. Plus voorjaarsschoonmaak kriebels dus ook nog flink aan het huishouden geweest.
Wat leuk en gezellig! Veel plezierquote:Op zondag 9 april 2023 06:21 schreef Dotteke het volgende:
Morguh
Fijne paasdagen allemaal
Heb net de paaseieren verstopt, staan eitjes te koken die de k leintjes die hier logeren zo kunnen versieren.
Paastafelkleed ligt er op en nu eerst koffie
Haha nee maar het is altijd zo'n gezellig topic en dan vind ik mezelf zo afwezig.quote:Op zondag 9 april 2023 04:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Daar hoef je toch geen sorry voor te zeggenKlinkt wel als een goede week. Gefeliciteerd met je vriend! Die kriebels herken ik
🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣quote:Op zondag 9 april 2023 06:21 schreef Dotteke het volgende:
Morguh
Fijne paasdagen allemaal
Heb net de paaseieren verstopt, staan eitjes te koken die de k leintjes die hier logeren zo kunnen versieren.
Paastafelkleed ligt er op en nu eerst koffie
Herkenbaar, hier een erg drukke baan en weinig tijd.... crea is inderdaad gezellig en ik mis ook best veel.quote:Op zondag 9 april 2023 08:14 schreef Donna het volgende:
[..]
Haha nee maar het is altijd zo'n gezellig topic en dan vind ik mezelf zo afwezig.
Van harte gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:22 schreef Donna het volgende:
![]()
Sorry weer een drukke week hier. Vriend jarig morgen en paas ontbijt voorbereiden voor morgen. Plus voorjaarsschoonmaak kriebels dus ook nog flink aan het huishouden geweest.
Dankjewelquote:Op zondag 9 april 2023 15:17 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Van harte gefeliciteerd!![]()
En fijne dagen allemaal. Klinkt heel gezellig, Dotteke. Wij gaan zo nog eieren zoeken.
Sarabi, wat zijn je nagels leuk!Perfecte kleurtjes ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |