En dan tot half 8 slapen? Sjee.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:19 schreef Coco het volgende:
[..]
Er zijn users die liggen er steevast voor tien uur in.

Kokcu is nogal dom. Tadic vouwt hem zo dubbelquote:Op woensdag 5 april 2023 22:19 schreef RipCity het volgende:
Deze wedstrijd heeft nog minimaal 1 tadic vs kockcu gevecht nodig.

Daarom zo knap dat ie een nog slechtere speech van weet te maken.quote:

Leuk dat je terug bentquote:Op woensdag 5 april 2023 22:19 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Hancko is wel een mooie jongen.
Zou pijpen.

Hij zei echt helemaal niks, alleen maar onzin. En leek er nog op te geilen ook met z'n vuistje.quote:

Dat was er een voor de bühne jaquote:Op woensdag 5 april 2023 22:20 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Hij zei echt helemaal niks, alleen maar onzin. En leek er nog op te geilen ook met z'n vuistje.

Niks, kleine verbazing, verder ben je vrij om te gaan.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:20 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ja, dus? Ik heb eigenlijk wel 9 uur slaap (of rust) nodig

In zijn geval moet je je dan eerder afvragen in welk doel.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:21 schreef GGMM het volgende:
Ik gun Bassey het doelpunt
Dat gaat nooit gebeuren, maar ik wil het toch even gezegd hebben.

Hoeveel uur slaap heb jij nodig?quote:Op woensdag 5 april 2023 22:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Niks, kleine verbazing, verder ben je vrij om te gaan.

9 uurquote:Op woensdag 5 april 2023 22:20 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ja, dus? Ik heb eigenlijk wel 9 uur slaap (of rust) nodig

Ik ben elke donderdag vrij. Klinkt kut maar best wel relaxed. Donderdag is toch het moet nog af voor het weekend dag.quote:

Elke vrijdag hierquote:Op woensdag 5 april 2023 22:23 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik ben elke donderdag vrij. Klinkt kut maar best wel relaxed. Donderdag is toch het moet nog af voor het weekend dag.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |