quote:Op woensdag 5 april 2023 22:05 schreef Saekerhett het volgende:
Daar heb je het al. Godverdomme was dan gewoon in die bus gestapt man.
Nou en. Schijt seizoenquote:Op woensdag 5 april 2023 22:13 schreef Scorpie het volgende:
Dit ga je gewoon weggeven. Kijk dan naar wat Timber doethet is wachten op de 2-2 en de 3-2.
Het feit dat ze zelfs dit nog weten te verneuken en niet gewoon in die bus gestapt zijn maakt dit inderdaad wel een kutseizoen.quote:
Yep, je ziet het al van heel ver aankomen.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:17 schreef Saekerhett het volgende:
Die 2-2 en de 3-2 vallen zo nog wel. Past helemaal bij deze wedstrijd, bij Heitinga en dit kutseizoen.
Jep.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:10 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Volgens mij kan en mag Heitinga die beslissing namens Ajax gewoon maken. Nam Verbeek die beslissing voor AZ ook niet?
Nee hoor, dat zijn 2 verschillende entiteiten.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:12 schreef Wotte het volgende:
[..]
Win je nu van Feyenoord kan je een tikkie uitdelen met alle mogelijke gevolgen van dien in het verdere verloop van de competitie. Prima tactische keuze.
Mijn god heyquote:
Hartverzakking x2quote:Op woensdag 5 april 2023 22:30 schreef Saekerhett het volgende:
Rulli met die slechte uittrappen steeds, mijn god.
Waar is die wedstrijd?quote:Op woensdag 5 april 2023 22:36 schreef Malavita het volgende:
We gaan hem over de streep trekken. 30 april, leuk dagje
Je bent te voorbarig.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:36 schreef Malavita het volgende:
Eckte jinx ditquote:Op woensdag 5 april 2023 22:36 schreef Malavita het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |