Ben er heel blij mee. Alles beter dan een pannenkoek.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het zal je woordvoerder maar zijn Ha ha ha
hoe kan je verstand gebruiken als je geen verstand hebquote:
Genant dat het nodig is jaquote:Op woensdag 5 april 2023 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit was net zo chanant als Sarretje toen.
Deze wedstrijd met 0-3 verliezen en 9 punten in mindering in de competitie.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:56 schreef Pleun2011 het volgende:
Op z'n Rotterdams..
We gaan dus door maar ja..welke straf krijg je door dit incident
quote:Op woensdag 5 april 2023 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als jij het weet, zouden je posts in ieder geval een stuk mooier wezenquote:Op woensdag 5 april 2023 21:58 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
hoe kan je verstand gebruiken als je geen verstand heb
Ik vond dit sterker overkomen.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Wolf brak de enkelss van Romario en een pannenkoek. Succes. Man man man.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ben er heel blij mee. Alles beter dan een pannenkoek.
Vind je? Ik vind dat hij gewoon netjes z'n werk doetquote:Op woensdag 5 april 2023 21:59 schreef Ali_boo het volgende:
Jan Joost zit dit ook heerlijk uit te melken
Had er nog wel wat krachttermen in kunnen gooien.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:59 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Ik vond dit sterker overkomen.
John is er ook meer het type voor als je heel eerlijk bent.
Dan hoop ik wel op wat sociale controle, en dat we iemand de gracht in zien gaanquote:Op woensdag 5 april 2023 21:59 schreef Wicky15 het volgende:
Zou er nu nog iemand wat gaan gooien? Ben er bang voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |