per maand.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je deze "grap" of een variatie daarop niet al 100 keer gemaakt?
Furieus.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:24 schreef RAVW het volgende:
Geef die HOND nu eens Rood zeg tijd rekken ...... het zijn ook altijd de zelfde die bij windkracht 1 omvallen
Daarom is gewoon spelbederf en gewoon rood , het moet maar eens afgelopen zijn met dit soort dingen , mijn werkgever zou zeggen , werkweigering en je kunt vertrekken , we komen hier om te werken niet om te luierenquote:
Eens.quote:
Voor een komma hoort geen spatie.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:26 schreef RAVW het volgende:
[..]
Daarom is gewoon spelbederf en gewoon rood , het moet maar eens afgelopen zijn met dit soort dingen , mijn werkgever zou zeggen , werkweigering en je kunt vertrekken , we komen hier om te werken niet om te luieren
Hij had ook voor dat incident met Antony toen de kaart moeten krijgen ipv Antony zelf.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:27 schreef AFCNiels het volgende:
Apart dat mensen denken dat Tadic nu al tijd aan het rekken is, dat zou hij echt nooit doen!
Ben je daar nou nog steeds over aan het jankenquote:Op woensdag 5 april 2023 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij had ook voor dat incident met Antony toen de kaart moeten krijgen ipv Antony zelf.
Hij is opgegroeid tussen de vallende bommen van Amerika in Servië. Wellicht is wegduiken wel zijn natuurlijke gedrag hij harde geluiden vanuit het publiek.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:26 schreef RAVW het volgende:
[..]
Daarom is gewoon spelbederf en gewoon rood , het moet maar eens afgelopen zijn met dit soort dingen , mijn werkgever zou zeggen , werkweigering en je kunt vertrekken , we komen hier om te werken niet om te luieren
Dat was wel ontzettend kinderachtig.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben je daar nou nog steeds over aan het janken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |