ik ben niet viesmad, dat ziet er heel anders uitquote:Op woensdag 5 april 2023 20:39 schreef Malavita het volgende:
[..]
dat mag maar dat hoeft niet. Dat is aan hun he. En prima om ze ff 2 a 3 minuutjes daarvoor wat te gunnen.
Maar vooral viesmad erover zijn.
Picsquote:Op woensdag 5 april 2023 20:40 schreef Karina het volgende:
[..]
ik ben niet viesmad, dat ziet er heel anders uit
Hoe krijg je het in het stadion.quote:Op woensdag 5 april 2023 20:38 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Komt door vuur, van vuur krijg je rook.
Komt door de kakkerlakken.quote:
Ter illustratie:quote:Op woensdag 5 april 2023 20:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja en als Berghuis elke dag om 20:30 een drol wil draaien moeten we zeker ook de boel even stilleggenquote:Op woensdag 5 april 2023 20:39 schreef Malavita het volgende:
[..]
dat mag maar dat hoeft niet. Dat is aan hun he. En prima om ze ff 2 a 3 minuutjes daarvoor wat te gunnen.
Maar vooral viesmad erover zijn.
Tennis is alleen bestemd voor intelligente mensen. @Zipportalquote:Op woensdag 5 april 2023 20:36 schreef Wereldgozer het volgende:
Lijkt wel tennis met die pauzes
@:monkyyy @:Lenny_Leonard
ok.quote:Op woensdag 5 april 2023 20:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja, nou, okequote:Op woensdag 5 april 2023 20:41 schreef Karina het volgende:
[..]
dat kan nu niet he, want ik ben nu niet viesmad
Sport voor elitairen die tijd te veel hebben ja.quote:Op woensdag 5 april 2023 20:41 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Tennis is alleen bestemd voor intelligente mensen. @:zipportal
ja dat is idd hetzelfdequote:Op woensdag 5 april 2023 20:41 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja en als Berghuis elke dag om 20:30 een drol wil draaien moeten we zeker ook de boel even stilleggen
Stukje misa kraijcekquote:Op woensdag 5 april 2023 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sport voor elitairen die tijd te veel hebben ja.
Jij mag de waarheid zeggen.quote:Op woensdag 5 april 2023 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sport voor elitairen die tijd te veel hebben ja.
quote:Op woensdag 5 april 2023 20:41 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Tennis is alleen bestemd voor intelligente mensen. @:zipportal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |