O dat is wle handig als je die in eigen tuin hebtquote:Op donderdag 6 april 2023 12:52 schreef drakin het volgende:
En ik vind de gele ook lekkerder, logisch die is zoeter.
Maar de groene kan ik elk jaar uit eigen tuin halen en ik heb nog een paar ingevroren liggen.
Ja leuk he, denk dat ik die ga maken voor bij het paasontbijtquote:
Whaha oh wat cute!quote:Op donderdag 6 april 2023 13:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja leuk he, denk dat ik die ga maken voor bij het paasontbijt
Deze is ook leuk
[ afbeelding ]
Mooiequote:Op donderdag 6 april 2023 14:07 schreef drakin het volgende:
OP heeft nu een creatief groente- en fruitplaatje
quote:Op donderdag 6 april 2023 13:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik wil graag beter leren schilderen en trucjes leren. Dus ik zoek op YouTube Painting Tutorial Beginner
En je krijgt dan een zooi complexe werken te zien. Elke keer als je beginner erbij zet. Terwijl asl je zonder dat woord zoekt je normale werken krijgt
Dank je wel lieverdquote:
https://www.youtube.com/watch?v=mZILqMZCXeU[quote]quote:Op donderdag 6 april 2023 13:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik wil graag beter leren schilderen en trucjes leren. Dus ik zoek op YouTube Painting Tutorial Beginner
En je krijgt dan een zooi complexe werken te zien. Elke keer als je beginner erbij zet. Terwijl asl je zonder dat woord zoekt je normale werken krijgt
Ja, maar ik ben kieskeurig, ik wil direct ook wat maken wat ik mooi vind. Gelukkig zijn er duizenden tutorials te vinden en heb ik dingen gevonden hoor! Allemaal Paasdingen om het komend weekend mee bezig te gaan. Als het ergens op lijkt zal ik het delenquote:Op donderdag 6 april 2023 14:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Ja er is veel te vinden op internet
Het is ook mijn smaak niet maar om te leren is alles handig toch
Veel plezier!quote:Op donderdag 6 april 2023 14:25 schreef drakin het volgende:
Ik ga even puzzelen of in mijn studieboek![]()
Nee geen opleiding, maar ik had wel een studieboek ervoor aangeschaft![]()
Nou dan zal ik hem lezen ook!
Sommige dingen wel, dit boek is niet altijd leuk helaas.quote:Op donderdag 6 april 2023 14:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Veel plezier!
En groot gelijk heb je. Leren is leuk
Ow wat vervelend... dikke knuffel!quote:Op vrijdag 7 april 2023 07:47 schreef Donna het volgende:
Ik heb 5 uur geslapen en het was enorme horror.
Wat leuk!quote:Op vrijdag 7 april 2023 15:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo, voor het eerst me aqryl
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |